Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Chuck (13.08.2012 15:36): Pokud myslíte zoom přes odstřelovačku, tak jde zadržet dech. Ale nějakým debilním čudlíkem (snad mezerníkem nebo podobnou blbostí).

edit: no ale zmátnul jsi mě, že by to tady nešlo a v dalších díle jo? Jako je to možný, ale pochybuju o tom, to bych si snad pamatoval, že bych s tím bojoval...
@Chuck (13.08.2012 15:25): Jj ropná plošina, tam jsem také furt padal do vody a pak nějakým zázrakem to skočil, jinak bych měl výtku i k těm zbraním, je to přece zabiják, jeden z nejlepších, ne-li nejlepší a pomalu se nedokáže trefit do světla a ten zoom... dá se vůbec nějak uklidnit? Jo pokud bych je obcházel jistě by to mělo větší náboj, ale já se jich radši zbavím :-)
@ViRus (13.08.2012 00:06): Já to teď shodou okolností mám také (podruhé) rozehrané a přijde mi to dokonce lepší než při prvním hraní, možná proto, že jsem si uvědomil a připomněl, jak velké kvality tahle špiónovka má. Často protivníky obcházím, takže po mně nezůstává spoušť v podobě několika desítek omráčených nebo zabitých a přijde mi to tak celkově dobrodružnější.

Ale když narážíš na ty civilisty, tak jsem naopak rád, že jich není tolik, protože to jsou většinou práskači, kteří jdou hned žalovat, že se tam potlouká nějaký špión. :-)

A taky jsem si vzpomněl na tu ropnou plošinu, přes kterou ses z nějakých důvodů nedostal, protože já málem také ne - v jednom místě jsem po sjetí po laně pořád padal do vody a konečná. Tak jestli to nebyl právě tenhle důvod. :-)
Po 6 misi a nemůžu se zbavit podobného pocitu jaký měl pipboy. Je pár věcí se kterými se s ním neshodnu, ale víc je těch se kterými ano. Všeobecně vzato jsou místa dosti prázdné, chápu zákaz vycházení, ale i tak lidi v těch městech, lokacích, státech přece nemají zakázané čumět z okna nebo mít rozsvícené, tam kde si myslím, že stín jistě nebude je ukazatel úplně vlevo a tam kde je na beton tam mě vidí. To, že tě vidí i ve stoprocentní tmě je dáno, že někteří mají takovou mini baterku na hlavně, což je logické.... Fajn je občasné zpestření, kdy po non kill misi přijde mise all kill :-)
Myslím, že na SC vyšla nějaká verze češtiny s otitulkovanými videy. Měla na tu dobu úctyhodných pár set MB :-)
Asi jsem slepý, ale nikde nevidím možnost zapnout titulky (ve hře je mám, ale ve videích/cut-scénách ne). Dají se někde zapnout nebo ne?
@Hrdlodus (10.07.2012 00:27): Je to tak, docela mi trvalo, než mi ten systém došel - prostě si představ, že za Tebou někdo jde a čekuje to. Ale pokud je mrtvola ve stínu, je to v poho, i kdyby o ni někdo zakop :)
@ViRus (06.07.2012 01:07): Už si to nepamatuju, ale je to tunelovka, tak jsem se příliš nezdržoval s důkladným skrýváním těl. Ale mám dojem, že někdy vyskočí alarm, i když tělo nikdo nenašel, jen proto, že jsem tělo neukryl pořádně. Potvrdit to ale nemůžu, měl jsem jen takový pocit.
Tak jsem se konečně dostal tam, kde jsem to před tím zabalil (Rafinérka nebo spíš plošina) za 5 hod. to jde :-) Ta rafinérka je nejspíš akčnější vložka..., kolo před tím opět fajné, mrazák se mi začínal pomalinku plnit omráčenýma.
Tak jsem se konečně dokopal k tomu, že bych tuto sérii mohl i dohrát... Zatím v pohodě tu první misi jedu snad po páté a ještě si ji pamatuji, no vida jaká to byla tenkrát stealthka :-) Ale zdálo se mi to i těžší, ale je to fajn trochu zvolnit a čekat, očíhnout cesty stráží, kdy se vrací adt. Jen zaráží, že když položím tělo tak mu třeba hlava skončí ve zdi, což je jen takové rýpnutí, jinak hra vypadá stále dobře na svou dobu a před tím jsem si nevšiml toho vynikajícího hudebního doprovodu.
Ono to je z roku 2003? Ty brďo, to to letí... a graficky dnes již poněkud zastaralé, ale dá se.
jak se prosím vás jmenoval ten nabušený song z konci hry? snad něco "....of the game" se to jmenovalo nebo alespoň v refrénu to bylo

