Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Kwoky (02.05.2015 01:08): jo, přesně ten jsem myslel. on je tam ještě timer itemů přímo na hudu? :-)

@HolyMeatball (02.05.2015 01:43): po nainstalování QL jsem to měl zaplé. nemůžu vědět, jestli je to default a hrajete s tím všichni nebo je to někde zakázané. s živým jsem duel nikdy nehrál. a právě proto že ty mapy neznám, chtěl jsem to timerem ulehčit.

EDIT: teď koukám na ten tvůj záznam a ty ho máš zaplej. slušně válíš btw.
@Kwoky (02.05.2015 02:46):

2:13 - Ale jde o princip! Měl jsem furt větší šanci uprchnout, než ještě někoho zabít. :)
5:21 - To já na to už prdím nonstop, jen při těch DH hrách bych to rád nedělal.
7:12 - Jojo, to jsem byl sám překvapen, že mi to tak krásně vyšlo. :)
8:45 - To opravdu ne. Při samotném hraní jsem si ani nevšiml, že tam drekt znova vykouknul. :)
11:32 - Jojo, když to takhle někdo zkusí na mě a taky mu to výjde, tak z toho taky mám děsnej pocit. Ostatně něco podobného se povedlo v druhé CA hře pt. Martinovi. :)
12:14 - A tak, když už jsi to tak vyzdvihnul, tak se musím pochlubit, že to jsem zkusil drekta nalákat, jakože tak na oko odejdu a on by mohl zkusit mi to jít vrazit do zad. A dílo se k mému překvapení povedlo. :)
12:28 - Asi jsem slepý na levý oko, až teď jsem si toho vlevo postávajícího chalana všimnul. Při hře ani frapsování ani ťuk, doteď jsem nechápal, kdo že to na mě vystřelil. :D
A ta mega měla být spíš 12:46. :) A vskutku, vůbec jsem ten čas nesledoval, věděl jsem, že se to pomalu chýlí ke konci, ale tipoval jsem, že ty poslední dva fragy bych mohl stihnout s quadem. :)

Muhehe, ve všem dobrém se může skrývat i něco nekalého. >:)
@HolyMeatball (02.05.2015 01:43): Zajímavé vidět se také z jiného pohledu :) Mám pocit, že jsme se moc nepotkávali.

2:13 - Asi bys té plazmě stejně neuprchl.
2:25 a 3:17 - hehe :)
5:21 - Dřív jsem býval slušňák, dneska už to občas nevydržím (hlavně když prohrávám, však každý frag dobrý no ni?)
7:12 - Šmejde! :)
8:45 - Tos už asi nečekal, že?
11:32 - To se mi stává pořád. Tys dostal zásah těsně před skokem na jumppad. Já tam kolikrát lezu s tím, že to "prostě vyjde" :) Kamaráda, se kterým hraju duely, tím občas štvu, protože mu tím narušuju "pravidla duelu" a taky když to fakt vyjde, bere to jako hroznou ostudu.
12:14 - Chudák drekt. Ten třetí rail dostal jen proto, že vyskočil.
12:28 - Ultimátní ignorace toho, že po tobě někdo střílí railem.
12:48 - Žádnou megu nevidím.
Konec mi pak připadá, žes nesledoval čas. Já kdybych věděl, že zbývá 10 sekund do konce, tak bych nasadil kamikaze a skočil někam do davu. Určitě by mě nezajímal quad.

Jinak jsi myslím právě poradil soupeřům, aby tě za každou cenu drželi dál od LG. Máš hodně přesvědčivý aim :)
@Garret (02.05.2015 00:20): Patrně tím pádem myslíš ukazatele toho, kolik vteřin zbývá quadu nebo jinému powerupu. V kterémžto případě wtf, měl jsem za to, že to se ani vypnout nedá. :)

EDIT: Hang on, v duelu s botem si to měl? Tak to asi teda mluvíš o tom respawn timeru a budu předpokládat, že v živé hře je to zakázané. Aby taky ne, takovej cheat. :D Na druhou stranu v diskuzi u turnaji mluvíš o důležitosti znalosti mapy a počítání respawnů itemů, tak na co bys k tomu chtěl při hře timer? ._.

