Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Cobot (26.01.2015 15:29): Mělo by pomoct dát do spuštění parametr "-shadowmode=projector" (bez uvozovek). Já měl s Pandorou jiný problém, plavala mi myš - tedy diagonálně doprava dolů vůbec nešla, ale tak snad už na to nějaký fix bude :) Až dohraju první díl, tak dám vědět, už to mám připravené k nainstalování.

EDIT: Mám sice staženou Pandoru, ale někde se mi určitě ještě bude válet originální 3 CD verze, snad ji najdu a vyzkouším obě :)
@Walome (26.01.2015 07:50): 1080p přes .ini soubory. Kromě trochu hranatých stěn při statických obrázkách je jedinou malou nevýhodou, že při zadávání kódů od dveří jsou reagující plochy trošku posunuté, ale opravdu jen maličko :)
@Fatality (25.01.2015 22:39): Hehe, tak to věřím :) a věřím i té grafické stránce, mně se to hrozně líbí, oni tenkrát tomu v LEVELu vyčítali, že díky nočnímu vidění si hezké grafiky moc neužiješ, ale naopak - kdykoli sundáš brýle, je to pastva pro oči a s tou šedou se tak nějak sžiješ.
@Walome (06.11.2013 14:30): Hmm, tak teď si dávám odznovu Splinter Cell a na hard obtížnost už tě slyší, když běžíš v podřepu šikmo na druhou nejnižší rychlost :) Docela výzva.

A musím říct, že i v roce 2015 to vypadá k světu, mám jen nějaké upravující hodnoty v .ini na fullHD rozlišení a pořád je to hezká hra :)
@marwel (06.11.2013 13:36): (a bacha na to, jakmile se zacnete plizit sikmo, tedy drzite sipku vpred a do strany, Sam se pohybuje o uroven rychleji! nez pri plizeni pouze jednim smerem) - jo, to je pravda, ale oni tě právě neslyšej. Proto jsem se celou hru plížil šikmo :)

@Fatality (06.11.2013 13:39): Tak tak, i s tím podřepnutím po dopadu - to je supr skill, kterej si prostě musíš sovojit. Né jak dneska, kdy se jedním prstem štouráš v zadku, druhým v nose a třetím hraješ a dáváš to na zívačku.
@Walome (06.11.2013 11:46): Tohle ale neni o padani z plosiny (ackoli mohl by se ten trouba naucit plavat). Jak jsem rekl nejvic me udivil ten zacatek. Vylezes po zebriku a seknes se - musis loadovat. Zkousel jsem to petkrat a vzdycky jsem se sekl. Nakonec jsem to kriticke misto "preskakal". :) Pak jsou tu samozrejme designerske preslapy, kdy Sam proste nema sanci klepnout pres palici pochodujiciho nepritele, protoze aby tak mohl udelat, musi se pohybovat rychleji a pokud se pohybuje rychleji (a bacha na to, jakmile se zacnete plizit sikmo, tedy drzite sipku vpred a do strany, Sam se pohybuje o uroven rychleji! nez pri plizeni pouze jednim smerem), nepritel ho uslysi. Take ty nesmysly, kdy seskocis ze zebriku, co ze zebriku, z patniku a hned o tobe v okoli vsici vedi. :D No je to boj.
@marwel (06.11.2013 01:33): Nestalo se Ti to náhodou na ropné plošině? Tam ten problém, kdy Sam jede po laně a žuchne do vody, opravdu je, ale myslím, že to není vyloženě bug, ale že se ve vhodné chvíli před dopadem musí použít skok, popř. s ním trochu vybočit k jedné straně. Každopádně tahle scéna zmršená je a pár pokusů to vyžaduje. Ale že by hra trpěla bugy? To fakt za ta dvě odehrání nepamatuju. Tak stát se může.
No tohle. Ta hra je vic zabugovana nez Double Agent! Treti mise je neskutecne peklo. Vylezes po zebriku a seknes se - musis se pres kriticky bod proskakat. Sklouznes se po lane a Sam se pusti sam od sebe prilis brzo a spadne do vody. Tohle je neskutecne vec. Ze je umela inteligence podivna, tak to se samozrejme vzhledem k datu vydani da pochopit, ale to mnozstvi bugu je neuveritelne. Neco takoveho jsem takove dobre tri roky nezazil. :-)
@Chuck (05.11.2013 16:39): Tak v to doufam. Ja jsem se jen pozastavil nad tim, ze jsem to vlastne ani nezkoumal jak jsem zvykly na checkpointy z novych her. Ale na druhou stranu to ma urcite kouzlo opakovat nektere delsi pasaze znovu. V ostatnich dilech (a i jinych stealth hrach) jsem ukladal jako divej, ale takto to ma take neco do sebe. Napriklad prvni misi jsem se ve finale prostrilel. :-P Inu, chvilku trva nez si clovek na ten stealth zase navykne.
@ViRus (05.11.2013 17:18): Mně stisk klávesy F5 zas tak moc krkolomný nepřijde. ;-) Pravda, v jednom z dílů (buď jednička nebo PT) se ukládá stiskem F6 a nahrává F8 místo F9. :-)
@marwel (05.11.2013 15:54): Stará škola :) já to tak taky mám a nejhorší je, že dneska, když hraju starší hru, mě to sejvování začíná otravovat :D

