Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Maximus (18.12.2014 08:42): To s tím masem v ústech Clementine nemuselo nastat. Kdybys byl rychlejší, mohl jsi to stihnout ještě než ho dala do úst. A teď nevím, jestli ho mohla polknout, kdybys byl pomalejší.
Hmm, tak zvysujem hodnotenie tejto epizody. To finale jednoducho bolo velmi namakane. Doznieva to stale vo mne. Rodina kanibalov, ludske maso v ustach maleho dievcatka atd. a ten otravny stary kokot tiez umrel velmi podarene :D

A inak to finalne rozuzlenie teda kanibalizmus rodiny som absolutne necakal. Myslel som si, ze to tam prepadnu zombie alebo banditi
Nejobtížnější rozhodnutí jsem měl, když jsem naposledy stál proti Andymu. (Jistý vliv na to mělo i to, že rozhodnutí nebylo omezeno časově, takže jsem asi dvě minuty dumal, co udělat.
Finále epizódy naozaj silné a dobre vymyslené.
Je len veľká, škoda, že to obsahuje pár veľmi čudných momentov - keď idete vyradiť generátor, jeden z bratov a aj mama sú vonku a tá vzdialenosť je tak malá, že je jednoducho sprostosť, že na to nereagujú. Nikto sa nejde pozrieť na postrelenú postavu, radšej sa všetci venujú krave a to doslova.

Hra obsahuje aj pár veľmi divných reakcií a dialógov postáv a len som kukal, že čo to akože má znamenať.

A to mačkanie tlačítka Q je vážne otrava.

Ten starý už našťastie zdochol, neskutočne mi šiel na nervy, fakt strašne otravná postava

Zatiaľ je Wolf Among Us o triedu lepšie :)
@PoetaBezRymu (28.04.2014 01:16): Tak já to mám přesně naopak, ale z toho seriálu teda taky nejsem zrovna dvakrát odvázenej a celkem mi pak vadí hype náctiletých hovádek, který vytvařejí takový odpadní materiál jako obrázky " I love deril" a podobný stupidity :D na téma toho seriálu.

Jako aby jsi si ten seriál užil, musíš rezignovat na část svého intelektu a i tak tě to bude místy překvapovat :D do očí bijící šovinismus a rasismus, který je naprostou doménou první série, ve druhé sérii to pak naprosto ustupuje, ale místy tě to flákne do ksichtu :D

@Hrdlodus (27.04.2014 19:35): jakej flame, seriál je přece furt ke hře.

@davi.k (27.04.2014 19:47): Tak na celkový příběh asi jo, ale já tak nějak tajně doufám, že mé rozhodnutí například ovlivnuje to, s jakými lidmi ten příběh trávím .. i tak mám ale pořád pocit, že to hraju jak kretén a jak je na určitý odpovědi omezený čas, tak se vždycky rozhodnu tak, že toho pak musím litovat.
Ono také žádné rozhodnutí správné není. Jsou to prostě rozhodnutí. Rozhodnutí, která formují Tvou postavu a jak se na ni budou dívat jiné postavy. Někomu se zavděčíš, někoho naštveš. Uděláš praktické rozhodnutí, ale nemorální. Zachováš se morálně a ohrozíš sebe a skupinu. A jsou situace, kdy se budeš cítit mizerně, ať se rozhodneš jakkoliv.
@Jabba (27.04.2014 18:11): Let's Flame!
A já zase doporučuji. Četl jsem až po věznici, když do ní přišla ženská s mečem a zombie-otroky, takže jen kousek, ale bavilo mě to.
Seriál jsem neviděl.
To je hrozně depresivní hra .... mám pocit, že žádné rozhodnutí, které člověk v dané hře udělá, tak není správné ..
Hrdlodus sa snaží len rozumne diskutovať a jediné čoho sa dočká je reakcia, prepáč ale nebudem to čítať, pretože riešiš hovadiny. Hlavne, že tu máme diskusiu na diskutovanie :)
@Hrdlodus (14.12.2013 13:10): Z toho si nic nedělej. Taky se mi to stalo. Přitom to je jak píšeš - s takovým přístupem je děravý příběh v úplně každé hře, filmu, knize... Ba co víc. Příběhy, které píše sám život, jsou plné nelogičností. Už vidím Garreta, jak při čtení Dějin druhé světové války mlátí hlavou do zdi a pak běží do diskuze na Databázi knih nadávat, jak je ten příběh plný nelogičností a nedává smysl, haha.
to už je myslim podruhé, co mě někdo opravuje s "domýšlivostí". znovu s díky odmítám, prostě se mi to slovo líbí významově jinak, než co představuje (a Hrdlousovi to očividně nevadilo). sorry :-)

jestli mě nazveš samozvaným "grammar nazi" proto, že jsem si kdysi dovolil někoho upozornit, že komentář bez čárek a háčků se nedá číst, budiž. já neopravuju lidi za to, že použijí nesprávné slovo nebo že někde mají hrubku... závěr si každý z nás asi udělá sám.