EDIT: smazat to nejde...takže Crystal Method - Name of the Game, dík! :D
Walome: U DA byl problém jednak nezkušené studio, ale hlavně nedostatek času. Plus ty machinace s verzemi a prohazování obsahu.
Člověk sem hodí jen cenovku a vy se tu tak hezky rozpovídáte. :-) Nějak se mi vykouřil z hlavy design tohoto dílu, resp. toho, jak je to s těmi stíny. Ale když vás to tvrdí tolik, tak to nejspíš bude pravda. :-) Ale taky je pravda, že po Chaos Theory jej z hlediska stealth kvality řadím ihned na druhé místo.
Jo počkat, poslední část poslední mise v CT mi vlastně padala co deset vteřin, takže jsem musel sejfovat jak blázen a restartovat hru, než se spustila závěrečná animačka...
Ale jako CT vede v multiplayeru (opakuji, Conviction jsem nehrál) a nechápu, že v DA nebyl (nebo byl,ale ne coop).
DA byla imho jedna z nejzabugovanějších mnou dohraných her vůbec. Jako, když se 3x po sobě bugne i závěrečná animace a AI se (v té animaci!) zasekne o plot, tak už jsem fakt cítil, že je něco někde špatně. Až na čtvrtý pokus se ji povedlo texturou procpat a ukončit hru :D

Naopak s mojí sestavou s ostatními SC hrami problém vůbec nemám. Docela bych ale uvítal nějakou reedici všech dílů (SC by se to opravdu zasloužil) s opravenými bugy, optimalizací pro dnešní systémy či HW a třeba i HD grafikou. Mám pocit, že něco podobného vyšlo jen na konzole.
v DA mi blikalo hodně věcí (textury, stíny), v Pandoře byl zase divný zvuk (vysílačky a hlášky stráží zněly jakoby "z hrnce", jednička se mi tehdá sekala (ale tak to neni hrou) a Conviction jsem nehrál. CT je ok;)
No ale v DA se ve stinech stejne nepohybujes, takze je to docela jedno. V prvnich dvou dilech pak musis odhadovat jestli jsi nebo nejsi ve stinu pouze podle toho ukazatele a to je dost debilni.
marwel: U DA na některých sestavách taky chybí stíny, odlesky, světla a další efekty podobného ražení (většina z nich navíc problikává). Ve výsledku vypadá hra hůře než první díl bez stínů... Opravit to do 100% kvality se mi (a podle všeho ani nikomu na Steam fórech) nikdy nepovedlo.
Je tak trochu smutne, ze u teto jiz petidilne ikony stealth zanru je pro skutecne milovniky stealth zanru na dnesnim HW hratelny pouze jediny - Chaos Theory. V prvnich dvou dilech nefunguji stiny, ctverka se odehrava ve dne a Conviction je akcni hra se stealth prvky.

Jinak Double Agent je mozna hodne zabugovana hra, ale neni tam nic, co by tak zasadne nicilo gameplay jako chybejici stiny u prvnich dvou dilu.
Jakkoli vyhodna cena to je, abych si hru mohl skutecne dobre zahrat, pekne by se mi to prodrazilo. Bud koupit novou nVidia grafiku a k tomu za 99Kc SC, protoze na Atinach se nezobrazuji stiny (mam pocit, ze je to problem pouze Ati) a nebo koupit PS3 a k tomu tu nedavno vydanou reedici prvnich tri dilu SC v HD.:-)
Konkrétně v Hitmanovi by mě bavilo hrát si jen s CÍLEM, ale tam je nejvyšší hodnocení za to, když to vypadá jako nehoda... což mě nebavilo. A hlavně nevím, co je nehoda na tom, když někdo nainstaluje bombu na lustr, který pak někoho zabije :)
Asi tak. Profesionální(!) zabiják má mít možnost všechny povraždit ? To by už asi jaksi nebyl profesionální.Proto je nejlepší hodnocení možné získat při žádném alarmu, žádných zabitých nevinných a cíli zabitém jakoby nehodou. A tak to má být.
Najemni vrazi jsou placeni za vrazdu urcitych osob. Zvlaste kdyz chce zustat v utajeni neni na miste vsechny povrazdit. Takze mene zabijeni vyssi skore. Podobne u SC, kde jses vladni agent a zabijeni nevinnych ti nedela dobrou povest.
A to mi děsně vadí - třeba i v hitmanovi. Člověk hraje za profesionálního zabijáka a "nemůže" všechny povraždit, protože pak má slabé skore... tsss... vím, že je to otázka volby, ale zrovna v tom SC mě štvalo, že jsem pak měl třeba 50% hodnocení jen proto, že mě bavilo zařezávat...
Kubulus: Světla se nepočítají. :-) Já se taky v DA zatím chovám tak jako v předchozích dílech, tudíž se snažím jen o omračující údery a kudlu nechávám spát, jelikož je to trochu pozůstatek s Chaos Theory, kde jsem si chtěl udržet lepší skóre.
Jediné místo, kde jsem já střílel, byla ta střelnice. Do těch terčů jsem se trefoval opravdu s chutí. V minulých dílech jsem střílel víc, protože tam byla různá světla, případně lampy, které o to vyloženě žádaly.
Co furt máte s tou akčností Double Agenta? Já tam střílel asi tak stejně často jako v předchozích dílech (tedy skoro vůbec).