@Walome (05.01.2013 23:43): Obecně si myslím, že tyhle příběhové či herní "originality" dělají hru zapamatovatelnější a rozhodně jsou zpestřením. Ať už to je komando jeptišek, limb-dick Lenny a ostatní úchylní poskokové záporáků, pretoriáni, přerostlý bodyguard Sanchez nebo perverzní Dexter s Laylou (Džejár mě taky napadl :) )
Diskuze
@Walome (05.01.2013 23:43): Mě se ten nápad s jeptiškami líbí. Byla sakra dobrá podívaná v intru, když na Hitmana udělali atentát. Uprostřed policejní stanice si hrát na hrdinu je až přehnané, ale celkově je nápad příběhu potencionálně založen!
@becki_tu (05.01.2013 23:28): Příběh naprosto zabíjí prolog i přes tu hlášku o Dianě na konci - protože ta vražda Diany zdaleka nebyla provedená takovým stylem, aby si hráč mohl myslet, že hitman ví, co dělá a takový ty hovna jako jeptišky a jánevimco.
Taky se mi nelíbí neúcta k původním dílům - najednou vidíme Dianin ksicht, po agentu CIA a šlapce z minulých dílů ani vidu ani slechu. Některý lokace jsou naprosto debilní - wrestlingová aréna uprostřed výzkumnýho střediska a hlavně nejsou zajímavý - Chicago střídá Texásckej vidlákov a jinak nic.
Hlavně nechápu, jak se jim podařilo rozdělit tak jednoduchej příběh (netvrdím, že je špatnej) do 20 misí!!! Fakt pruda.
Ale třeba líbil se mi hlavní záporák, kterýho jsem si pojmenoval "Džejár" :)
Ačkoli jsem si místy říkal, že je to fajn, tak mi to nesedlo. Jak hratelností, tak celkově.
Taky se mi nelíbí neúcta k původním dílům - najednou vidíme Dianin ksicht, po agentu CIA a šlapce z minulých dílů ani vidu ani slechu. Některý lokace jsou naprosto debilní - wrestlingová aréna uprostřed výzkumnýho střediska a hlavně nejsou zajímavý - Chicago střídá Texásckej vidlákov a jinak nic.
Hlavně nechápu, jak se jim podařilo rozdělit tak jednoduchej příběh (netvrdím, že je špatnej) do 20 misí!!! Fakt pruda.
Ale třeba líbil se mi hlavní záporák, kterýho jsem si pojmenoval "Džejár" :)
Ačkoli jsem si místy říkal, že je to fajn, tak mi to nesedlo. Jak hratelností, tak celkově.
Uh, já psal o tom, že hratelnostně má Absolution blíž k sérii Splinter Cell než k Hitmanům. Netuším, proč do toho najednou mícháš ovládání a na základě tohohle jedinýho prvku tvrdíš, že "se to ani při nejmenším nepodobá SC!".
@Thundeus (05.01.2013 23:38): Souhlas, ovládání u hry je dost důležitý, btw na PC je ovládání taky parádní..
@USER47 (05.01.2013 23:37): Ano jde, protože když se hra bude špatně ovládat, nebude herní zážitek.
O ovládání přece vůbec nejde...
@USER47 (05.01.2013 23:33): Nevím jak na PC, ale konzolové ovládání je skvostné a pohodlné, tudíž se to ani při nejmenším nepodobá SC!
John Mirra: Splinter Cell hratelnost je fajn, ale ve Splinter Cellu. Hitman se možná taky řadí do žánru stealth her, ale základy hratelnosti měl vždycky položený úplně jinde. To ovšem vývojáři Absolution asi nepochopili.