Hlavní je, že náš samozvaný grammar nazi ví, co je to domýšlivost. To totiž zjevně nedomyslel :-)
Děkuji pěkně za to, že když diskutuji o hře v diskuzi o dané hře, že jsem za blba. Tak nějak jsem doufal, že tenhle web bude větší zábava. Že si tu třeba hráč bude moci popovídat o dohrané hře.
@Garret (14.12.2013 11:55): To ano. To už je má domýšlivost. Ale s tímhle přístupem je děravý každý příběh v každé hře. Když přišli na farmu, ptali se po Markovi. Viděli, že ho vedou ošetřit. Pak je část hry, kdy chodíte po farmě a ostatní nic nedělají. Pak je večeře. Já se zeptal na Marka hned ve dveřích a mamka mi vesele odpověděla. V tu chvíli to tedy vědí i ostatní a o čem mluvili, než jsem přišel, to nevím. (Předpokládám tedy, že se na Marka zeptali a dostali stejně veselou odpověď.) Ale tak v tom není vidět žádná nedomyšlenost. Takže sice je to má domýšlivost, ale zaprvé opodstatněná a podle mě logická a zadruhé jsou stejně tak slova o děravém příběhu také domýšlivost, když si vymýšlíš, co všechno postavy neudělaly.

Tohle je první, co člověka napadne. Neobhajuji Mafii, kde jedete formulí přes město. Možná tam je vysvětlení, že není jiná možnost než jet, ale vypadá to jako nedomyšlenost. Ale tady... co kritizuješ? Že pochopili, že když má člověk v zádech šíp, potřebuje ošetření? To snad ne. Mamča nabídla ošetření a některé postavy nechtěly do ničeho šťourat, aby vůbec dostaly jídlo. I Klementýnka se mě ptala, jak je Markovi. A kritizuješ, že se pravděpodobně ostatní ptali na Marka v mé nepřítomnosti? Zaprvé je to logické, zadruhé tam nikde není čas, aby hra oznámila, že se někdo na Marka ptal, zatřetí je spekulování, že se nikdo na Marka neptal.

Ale možná špatně vysvětluju, proč je to logické. Napiš mi, co by tam mělo být, aby to bylo logické. Jen abych to pochopil.
Tohle pro mě z celé hry nejlepší epizoda právě proto, že od začátku tušíte, že tam něco nehraje a opravdu se pak vyplní to skvělé post-apokalyptické klišé s kanibalizmem. Obviňovat něco, že je neoriginální, je strašná blbost, protože nic originální není a nemůže být, všechno už jednou bylo, ať ve světově proslavené knížce nebo filmu nebo třeba nějaké zapadlé povídce od zapomenutého autora. Záleží na tom, jak se to zpracuje.
@Hrdlodus (14.12.2013 11:03): já nemusím poupravovat svůj názor :-) reaguju na tvé poslední věty A proč se o Marka nezajímali ostatní? Zaprvé, to nemůžete vědět, zda se na něj neptali ve vaší nepřítomnosti. A za druhé, Mark měl šíp v zádech. Pochopili, že potřebuje ošetření. to je jen tvoje domýšlivost. každopádně tvoje urputná snaha bránit děravý příběh je milá...
@Garret (14.12.2013 03:11): OT: To teď jako urputně kopeš nožičkama, abys nemusel poupravit svůj názor? Napsal jsem, že ve hře bylo nehledání Marka zdůvodněné. Například tím, že ho hledali.

