Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@USER47 (08.07.2015 21:50): Asi máš recht. Já jsem spíš zvědavej do jaké míry(když jsme u té AI a její výpočtů) to bude simulace středověkého života a do jaké RPG.

Jsou tam nějaké náznaky toho, že Vávrům diskurz do sebe zapadá? Myslím teď mix rpg a "simulace". Protože oni to jsou prakticky dva naprosto různorodé fanouškovské proudy, dvě očekávání. Jde to do sebe? Vidíš to v té hře?
Jo, myslím, že procák bude asi bottleneck, přece jenom je to úsporný dvoujádro, žádná herní mašina. A sami Warhorse říkali, že jsou to především AI výpočty, co v současným buildu hodně prasí framerate.
@USER47 (08.07.2015 21:18): Díky za postřehy, nemyslíš že by ten občasný drop fps, měl něco společného s tvým procesorem, nebo grafikou? S těma fps si mě docela potěšil, protože jestli jsi měl takováhle fpska, zdá se býti i průběžně optimalizována.
Dneska mi to nedalo a zkusil jsem to, ačkoli bych se tím asi moc chlubit neměl vzhledem k původu toho buildu.

Combat system se mi obecně docela líbí, s trochou cviku porážím první dva nepřátele v aréně bez větších problémů, u toho posledního je to jak kdy. Vybírání směru útoku bude podle mě nutný trochu poladit, především když ta hvězda tancuje po obrazovce je s myší dost obtížný zvolit správnej směr v průběhu komba apod. Zabil jsem i kumány v lese a ukradl jim jejich fancy brnění, ačkoli to nebyla až taková výzva díky jejich zasekávání se o nerovnosti. Toho míň obrněnýho jsem ustřílel lukem, toho obrněnýho jsem dal na férovku s mečem (byl vcelku lehkej).

Párkrát mi to crashlo, je tam spousta bugů a framerate je i na low dost mizernej (maj nějakej problém s AI pokud vím), ale jinak se mi to líbí moc. Nejvíc času jsem strávil na těch sidequestech se ztracenejma klíčema či farmářovým průjmem...

U vaření lektvarů mám trochu problém s odhadnutím správnýho času vaření/zahřívání, respektive s tím, kolikrát rozdmýchat oheň, jestli počítat do času ty dlouhý prodlevy daný animacema přidávání bylin, otáčení hodin apod. Je to v tomhle směru dost nejasný. Kromě všudypřítomnejch bugů mi trochu vadí, že hra velmi často přebírá kontrolu nad postavou, třeba i u takovejch činností jako je utrhnutí kopřivy nebo otevření dveří. I když některý věci zůstávaj ve first person (otevření dveří, nasednutí na koně), prospěla by tomu alespoň základní volnost rozhlížení, takhle je to děsně ztuhlý.

Konverzace bych alespoň v rámci sidequestů taky nechal pokud možno ve first person, ta adaptivní cutscénová kamera je příšerná, a nejspíš bude příšerná i pokud se jim někdy podaří dosáhnout toho, aby se chovala tak, jak má.

Sestava:
Intel Core i3-3240 (dvoujádro 3,4 GHz)
AMD HD-7790 1GB OC edice
8 GB DDR3 RAM

Framerate na tomhle plus mínus 25-40. Ke čtyřicítce se to šplhalo v okolí Samopšů (nebo Samopše?), ke dvaceti to padalo ve vojenským táboře, jinak obyčejně kolem třiceti. Všechno na low, ačkoli grafika na to asi nebude mít až takovej masivní vliv, podle toho co jsem zkoušel.
@Paul (08.07.2015 20:58): Ono to všechno vypadá jako jeden velkej "boss fight" a každému protivníkovi musíš věnovat určitou energie, což bude po x hodinách možná vyčerpávající a pravděpodobně by mě ani nebavilo to hrát několik hodin vkuse a tak nějak doufám, že ty souboje nebudou hlavní náplň celé hry ... Velky otazník je i nad příběhem a já jsem neskutečně zvědavej, co se jim povedlo vykouzlit ... :)
@kuler91 (08.07.2015 20:53): pořádně ne, zkoušel jsem ho chvíli, ale přijde mi že má hodně velkej potenciál, a dost pravděpodobně to bude nejlepší melee systém vůbec. Ale rozhodně bude vyžadovat aby mu člověk věnoval nějakou dobu naučit se. Každopádně fyzikálně založený kolize, half-swording, důraz na staminu..bude to supr, pokud to dotáhnou.
Jak se vám líbí ten combat systém z? Zkoušel to už někdo pořádně ? Vypadá to prostě divně, když člověk dostane pár ran mečem a furt se tváří jakoby nic a pak najednou po jedný ráně spadne jak jablko ze stromu ... :D .. Bylo by fajn, kdyby každé úder do neobrněného protivníky byl nějakým způsobem viditelný, alespoň řezné rány .. zatím to vypadá, jakoby člověk bušil do boxovací pytle, který se bohužel i tak chová ...
@mazar1234 (08.07.2015 16:10): Těžko diskutovat s ideology, kteří jsou stylem "Jakmile fakta odporují vaší teorii, tím hůře pro fakta" nezvratně přesvědčení o vlastní pravdě.

