@Cobot (19.07.2013 08:15): Na Warforu jsou ke stažení aktualizované verze češtin, které normálně běží, dokonce i na to DLC už nějakou dobu. Na BonusWebu zřejmě stále aktualizované nejsou, přestože jim aktualizace autor již dávno posílal. Holt na shánění češtin je Warforum asi nejlepší místo.
Diskuze
Funguje někomu čeština na aktuální verzi ze steamu? Nějak mě to v angličtině nebaví, protože mi občas něco utíká.
odkaz už zítra
@ViRus (31.05.2013 11:42): Tak to budu muset počkat, až se zase ukáže mé druhé já.
@Bodkin (31.05.2013 11:32): Ty seš mi ale tvrďák, nech se unášet citovým vypětím. Já to mám rád jak kdy, třeba v Silent Hillu 2 jsem si to vyloženě užíval a deprimovalo zároveň, že není v mé moci změnit běh hry....
@ViRus (31.05.2013 08:15): Heh, ne je to fakt dobré, byl jsem až překvapen jak moc. Jen se teď cítím kapánek emocionálně vydíraný, což je fujky :(
B3B7P-FGJAR-Z4CRE je to z FB snad to bude funkční.
@Bodkin (31.05.2013 01:15): Počkej si ještě na trojku :).
Na humblebundle k dispozici... https://www.humblebundle.com/weekly
@Bodkin (31.05.2013 01:15): ty voe, darovany kun co :-p
Jednička fajn, ale ta dvojka vypadá na velké drámo... to já nerad :(
@Scar (13.04.2013 13:35): Dneska to nechám snad to zítra nějak zkousnu, kdybych něco nepochytal určitě písnu, dík moc....
@Nons3nse (13.04.2013 13:34): Jo si borec a já lama
@Can (13.04.2013 13:30): Jen do toho. Za chvíli se ti zase objeví čeština, a když by jsi tam měl nějaký závažnější nedostatek, tak mi klidně napiš a můžu ti to dovysvětlit. Čeština v dalších epizodách je už v klidu (IMHO jsou další epizody mnohem lepší než tahle)
Aký som rád, že časy keď som zháňal češtinu na všetky hry sú za mnou :)
@Scar (13.04.2013 13:26): A já se divil proč se autoři překladů dalších částí tak od té první epizody distancovali, asi jsem našel odpověď.
Jen nevim jestli to teď někdy dohraju...a to jsem se na to tak těšil.
Jen nevim jestli to teď někdy dohraju...a to jsem se na to tak těšil.
@Can (13.04.2013 09:46): Mám stejný problém. Celkově čeština k první epizodě mi přijde jako nepovedený vtip.
@jazz1 (13.04.2013 10:26): Mám stejnou češtinu, tak nevim čim to je. Máš taky verzy ze Steamu nebo přímo od Telltale?
@Jett Rink (13.04.2013 09:59): Tady jsou oddělený i třeba datadisky.
@Can (13.04.2013 09:46): já mám češtinu odsud a neměl jsem problém
@Jett Rink (13.04.2013 09:59): no, kdyz vysla po castech, tak proste neni.
@pipboy (13.04.2013 09:54): Nač ten frackovský, drzý tón? Dobře jsem si vědom, že hra vyšla po částech, ale prostě je to jedna hra.
@Jett Rink (13.04.2013 09:52): ee... protoze hra vysla po kapitolach? To je problem si domyslet?
Proč je tady na databázi ta hra rozdělená po kapitolách a nelze ji hodnotit jako celistvou hru?
Mám problém s čestinou, začátek v pohodě, ale když se dostanu k rozhovoru se skupinkou po odjezdu z farmy titulky jsou v angličtině, nevíte někdo co s tim?
Díky
Díky
@Majkee (02.01.2013 01:23): Spis takhle....serial byl podobny komixu, ale jen prvni serie s prvni knihou....potom jsou mozna tak stejny postavy
Komiks je velmi podobný seriálu (až na pár zásadních drobností) .
