Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

Diablo

  • PC 95
Jednoduchá hra na hrdinu. Žádné vykecávky. Prostě jdi a rubej. Nuda na singl, ale tehdy super na multiplayer. V herně hodne proseděných hodin a utracených peněz. Proč? Těžko se zpětně ptát. Asi proto, že hodně bavila a tehdy na výběr moc nebylo. Touha mít lepší vybavení, než kámoš po levici nebo po pravici. Ideálně mít unikátní itemy. Nejznámější pro válečníka ?Mesersmith? sekera, pro lučištnici ?windmill? a další už nevím.
O hře není o čem víc diskutovat, protože příběh zněl. Tam je velký badass, jdi na něj a nakopej mu tisícihran :)
95% je z mé strany nostalgie a vzpomínky na multiplayer, který mě hodně bavil. Bez mulťáku by to bylo stěží 50%

Pro: multiplayer, možnost hry přes battlenet

Proti: singleplayer

-8 +6 −14

Far Cry 2

  • PC 50
Asi se přidám k ostatním komentářům, ale budiž.
Ze začátku jsem byl nadšený. Solidně začínající příběh, hezké prostředí, velký výběr zbraní a po první misi získání přítele. Začalo se to vyvýjet hezky. ... ... ... nekonečno nepřátel, furt stejné. Zabijete pár topinek a objeví se na stejném místě znova a znova a znova. Mise naprosto stejný charakter. Seek and destroy.
Furt a pořád dokola. Chcete se plížit a střílet ze zálohy? Proč? Vždyť by jste si jen zbytečně natáhly dokola opakující se scénář. Děsná zívačka. Jednou za dva dny stačí hodina hry a mám toho zas plné zuby. Hra se hodí na zabití času.

Sice mám za sebou cca 6hodin hry a možná to v průběhu následujících pár měsíců dohraju, ale kdo ví?

Bohužel hra spadá do škatulky nenavazujích pokračování úspěšných předchůdců, které jim nešahají ani po kotníky.

Pro: vzhled prostředí, velká plocha hry, zbraně

Proti: rychle nudí, opakující se scénáře, málo nápaditosti a příšerně nesmyslný počet topinek ... úkolem je asi vystřílet celou Afriku

+14

Resident Evil

  • PC 90
Stará stařičká pecka. Nezapomenu, jak jsem viděl tuto hru hrát borca v pc herně na téměř prvním playstation ve ZLíně. Typan hrál a kdyby kolem něj nebylo deset zvědavců, tak by se asi strachy pos***. Temná atmosféra, žádné náboje (což pro hráče Kvejka bylo nepředstavitelné), Psycho na každém kroku a nikde žádný určený směr co dělat. Místo v inventáři omezené? Jak to? Ukládání nejde kdy se mi zlíbí? Co je to za nesmysl? Kdo vymyslel hru, která vám od začátku jen háže klacky pod nohy a za nic na světě, vás nechce nechat přežít?
Řeknu, že tento typ hry mě tehdy šokoval a vryl se mi do paměti. Hlavně ty nechutnosti co se umírání týče (dnes již standart ve hrách 3+).
Děj vymakaný, kde i neznalec anglického jazyka se dokáže zorientovat. Od začátku je vše proti vám. Skoro bez munice, bez podpory, v neznámém prostředí s oškliváky, venku psíci co rádi aportují části lidských těl a vy bez sebemenšího nápadu co teď dělat. Postupně se procházíte v domě než narazíte na prvního oškliváka. Co teď? No jasně, ustřelím mu hlavu až u prdele. A ejhle už skoro nic nemám. Loading.... Teď mu raděj uteču:-) A o utíkání je přežití a o tom je tahle hra. Postupně se dopracováváte k více nábojům, zbraním a léčení. Každý výstřel se rychle promýšlí, zda je nutný, každé kousnutí od zombíka zamrzí, protože těch zelených kytiček a sprayu není tolik. Hra vás donutí myslet tak, aby jste chtěli přežít. Postupně se dozvídáte že tento domeček není obyčejným domečkem, ale menší dílna pošuků co si rádi hrají se zkumavkami a umí vymyslet někdy dost velké, silné a smrtící potvůrky. Nechybí ani bossové a závěrečný happy end.
Hra si získala velkou popularitu, o čem zvědčí několik pokračování a také filmy (Resident evil: extintion bych raděj vyškrtl ... blbost a ztráta času).
Čest Survival Horror games:-)

Pro: Atmosféra, tehdy něco nového, příběh, chytlavost

Proti: heh?