Po přečtení knih Chyby se staly, Teorie nevzdělanosti, Úprk rozumu, Ztraceni v ghettu (+ právě rozečteno Jak novináři manipulují) si začínám myslet, že je taková diskuze zbytečná. Jediné co má smysl je působit racionálně na "nerozhodnuté", kterých není málo. Ale s dogmatikem se diskutovat nedá.
@Jab (08.07.2015 13:48): Oukej, no flame, ale zkrátka faktem je, že stát s integrací menšin ještě nikdy nikde na světě výrazně nepomohl. ČR je ukázkovej příklad toho, že minorita se buď začlení sama (vietnamci, ukrajinci), anebo se nezačlení nikdy (cigáni). A je jedno, kolik úřádů a neziskovek založíme. Obecně tyhle "pomocný" organizace jsou spíš na škodu, protože uměle vyvolávaj zbytečnou nenávist ze strany majoritního obyvatelstva.
Jak může někdo kritizovat hru odehrávající se ve střední evropě ve středověku za to že v ní nejsou černoši a je to tudíž rasistická hra? ultra mega hardcore WTF!? :D
@Say (08.07.2015 11:56): Na koho to je reakce?

[neexistující příspěvek]: konv... ehm. Hádám, že se bude hodit nejvíce antropologie. Gender studies mi k tomu moc nepasuje. Ale proti gustu... Vzhledem k tomu, že se kolem integrace menšin a přistěhovalců udělala spousta chyb (vytváření ghett atp.) a řeší je spousta zemí, tak musí být někdo, kdo zná všechny minulé i současné správné a chybné postupy integrace u nás i v zahraničí a umí navrhnout nové metody. Ten úřad už btw máme. Tuším má kolem stovky zaměstnanců a jmenuje se "Agentura pro začleňování". Má celkem dobrou pověst údajně.

Vrátil bych se opravdu ke hře, jestli tedy nezbytně nutně někdo nechce vyvolat flame o minoritách. To pak by all means.
Když napíše svůj názor, hned to z něj dělá experta? Ne, prostě říká svůj názor. Nelíbí se ti to? Fajn. Líbí? Taky fajn. Život jde dál.
Nevim no... Ten "pattern" je tam docela profláklej. Z Vávry je celebrita. Celebrit se ptají na spoustu blbostí, kde nejsou schopni kvalifikovaně odpovědět. Páč celebrity v očích mnohých lidí mají recept na správný život, myšlení atp. Nicméně k dobru Vávrovi přičítám, že je přemýšlivý. Stává se z něj takovej Dawkins herního průmyslu. To že má třebas pravdu ještě neznamená, že se musí chovat jako zmrd. Samozřejmě že mu někdo vyčítá, že v jeho hře nejsou černoši je hodně vtipný.

V posledku mně je ale Vávra (a jeho názory) u zadku. Zajímá mě jeho hra. U seriálů je mi taky úplně jedno, jaký má který herec názor na život (viz výše) a to přestože se je na to ptá každý druhý.

A jak sleduji tu hru, tak doufám, že spousta těch hardcore elementů bude volitelných. "Hry na hrdiny" opravdu nevyhledávám pro maximální realismus. Přikláněl bych se k tomu, že důležitější je příběh, charaktery, zajímavé questy atp. Jak moc se mi zatemní šiška po ráně mečem do přilby je mi fakt ukradené.
@Paul (06.07.2015 17:30): Ten článek je slušný. Podívej se na komentáře tady. Ale jen pro otrlé...

I found other hateful stuff if you need more reasons to not give him money: https://www.reddit.com/r/GamerGhazi/comments/3bx3yn/my_e3_meeting_with_a_progamergate_developer_kotaku/csrnk1t

Privilege in action. White guy journalist gets to ignore all the ways horrible bigot makes life harder for people who aren't white guys and concentrate instead on how he can be "nice" in person.
It reminds me of the Gawker straight-acting white guy who went to the deep south and was surprised at how nice they were to him (they didn't know he was gay).