Jo, jestli to byla reakce na Mafii, tak to už je dohad, ale jelikož Mafie fungovala i ve skutečnosti, tak to nějak fungovat muselo. Nějak tak, že na Mafii si moc lidí netrouflo. A psal jsem jen o té jedné věci, o ostatních zmíněných nelogičnostech jsem nic nepsal, takže se ani nesnažím něco leštit.
Musím pokárat Neoxin a Garreta. Uvádíte nelogičnosti: Proč nehledali Marka? To je vaše chyba, že se nezajímáte o jednoho z vašich. Když se couráte před domem (do stodoly / ze stodoly), můžete oslovit mamču a zeptat se na Marka. Ona s úsměvem odpoví, že mu ránu zašila a nyní odpočívá v pokoji. Pak, když začne večeře, opět se můžete zeptat na Marka, proč není u stolu. Mamča odpoví, že mu odnesla jídlo nahoru. A proč se o Marka nezajímali ostatní? Zaprvé, to nemůžete vědět, zda se na něj neptali ve vaší nepřítomnosti. A za druhé, Mark měl šíp v zádech. Pochopili, že potřebuje ošetření.

Druhá zmíněná "nelogičnost" byla, že beznohý Mark se po večeři opět vyšoural do patra, aby pak mohl zakousnout mamču. Po zkažené večeři byli naši hrdinové odvlečeni do mrazáku a chvíli jim trvalo, než se z tama dostali. A domácí asi nebudou mít zájem na tom, aby jim beznohé jídlo svinilo podlahu v předsíni. Normálně ho zase odtáhli nahoru.

Tyhle konkrétní dvě věci nelogičnostmi nebyly.


K nelogičnostem v Mafii: Proč nehledali auta a mrtvé lidi? V tom městě vládne mafie. Policie je podplacená. A nikdo si ani nedovolí proti mafii pípnout.

@Bodkin (31.05.2013 20:29): Statistika: Také jsem zabil oba, ale málem ne. První byl v pohodě. S radostí jsem ho propíchl. Ale u toho druhého to bylo těžší. Už jsem se na něm vymlátil a Carley mě zastavila. Při zabití prvního z toho byla Clem zděšená a nyní se koukala a čekala, co udělám. A zbytek vypadal, že by raději už šli. Už jsem byl na odchodu a kvůli němu jsem se musel otáčet a jít zpět. Andy mě taky žádal, ať ho dodělám. Říkal jsem si, že nechat ho naživu pro něj bude pěkný utrpení. (To jsem si neuvědomil, že plot nefunguje a blíží se zombíci, takže z utrpení nic nezbude.) Ale taky jsem si říkal, že bych nechtěl, aby přežil a chtěl se pomstít. Nebo by někomu vyprávěl vlastní verzi toho, co se stalo. Po dlouhém váhání (ocenil jsem, že neběžel čas) jsem ho kopnul.

Ale překvapilo mě, že jsem podle statistik zastřelil tu ženskou. Já to furt zdržoval, abych z ní něco vytáhnul. Předpokládám, že by byla zastřelena v každém případě. Nebo byla možnost, jak by mohla přežít?


Nechtěl bych hrát tuhle hru, když byla vydávána. Takhle dohromady se to dá hrát jako jedna hra.
@Shoggot (26.06.2013 20:59): Fenomén? Jako kanibalizmus? To určitě jo, ale tady je i ta situace naprosto stejná farma, hrůzná porcovací místnost, uchovávání lidí zaživa na maso... To už je na mě až moc doslovná citace, ale budiž...

A který francouzský film?:)

@Hydr0gen (26.06.2013 20:52): No tenhle fenomén v krizových situacích opravdu existuje, takže vůbec není nutné ho vymýšlet. A zcela jistě byl použit v řadě post-apo děl, ať už je to World War Z, Stroji času, jeden nejmenovaný francouzský film...

Ale McCarthy zrovna tímhle dost prorazil a je to jeden z motivů, který jeho knihu vynesl nahoru a na oplátku asi tenhle motiv kniha vrazila zpět do post-apo žánru.
Tak jako dobré, ale to bych nesměl číst McCarthyho Cestu. Jedna z "příhod" v knize má nachlup stejnou zápletku jako centrální námět této epizody a ta je tak v součtu třetím mediálním produktem, kde jsem tohle viděl (před tím kromě Cesty taky v německém Bčkovém hororu "Hell").

Vymyslel to první Cormack McCarthy nebo už to bylo někde před tím? Každopádně neoriginalita pro mě tuhle epizodu celkem tahla dolů i když provedení bylo slušné.
You and 17% players killed both brothers.