@becki_tu (05.01.2013 23:28): Souhlasím s tebou! Ten příběh je vytuningovaný a jde vidět, že Square Enix odvedlo dobrou práci, naprostá filmovost podobná filmu Kat! Jeden člověk a dokáže se zbavit skoro celé FBI
@Walome (05.01.2013 16:20): díky za ocenění rozdílného pohledu na věc :)
Jinak nemůžu souhlasit obecně s tím, že příběh je slabý. Nová postava Victorie je hodně zajímavá a v počátečních fázích i lehce mysteriózní, pozadí Agentury taky, a v podstatě jde o kombinaci příběhových námětů seriálové Nikity a nového Bournea. Velkou část příběhu tvoří i neméně dějové linky kolem dalších postav (Dexter - ukrytá zbrojní továrna, ředitel Travis a jeho zájmy ukončit celý program, pár postav, které to hrají na obě strany atd.) Myslím, že materiálu by bylo dost i na jeden solidní celovečerák. Toť můj pohled na věc :)
Jinak nemůžu souhlasit obecně s tím, že příběh je slabý. Nová postava Victorie je hodně zajímavá a v počátečních fázích i lehce mysteriózní, pozadí Agentury taky, a v podstatě jde o kombinaci příběhových námětů seriálové Nikity a nového Bournea. Velkou část příběhu tvoří i neméně dějové linky kolem dalších postav (Dexter - ukrytá zbrojní továrna, ředitel Travis a jeho zájmy ukončit celý program, pár postav, které to hrají na obě strany atd.) Myslím, že materiálu by bylo dost i na jeden solidní celovečerák. Toť můj pohled na věc :)
@USER47 (05.01.2013 22:55): No moment, SC hratelnost je super, ne? (mám na mysli 1. a 3. díl, jiný jsem nehrál)
Třeba to hraje právě s úctou k sérii a tak není schopen řádně docenit ty lineární rozkouskovaný levely a Splinter Cell hratelnost.
@Fg (05.01.2013 22:28): Tak chápu názory těch co se jim to nelíbí, ale dát tomu 50% je opravdu třída! Ten hráč musel hrát s nechutí a neúctou k této sérii!
@John Mirra (05.01.2013 22:39): Jo, ale bezdůvodně odstrčit hru je ubohost :)
@John Mirra (05.01.2013 22:39): Jo, ale bezdůvodně odstrčit hru je ubohost :)
Já tomu můžu dát klidně 0%, a to jsem to ani nehrál, heč :)
@Thundeus (05.01.2013 19:59): úplně stejně jednoduše, jak tomu někdo dát 85% a výš :)
Jak této hře může někdo dát hodnocení pod 85%?
@Walome (05.01.2013 16:20): Příběh je slabý, ale ten gameplay je bezchybný. Ne tak dobrý jako v Blood Money, ale taky kdo by to čekal, že :-)
@Walome (05.01.2013 16:20): Napiš taky komentář :)
becki_tu : teda nesouhlasim s Tebou skoro v ničem, ale je to dobře napsaný, proto plus :)
No tak aspoň že tak. Celou hru jsem doufal, že na konci bude nějaká, klidně nesmyslná berlička k tomu, že 47 Dianu nezabil - protože to mi otrávilo celý hraní. I ten náznak mi stačil..
Jinak tahle hra mě vůbec nebavila. Je dobře udělaná, ale hratelnost si člověk musí dělat sám a i tak to neni nic moc. Až opadne nechuť, pustím se do módu contracts, to by mohlo být to pravé.
Jinak tahle hra mě vůbec nebavila. Je dobře udělaná, ale hratelnost si člověk musí dělat sám a i tak to neni nic moc. Až opadne nechuť, pustím se do módu contracts, to by mohlo být to pravé.
Nejdotaženější a pro mě nejzábavnější hra od IO :) (akční složku neřeším, neb pokud jsem odhalen loaduji)
Šmarja... já mám tuhle sračku ještě rozehranou... :)
Vono to má i hnusou ikonu na desktopu (jako cover) :-D proč tam nemohli nechat ten cool znak? Proč?
Btw dohrávám to a jedu jako vítr, střílim všechny krom civilistů, já jim na to fakt seru. . . hitman měl vždycky problém s motivací hrát tiše a tady je to dovedený do extrému.
edit: když jsem četl někde v Reflexu kdysi článek o mexickým wrestlingu, napadlo mě napsat fanfiction na hitmana, kde si převlík za zápasníka a tak zneškodnil svůj cíl. Nakonec jsem ale nepřišel na to jak přesně by tahle situace mohla nastat a hlavně jsem si říkal, že hitman není tak namakanej... hmmm...
edit2: po dohrání bloodmoney jsem napsal FF, kde hitman musel zabít Dianu, ale protože ji zabít nechtěl, udělal to stejně jako s tím agentem v léčebně. A jako to Diana udělala s hitmanem.
