Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

To já jsem v Říši víl měl nejtěžší souboj ve hře s neviditelnými skřety, které zviditelnuje čtyřlístek a já to nevěděl, takže jsem je sejmul když byly neviditelný, docela záhul i s orbem na rychlost. Jediný zásek jsem měl v Říši stínů s jednou hádankou, co se měla vyřešit runou.
@Ebb (17.04.2012 21:09): Po pravdě mě zcela Stonekeep také nesedl (podruhé bych ho asi nerozehrál, zvláště kvůli zminěnému inventáři a pár drobnostem) - na rozdíl od takového Albionu nebo DM2 které si rád zahraji podruhé. Bugy mě ale překvapivě nepotkaly žádné (verze z Levelu, patch a v DOSboxu).

A jinak Arx Fatalis jsem rozehrál třikrát, vždy mě ale po pár hodinách přestal bavit. Další šanci té hře ale také plánuji dát.

/OT, a četl si info o Asylum? Vypadá to zatím ještě lépe jak Scratches :).
Já mám silně negativní vzpomínky na tu tunu bugů, které hra obsahovala (obsahuje) - většinou toho typu, že zamrzlo PC nebo hra nešlo pokračovat ve hře. Vážně škoda. Jinak jde (IMO) o jednu z nejlépe nadabovaných her.
Meč je meč, zahoď pižlavou dýku a bojuj jako muž (nebo trpaslík)!
Nu, tak kuše je docela dobré řešení, netřeba se uchylovat k zázračné dýce.
@Drolin (17.04.2012 16:07): Není nouze? Pořád běhám pár pater z pět k nejbližší fontánce či mana circle.

Chtěl jsem se vrátit k Wiz8, ale nechtělo se to ani spustit, tak jsem se chvíli rozhodoval do čeho jiného se pustit. Takže mám Stonekeep a LoLka. Pak se třebas vrátím k Arkánii. Nebo Betrayalu. DM2 nemá šanci, dokud nezmáknu jedničku a na ni nemám nějak štěstí.
Hmm, zdá se mi to, nebo jsou od 4 levelu melee zbraně nahouby? Dva skagové mě při férovce srazí životy napolovic.
@GodOfTheSick (16.04.2012 12:17): "U laciného šméčka mám :-)"
"Laciné šméčko" vypadá jinak. LoG je co se "production values" týká dle mého skromného názoru na solidní úrovni, a "budget" je to poslední, co by mě napadlo. Nicméně z letmého pohledu na tvoje nejoblíbenější hry mi přijde jako dost zjevné, že prostě nepatříš do cílové skupiny hráčů - takže není moc co řešit (to nemyslím jako nějakou skrytou kritiku, prostě jen pokrčení rameny). Já bych taky mohl trávit hodiny psaním o tom, jak je mizerný Fallout 3 a další hry od Bethesdy, ale prostě mi to přijde jako ztráta času, když jde o kombinaci designérského záměru a herního stylu, který mi nevyhovuje.
@Bodkin (16.04.2012 14:25): To ani ne, ale hrál jsem to kdysi několikrát a občas tam byla taková chyba, kvůli které jsem se nehnul dál. Tak bych na to nerad narazil znova. Např. se mi neobjevil trpaslík, který měl vyrobit zbraň na házení kamenů apod. Docela mě to štvalo.
Plynulost hry je vynikající. Šlo mi spíš o takové ty chyby komplikující dohrání.
Snad už to letos dotáhnu do konce, kdysi jsem byl až ve 2/3 hry a nějak se mi zhroutil disk se sejvama...
@GodOfTheSick (16.04.2012 12:17): LoG je po technickej stránke zvládnutý lepšie, než AAA tituly od Bethesdy s multimiliónovým rozpočtom. Hm, prvé tri podlažia sú len výukové, na šiestom konečne získaš akú-takú výbavu, zmení sa tam prostredie, na ktoré sa sťažuješ a začnú sa objavovať prvé zapeklité hádanky a chytáky. Keby mal LoG iba šesť poschodí, bola by to tragédia!
@Bodkin (16.04.2012 11:28): Jaké blbé řeči? Kdybych LoG jen chválil, tak bych vedl chytré řeči!? :-)
Porovnávám hry jako takové. Pokud mají Almost Human málo peněz, tak to je jejich problém. Opravdu nevím, proč by mě to mělo zajímat. Nemají se pouštět do velkého projektu, na který evidentně nemají. Last Half of Darkness dělá jeden člověk po večerech a rozhodně je schopen si udělat lepší intro nebo si sám nadabovat několik hlasů. AH v LoG spoustu věcí odflákly. Kdyby měl LoG šest pater, tak je to super hra a dal bych klidně 8. Ale protože jsem v desátém a konec stále v nedohlednu, tak už to začíná být pěkná nuda. Autoři budgetových stříleček také nepřekypují převratnými nápady, ale rozhodně vědí, kdy skončit. Přesto jim nikdo vysoké známky za extra kvalitu nedává, proč asi? U laciného šméčka mám :-), takže trochu nadhledu. A o tom, že se jedná o budgetovou hru se snad nechceš dohadovat.
@GodOfTheSick (16.04.2012 10:27): Napsal jsi laciné šméčko, jinde zase levný budget. Proto jsem se podivoval nad porovnáváním dvou finančně rozdílných uskupení. Teď zase jim především chybí nápady oproti tomu stonekeepu. Stonekeep se tehdy musel odlišovat od ostatních, LoG staví na tom, že je to remake DM. Obojí je poplatné době a jejímu pohledu na dungeon crawlery.

