Když vidím jaké Drolinova nula budí vášně, ačkoliv snad všem musí být jasné, že nejde o objektivní hodnocení, ale jakousi pózu, tak mám taky chu´t někam takovou nulu šoupnout, ale kam? ... Že by Mafia.... :D
@Drolin (20.02.2013 21:50): Právě! Dal jsem dvacku a ne nulu, protože jsem svou zášť dokázal potlačit v zájmu subjektivní objektivity. O tom to je a to se ti snažím naznačit. HL s ultimátní nulou působí mezi těma šuntama jako pěst na oko. Netřeba jmenovat, vidíš to sám ve svém profilu.
Měl by jsi se nad tím zamyslet. Zvlášť když tvé kritické oko dokázalo přiznat jakous takous kvalitu i všeobecně uznávaným odpadům, ale na HL jsi ani ždibíček nenašel.
@Drolin (20.02.2013 21:16): nepíčuj tady a přijd si to v pátek vyříkat osobně na sraz z fanoušky HL :-) jako pražák by si měl, ani si se neozval že by si dorazil, to je strašný!
@Drolin (20.02.2013 20:49): Graveyard má aspoň nápad a vizuálnu štylizáciu, Krematórium ani to. Ale aj tak také hry hodnotiť treba, bez ohľadu na to že sú krátke a nezmyselné :)
@GodOfTheSick (20.02.2013 21:07): HL jsem hrál dříve než Devil Inside :). Nicméně zrovna od tebe bych nečekal, že budeš klást ohled na hodnocení a něm založenou kredibilitu uživatele.
@Drolin (20.02.2013 20:49): Tebou cloumá dětská nostalgie a dětinská nenávist. Kdyby tvou první hrou byl právě technicky bezchybný HL místo rozvrzaného braku jako je třeba Devil Inside, nikdy by jsi HL nulu nedal. To že se ti HL nelíbí je jedna věc, ale udělenou nulou pro funkční HL ho stavíš na stejnou úroveň jako nehratelné zabugované badžetovky, které ti každou minutu spadnou. Nejhorší je 0 a níž tak jít nemůžeš. Takhle se z tebe respektovaný znalec nestane...
@mazar1234 (20.02.2013 18:51): No já se jen pozastavil nad tím přidáním návodu do odkazů... Jediný co mě snad napadá, že by někomu mohlo dělat problémy, je přejití přes Gonarcha a závěrečný souboj s Nihilanthem. Nebo jsem na nějaký zákysový místa zapomněl?
@SíDžej (20.02.2013 19:53): BorderZone je na tom dosť biedne, ale ja som dokonca ani tam nešiel na nulu. Hre čo sa dá normálne odinštalovať by som už z princípu nulu nedal. :)
@mazar1234 (20.02.2013 19:51): Ale i tak, dávať TPS a FPS do jednej kategórie môže len Drolin, to je ako hodnotiť rovnako point & click adventúry a tomb raiderovky, veď sa to hrá inak.
@mazar1234 (20.02.2013 19:44): To by si měl, Chaser je imho ve všech směrech lepší. A vlastně bych zapomenul - OFP 95 procent, Mafia 90, Vietcong 90, Max Payne 2 90. Jsem větší FPS/TPSkař, než by se zdálo :).
@Drolin (20.02.2013 19:41): No 90% u FC 2 len explicitne dokazuje tvoje FPS mimonstvo.... Chasera som nehral co je ale tazky FAIL (kedze je to Slovenska hra) .... niekedy to chcem napravit.
@mazar1234 (20.02.2013 19:36): Pro mě bylo, a je, HL největším herním zklamáním. Tolik povyku pro nic. Nula je pro mě plně opodstatněná (ne, že bych chtěl znovu sklouznout k diskuzi o této hře :). A OF nemlich to samé.
A FPS fuhrer... u FC2 mám 90 procent, u Chasera 70, takže nic takového :).
@Drolin (20.02.2013 19:26): no Source je do pixelu to iste tam nic nevymyslis.... to uz Black Mesa je krok dopredu...... A navyse nevopruzuje XEN tudiz cisty gameplay :-). A ked chches to najlepsie zo sveta HL tak zacni rovno Opposing Force.
@Bodkin (20.02.2013 19:23): Jasne ze je to poza, ako by niekto mohol realne dat 0% Half-life.... to netreba hadam ani komentovat. (sorry Droline koledoval si si o to :-) ) Jo jo, adventurny Fuhrer je nemilosrdny a nejake hranie priblblych naskriptovanych FPS kruto tresta.
Využívá náboje 5.7×28 mm a nepatří do kategorie samopal, ale do kategorie zbraní PDW (Personal Defense Weapon – zbraň osobní obrany), protože používá zkrácený puškový náboj.
@Všivák (11.01.2013 19:35): Ne ne, to je upravene na pistolovu municiu celkom urcite. Ale rozhodne to nie je standardna verzia zbrane lebo ta je na 5,56 NATO round.
Ale v hre nie je pouzita podla textury takze sa to tymto obhajovat neda.
(Bodkin to ale neobhajuje)
MP5 ma sice vacsiu raz ale pouziva pistolove naboje, cize naboj ma mensiu rychlost - dostrel a prieraznost ako puskovy naboj M16 byt len raze 5.56. Tiez ma kratsiu hlaven co znizuje aj presnost na vacsie vzdialenosti oproti M16 s podstatne dlhsou hlavnou.
To ze su v hre rovnake je sposobene tym ze sa iba vymenila textura a nijako sa nepreprogramovala zbran ako taka. Preto aj tie nezmyselne kompatibilne naboje s pistolou 9mm.
@Neklan (11.01.2013 15:42): M-16 zase na druhou stranu víc sedí k vojákům americký armády. MP5 používali spíš speciální jednotky a jednotky swat. S tou municí je to zajímavý postřeh. Taky ještě to, že M-16 má mnohem větší ráži než MP5 a ve hře jsou stejně účinné.
Jako zaregistrovaný a přihlášený uživatel můžete tuto hru nejen ohodnotit, ale také k ní případně napsat komentář, diskutovat o ní či ji zařadit do některého ze seznamů (vlastním, chci atd.).