Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

jo roznozku se mi ani jednou nepovedlo udelat :) taky na zacatku mise na ropny plosine jsem na jednom miste furt padal do vody :) no jo bugy jsem zapomnel zminit.

Say> nesrala me dostatecne na to abych sel niz :) Nicmene prumerna hra je u me cca 73 a pul, jestli ti to vadi, tak to mas blby, ale holt se snazim hodnotit podle "standardu" casopisovych hodnoceni, nebot nemam rad kdyz nejaky chytrak s motterm pumer=50 svym pristupem shodi drtivou vetsinu her co ohodnoti. Mozna je to prumer=50 logicky spravne, ale drtiva vetsina lidi to tak nebere, a ani me to nikdy moc netrapilo - uprednostnim pouzivani skaly, na kterou jsou lide navyknuti a tudiz je jim uzitecnejsi, nez nejake pindani o podstate prumeru.

(taky to ze je to jeden dlouhej linearni tunel jeste nute neznamena ze vyhlasim ubisoftu svatou valku :))

jo dalsi vec jak blbec jsem behal po strese a padal z balkonu protoze jak doriti vedet ze kdyz prijdu k tomu mrnavymu kominku, muzu si na nej uvazat lano >_>
pipboy: Celý koment je plný kritiky, přesto tomu dáš 70%. Proč? Opravdu máš imho nějak posunutý žebříček.
marwel: OK, tak když máš k Chaos Theory tak vřelý vztah tak je to jasné. Mě všeobecně na Splinter Cellu (prvních třech dílech) vadí, že jsou to v podstatě jen mise propojene nepříliš důležitým a nezajímavým příběhem. Zato Double Agent má vcelku nápadité a pestré mise, kdy se každá od sebe navzájem odlišuje (krom výborných undercover misí v JBA headquarters). Jinak jediné co tam snad nejde je ta roznožka, kterou jsem stejně nevyužíval. A o pár pohybů to naopak nabobtnalo.

Edit: Ale je to lineárnější, pravda, ale stále si můžeš vybrat omráčení/zabití.
pipboy: U prvniho dilu se to dalo castecne opravit (napriklad televize svetlo hazet bude, ale normalni svetla stale ne:), u pandory to myslim nejde vubec. Dokonce na to nikdo ani nevydal zadny fix, takze s tou popularitou SC to nebude tak horky.:D Nebo je to prilis slozite.

Kubulus: DA je v mnoha vecech stejny jako predchozi dily a v mnoha vecech jeste horsi.;) Kazdopadne pro hrace, co si radsi zastrili a ma nervy z oceli by mohl byt DA to prave.
Pipboy: Z hlediska nejen linearity bych ChT doporučoval nejvíc a s ohledem na to, co kritizuješ, bych asi být Tebou do jiného dílu už nešel.
pipboy: na hru mám jiný názor, bavila mě, ale ten koment se mi líbil moc. Vypíchává věci, o kterých taky vím, ale zas tak mě neštvou (např. NEnutnost různých udělátek). A pokud vím, Samova dcera má smysl až u čtvrtého dílu ;)

Každopádně jsem se pobavil, plusko jak vyšitý ;)
no popravde receno dokud nemam co hrat docela bych je rad zkusil, ale bo je tu nikde nemam, musel bych se s nima tahat a do toho se mi ted nejak nechce :) bracha tusim chaos theory dohral, toz to nemuze byt az buhvijak blbe.. i kdyz .. no stejne, cloveku se na veci lip nadava kdyz vi o cem mluvi :) Ja jsem holt fanda Thiefa a nemam popularitu SC rad. Tim spis ted kdyz vim co je jednicka zac a ze je naprosto nezaslouzena :)
Pandora dle meho neni o mnoho lepsi (i kdyz jsem ji narozdil od prvniho dilu dohral). Pokud se mu ale nezobrazovala svetla (coz jsem vycetl z kometare), pri hrani Pandory si nepomuze, ta trpi naprosto tim stejnym problemem. Jedine tedy Chaos Theory.
Pipboy: Tleskám. Přesně ty stejné pocity jsem zažíval, když jsem to teď o víkendu nainstaloval. Kdysi jsem hrál Pandoru a teď jsem chtěl zahrát první 3 za sebou, tak jak vyšly a byl jsem vážně vytočenej. Šlo to z disku s tím, že tomu ještě dám šanci a dál to snad bude lepší, ale jak vidím, nemá to cenu. Jdi radši do Pandory. O 100% lepší (i když stále ani zdaleka ne dokonalé).
Myslim že jo, ale mockrát to určitě nebylo. V dalším díle to bylo víckrát.
A pokud máš novější NVIDII, tak to potom tuplem, jelikož na nich jaksi většinou nefungují efekty světla/stínů.
To se ale dalo čekat, nedávno jsi říkal, že stealth moc rád nemáš.
Pooky: Podle mě ne, realtime rozpoznávání postav v obraze by vyžadovalo zbytečně velký výkon (menší výdrž baterií, větší váha/velikost brýlí, přehřívání). Ale třeba nějaký skutečný Sam Fisher něco takového má :D
Pooky: Škoda, že to je jen pro vládní organizace... A nikde jsem tak nějak nevypátral skutečnou cenu.
Chuck: Dobrý nápad! A já to chtěl jen na noční loupeže.