Still better story than THIS SHIT!
Btw dohrávám to a jedu jako vítr, střílim všechny krom civilistů, já jim na to fakt seru. . . hitman měl vždycky problém s motivací hrát tiše a tady je to dovedený do extrému.
edit: když jsem četl někde v Reflexu kdysi článek o mexickým wrestlingu, napadlo mě napsat fanfiction na hitmana, kde si převlík za zápasníka a tak zneškodnil svůj cíl. Nakonec jsem ale nepřišel na to jak přesně by tahle situace mohla nastat a hlavně jsem si říkal, že hitman není tak namakanej... hmmm...
edit2: po dohrání bloodmoney jsem napsal FF, kde hitman musel zabít Dianu, ale protože ji zabít nechtěl, udělal to stejně jako s tím agentem v léčebně. A jako to Diana udělala s hitmanem.
Still better story than THIS SHIT!
@Walome (07.12.2012 10:51): Hm, nadávat na platformu za kvalitu dostupných her...
@Bodkin (07.12.2012 10:46): Je to vtipný, protože to podtrhuje debilitu facebooku - resp. je to vripný tím, jak je to hrozný :) Spíš je to nekorektní, tak bych to řekl.
A to, že to má něco společnýho s Hitmanem, to samozřejmě nekomentuji...
A to, že to má něco společnýho s Hitmanem, to samozřejmě nekomentuji...
@Walome (07.12.2012 10:37): Nooo, není to vtipný. Takže ještěže s tím šli pryč, facebook je díky tomu o promile lepší.
@Bodkin (07.12.2012 10:35): Jojo, ale nechápu proč - vždyť ten fb je ultimátně debilní už sám o sobě (myslím tím podobné "vychytávky"), tohle je aspoň vtipný.
@Walome (07.12.2012 09:59): Víc mě pobavilo u důvodu zavraždění chlapa - tiny penis. Ale nejvtipnější na tom je, že do hodiny od spuštění dostali za to takovou nakládačku, že to ihned zastavili :D
@Daemon (06.12.2012 09:17): "He never asked for this ..." :)
Bodkin: na Hitman: A je blbý, že to neni ani ryba, ani rak. Conviction byla prostě akce, tohle je rádoby stealth akce, ale nevychytaná a na akční složce se od prvního dílu nic nezměnilo, pořád je to dost jalový (vlastně jednička v tom podle mě byla nejlepší).
Bodkin: na Hitman: A je blbý, že to neni ani ryba, ani rak. Conviction byla prostě akce, tohle je rádoby stealth akce, ale nevychytaná a na akční složce se od prvního dílu nic nezměnilo, pořád je to dost jalový (vlastně jednička v tom podle mě byla nejlepší).
http://www.pcgamer.com/2012/12/03/hitman-absolutions-deus-ex-dlc-augments-agent-47-and-makes-him-look-ridiculous/" >I’m hoping that future costumes for 47 include the traditional Lara Croft tanktop, or that they look to one of their Japanese titles and dress him up as a miserable teenager with a giant sword and shit hair. :-D
@Walome (06.12.2012 09:05): Jj, nad tím přemýšlím už týden, jestli fakt jo, nebo jen fake. A pořád se nemůžu rozhodnout, protože H:Abs je jeden velký průser bez špetky vkusu.
wtf děláte si ze mě prdel, kreténi, hovada, šílenci, blázni???!!! Já doufám, že je to fake :)
Nevíte, jestli někdo dělá na nějaké třeba amatérské češtině??
@Satan (01.12.2012 16:50): A proc by ne?
Na Vistách to nejede, což?
