Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@GodOfTheSick (11.12.2012 22:38): Pak nevím, s čím spojuješ definovanou evoluci. CoD je také zdaleka nejúspěšnější, ale to díky neinvenčnímu, na zpátečnických základech postaveném, přistupu oslovujícího masu.

S tím máš pravdu, leč DE táhne fantastický soundtrack i vizuální zpracování (ani jedno TWD nemá na takové úrovni) spolu i s poměrně originálním pojetím vyprávění u pc her (žádné "That’s a little unfair, Adventure. Simon doesn’t have a predictable story with cheap sentimentality.", což vyniklo zvláště ve třetí epizodě). A to se na "nudné" držení Wé jinak zapomíná.
@Drolin (11.12.2012 22:09): Inspirovat a vznikat můžou, ale k čemu jim to je, když to nikoho nezajímá? Kromě tebe a asi dalších pěti lidí. Bavíme se v globálním měřítku a uspěšnější adventury než TWD prostě v současné době není.

A to co kritizuješ na TWD je v Dear Ester ještě horší. Zmáčkni tlačíko W, právě hraješ hru. Hra skončí až dojdeš na konec mapy. Je potřeba neustále držet tlačítko W. Žádný puzzl nebo interakce, žádná námaha mozku, prostě nic. Drž tlačítko W stisknuté nebo hru nikdy nedohraješ. Tuhle baťovu cvičku ti udělá student střední školy během pěti minut :-)
@GodOfTheSick (11.12.2012 21:56): To bych neřekl, a vidím to opačně. Dear Esther (spolu s Amnesii) do budoucna inspiruje více, než TWD (u jehož stylu zůstanou v "baťovy cvičky" Telltale a Quanticu, indie vývojáři si plejádu dabérů těžko najdou a němci zůstanou u klasických adventur minimálně dalších pět let). Zvláště co se, relativně nenáročné a přesto učinné, narace týče.

Stačí se kouknou na to, co vzniká - Dream, Ether, Coma: A Mind Adventure, Routine, Kairo... to všechno jsou hry, jenž čerpají více či méně z výše jmenovaných.

A pak klasické projekty ve formě kickstarteru jistě také natáhnou nové fanoušky žánru.

/a pokud bylo DE pseudointelektuální, jak by se pak mělo nazývat The Graveyard? :)
@Drolin (11.12.2012 21:14): Padne, nepadne. Herní prvek by se měl hodnotit podle toho, jestli je ve hře zpracován dobře nebo špatně. A jak se můžeš přesvědčit podle názoru světové věřejnosti, tak TWD je udělán více než dobře. Takže na takové hahaha obrázky se dočkáš jediné odpovědi - A co jako? Vždyť je to super!

Po Dear Esther už dnes neštěkne ani pes, protože kromě rádoby intelektuálního poselství nepřinesla do adventurního žánru zhola nic. Kdežto TWD zbůsobila (r)evoluci. A o tom to je. Zažívámé přelomové roky. Budoucnost adventur hned vypadá lépe :-)
@Drolin (11.12.2012 13:08): Někdo by měl těm zabšklým konzervám vysvětlit, že devadesátá léta už dávno skončila a měřítko kvality videohrení zábavy je úplně někde jinde. Připomíná mi to šedesátiletý hipíky, kteří se zfetování válí u břehů Indie a blábolí cosi o flower power :-)