Jo, nechat si ty psychopaty v zádech by byl geniální tah!
@Can (20.04.2013 16:32): Asi se ti neuložil postup z 1. epizody. Když se ve své uložené pozici podíváš na to rozhraní, jak si vybíráš, kterou epizodu chceš hrát, máš tam z té první vytvořené statistiky? Ty vzniknou vždy při dokončení epizody. Taková ta tabulka, kde je asi 5 zásadních rozhodnutí a statistika, jak ses rozhodoval v porovnání s ostatními hráči. Jestli to tam máš, měla by je brát další epizoda v potaz. Jestli ne, vygeneruje se to ve druhé nějak náhodně..

Případně info s řešením problému s ukládáním tady.
Mělo by pomoci nahradit soubor prefs.prop za ten z odkazu..
POtřebuju pomoc... Nechápu to v 1. epizodě jsemzáchránil Carley a Doug zemřel Na začátku 2 epizody se vrátim a je tam Doug Proč to sakra je jak kdybych žádný rozhodnutí neudělal?
To, že Marka nikdo nehledal není nijak divný, představte si, že byste bydleli ve špinavym hotelu bez žrádla kde musíte riskovat životy při hledání potřebných věcí a ted přijdete na takovouhle farmu řekl bych, že spousta lidí by pak ani neřešila to, že je tam stará ženská nechce pustit do baráku.
@HolyMeatball (03.09.2012 00:59): Hodnocení nereflektuje pouze to, jak hra baví (což se imho TWD, na rozdíl od Sam & Max Season nebo Back to the Future, celkem daří). A pokud mám u - žánrově podobného - Dreamfallu 5/10 (který má podobně očesanou hratelnost, avšak příběh je povedenější), tak jiné hodnocená na TWD moc nezbývá.

Máš však pravdu, že čas jsem měl věnovat spíše Pandoře :). Další epizody tak zkoušet nebudu.
@HolyMeatball (02.09.2012 23:21): Tak si to hold drolin zahrál aby to mohl i hodnotit, proč ne, ne každou hru kterou jsem hrál nebo dohrál jsem považoval za dobrou, ale abych to pak mohl odsoudit je to nutnost, svědčí to taky o tom že tomu dal znovu šanci ne? Já bych ho tedy rozhodně za jeho hodnocení nepranýřoval.
@M.a.t.t. (02.09.2012 22:33): Jóno, proč to ten Drolin vlastně hrál, když už mu od první epizody muselo být jasné, o co půjde a že se mu to patrně nebude líbit? <___<

Nicméně k té vyzdvižené stoupající tendenci kvality, tak s tím nemůžu souhlasit. Třetí epizoda byla zatím imho zdaleka nejslabší. Jako jo, že jedna má oblíbená postava to schytala do hlavy a druhá oblíbená postava zas ujela v meth lab se mnou kejvlo, ale na druhou stranu to byl solidně laciný způsob, jak všechny mé dosavadní významnější volby spláchnout do hajzlu, ať se může jet načisto.
@Garret (02.09.2012 21:54): Hmm, zařadit si někoho na ignore list v situaci, kdy jsi se svým posledním příspěvkem projevil jako naprostý ignorant, to chce odvahu. A za co vlastně? Urazil jsem tě něčím? Mohl jsi normálně odpovědět, že odpovídat nebudeš. Ale tohle je neskutečně TRAPNÁ PÓZA!

A zase tak velký offtopic to nebyl, když se jedná o vysvětlení podobných nelogičností ve dvou hrách. Žádné zlehčování, ani kopání. Mě to totiž přijde divné, když u jedné to vadí a u druhé ne. Mohl jsi to vysvětlit, ale rozhodl jsi se sám. Beru tě jako slabocha, který se nedokáže v diskuzi k problému postavit čelem. Pochybuji totiž, že by jsi dokázal odpovědět v diskuzi u Mafie, když nemáš co říct.

Tak vesele ignoruj :-)
Nechápem zmysel tejto debaty o to viac že pohľad Neoxin na hru je viacmenej pozitívny narozdiel od takého Drolina :)
@GodOfTheSick (02.09.2012 21:44): oceňuju tvou snahu, ale já obyčejně nečtu příspěvky delší jak dva odstavce, takže jsem si přečetl jen ten první směrovaný mně.

a jo, nepřijde mi divné, že nikdo v Mafii nehledá auta a nepohřešuje osoby. to je ale věc, která je offtopic a do diskuze k Walking Dead nepatří. poukazovat na "smyšlené chyby" z jiných her je hloupé kopání kolem sebe, jen abys zlehčil chyby hry, o které tahle diskuze je. každopádně jsem tě musel zařadit na svůj osobní ignore list. neber si to osobně.