@Maximus (02.01.2013 00:45): Komiks
Seriál má ten priebeh príbehu úplne iný ako hra, že? Alebo? A komiks je tiež iný? Neviem do čoho sa mám pustiť skôr :)
@davi.k (31.12.2012 13:01): Už jsem se lek.
@Walome (31.12.2012 12:21): Zadarmo je jen první epizoda, zbytek je normálně za peníze. Stejně je to i na iPadu.
@deliqnt (30.12.2012 23:54): fakt? Jsou blázni?
Nevim jestli to tu už někdo nepsal, ale kdo máte Xbox, tak můžete stahovat zadarmo.
@Walome (30.12.2012 14:00): No právě, že mi tam blikaj různý čudlíky a já až moc dlouho podvědomě přemýšlím, jestli to je X z PS gamepadu, nebo z X360 gamepadu :)
@Garret (30.12.2012 14:35): Pokud se někdo něčím inspiruje, tak by bylo rouhání nesrovnat kvalitu mechanik se starším originálem. :)
PS: VSync mám natvrdo vypnutý pro všechny hry a zapínám jej jen výjimečně. Z mého pohledu nadělá víc škody než užitku.
@Garret (30.12.2012 14:35): Pokud se někdo něčím inspiruje, tak by bylo rouhání nesrovnat kvalitu mechanik se starším originálem. :)
PS: VSync mám natvrdo vypnutý pro všechny hry a zapínám jej jen výjimečně. Z mého pohledu nadělá víc škody než užitku.
@NateLogan (30.12.2012 13:41): jen náznakem zmínit Heavy Rain v diskuzi téhle hry je rouhání!!!
btw, googlování si určitě zkoušel, ale co třeba vypnout V-sync v ovladačích grafiky pro tuhle hru? v Dead Space jsem měl podobný problém...
btw, googlování si určitě zkoušel, ale co třeba vypnout V-sync v ovladačích grafiky pro tuhle hru? v Dead Space jsem měl podobný problém...
Já jsem se do toho pustil téměř okamžitě po dohrání Jurassic Park, takže jsem měl pochopitelně pocit neskutečný svobody.. Teď jsem se k tomu po dlouhé době vrátil tak uvidíme. No jsem zvědav, jak vypadá adventura, resp. story roku podle IGN :) http://www.ign.com/wikis/best-of-2012/Overall
@Karasman (30.12.2012 13:31): Ale no taaak. Co takovej AC? Tam myš nepotřebuješ vůbec. Nebo Batman. Prostě TPS bez nutnosti zaměřování se hrají lépe s gamepadem - a tyhle poloakční adventury taky, už jen proto, že ti tam blikaj ty čudlíky, co máš mačkat apod. a na gamepadu je to lépe uzpůsobený.
Jo, Gamepad je celkem OK. Ale zase mi bude trvat x hodin, než si zvyknu na to (debilní) ABXY.
Jinak ale nevím, po prvních 30 minutách mám k tomu až moc drobných výhrad. Hra mi třeba až příliš často bere kontrolu nad postavou, aby mě následně hodila spátky do scény z trochu jiného úhlu a tím mi rozhodí orientaci. Někdy jí zase chvíli trvá, než mi u možní provést nějakou akci. Taky jsem teď narazil na dialogovou volbu se čtyřmi dlouhými větami a třívteřinovým limitem na odpověď. Jo a bytostně nesnáším, když ta samá kontextová akce v QTE je pokaždé na jiném tlačítku, což v kombinaci s nezvykem na ABXY nikdy nekončí hezky.
Když ty moje žvásty shrnu, tak zkrátka Heavy Rain je mnohem vymazlenější a intuitivnější než tohle. Špatné to ale není.
Jinak ale nevím, po prvních 30 minutách mám k tomu až moc drobných výhrad. Hra mi třeba až příliš často bere kontrolu nad postavou, aby mě následně hodila spátky do scény z trochu jiného úhlu a tím mi rozhodí orientaci. Někdy jí zase chvíli trvá, než mi u možní provést nějakou akci. Taky jsem teď narazil na dialogovou volbu se čtyřmi dlouhými větami a třívteřinovým limitem na odpověď. Jo a bytostně nesnáším, když ta samá kontextová akce v QTE je pokaždé na jiném tlačítku, což v kombinaci s nezvykem na ABXY nikdy nekončí hezky.