It's bizarre to me how people can compartmentalize being pro-free-speech and anti-political correctness.
At its core, political correctness is just people disagreeing with the things you're saying. If you don't support that, you don't actually support free speech at all.
@Walome (07.07.2015 20:49): pětipalec, kolega vidí dobře. Samozřejmě to nezkoumal nějak dlouho, prostě na to kouknul a řekl že neví kde to je. Pak jsem mu řekl že v Kingdom Come.
@Gordon (07.07.2015 10:07): V exteriéru za denního světla to dává smysl, ale jindy musíš ambient lighting upravovat podle denní doby či dokonce ročního období. Ale to kluci ve Warhorse moc dobře ví, aspoň podle té přednášky co jsem na ni byl to tak vypadalo=)
@Say (07.07.2015 09:09): Souhlas obloha by měla být oproti tomu svitu slunce světlejší, Ale třeba stíny maj do modra, což je dobře to znám z mapingu pro CS tam když jsem dal čisté šedé stíny tak to bylo nerealistické ale jakmile jsem přidal modrou do stínu, hned to bylo k světu.
Což bývají chyby v některých hrách, že tam jsou šedé stíny.
@Gordon (07.07.2015 07:02): Chybí tam expoziční rozsah (obloha má mnohem vyšší svítivost, než země), ale jinak je fajn vidět, že i s CryEngine se dá pěkně pracovat. Ten "přesycený" svět Crysisu byla první věc, co mě při oznámení KC:D na CryEngine napadla, což by středověkému prostředí asi moc neprospělo=D
Teda... to zpracování přírody je neuvěřitelně realistické. vsadím se že kdybych to někomu ukázal tak by nemusel vůbec poznat že jde o hru.
@Paul (06.07.2015 17:30): When a non-issue becomes an issue... Tak bych asi shrnul celé gamergate, jak z pro tak proti tábora se jedná o vykonstruovanou a uměle nafouklou blbost, která především nakopla kariéry určitých individuálů/individuálek na obou stranách pomyslné barikády.

Na článku mě zaujalo především to, jak na západě, který by zde leckdo stále ještě vydával za příklad prostoru, který platí za něco jako "světové tržiště svobodné výměny názorů" je OK mít vlastní názor potud, pokud s ním ti, kterých se nějakým způsobem dotýká souhlasí. Pokud ne, je obvykle zle a následují laciné útoky a pokusy "character kill", mnozí pro-gamergateři, i feministi by mohli vyprávět. :))

A je taky vidět, že Kotakáni Vávru vůbec neznají, ten člověk je od přírody vpravdě svobodná a konfliktní povaha, nejde ho jen tak "udohadovat" (chvíli jsem s ním měl tu čest mluvit), ten se nechá poučit jedině životem, například, když mu Kingdom Come zachránili víceméně PC hráči, které po vydání Mafie II veřejně odepsal a obecně na ně dost kydal. :)
Udělal jsem pár screenů z nový alfy 0.4, max detaily (v menu), neobsahujou spoilery:

http://abload.de/img/game_2015_07_04_23_02z3x57.png
http://abload.de/img/game_2015_07_04_23_053xygk.png
http://abload.de/img/game_2015_07_04_23_08mvu8w.png
http://abload.de/img/game_2015_07_04_23_10emufu.png
http://abload.de/img/game_2015_07_04_23_01gnyq4.png
http://abload.de/img/game_2015_07_04_23_05pcays.png
http://abload.de/img/game_2015_07_04_23_01y2ax7.png
http://abload.de/img/game_2015_07_04_23_05kyyru.png
http://abload.de/img/game_2015_07_04_23_11hquiw.png
http://abload.de/img/game_2015_07_04_23_08buuzy.png
http://abload.de/img/game_2015_07_04_23_06rmyat.png
http://abload.de/img/game_2015_07_04_23_0404bvs.png
http://abload.de/img/game_2015_07_04_23_03miz5f.png
http://abload.de/img/game_2015_07_04_23_0368zg3.png
http://abload.de/img/game_2015_07_04_23_08huum9.png
http://abload.de/img/game_2015_07_04_23_08hmujh.png
http://abload.de/img/game_2015_07_04_23_10s3uh4.png
http://abload.de/img/game_2015_07_04_23_09vxumx.png
http://abload.de/img/game_2015_07_04_23_0819ule.png
http://abload.de/img/game_2015_07_04_23_115du24.png
http://abload.de/img/game_2015_07_04_23_012zz6w.png
http://abload.de/img/game_2015_07_04_23_01a6y5j.png
http://abload.de/img/game_2015_07_04_23_11l0u70.png
http://abload.de/img/game_2015_07_04_23_11mhus3.png
http://abload.de/img/game_2015_07_04_23_11svury.png
http://abload.de/img/game_2015_07_04_23_0351yxw.png
http://abload.de/img/game_2015_07_04_23_129xu5l.png
http://abload.de/img/game_2015_07_04_23_10emufu.png
http://abload.de/img/game_2015_07_04_23_07wnb7u.png
http://abload.de/img/game_2015_07_04_23_0774zjl.png
http://abload.de/img/game_2015_07_04_23_07ogaj4.png
http://abload.de/img/game_2015_07_04_23_07shyq2.png
http://abload.de/img/game_2015_07_04_23_06xwags.png
http://abload.de/img/game_2015_07_04_22_59cmxed.png
http://abload.de/img/game_2015_07_04_23_00vqa48.png