a jo 2, já mám všeobecnou pravdu. sorry.
@Neoxin (02.09.2012 18:44): Jo, ale zatímco TWD je adventurou, protože IF je podžánrem adventur, tak RPG do adventur nikdo neřadí. A ty tvoje procenta mě fascinují. Schválně si při hraní nějaké adventury za každý puzzl udělej čárku. Myslím, že jich tam o moc víc než v TWD nebude, akorát v klasických adventurách jsou ty puzzly tak nesmyslný, že jeden řešíš hodinu než ho vyřešíš a připadá ti tak, jak jich tam je moc :-)

Nesrovnával jsem hodnocení. Když někomu vadí (ne)logika v adventurách, tak mu musí logicky vadit i (ne)logika v RPG/akcích.

@SilentWolf (02.09.2012 18:34): Nejde a je to ještě mnohem horší. Protože když v E2 zachráníš Douga, tak Carley potom v E3 při střelbě u karavanu už nebude a místo ní to schytá Doug. Čili s Carley se něco špatného stane už dřív…

@Garret (02.09.2012 20:13): Hahaha. Všeobecnou pravdu se tady spíš snažíš prezentovat ty, když používáš tak silné výrazy bez jakýchkoliv argumentů. Pokud tobě jako nelogický zvrat v TWD připadá, že nikdo nehledal Marka, tak to, že v Mafii nikdo nehledá auta, která Tommy krade a nikdo nepohřešuje osoby, které Tommy zabíjí, tak to je podle tebe naprosto logické, viď? Však co někdo mě vyhodí z auta a zabije starou, tak si najdu jinou :-) Ale to jsou prkotiny. Nic závažnějšího v TWD patrně není, jinak by jsi to uvedl. Ale můžeš si samozřejmě dodatečně něco vymyslet :-)

Ale co třeba mise Melouch. Dva členi mafiánského gangu si chtějí přilepšit, tak jdou a vykradou banku ve městě, které ovládá jejich boss. Proč nevykradou banku v jiném městě, kde je nikdo nezná? Vždyť jim muselo být jasné, že se o tom Salieri dozví, nebo je někdo uvidí. A tak jdou a banku vykradou bez jakéhokoli přestrojení ve svých nejlepších šatech a když s prachama utečou pryč, tak Paulie pronese naprosto dementní hlášku - „Převlečem se do jinejch hadrů, ať nás neseberou na ulici“ Každé malé dítě přece ví, že lupič má na hlavě alespoň punčochu, když už nic jiného. Nad stupiditou téhle mise nepřestávám kroutit hlavou.

Nebo mise Fairplay. Místo toho, aby mechanika dovezli na okruh, tak Tommy jede s cizím závodním autem přes půl města za mechanikem. Zase děsně logické, že? A ještě mu hlídač řekne, aby si dal pozor na poldy. Jak by to jako v té rychlosti udělal, kdyby šel polda po chodníku? O tom, že kravál závodního auta musel zbudit celé město, takže ho stejně všichni viděli, ani nemluvě. Ale ať žije logika. Podobně by se dala rozebrat skoro každá mise, ale nechci tu spamovat, navíc si už taky prd pamatuju :-) Samozřejmě můžeš mi to všechno logicky vysvětlit. A když se ti to podaří, tak dozajista logicky dokážeš vysvětlit i nehledání Marka :-)


Já (ne)logiku ve hrách neřeším, protože když mě hra baví, tak si toho ani nevšimnu a když, tak přimhouřím oči. Ale vždycky mě pobaví, když někdo začne u nějaké hry mluvit o inteligenci/dospělosti/logice a pak hle, Mafia nebo něco jiného. Ono když se nad tím zamyslíš, tak nelogičnosti najdeš úplně v každém díle. Stačí jenom chtít.



@konvice (02.09.2012 20:56): Jo, ale stejně to schytá. Loading nepomůže.
@Neoxin (02.09.2012 18:47): říkám naprosto tě chápu, to bych byl asi taky hodně zklamanej, mě takhle zklamal šíleně gothic a o trojce ani nemluvě a hodnotil bych asi stejně. Protože očekávám že hra mi dá to co tvrdí ale když to tam pak není to je jasné že jde hodnocení dolů.

