Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Mě u Blood money vadilo, že byli všeci jak kulturisti. Jako třeba ke Gearsu se to hodí, u Batmana též, bo tam jsou tvrdí kriminálníci, ale tam byl namakaný i úředník co vživotě neviděl činku. I tak se vyjímka najde, ale v Blood money prostě ne :-)

Bylo to holt strašně přehnané.
Chuck: Když to bereš takhle, tak to potom ano. A nejenom postavy jsou v Hitmanovy oproti SC totálně odlišné.
NateLogan: Mně je totiž postava Hitmana ohromně nesympatická, takže tady šlo spíš o tohle. Ale to je můj subjektivní pocit a nikomu ho nevnucuju.
Chuck: Tak svým způsobem si nejsou až tam moc nepodobní. Samozřejmě pomineme-li Samovu hi-tech výbavičku a schopnosti a Hitmanovu možnost řešit skoro všechno také brutální silou. A taky setting a ražení příběhu je totálně odlišné :)
Kubulus: S komentářem máš víceméně ve všem pravdu, jen jsem zalapal po dechu, když jsi Sama Fishera porovnal s Hitmanem.
Konečně zase zákys! :-/ Jsem zhruba v polovině mise CIA HQ, přišel jsem do jakési střelnice s kulometem, ten jsem deaktivoval, šperhákem otevřel zamčenou místnost a rád bych nastoupil do výtahu, ale píše mi to, že výtah je bez elektřiny. Co teď? Tím výtahem musím jet.
Paul: Pokud jsi mi poslal úplně všechny autosavingy, tak nechápu, jak jsi mohl pokračovat dál. Já jsem tu moji neúspěšnou misi na Ministerstvu spravedlnosti zkoušel znovu od začátku (nahráním Tvého autosavingu) a to okno se tam stejně neotevřelo, takže tuhle misi budu muset holt přeskočit. Nebo dělám opravdu něco blbě?? Pak mě ještě napadla jedna věc. Po vyslechnutí řidiče mi to hlásí "vedlejší cíl mise nesplněn", tak nevím, jestli to nemá nějakou souvislost. Nevím sice, jaký cíl je na mysli, protože v části, kde jsou zobrazeny úkoly mise, mám do tohoto kroku vše splněno.

Vždyť v menu by se ti měly odemknout všechny mise? Prostě dej místo load new game nebo jak to tam je, tam je seznam misí a tam prostě vybereš tu další.

edit - dáš start game, load, a pak levels, a tam vybereš ten další.
Paul: Díky moc, ale nejsem si jistý, jestli jsem v té správné misi. Když načtu quicksave, jsem v nějaké velké jídelně a mým úkolem je dostat se na místo odvozu. Nebo mám použít ten autosave, abych se co nejvíce přiblížil pokračování od okamžiku mého zákysu?
Tak tady jsem ti kdyžtak nahrál ten svůj save, je to komplet profil (jmenuje se Sam), takže ho rozbal, dej do složky Splinter Cell\Save a ve hře načti, mělo by to jít.
Chuck: Dva patche jsou na uvedeném odkaze, pro EU verzi. Verze hry by měla jít jinak zjistit, buď v dolním/horním pravém rohu obrazovky v menu hry, nebo z lišty na ploše. Popř. ve vlastnostech exáče. S uvedeným bugem jsem se při hraní zřejmě nesetkal, a to jsem hrál neofiko verzi. Dvě origoš co mám, jsem ještě vůbec nehrál.
Já tam teda taky problém neměl, normálně se mi to otevřelo..hrál jsem opatchovanou verzi.Možná bych ti mohl zkusit poslat svoje saves, měly by mít hru už dohranou, takže tam prostě přeskočíš tenhle level a půjdeš na další.Ikdyž nevím jestli je ta tvoje verze kompatibilní.Já hrál SC1-3 z týhle edice.
Indian: Těžko říct, co mám za verzi teď, kupoval jsem to nedávno přes JRC, ale jak je vidět, starší verze hry byla holt lepší. Opravdu už nevím, co bych měl jiného udělat, aby se to okno otevřelo. No, já asi nic, musí to udělat animace. :-(
chuck: hru sem už dlouho nehrál, ale když to bylo poprvý měl sem asi tu uplně první verzi a tam se mi před tím jak řikáš spustilo ingame video jak si jde kuchtík zapalit a nechá otevřený okno. Já sem akorát přeručkoval po římse okolo oken ( se zapnutým infra viděním, jelikož v těch oknech sou stráže který si tě nemaj všimnout ), skočil do okna, proplížil se ven a bylo to :-) aspoň takhle nějak to bylo, ale verze hry jak řikam byla jedna z prvních a žádnej zásek nebyl.
Montana: Patch nemám a vzhledem k tomu, co říkáš, ho zřejmě budu muset někde sehnat. Mně totiž připadá, že chyba opravdu není na mojí straně. Jedna věc mi tam ještě nesedí a sice to, že v návodu se píše, že z místnosti, kde byla nade dveřmi ta kamera, se mám vydat ven na balkón, což mi ovšem přijde tak, že se mám dostat ven přímo odtud, ale já těmito dveřmi nejdu, protože jsou zamčené a nabídku otevřít dveře šperhákem mi to nedává. Proto jsem z místnosti odešel do vedlejší, kde je opravdu vstup na balkón, o kterém se píše.