(ale vážně, dá se někde sehnat?:)
Pooky: To chceš na šmírování sousedů při jejich večerních radovánkách?
Nedali by se někde sehnat ty "brýle" s termovizí jako má Sam Fisher? :)
Kubulus: Tak to vyřeším jednoduše a logicky. Pokračoval bych v Pandora Tomorrow, čímž si vlastně jakoby prodloužím úvodní díl a pak konečně začne viditelnější změna ve formě Chaos Theory. A máme to! :-)
Pivo: Muj kompromis by zněl: "zahraj si Blood Money a nemusíš nic řešit." :-)
Chuck: No ale musím tě varovat! Pandora tomorrow je prakticky stejná jako jednička, takže tě po Chaos Theory nebude bavit. Je to těžká volba :-J.
Last jedi: No jasně, ale pod bezduchým vraždícím monstrem si představuju kupříkladu Jokera, Antona Chighurgha, Pana Croupa a Vandemara z Nikdykde od Neila Gaimana. Mezi ty inteligentnější naopak řadím Pana Brookse, Dextera a kupříkladu Hanibala Lectera (toho z mlčení jehňátek, ne toho z červeného draka a ostatních filmů). Jinak je to bláhové řazení, ve skutečnosti to takhle není, ale hry a filmy jsou vlastní realita.
bezduché vraždiace monštrum a inteligencia sa navzájom nevylučuje, kopec psychopatov a masových vrahov pôsobí medzi ľuďmi úplne normálne a inteligentne, nie sú to žiadni orkovia :D
Pivo: On byl sice nájemný vrah, ale zabíjel jen záporáky. Navíc byl poměrně intelgentní, žádné bezduché vraždící monstrum. Navíc měl vychování ;-)
Chuck: Tak buď si to poctivě zahraješ popořadě (PT->CH) nebo, pokud talčí čas, a jak bych to zřejmě udělal já, si zahraješ Chaos Theory. Tam je totiž konečně vidět nějaký pokrok, který ti dá pocit další dobře zpracované hry. Pak tě ale zas nebude bavit Pandora Tomorrow, takže je to jen na tobě.

Jinak Silent Assasin je docela tuhý a hlavně zabugovaný. Ale jako neni špatný, zážitek to pro mě byl, ostatně udělil jsem mu 90%. I když je třeba uznat, že AI a prokouknutí převleku tu bylo na denním pořádku.
Kubulus: To jsem nemyslel špatně. Jen jsem si dělal srandu, z tohohle: "hitman mě byl po psychické stránce sympatický" Nájemný vrah, no jo. Každý jsme nějaký :-)
Kubulus: Abych Ti řekl pravdu, Hitman je jedna z mála stealth akcí, která mě docela chytla při hraní dema Silent Assassin, ale odehrál jsem asi 5 misí a zjistil jsem, že čím déle to hraju, tím méně mě baví a to jsem si pořídil hned Kolekci klasiky, která obsahuje 3 díly, protože dvě kila za 3 díly mi přišlo víc než slušná cena. Je to stealth akce, kterou mám přitom velice rád, ale omrzelo mě to a dodnes nedokážu vysvětlit přesné důvody. Naštěstí u SC se mi to nestalo, takže doufám, že až dohraju tento díl (začínám misi v čínské ambasádě), budu pokračovat v dalším, akorát nevím, jestli zvolit Chaos Theory nebo Pandora Tomorrow. Ale ono je to možná úplně jedno.
Pivo: Proč? Myslím si že nejsem jediný, komu byl Hitman docela sympatický. Sam Fisher taky není špatný, ale ta jeho snaha o vtipy a zoufalé vlastenecké snahy o záchranu světa mě už dneska k extázi nepřivedou.

Mimoto to jsem v komentáři nemyslel, že by byl snad Hitman nad Sama Fishera, ale šlo mi především o to, že hitmani jsou zejména lepší hry.
Mě se hnusil do té doby, než jsem si tu sérii vyzkoušel. Je to takový samotář, ale jak řikám, mě byl po psychické stránce sympatický.
Kubulus: Po té vizuální je to fakt nesympaťák. Trochu ho zachraňuje jen to kvádro. :-)
Chuck: Myslíš vizuálně nebo po psychické stránce? On sice vypadá hrozně, ale v podstatě je to fajn chlapík.