@Garret (02.09.2012 20:13): není to fakt, jen tvůj úhel pohledu :) a jak říkám debatování o tom co se komu líbí nebo nelíbí není nic jiného než vyměňování si postojů.



@SilentWolf (02.09.2012 18:34): jde zachránit tím, že to ladneš a předtím smažeš :D
@GodOfTheSick (02.09.2012 18:23): ale to je přece pouze tvůj úchylný úhel pohledu, který nemůžeš prezentovat jako všeobecnou pravdu.

Walking Dead má příběh jako hlavní nosný pilíř a jeho nelogičnosti nejsou malicherné. zatímco Mafia nemá žádné obludné scénaristické bludy (jaxi tady zmínil) a ještě k tomu přidává parádní hratelnost. a to není úhel pohledu, to je prostě fakt :-)
@konvice (02.09.2012 18:31): Jako vis co, ja si tu hru predobjednala primo na TT strankach a mela jsem urcite informace (o kterych jsem uz psala) a ocekavala jsem teda, ze to alespon neco splni, z te adventurni stranky. Proto me to zklamalo, proste trochu takova klamava reklama. A nepotrebuju, aby tam bylo 90% hadanek. Ale meli to prezentovat od zacatku, jako to, co to je. Tot vse :)
@MickTheMage (02.09.2012 18:06): Hm to mas pravdu :)

@GodOfTheSick (02.09.2012 18:23): Fajn, v tom pripade je ale i Mass effect, Alpha protocol a jine hry adventurou (podle tveho prikladu), protoze tam se taky prece rozhodujes a na zaklade toho postavy reagujou.
Neberu ti tvuj nazor, ani to, ze se ti hra hodne libila, ze ji branis, nicmene mi tohle prijde uz trochu moc, tvoje "Ad Rozhovory – já tomu říkám dialogové puzzly." je proste nesmysl, kterym hajis WD. Nechame to u toho, ze je to interaktivni film/hra, ktera je dobra na pribeh, postavy, dialogy a atmosferu, ale zadne dialogove puzzly, ani zadne jine temer nema (az na dve hadanky v episode 3). Stejne tak srovnavat hodnoceni Mafie a FF s hodnocenim WD je nesmysl. Jedna o odlisny hry, zanry, srovnavas odlisny veci. A stejne tak zminujes LA Noire. Ano, je tam dost jezdeni auta, ale furt je tam 50% adventury (hledani dukazu, usvedceni - komunikace s podezrelyma, poznamky, ukoly ap.), 50% jezdeni auta. Tady je kolik, 3%?Rekni mi dej, ktera je ve FF nelogicky, nevysvetleny, nebo nema smysl. A nebo nerikej, pac to bude zase debata na x hodin :)
@Neoxin (02.09.2012 15:47): o diablu 3 taky říkali bůh ví jaká to bude hra, přeci si nebudou házet klacky sami pod nohy. Neřekl bych ale že Godofthesick je podrážděnej(to samé platí o tobě). Je ale jasné že se nedá diskutovat, zde jde v podstatě jen o výměnu postojů(těžko zvrátí tvé hodnocení subjektivní hodnocení GodofTheSicka a naopak, nebo případné důvody proč.). Jinak já osobně bych taky do hodnocení(stejně jako ty) promítl i zklamání z očekávání(tvrzení že hra je taková a pak je ve výsledku taková, učinil jsem tak např. u Gothica).
@Neoxin (02.09.2012 15:51): Já jsem se ti jenom snažil vysvětlit, proč tam hádanky (ne)jsou. A když slyšíš slovo adventura, tak aby jsi automaticky neasociovala - adventura s puzzly. A byla připravená na ledacos. Jako třeba v adventuře LA Noire na neustálé ježdění v autě :-)

Protože kvalita jednotlivých epizod má stoupající tendenci, tak jsem jen vydedukoval, že E3 by jsi mohla dát 75, když jsi předchozím dala 65 a 70, protože sám jsem dal 85 a 90. Čili tvých 70 jsem vůbec nezpochybňoval.