Jinak patche jsem objevil, ale stáhnout nejde žádný. No nic, tak jsem si odehrál alespoň 2 mise a holt zas nemám co hrát. Ještě že to nestálo moc.

Teď jsem se v jiném návodu dočetl, že toho řidiče musím po omráčení ukrýt na temné místo, jinak při šplhání po tom okapu bude mise neúspěšná. Jelikož jsem ho předtím výjimečně neukryl, projel jsem celou misi od úplného začátku, po výslechu a omráčení jsem řidičovo tělo opravdu ukryl do toho nejtemnějšího zákoutí a neděje se stejně nic. Pořád visím na okapu jak salám.

Ja mam za to, ze o nejakym takovym bugu se kdysi davno (chvilku po vydani) mluvilo. Ale osobne sem ho nepotkal... patche mas?
Kubulus: Neslyším vůbec nic, takže něco je blbě a nenapadá mě, jestli jsem to způsobil já, nebo je to bug.
Kubulus: Mně to taky přijde, že by se měla spustit animace. Kvůli tomu jsem tu misi jel dvakrát znovu, ale výsledek je pořád stejný.
Chuck: Mne se při vchodu tuším na balkón spustila rovnou animace, ve který si šel šéfkuchář zapálit čouda, díky čemuž musel otevřít okno. Takže nějaká chyba tu bude.
Kubulus: Vyslechl, takže v tom to nebude. Po tom výslechu bych se měl vrátit do jedné místnosti, ve které je hned nade dveřmi kamera, tu jsem rozstřelil, sebral data z obou počítačů a měl jsem se dostat na ten balkón. Vyšel jsem proto z této kanceláře do vedlejší, z níž se opravdu dostanu na ten balkón a k tomu okapu. Teď na něm visím a všechna okna jsou zavřená. Tak nevím.
Dojmy jsou zatím skvělé, jen jsem teď docela pěkně zakysnul. Jsem v půlce mise "Ministry of defence" (východní křídlo), kde jsem vylezl na zábradlí balkónu, podle vyskočil na okap a z něho mám podle návodu vniknout do kuchyně oknem, které předtím měl otevřít kuchař. Žádné okno ale otevřené není, takže nemám možnost se dostat dál. :-(
Tak jsem si to dneska podle vašich rad objednal z JRC za 94 Kč. Všiml jsem si, že hodně e-shopů k tomu nabízí patch, tak mi připadá, že to bez něj snad ani nepoběží.
Chuck: Prostě je to nějaká ukázka, co ti naruší tvé přímé hraní. Ať je zpracovaná enginem, CGI nebo FMV (hrané). Aneb "Cut" = střih (viz titulky na konci libovolného filmu :D).
Memphis: Takže cut-scéna je klasická animace v průběhu hry. Není nadto, když se mluví česky. :-)
Pooky - tak on ten příběh není nic hvězdného : ).Ale chápu to, taky by mě štvalo to hrát a nevědět do detailu o co jde.Já když přeslechnu jedno blbý slovo v animaci, tak si jí pustím znovu aby mi nic neušlo : ).Tak se koukej učit.
Paul: No, moje angličtina je dosti bíhná a tak raději si první díl odpustím, byť se mi cédečko válí už nějaký ten čas po poličkách (nebo dvě cédéčka) - rozčiluje mě, že nevím co se děje v těch cut-scénách a bojím se o nulový příběhový zážitek. Vrhnu se na to později - za rok až se naučím anglicky hovořiti =) Půlky domluvily.
Pů(l)ky - jo takhle, je možný že nějakej nadšenec dodělal title u videí a nacpal je tam.Ale to je možný jenom u těch renderovanejch - u ingame asi moc ne.Ale já hrál originál english verzi kde nejsou title v žádnejch animačkách : ).
Paul: Sakryš, je tou už nějaký ten měsíc, ale přísahal bych, že jsem našel dvě verze češtin - jedna obsahující otitulkované cut-scény a jedna ne. A jsem si jist, že jsem určitě tahal tu "mohutnější".