A samozřejmě 100% pro všechny je naprostá blbost, já hraju abych se zabavil, ne abych hru hodnotil. Tudíž jiné očekávání
A Stonekeep v 95 stál určitě více než 14 babek.

V žádném případě nejsem žádný super-fan grimrocku. Ještě jsem ho nehrál a byl jsem zklamán, že je to jen remake dungeon masteru, když se dungeony už dostaly mnohem, mnohem dál. Raději bych viděl něco nového v žánru, přesto nemám potřebu mít blbé řeči.
Neexistuje náhodou nějaký neoficiální patch na Stonekeep, který by řešil nějaké chyby? O oficiálním nevím.
@Bodkin (16.04.2012 00:41): A co já s tím?! Pro mě je důležitý výsledný produkt. Výmluvy/omluvy beroucí ohled na chudáky vývojáře, kteří z toho nebo onoho důvodu nemohli udělat lepší hru nelze brát příliš v potaz, protože to by potom musela každá hra dostat 100%. Nehledě na to, že nadšeneckému týmu, který udělal LoG chybí to nejdůležitější - nápady. A to se jen tak prostě omluvit nedá.
Dá se někde online sehnat ta všude opěvovaná recenze ze starýho Score? Vygooglit se mi nic nepodařilo, a docela rád bych si tu slávu přečetl. ^_^
Nevím proč, ale když se na to video dívám, tak se mi objeví na mysli Trine. Nevím jak je to možné, ale asi to bude tou hudbou.
Jo bugů je tam dost. Co si pamatuju, tak když jsem to hrál po druhé a chtěl jsem od jednoho trpaslíka složit zbraň na střílení kamení, přišel jsem k trpaslíkově dílně a po trpaslíkovi se slehla zem a tak jsem ostrouhal.
Jinak hra je to skvělá, ale nikdy jsem ji bohužel nedohrál. Vždycky, když jsem došel až cca do dvou třetin, se mi zhroutil můj starodávný počítač a přišel jsem o sejvy. Pak už jsem přišel o nervy a na dlouhou dobu jsem to vzdal. Snad se k tomu někdy vrátím a dohraju to.
Pri hrani Stonekeepu jsem se onehdy opravdu nastval. Je to opravdu desive zabugovana zalezitost, pri ktere clovek musi kontrolovat, jestli program reaguje tak jak ma, aby nahodou nezamrzl v nejakem death endu. Na to opravdu nemam nervy.

Jinak by to bylo skvely RPG, wtz.
THX: Super koment, ale nechceš něco udělat s diakritikou? Četlo by se to pak daleko líp. Trochu mě pobavilo, že někde tam diakritiku máš, ale jen málo.

Jinak to s tou kytkou a pobíháním okolo sloupu si pamatuju, myslím, že jsem na to tenkrát kdysi dávno používal návod ze Score nebo Levelu, neuměl jsem anglicky ani skoro ani slovo :-)
Paralelne ke komentari bych si dovolil jeste par praktickych tipu, o kterych si myslim, ze by mohly leckomu ulehcit zivot.

- V inventari je mozne rolovat zrychlene drzenim obou tlacitek mysi.
- numerickymi klavesami otevrete primo kapitolu v deniku. Dost dulezite je to hlavne u mapy (klavesa 6).
- Hned prvni planeta, kterou naleznete, generuje pri polozeni na podlahu mapu blizkeho okoli vcetne (!) tajnych mistnosti. Pokud nechcete hodiny smatrat po stenach, je to velice podstatne.:-)
- Klavesa F3 zapina/vypina titulky.

A jeste dva spoilery k vecem, u kterych jsem poctive potil krev...
- barieru k vili kralovne zlomite dle trhle napovedy "Roses down, twice around." tak, ze k ni polozite nekolik ruzi (zluta kvitka) a dvakrat obehnete sloup. Problem je, ze ruze musite polozit do rady a TESNE k bariere, tj. ne kamkoliv pred ni. Tak u tohohle jsem myslel, ze vyhodim pocitac ven oknem!
- v zaverecnem palaci stinu upalujte co nejdriv na jih, kde za tajnymi stenami naleznete dve casti dulezite zbrane. Koustouni jsou tu tak tuzi, ze bez ni budete potrebovat opravdu kvanta leceni.