Konkrétní příklad:
Když chceš v E2 zachránit Douga, tak musíš během rozhovoru zpacifikovat Kennyho a současně vyřešit past. Když to neuděláš, tak Doug zakvičí a hra jede dál. A třeba v E3, když mi Lilly zničehonic během rozhovoru zastřelila Carley, tak jsem okamžitě alt+f4 vypl hru, protože jsem nechtěl, aby se mi hra takto uložila a chtěl situaci vyřešit znovu a jinak. A když tedy k docílení určitého vývoje musíš provést určitou předem danou posloupnost akcí, tak mi to tedy jako hádanka/puzzl připadá, i když tam neštracháš s inventářem, ale musíš přemýšlet nad každým slovem. Holt nejsem konzervativní, já jsem modernista :-)

@Garret (02.09.2012 16:29): Zmínil jsem to proto, že jste měli potřebu ve svém komentáři k TWD zmiňovat zcela malicherné, údajně nelogické dějové zvraty a zároveň ve svém komentáři u her, kterým jste dali 100% zcela nelogické a v Mafii přímo obludné scénaristické bugy jste přešli bez povšimnutí.

Řekl bych tedy, že Mafie tě bavila a dokázala pohltit, a tak jsi k úvahám o (ne)logice neměl důvod. Kdežto TWD tě evidentně nebavila a nuda tě tak přinutila dumat nad kde čím a podle toho to taky dopadlo :-) Jinak si dvojí metr vysvětlit nedokážu.
@Neoxin (02.09.2012 15:51): Nechapem len jedno (a nie je to len tvoj pripad) kritiku dlzky hrania. Ked si zoberieme, ze by priemerny prechod epizodou bol 2 hodiny, to mame 2x5, je 10 hodin na kompletnu hru. To je na adventuru celkom slusna herna doba (nehladiac na to, ze - ked zabrusim do klasik - Monkey Island sa da prejst za 2 - 3 hodiny, a to je cela hra ;) ).
@GodOfTheSick (02.09.2012 14:37): GOTS: Jsou adventury, kde se musíš přes určitou postavu z nějaké situace prokecat a když to uděláš špatně, tak končíš nebo se nepohneš dál. - Jo a v TWD jsem jeste nemela situaci, ze kdyz se spatne rozhodnes, ze se probeh neposune dal. Proste se stanou jen jine veci. Takze tahle poznamka mi prijde trochu mimo, sice se pak zminujes o tom, ze to neni az tak patrne u TWD, ale uprimne to tam neni (zatim) patrne vubec.
@GodOfTheSick (02.09.2012 14:37): No prijdes mi trochu neklidny :) Jak rikam, je to muj nazor, muj pohled na hru a jak na me zapusobila. Kdybych nic nenapsala a dala tomu nizke hodnoceni, tak nereknu, protoze nizke hodnoceni si ta hra nezaslouzi, ale myslim si, ze jsem svoje duvody uvedla :) . Nicmene, jak rikam, 70% pro me neni malo, tak doufam, ze promines/prominete muj nazor, ale tak to proste je. A ano, uz jsem na konci episody tri a hura, taky jsem se dockala aspon par hadanek a jsem stastna :)

Konvice: vsak ja se divala na hodne ukazek, rozhovoru a podobne, ale vzdycky rikali jen, ze to bude hodne o pribehu, rozhodovani a ze to bude zombie horor adventura. Ukazovali sceny ze hry a mluvili o tom.
@SilentWolf (02.09.2012 13:35): Jojo, hodně nekompromisní zvraty na tak malé herní ploše. Nechápu ale jak mohla skoro polovina hráčů vzít Lilly zpátky sebou do karavanu po jejím střeleckém výstupu. Zase si všichni hrají na velké dobráky nebo co? Kdyby tam byla možnost tak tu sfini na místě odprásknu :-)

@Neoxin (02.09.2012 13:14): Jsem snad neklidný? Tvoje hodnocení mi nevadí, ale to zdůvodnění? Mám pocit, že u TWD vylezl na povrch problém konzervativních adventuristů, kteří jediné, co jsou ochotni jako správnou adventuru akceptovat je 2D prostředí, inventář a kupa předmětů k tomu, zdravím Drolina :-) A když to tam není, tak je to automaticky špatně. Nechápu.