-----

Když H34D nic motivačního nedá, tak já si dovolím záznam (60fps bo fraps, hráno při 125) z jednoho předvčerejšího FFA meče, který jsem vyhrál vcelku suverénně (skoro 20ti bodový náskok oproti top 2nd) navzdory neznalosti mapy a tomu, kolik vcelku otřesných chyb furt s radostí dělám. Menší analýza toho imho nejvážnějšího z oněch chyb:

02:13 - Naprosto zbytečný pokus o útok, když jsem se měl soustředit čistě na úprk.
02:55 - Více méně ta samá chyba.
03:17 - Tady je to vůbec poprvé, co se mým nepřítelem stala in-game geometrie. Tak či tak, vůbec jsem nemusel ztrácet čas s třetím ammo packem, 100 v LG s quadem bohatě stačí.
05:21 - Tohle se nesluší, ale jsem hodně zvyklý z pub serverů na to, jak to mnoho hráčů s oblibou využívá k backstabům. :)
06:45 - Seberu brokovnici bo why not a dvě sekundy na to jí odmítám použít v situaci, kde by zrovna ona sedla nejlíp.
07:53 - Absolutně nechápu, co jsem to tady zkoušel. Tu třetí raketu jsem vystřelil jak kdybych měl v ruce rail. To nemohlo dopadnout líp, než sebevraždou.
08:15 - 08:35 - Projednou se rozumně rozhodnu o úprk, ale trochu pozdě (že mě nedorazil bylo vyloženě štěstí), a pak si dávám nezdravě na čas se sběrem léčiv. Což je sice tak trochu záležitost i té neznalosti mapy, ale mohlo mě napadnout se zkusit třeba mrknout, jestli je mega. Tady to sice dopadlo jakž takž dobře, ale opět, čistě štěstí, že jsem cestou na nikoho nenarazil.
09:39 - V nádrži poslední 3 hp a první věc, která mě napadne, je počkat a zkusit zaútočit. Opět mi trvá přehnaně dlouho se vyléčit.
11:32 - 11:36 - Tohleto považuju za svůj vůbec největší fail téhle hry. Nejdřív vědomě skáču dolů, čímž mu dávám mnohem výhodnější pozici, ale hlavně za ním pak skáču zpátky nahoru přes launchpad přestože mám 34hp a vím, že on na mě čeká s railem. Takhle skákat za někým s railem je hodně blbý nápad i s plnou nádrží.
12:48 - Rohem oka jsem si té megy všimnul, ale stejně jsem se na ní vyprd.
13:21 - Totální rezignace. Věděl jsem, že nepřežiju, ale stejně jsem skočil zpátky do toho nejhoršího místa, kam jsem mohl.

A kam tím vším mířím? Chci tím jenom předeslat vzkaz o tom, kterak nic není nemožné, a kterak i s vcelku prasáckým herním stylem se dá hezky vyhrát. Jo, Duel je o něčem poněkud jiném než FFA, ale žádný ultra-pro v rosteru hráčů není, všichni registrovaní budou při hře bezesporu plácat chyby jedna radost, takže bych řekl, že šance nijak zvlášť mizerné nemá nikdo. A prča bude tak jako tak, tak proč se nezúčastnit. :)




@Garret (02.05.2015 00:20): Já jsem ti popsal zobrazení časovače v HUDu (obvykle v pravém nebo levém horním rohu obrazovky), který ukazuje, za jak dlouho se objeví mega nebo brnění. Ty asi myslíš takový ten "kruh" kolem předmětu, který se postupně doplňuje tak dlouho, až se předmět objeví, je to tak? Tenhle timer se v duelech nezobrazuje a hráč si musí ten zbývající čas dopočítat v hlavě (červené a žluté 25 sekund, mega 35 sekund).

Jestli myslíš ještě něco jiného, prosím o upřesnění.
asi sem slepý, ale čím se zapíná ten item timer? při první instalaci jsem to měl zaplé, teď jsem to musel instalovat znova, protože mi to zmizelo ze Steamu a timer zmizel
@Garret (01.05.2015 21:03): Tak částečně i proto to píšu. Očividně v duelu není moc těžké mě porazit. :) Udělal bych video i z prohry, ale chtělo by to, aby byla aspoň trochu důstojná, aby byla hodna zveřejnění. :)
Hmm, je fakt zajímavé, že i když jsem myslel, že nehraju špatně, tak nedokážu vyhrát jediný duel. Chtěl jsem udělat nějaké motivační video pro případné adepty na kwokyho turnaj, ale co jsem za poslední týden zkoušel 1v1, tak jsem nevyhrál jedinou hru. Tak aspoň budiž motivací, že konkurenci bude představovat jen Fatality. :)
Komu přišla žádost o přátelství od YeaRynna, tak to jsem zas jenom já a hlásím se ze svého již definitivního účtu (konečně jsem si vzpomněl, kterou přezdívku jsem to chtěl! A nick nemění momentálně ani premiérům...). :)