Když ty moje žvásty shrnu, tak zkrátka Heavy Rain je mnohem vymazlenější a intuitivnější než tohle. Špatné to ale není.
Já si zase neumim představit hrát něco na gamepadu/joysticku. Dodnes mám noční můry z X-Wing: Alliance, která joystick vyžaduje. Klávesnici s myší se nic nevyrovná.
@jenprodnesniden (30.12.2012 12:47): :) asi tak. Tohle hrát na myši je čiré šílenství - a to jsem viděl jen videa - i z nich to gamepadem smrdí na sto honů.
Zkus gamepad :)
Nevěděl by někdo jak se zbavit nepříjemné odezvy myši?
@montana (24.12.2012 08:58): na iPado 4.gen je to krásně plynulé :) ale ty hity mě naštvali! Si raděj koupím GTA:VC, to nestojí ani 5 ojro
@Fg (24.12.2012 01:43): Vzdyt je tam ta prvni epizoda zdarma, sis to mohl vyzkouset :)
Kazdopadne na iPodu 4. gen je to nehratelny, jako cokoliv od Telltale. Seka se to, zamrza, obcas nespusti. Nema cenu zkouset.
Kazdopadne na iPodu 4. gen je to nehratelny, jako cokoliv od Telltale. Seka se to, zamrza, obcas nespusti. Nema cenu zkouset.
dycky je to tak, že je jen jedna možnost záchrany? koupil jsem na iPad a je docela škoda, že na ty hitpointy se jen kliká, na PS3 se na to alespoň muselo najet páčkou, takhle je to už hóoodně snadný, až možná nudný a bez vibrací to taky je sušší :/ asi s takovou počkám na tu nešťastnou retail verzi, která straší zatím jen stále v US :X
@Neoxin (12.12.2012 15:35): V nevýhode z toho pohľadu že nejde o umenie, to nemá nič spoločné s popularitou ale ako som napísal, TWD sa ako umenie ani netvári a preto to za nevýhodu nepovažujem. A tiež si nemyslím že TWD je nutne horší ako Dear Esther kvôli tomu, že nemá vizuál a hudbu na jeho úrovni alebo kvôli tomu že má príbeh aký má.
@M.a.t.t. (12.12.2012 10:20): Že by TWD zrovna bylo v "jasné nevýhodě" kvůli komixoveho stylu a "béčkovým" zombie zanrem, to si zrovna nemyslim. Jedno, jak druhe je v dnesni dobe hodne popularni, vetsina filmu se delaji z knizni nebo komixove predlohy a zombie hry/filmy jsou ted hodne in. A to, ze tam nemaji nejakou podmanivou hudbu neni nevyhoda, kdyby tam byla, mozna by to narusovalo dej, cert vi. Podle me TWD dostalo do rukou vyborny karty, a proto prumerneho hrace dost potesi (prumerny hrac = ktery neni velky fanousek adventur, nebo jakykoliv adventur a puzzlu a ma rad, kdyz "hra se hraje sama - odsypa bez namahy).
@Kostěj (12.12.2012 09:52): you don't say
TWD nie je adventúra, je to interaktívny film ale ako taký svoj účel plní výborne, hoci oceneniam ako hra roka príliš neozumiem. Ani Dear Esther nie je adventúra aj keď originálne rozprávanie príbehu jej uprieť nemožno. Ale zase mi pride trochu nefér ju oproti TWD výrazne vyzdvihovať len kvôli vizuálnemu spracovaniu a hudbe, TWD nesnažiaci sa o žiadne umenie, ktorý na audiovizuálnom spracovaní nestojí, so svojou výraznou komiksovou štylizáciou a béčkovým zombie žánrom je od začiatku v jasnej nevýhode. Lenže je to vlastne nevýhoda, keď bol presne toto úmysel? Nehovoriac o tom, že jeho ľubovoľná epizoda je dlhšia ako celá Dear Esther, ktorá sa dá pohodlne presť do 30-60 minút bez akejkoľvek námahy.