Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

World of Tanks

70

Diskuze

« Novější Starší »
@Gordon (21.02.2018 19:42): Lákalo by mě si vyzkoušet ty moderní tanky. Ale já bych se tam nedoexpil. WT jsem zkoušel, a to ne jednou. Vždycky, když mě WoT na čas omrzelo, tak jsem hledal alternativu. Bohužel, u WT jsem vždy vydržel jen pár bitev a šlo to zase pryč z PC. Zkrátka mě ta hra ničím nenadchla. Přitom neříkám, že je špatná, jen mi prostě nesedla :-/
Nevidím v tom chybu, koho nezajímaj tanky, nehraje tanky, koho nezajímaj letadla nehraje letadla. Dává to logiku? :)
Tak samozřejmě mluvím o tankách a jejich uvedení ve WT. Vzhledem k tomu, že mi ta hra byla vždycky ukradená tak fakt nevím, jestli to vyšlo současně a nebo až po letadlech, já zkoušel tanky.
Já WT zkusil, asi 5 bitev a vůbec mě to nezaujalo. WoT a jeho styl mi sedí daleko víc. To samé AW, když pominu problémy s tím, abych se vůbec dostal do bitvy, tak opět po pár bitvách jsem to zase opustil, bylo to ošklivější a horší WoTko, nenašel jsem jedinej důvod, proč to hrát dál.

A to, jakej přehnanej hype ve stylu "tohle bude zabiják WoT" obě ty hry před vydáním a krátce po něm měly, tomu se musím s odstupem času jenom smát :)
@Najlvin (21.02.2018 18:26): Určitě WT někdy zkus, nevyvážené to není, to většinou říkaj ti co tam furt umírají protože neumí hrát moderní stroje, sice se najde nějakej stroj (kometa) který je naprosto nepoužitelný, ale to není chyba vyvážení hry, U vysokých úrovních tanků nevím jak to je, ty nehraju.
@Gordon (21.02.2018 17:30): Nic se neděje náhodou, i to proklínané RNG se řídí určitými pravidly. Neříkám, aby se hráč spoléhal na náhodu, ale aby se spíše snažil svým hraním minimalizovat situace, kdy ho ta náhoda může pěkně potrolit. Samozřejmě ale i ta náhoda dává hře určitou míru napětí. Kdyby všechna děla střílela přesně na střed, už by to tak zábavné nebylo. Nevím no, mě ta přesnost ve WoT nijak extrémně nikdy nevadila. Ve většině případů nemám problém trefit to, co potřebuji. Jasně, že občas něco netrefím, i když mám doměřeno. Ale je to jen hra, žíly si kvůli tomu trhat nebudu. Ta hra má prostě takto nastavená pravidla a já to akceptuji. Ale na tom se asi neshodneme :-)

Já WT nehraji, tak nevím, jak to tam chodí. Jen jsem zmínil to, co mám z doslechu. Jasně že spousta lidí přehání, je to to samé jako ve WoT. Podle některých WoT umírá už asi 4 roky a do roka skončí :D Ale pochopil jsem, že lidi nadavají na to, jak ve WT staré tanky potkávají ty moderní a že to není dobře vyvážené. Ne že by mě ta hra nelákala - ty moderní stroje se mi tam líbí. Akorát mě absolutně nesedí ten styl bitev, a to, že si po smrti můžeš vzít další tank a vesele bojovat dál, rozhodně za výhodu nepovažuji. Mně se právě na WoT líbí ten primitivní styl bitev - prostě 15 na 15 a každý jeden život. Člověka to nutí být opatrnější, taktizovat a dvakrát si promyslet, než něco udělá.

Jako nejlepší kompromis mezi WoT a WT se jevilo Armored Warfare, ale ta hra bohužel totálně ztroskotala na naprosto nezvládnutém marketingu, což je velká škoda. Teď už ji skoro nikdo nehraje - a přitom to mohla být zábavná hra kombinující hratelnost WoT a zpracování WT. Škoda jí...
@Najlvin (21.02.2018 14:54): WT do háje rozhodně nejde, nikdo tě nenutí hrát moderní stroje, u těchto her je prostě třeba si zvyknout že v komunitě neustále vykřikují lidé kteří volájí o tom jak jde vše do prdele. Moderní tanky ve WT přinesly kouřové clony, ablativní pancíč, naváděné rakety, raketové granáty na sheridanu, nové typy munice a vícevrstvý pancíč. (které nestojí půlku tvé herní měny), Na moderních stíháčkách pak máš i raketometné zásobníky, jsem zvědav jestli přidají na budoucí stíhačky i radarem naváděné střely. Na apríla dokonce otestovali helikoptery a brzy budou už i lodě. Rovněž tam vůbec není potenciál k tomu se vztekat když mě někdo sundá, protože stačí nasadit další tank a můžu pokračovat či se mu dokonce pomstít. WoTko mě v tomhle prosrě nasírá, nebaví mě pokáždé se vrátit do garáže, akord když na tieru 6-7 + už jsou takové bitvy prodělečné. U WT jsem nikdy nezažil že by byla bitva prodělečná i když jsem prohrál, snad jen u raketové Komety.