EDIT: Jako bonus dnes budu patrne po takto debilnim pracovnim dnu znacne vytizen, a tak pravdepodobne bude predstavovat snadny terc. ^_^
@Fatality (29.04.2015 15:33): Kombinace FFA a TDM (a defaultne i prvky CA). Proste tymova hra, ve ktere ale kazdy hraje sam za sebe a vitez je jen jeden jak ve FFA. Kdyz nekoho zabijes, ziskas jeden bod a tebou zabity se respawne ve tvem tymu. Kdyz nekdo zabije tebe, jeden bod ztratis a respawnes se ty v jejich tymu. Takhle se to strili, dokud nejsou vsichni v jednom tymu, kdy kolo konci a ukaze se vitez kola (ten, co za to kolo nasbiral nejvic skore). Celou hru pak vyhrava ten s nejvyssim skore, cili ten, ktery nejvic zabil a nejmin zarval. :)

EDIT: A defaultne, jako v CA, zacinas se vsemi zbranemi a no-pickups.
@marwel (29.04.2015 15:01): A kdyby byl divny lichy pocet, prihlasil bych se i za Red Rover. Poradne jsem si to zahral teprv nedavno a a musim seznat, ze velice nedoceneny mod a vylozene znacka ideal, kdyz se clovek nemuze rozhodnout mezi FFA a TDM. ^_^
Ja se take pridam. Za sebe bych jeste pridal treba Freeze Tag, ale to podle poctu lidi. Nejlepsi hrat tak v osmi lidech. A instagib jedine s railgunem, jinak je to o nicem.
Já bych se možná ukázal, nevím, jak to budu stíhat, chci se zkusit dostat do legendu v Hearthstone :-D
Tenhle tyden hlásim absenci. Jedině, že by ve vlacích ČD zavedli kvalitní wifi...
Doufám, že máte na čtvrtek opět nabito a odjištěno. Sraz ve 20:00 a dáme FFA, CA a instagib. A pak, kdo bude chtít, si se mnou může dát duel s výkladem (přes Skype, Teamspeak, Steam chat...).
Ok příště naplánuju trochu kratší program. Ale jestli vás bude zase dvanáct, tak to bude psychicky náročné tak jako tak. To jsou pak všude lidi, ať se hnete kamkoliv :)
Jo ta hodka by byla asi opravdu akorat. Od kazdeho jeden kousek by stacil (jednou FFA, jeden TDM, CTF, CA a nejakou tu chujovinu na zaver - hmm, CTF se protahne, takze to asi na hodinku takhle neni). Skoda, ze nejde jednoduse zmenit hra aniz by se hraci museli odpojovat a zase pripojovat. Za sebe bych pak dal jeste prednost klasickym mapam. Tem, ktere jsou uz ve tretim Quakovi, Team Arene ci pri startu Quake Live bety. Od te doby, co jsem se ke hre vratil (tyden zpatky), tak jsem hral klasickou znamou mapu jen parkrat, vsechno pro me nove a dle meho casto hodne nekvalitni mapy.

@Kwoky (23.04.2015 21:34): Zajimave sledovat zaznam z tveho pohledu. Jak hned to FFA na zacatku vubec nevypada tak chaoticky jako kdyz to hraju ja. :-P
@Mirus (23.04.2015 23:02): Ano, hodina je tak zdrave maximum, v tej poslednej insta-lightning maoe som uz bol len kopka roztraseneho rosolu....
Ta hra je fakt psychicky devastujuca a moc dlho sa hrat neda.

A prva "dedmeč" arena bola aj tak najlepsia, kto uhadne preco ma u mna 3-SLI Titan Z.... nooot
Nepřečtu, zda se už konečně spustí klient na první pokus :D nevíte ?
Ale čo to, Kwoky nám spamuje :-D.

@Famoss (23.04.2015 11:12): Sa na to skákanie kľudne vyser, ja som to skúšal hrať s tým že som stále skákal ale okamžite ma to prestalo baviť a vysral som sa na to úplne a vôbec neskáčem a ani s tým už nebudem začínať páč mi to príde ako úplne debilná mechanika úplne ruinujúca zábavu z gameplay. Takže tam len behám a behám a behám...
A že bez toho nikdy nevyhrám zlato na pro-gaming turnaji? Who cares. Zábava je dôležitejšia.

Samozrejme skákanie účelové akože preskočiť dieru v zemi a tak robím, ale to sú len jednorázové príležitostné jumpy.