Co tím chtěl básník říct? Že jednoduchá hra nesmí nikdy dostat 100% ? Směšné...
@ugraugra (13.10.2012 23:54): První epizoda je jen taková rozjezdová a moc se tam toho neděje. Na konci čtvrté epizody může na základě tvých rozhodnutí tvoje parta vypadat všelijak. A když se budeš chovat jak idiot, můžeš klidně zůstat i úplně sám :-)
@ugraugra (13.10.2012 23:34): Ako celok je treba brať komplet 1 sériu, ktorá bude mať slušných cca 10 hodín, 2 hodiny u jednej epizódy sú v poriadku. Rozhodnutia sú skôr emocionálneho razu ale vplyv samozrejme majú a výsledok nie je vždy ten istý.
Naštěstí to nemá se sračkovým seriálovým zpracováním nic společného, takže je to docela dobré. Ale 2 hodiny jsou 2 hodiny. Zkoumal někdo jaký vliv mají rozhodnutí? Třeba toho prvního týpka, co uvízl pod traktorem, jsem šel zachránit a stejně zhebnul. Jestli to náhodou není taková ta hra, kde se sice můžete naoko rozhodnout, ale stejně to skončí vždy stejně.
walking dead od 25 srpna na coolu :) Ricka Grimese dabuje Filip Blazek (Alex z Madagascaru) a Morgena Lukas Hlavica (Kingsley Pastorek z Harryho Pottera nebo Galen Tyrol z BSG)
prave jsem cetl ze walking dead vyjde i jako stealth FPSko :) na youtube uz je prvni teaser a odhalen bude v srpnu na gamescomu :)
@HolyMeatball (30.06.2012 13:13): No ale ja na Steamu ten druhy dil k dispozici nemam, takze ted nejak nevim, co s tim... Mela bych ho mit v knihovne, ale nemam, a kdyz tenkrat posilali klice na Steam, tak rikali, ze bude k dispozici jen prvni episoda, ze druhou uz budou poskytovat jen na jejich strankach, tak nevim...
@Neoxin (30.06.2012 13:03): K dispozici to máš asi jenom přes Steam, jak to tak vidím. Já to taky předobjednal přímo na jejich stránkách, pak jsem si musel instalovat jejich instalatér, a nakonec to teda asi vypadá, že stejně budu všecko sosat přes steam. Nicméně hrát přes Steam už nemusíš - jenom instalovat. :/
No nechci nic rikat, ale mail od Telltale mi neprisel, na ucte u nich mam furt jen prvni dil. Nevim, zda neco nedelam spatne. Ma nejaky clovek, co si to predplatil pres TT stranky uz k dispozici?
Tak druhá episoda dohrána. Nakonec MNOHEM lepší, než se zprvu zdálo. Celkově podstatně lepší, než první epizoda, a zhruba o půl hodiny delší. Sice jsem hned z fleku tušil, že to jsou kanibalové, ale stejně to odhalení zmákli perfektně...úplně jako v kvalitním horrorovém filmu.
@Neoxin (29.06.2012 21:56): No, já teďka tím trháním myslím docela pravidelné, nepříliš logické, vcelku masivní dropy fps. Na to si stěžuje hodně lidí. Co se těch glitchů týče, který z první episody nepamatuju - pozdě se objevující instrukce při QTE, dialogy spouštějící se přes sebe navzájem, způsobující tak značný bordel jak v dialozích samotných, tak titulcích, ad.
Jinak, ofik. stránky KONEČNĚ updatovaly, takže předpokládám, že už to půjde stáhnout i z toho jejich domovního istalatéru/stahovače.
Si delas srandu? Takze na Xbox i na Steam se to (opet) dostane driv? To uz si fakt delaj srandu. A me prisla i prvni dil co se tyka jako grafiky a pohybu, ze se to nejak trhalo, sice minimalne, ale rusilo me to pri hre. No jsem teda na to zvedava, fakt...
Tož jsem rozehrál druhou episodu (jaktože ještě není ve schvalovaných hrách? ._.) a teda...oproti první episodě se to docela umně trhá, je to zaglitchovaný, a logiku děj jaksi vůbec ani trochu zbla nemá Hned na začátku dostanu za úkol rozdělit čtyři kousky jídla mezi deset lidí...možnost ony kousky nějak rozpůlit, ať se nakrmí víc lidí, tu ale už bůhvíproč není.... Po hodině hraní to nevypadá, že by se ty dva měsíce čekání vyplatily. Jo, a docela mě nakrklo, že jsem musel čekat až do večera, než se to uráčilo ukázat na Steamu. Na ofik. stránkách a instalátoru ta episoda není doteď. Měl jsem za to, že Teltejláci jsou profíci, ale asi nakonec fakt nejsou...
Žádná komunikace,zpožděný vydání a lidi co maj seasson pass si to zahrajou až po xboxácích díky kterým je vlastně to zpoždění :D
Bravo telltale !!!! To chce potlesk !
To si snad telata dělaj prdel. Iksboksáci to budou mít o dva dny dřív než ti, kteří si to předobjednali? fuck yeah...
Druhý díl má vyjít tento týden a další pak do konce června. A podle rozboru nezávislých/neúplatných a jistě kvalifikovaných odborníků má mít celá série stoupající kvalitu až do grandiózního, dechberoucího a kouletrhajícího finále :-)