Čak: Já se omlouvám, ale foneticky mi zníš jako japonský prodavač suši, takže zřejmě nemá ten "americký" Chuck šanci. Mě nevadí, když čteš moje jméno foneticky, ale doufám, že to nezkomolíš a neoslovíš mě "Půlky" =)
Chuck: Cut-scéna = filmeček nad kterým ve hře nemáš žádnou kontrolu (například mezi misemi či příběhové rendery atp.).
Neherní animace.Jinak mám dojem že v ingame animacích titulky zapnout nejdou.
Pooky: Asi budu vypadat jako blbec, ale nevím, co jsou "cut-scény". To slovo mi v překladu nějak nedává smysl. :-/ A nepiš moje jméno foneticky, Půky! :-)
Čak: Já problém měl - ne a ne rozchodit titulky při cut-scénách :-((
Dneska jsem si pořádně projel demo a je jednoznačně rozhodnuto. Během 2 týdnů tento díl objednávám z Megaher. Doufám, že jste nikdo neměli problémy s dodatečně nainstalovanou češtinou. Ne všechny se vždycky povedou.
Ja hral nejdriv dvojku od Shanghaicu a v nejmensim jsem si nestezoval. Na zadny bug si nepamatuji, mise byly zabavne. Pak jsem rozjel jednicku a nebavila me. Mozna kvuli presyceni Splinter Cellem, mozna je proste horsi. Vim, ze ji v kritikach hodnotili lepe, ale prilis rozdilu jsem nenasel. V Montrealu maji za sebou taky par 'katastrof'.
Bohužel o I Am Alive nevíme vůbec nic, ale snad se to k nim bude více hodit. Tma a Stealth hratelnost není moc pro ně, ač to tedy katastrofa také není :)
Na pětce dělá naštěstí Montreal, ale Shanghai dělá teď I Am Alive, což taky vypadá slibně..snad to zas nepodělaj.
Na tom něco bude, jde to poznat i na podle level-designu. Je to pěkná kvalitativní sinusoida :). Které že studio dělá na pětce?
No první Splinter Cell se dá aspoň spravit, Chaos Theory jako jediný je naprosto dokonalý a bezproblémový, ale dvojka (Ubi Shanghai) a čtyřka (taky) jsou technický katastrofy : /.
No ale stejně už je to jedno. Dohrál jsem to i bez stínů a reflektorů. Ale celou dobu jsem si říkal, že to vypadá nějak hůř než na starém Radeonu 9000, respektive x1300. To jsem ale přičítal stáří hry a zidealizování grafiky... Každopádně alespoň Chaos Theory tím netrpí, ale mám takový pocit, že Double Agent zase jo (vypadá hůř než Chaos Theory).
Dokonce jsi ho ani nemusel přepsat, stačilo umazat středník aby se místo komentu změnil v aktivní příkaz : )).

Je to:

ForceShadowMode=0 - v defaultu je předtím středník, a když ho umažeš, tak si to začne myslet že máš ATinu a začne to stíny kreslit jiným způsobem než Shadow Bufferem.

U Pandory Tomorrow ale tenhle příkaz nějak nemůžu najít, takže jí zkusím hrát a uvidím co a jak..snad to nějak půjde.
Paul: "Grafika je velice koukatelná (po zapnutí realtime stínů v ini souboru, protože gtx280 podporovaná nativně není)" - Takže ten můj problém tady z diskuze šel vyřešit přepsání jednoho parametru v ini? No fuj.
Otázka: Také se někdo potýká s problémem s nefunkčním osvětlením? Zvlášťš reflektory nevrhají žádné světlo (kličkovat mezi neexistujícím světlem a minami zároveň je docela opruz), pravděpodobně i některé ostatní zdroje světla občas nedělají to co mají (někdy je postava v absolutní tmě, ale hra mi tvrdí, že svítí jako Václavák na silvestra). Stejný problém pozoruji i u druhého dílu. Nějaké návrhy na řešení?