Jinak u podobných her se musely sejvy mazat přímo z disku - to když jsi měl 40 GB HDD a 500 MB sejvů znamenalo hodně :)
@Walome (05.11.2013 15:33): Nefungovaly no. :-) Ale ted uz to konecne slape jak ma. Ackoli ten ukladaci system me vylozene sere. Pri ukladani musis vzdy zadat novy nazev (stejne jako v Company of Heroes) a ani zadanim jiz pouziteho nejde prepisovat ulozene pozice. Jednou jsem to zkusil, dal jsem, ze chci ulozenou pozici prepsat a kdyz jsem pak pozici nahraval, byl jsem na zacatku mise. Ted me tak napadlo, ze jsem nezkoumal, jestli je ve hre vubec quicksave. Jak si clovek zvykne na ty nove hry kde ukladat nemusi, zapomina na stare standardy. :-)
Tak jsem si rekl, ze kdyz uz je to ted ve sleve na GOGu, ze tomu dam sanci a treba mi alespon v teto verze hry konecne pujdou stiny. A, prekvapive, skutecne fungujou. Tak konecne tenhle restik muzu splnit. :-)
@Cobot (17.08.2012 18:24): Problém byl rozpočet, protože u prvního Splinter Cellu nebyly prachy na Motion Capture, tak všecko dělali ručně (uznejte, že se jim to fakt povedlo)... V takové situaci je každá animace navíc drahá.
@ViRus (17.08.2012 18:21): No to víš, když Sam nese tělo a drží ho oběma rukama, tak třetí ruku už jaksi nemá. :-) Ale přitom v Pandora Tomorrow to už umí, takže enginem to opravdu nebude.
@ViRus (17.08.2012 18:21): Já tě chápu :D Jasně že je to blbost, ale já myslim že je enginem že to nedovolí.. Tělo i dveře jsou obě klikací věc (dva předměty). Nevim no. Tohle je tak do očí bijící, že kdyby to nebylo technické omezení tak to musí každýho praštit do očí.
@Cobot (17.08.2012 18:16): Jak na dvě věci najednou, neseš tělo na ramenou dojdeš ke dveřím, máš otevřít dveře, než aby je prostě otevřel, tak zdlouhavě, chápu v tichosti, tělo položí z ramenou, otevře dveře a já musím znovu sebrat tělo a snažit se projít dřív než se zase zavřou.....
@ViRus (17.08.2012 18:08): Tak tohle je spíš omezení enginu ne? Prostě nemůžeš klikat na dvě aktivní věci (tělo, dveře) Tohle už někde bylo, ale nepamatuju si kde. Možná Thief nebo Deus Ex..? Fakt už nevim.
Ještě na jednu věc jsem si vzpomněl, když teď dohrávám i toho Hitmana, nějak nechápu, když nesu zabitého/omráčeného jej musím při otevírání dveří položit to byl výmysl, kterého chorého mozku..... to samé i v tom Hitmanovi.
@ViRus (16.08.2012 01:30): Já jsem zas uvažoval, že hodnocení naopak zvýším (ještě mi zbývají 2 mise), ale nakonec, stejně jako při prvním hraní, nedokážu překousnout tu účinnost zbraní, resp. jejich přesnost, takže zůstanu na původní hodnotě. Ale jinak jsem si to užíval o něco líp, možná kvůli myšlence, že podobné hry s největší pravděpodobností už nevyjdou.
Dohráno, ty poslední tři mise částečně vynahradili tu klesající tendenci, ale i tak jsem musel snížit hodnocení pro pár krkolomných věcí.
@ViRus (14.08.2012 09:45): Mně teda na rozdíl od Chameleona v SC ty mise dost splývají. Jakožto hra světel a stínu SC určitě vede, ale jedinečnost misí tu postrádám, což, když si vzpomenu na Bejrút, Kubu, Argentínu, Afghánistán atd., tak...
@Chuck (14.08.2012 08:40): Ano, líbil se mi daleko více, příběhově, těmi možnostmi, prostředím, živostí okolí, zde je zatím jediné ta hra světla a stínů je dobře udělána, Sam jako persona je větší frajer a to, že i ti protivníci mají nějaký svůj život (data stick).
Fatality: Rozlišení jde upravit v ini souboru. Jinak wtf, různorodé mise, vždy je to téměř o tom samém, jen je rozdíl jak to uděláš, zda tiše bez zabití, tiše se zabitím, bez omráčení s omráčením, ale jinak je to koridor, kde jsou tak cca 1-3 hlídkující vojáci, takže ani rušné ulice moc ne, tedy až na těch pár opilců (2), jinak nějací ti non military člobrdící...
Jo kolečkem dopředu, ale ten dech fakt nevím, musím to vyzkoušet.

edit: Tak to zadržování dechu sice jde poznat, ale o moc velký rozdíl to tedy také není.

edit edit: Tak sedmá, akčnější, ale o to více jsem se bavil, když to šlo hezky potichoučku omráčení a když mě to přestalo bavit tak kulka do hlavy to vyřešila a aspoň se konečně začalo něco v tom zcela plytkém příběhu dít. A Sam je správný kolík :-)