TT prezentovali TWD jako adventuru, protože adventura to prostě je. Adventura je široký pojem a může mít různou podobu. Proč tedy automaticky očekávat řešení mnoha hádanek? A stěžovat si na to v druhém komentáři po sobě? Je na čase akceptovat TWD jako interaktivní film a ne si v případném komentáři k třetí episodě zase stěžovat, že tam nejsou hádanky či co. I když zrovna v třetí episodě je i několik „true adventurist puzzles“, u kterých se dá zaseknout. A já ti samozřejmě pořádný zásek přeji, abys jsi si užila adventuru se vším všudy :-)

Ad Rozhovory – já tomu říkám dialogové puzzly. Jsou adventury, kde se musíš přes určitou postavu z nějaké situace prokecat a když to uděláš špatně, tak končíš nebo se nepohneš dál. Hádanka je to stejná jako složit tři předměty dohromady k otevření dveří. Ale v TWD to díky nelinearitě není tak patrné, protože hra kvůli špatnému řešení většinou neskončí a příběh se vyvíjí dál.
Já to beru třeba tak že mě to baví víc než celá 2 řada seriálu Walking Dead a epizoda 3 (hry) má opravdu koule.. a až lituju že takové věci v seriálu NIKDY neuvidíme. Ač kreslená, je hra mnohem depresivnější než seriál. Což beru všemi deseti..
@GodOfTheSick (02.09.2012 12:49): Prosim te, klid :) Ano, TWD je interaktivni film, ale ja psala v komentari, ze TT WD prezentovali jako horror adventuru nikolik interaktivni film a to mi vadi :) Kdyby rovnou tu hru prodavali jako interaktivni film, tak to nezminim. Ja sice Mafii nehodnotila, ale dobre a mel by sis uvedomit, ze komentare nejsou recenze, ktery musi byt objektivni. Vyjadruju jen svuj nazor a dojem. Nevim, proc se vzrusujes, 70% je celkem slusny nadprumer. A nezlob se na me, ale podle me hadanky nejsou to, ze s nekym diskutujes. To je opravdu jen interaktivni film. Tvuj ukol maximalne bylo donest z bedny sroubovak a jit ke dverim . Nebo tam bylo jeste neco jineho? Proste ta hra od tebe nevyzaduje zadne premysleni, ani zadnou akci, vyjma situaci, kdy se musis rozhodnout a to pocitam do pribehu a psychologii postav. Napsala jsem, ze ta absence hadanek nekomu vyhovuje, nekomu ne, a me to nevyhovuje. Treti dil jsem dnes rozehrala, tak uvidime. Ja proste beru, ze 50% je prumer, a 70% vazne neni nejak spatny :)
Neoxin:
TWD je INTERAKTIVNÍ FILM!
A to znamená, že hratelnost je vystavěna tak, aby se blížila skutečnému filmu. Čili ve hře nejsou typicky nesmyslné hádanky známé ze stejně nesmyslných adventur, které svým zdlouhavě nesmyslným řešením odvádí pozornost od právě probíhajícího děje a vytváří hluchá místa. IF musí pěkně odsýpat a to se TT povedlo na jedničku.

Hádanky tam jsou. Nespočívají ale v hromadění nesmyslných předmětů v inventáři a jejich stejně nesmyslné kombinaci. Většinou řešíš situace, procházíš rozhovory. O tom to je!

A stěžovat si společně s Garretem na nelogické dějové zvraty? To chce trochu odvahy od lidí, kteří napálili 100% dějově zcela nelogickým hrám jako je FF7 nebo Mafia :-)

Jinak třetí díl je ještě lepší, takže podle mých propočtů by od tebe mohl dostat 75% :-)
[přesunuto z komentářů]

Podívejte, moc hraní tam není, ale já se bavil. Prostě trochu jiná interaktivní zábava...
pointu 2 epky jsem vytušil ale přesto rozhodnutí tu jsou opravdu hnusné, ono se to může zdát jako pravý opak ale rozhodnutí jestli vykrást auto které možná někomu patří když vám vaše 'dcera' říká ať to neděláte je horší než např v ME3 ušetřit/vyhladit rasu.. :D Ta hra má koule..
Tak po prvé, mne Episode 2 prišla dlhšia a po druhé, skutočne netuším, prečo to niektorí označujú ako DLC. DLC je bonusový obsah, ktorý rozširuje pôvodnú hru kdežto Walking Dead Episode 1 sa len ťažko dá považovať za plnohodnotnú hru, nakoľko bolo od začiatku plánovaných v rámci príbehu 5 epizód.
Tak to je samozřejmě dobře, že epizody navazují. Ale ten jejich distribuční systém tedy nechápu. Čekat na další epizodu, v které se dozvím pokračování příběhu, dalšího čtvrt roku? Stejně musejí mít už vše dávno hotovo.
Druhá epizoda na první nijak nenavazuje, že se to odehrává tři měsíce poté? Jsem teda myslel, že tam bude větší kontinuita.