@montana (30.11.2012 21:15): To už seš druhej, co to tvrdí :)
@Walome (25.11.2012 19:55): huh, tady vypada uplne jak ten Timothy Elefant :)
@Garret (29.11.2012 19:59): Je tam pár misí které jsou jakobysandbox, ale velká část hry je dostat se z bodu A do bodu B, po cestě někoho zabít. Není to úplně koridor, občas je víc cest jak se do bodu B dostat, ale konceptem je to od Blood Money hodně daleko.
@SilentWolf (29.11.2012 20:09): pro mne je to asi největší zklamání posledních let..těch stupidních designových rozhodnutí je tu opravdu moc.
@SilentWolf (29.11.2012 20:09): pro mne je to asi největší zklamání posledních let..těch stupidních designových rozhodnutí je tu opravdu moc.
Možná i něco horšího. Pokud je koridor chození z místnosti do místnosti... Hitman mi připadá spíš jako by to byla jen jedna místnost.. nijak velká, jde jí projít zprava, nebo zleva..ale nejsem ani v půlce, každopádně zklamání.. A docela velké,, a občas je hra šíleně debilní.. nikde mi to nevadí ale zrovna v novém hitmanovi vyloženě trpím.. je to pro mě naprosto nový druh zklamání..
@Paul (29.11.2012 19:39): takže tohle je spíše koridor?
Tak dohráno. Rozhodně spolu s Codename 47 nejslabší hitman. Je to fakt dost špatný, ale zároveň mě to fakt hodně bavilo, takže tomu nadprůměr score vrazím. Hrozná cognitive dissonance prostě. Resp. ona je to dobrá hra, ale jako pokračování Blood Money - průšvih. Aspoň ten konec mi ale dává naději že by další hra mohla mít zase klasický koncept otevřených rozsáhlých misí.
@Abel (25.11.2012 17:19): Noo já TI nevim, mně to přijde (narozdíl od SC:Conviction) dost na prd - zaprvé v době označování nejsi krytej, zadruhé se do krytu nevrátíš, zatřetí já stihnu označit tak 2, i když mám plnej instinkt a začtvrté - tohle do hitmana kurva fakt nepatří :-D
@Walome (25.11.2012 16:44): No mně zas příjde předimenzovanej ten point shooting. Je to skoro jako cheat. Těšil jsem se na drsné přestřelky se Saints, ale ono je stačí jen označit jako ostatní a jedním headshotem (ještě navíc v automatické animaci) jdou k zemi.
@Abel (25.11.2012 16:35): No já nakonec taky, ale bylo to peklo.
Hlavně tady je to bodování stejně k ničemu - hra stejně funguje jako předešlé díly = nesmíš nikoho ani omráčit, abys byl SA - ale v BM jsi za to aspoň měl peníze a za ty upgrade, ale tady je to fakt k prdu. Takže i když máš maximum bodů, SA nedostaneš, pokud jsi někoho omráčil (a schoval jeho tělo).
Takže tu OPĚT není motivace hrát stealth - v tomhle je Hitman prostě od prvního dílu prokletej - ta hra tě nemotivuje abys byl potichu a sral se s tím na SA, stejně tak když už dojde ke střelbě, je vidět, že vydržíš děsně moc (hraju HARD) + tam jsou (z nějakýho nepochopitelnýho důvodu) lékárny a autoheal dhromady... takže to je vlastně koncipovaný jako akční hra, ale (z nějakého důvodu) to máš hrát stealth...
Hlavně tady je to bodování stejně k ničemu - hra stejně funguje jako předešlé díly = nesmíš nikoho ani omráčit, abys byl SA - ale v BM jsi za to aspoň měl peníze a za ty upgrade, ale tady je to fakt k prdu. Takže i když máš maximum bodů, SA nedostaneš, pokud jsi někoho omráčil (a schoval jeho tělo).
Takže tu OPĚT není motivace hrát stealth - v tomhle je Hitman prostě od prvního dílu prokletej - ta hra tě nemotivuje abys byl potichu a sral se s tím na SA, stejně tak když už dojde ke střelbě, je vidět, že vydržíš děsně moc (hraju HARD) + tam jsou (z nějakýho nepochopitelnýho důvodu) lékárny a autoheal dhromady... takže to je vlastně koncipovaný jako akční hra, ale (z nějakého důvodu) to máš hrát stealth...