+34 +35 −1

Lineage II

  • PC 80
LA2. Je to závislá hra. Široký výběr, kterou cestou se vybrat. Zvolit rasu a to zda budete mlátit, nebo čarovat. Postupným lvlováním se pak rozhodnout, jak budete mlátit (asistent, close, ranger), co vlastně chcete čarovat (Buffer, nuker, healler). Pomalu vše si musíte vymlátit, koupit či vyměnit. Důležité je vybrat dobrý server s nepříliš přehnaným ratem .. optimální pro dobrou hru, kde je reálné se někdy dostat na max dřív jak za dva roky, je 3. Postupem lvlů jste nuceni chodit v partách. Což hráči samotáři nesnáší a vypínají. Na raidbossy se chodí ve velkých i malých tlupách. Záleží na tom jakého RB máte v hledáčku a pro jaké dropy si jdete. Castle siege je paráda (za předpokladu, že je vás pár set proti pár stům :-) ). Samozřejmě klany a aliance v tomhle hrají velkou a jedinou roli. Bez nich se daleko nedostanete. Ale pokud trefíte na normálně myslící existence na druhém konci kabelu, tak se do hry vracíte rádi. Zbraní a celého equipu je na výběr mraky. Dělí se dle levelů, a tak jakmile můžete používat Aequip, tak málokdy se někdo objeví s něčím jiným než s nejlepším z Áček. Dle méhonázoru to chtělo u zbraní větší rozmanitost vlastností (u slabých přidat trošku do many, či rychlosti, u silnějších třeba nějaký drobný bonus na resist a silné nechat silné - můj osobní názor na tuto slabinu ve zbraňovém equipu). Pak jsou ve hře zajímavá vylepšení, jako tetování nebo dye co pernamentně někde přidávají a někde ubírají na různých vlastnostech. Má to dobré plus, že si nikdo nenaskilluje postavu na ultimátní, nesmrtelnou, blesky metající svini:-)
Grafika je dospělejší neš u WoWka, hudba kraluje.
Nevýhodou je závislé hraní. Výhodou je, že po delší odmlce od hraní (dovolená, nemocnice:-) ), dojtete ke zjištění, že už není proč hrát.

Pro: grafika, Velký svět, snadnost najít si partu, CS a ohromná radost z full dropů

Proti: žrout času, zdlouhavé questy, bezradnost z drahých cen a žádných full dropů :-)

+8

X-Men Origins: Wolverine

  • PC 80
Slušná nářezovka. Dobrá grafika a odsýpá to. Od filmu se výrazně liší, až na pár výjimek. Ve zkratce: od začátku, mlátíte, řežete, sekáte, hážete a procházíte hektolitry krve, popř. tunami součástek:-) Komb je dost a široký výběr obětí dává hodně možností, jak se vyřádit. Sice léčení vám dává "nesmrtelnost", ale naštěstí to není jistota přežití, a tak si musíte dávat majzla a občas použít blok. Levelováním získáváte body a můžete posilovat bojové schopnosti. Ale pokud máte rychlé prsty tak expů naklepete dost a jste vydupaní až na půdu. Takže vypadá nesmysl, že hru můžete hrát několikrát a pokaždé se zaměřit na jiné vylepšování schopností.
Příběh se prolíná s minulostí, což hezky hru rozděluje a pestří.
Nic co by se hrálo dvakrát, ale za instalaci stojí.

Pro: zábava, brutalita, vtipné hlášky, dobré komba, odreaguje

Proti: druhé hraní není tak zábavné, ale spíše nudné. Sem tam blbá kamera

+2 +4 −2

Empire: Total War

  • PC 75
Jsem z toho na vážkách. Za Poláky sem vyraboval Evropu a Indii a dál mě to přestalo bavit. Jednoduché. Dal sem obtížnost na max a stejnak jako by si mě nikdo nevšímal. Můžu rabovat dál, jako by nic. Autoresault je katastrofa a v bitvách jednotky jsou nahluchlé a často si asi nejdřív háži mincí, jestli poslechnou nebo ne. Kanóny se trefují na základě postavení hvězd, ale když maj kliku, tak nadělaj pěknou paseku:-)
Každopádně systém ekonomiky, náboženství, vynálezů je dobrý a politika se dá taky vytvářet. Gentelmani jsou fajn zpříjemnění. Dost se mi líbí vznikání nových měst (přístavů) a rozhodování, kterým směrem město poroste. Lodě mají logické pohyby, i když ovládání je dost náročné. Výběr národa, za který budete tyranizovat své okolí, je široký a slušně ovlivní taktiku hry. Takže se nestane, že budete hrát to samé, akorát v jiné barvě kabátu.
Rome sem žral horem dolem. Empire je jiný, ale taky je odděluje skoro 2000 let a tak jsem rád, že je tu taková změna.

Pro: pestrost, vynalézání, větší mapa, obchod, pirátství, záškodničení, kradení technologií

Proti: moc složité ovládání lodí při námořních bitvách, lenost jednotek při bitvě, pěší jednotky mezi sebou mají minimální rozdíly vlastností

+6

Fallout 3

  • PC 35
Na hru jsem byl zvědav a dost jsem se těšil. Možná až moc. Zdlouhavé kecání, mnohdy bez logiky. Debilita spolubojovníků, strašné souboje, kde bez vatsu si to můžete hodit rovnou, krátký a přímočarý příběh (uteč, najdi fotra, zachraň fotra, pomsti fotra), málo questů a když už, tak nudna. Questy byly silou předchozích dílů. Jejich různorodost a možnosti splnění dávali hře nádech volnosti. Tady toho je jak šafránu. Dovednosti jen do 100, perky sice jakž takž, ale jen 20lvl, což při chtění prolézt celou mapu je tak na 30% hry a pak žádné zlepšení. A to nejhorší je, že to není Fallout!!!
Nějaký plus jsem našel ve skládání zbraní (sranda puška, šipkovačka, bordelpuška :-)), mordování ve spánku, poškozování zbraní a jejich opravy ... přemýšlím, co mě dál zaujalo, ale moc se toho nalézt nedá.
Možná pokud by to nebylo vydávané za Fallout, tak bych se na to díval jinak, ale takhle je to zklamání.

Pro: Grafika fajn, opravy zbraní a skládaní, mord ve spánku pro prasáky

Proti: NIKDE ANI ZNÁMKA PO FALLOUTU, málo questů, mizivá různorodost hry, trapná možnost užití skillů (lhaní, řeč, inteligence, věda), nízký lvl limit a stále žádný Fallout :-)