@Najlvin (21.02.2018 14:54): "Nic se ve hře neděje náhodou", no právě že se náhodou děje skoro vše od začátku do konce... :D A jestli má střelba na 100m představovat 1 kilometr, tak nevím co je špatně s tím rozptylem... To je jako kdyby arkádové FPSko měla útočnou pušku která má rozptyl na 10 metrů se zaměřením, jako brokovnice, to je prostě kravina. Myslím si že kdyby tu přesnost udělali alespoň trochu reálnou, tak hry budou odsejpat rychleji a bude to víc o těch zkušenostech a skillu, spoléhat na náhodu není taktika ani skill ať si to omluvíš jak chceš, je to prostě jen náhoda a náhoda je pánem frustrace a frustrace je největším nepřítelem PC her... (pokud nehraješ medžiky)

Od té doby co upravily to zaměřování mě to prostě už nebaví a to jsem nebyl vůbec marnej hráč, ta hra mě frustrovala každým výstřelem do úplné píči.
@Najlvin (21.02.2018 16:32): Hmmm, já to teda zkoušel jen na testu, ale spíš než OP mi to přijde k hovnu ... Rld větší a alfa menší než klasická 268, přesnost, zaměřování taky horší, DPM o dost horší ... a otáčení taky katastrofa ... jediné co to má je ten pancíř a rychlost, ale celkově mi to přišlo spíš k pláči než k užitku ... ale zas tolik s desítkama nehraju, takže to nemůžu tak dobře hodnotit ... to bych spíš řekl že ta 705tka nová je dost OP ... 430U jsem porovnával a zaměřením stejná 121Bčko je statově o něco lepší skoro ve všem, takže bych to viděl akorát na počáteční boom, 121B už moc nejezdí, tak se to nezdá, že je to OP ...
@themacs (21.02.2018 15:49): Mám na mysli hlavně Objekt 268 Variant 4, čelně téměř neprůstřelné a rychlé skoro jako medko. Ale i ta 430U by si možná trochu zasloužila zhoršit, a to ji sám mám v garáži. Není to jen můj názor, myslí si to většina lidí i kvalitních hráčů. Ale kdo ví, nakonec si na to všichni zvykneme a bude nám to fuk :-)
@themacs (21.02.2018 15:49): Já dal jednou tuším 4k. Ale nic to nemění na tom, že je to (aspoň pro mě) jeden z nejhorších zážitků ve hře :D Progrindil jsem se téměř až na konec, ale poslední 4000 xp na borsiga jsem prostě vzal z freeček, už jsem nesnesl pomyšlení, že bych ten tank měl ještě někdy hrát :D
@Bursoft (21.02.2018 13:47): Tak jasně, ve hře jsou samozřejmě tanky lepší a stejně tak i horší. Ono to snad ani jinak nejde, aby byly všechny stejně dobré. Defender je kapitola sama o sobě, to mě ani nepřekvapuje - ten tank byl silnější, než by měl být, ostatně i proto už se nedá koupit. Ale od té doby už ho lidi tak nějak akceptovali, naučili se proti němu hrát a tak dobrý jako z počátku už taky není. Já ho teda nemám, ale spousta lidi na něj nadává, že je to plečka s křivým dělem. To samé se dá říci o Liberte a Patriotovi. Ono já mám takové podezření, že dnes značná část lidi hraje už jen s prémiáky, a to ne ani tak proto, že by měly být výkonem lepší než normální tanky, ale jednoduše proto, protože nač jezdit s obyčejným tankem z technologického stromu, když můžeš jet se stejně dobrým tankem, který ti ještě k tomu vydělá kredity navíc... Asi se na tom neshodneme, ale za mě ty prémiáky nejsou takový problém. Ostatně, v bitvě mi je celkem jedno, jestli potkám neprostřelitelný prémiák nebo tank z technologického stromu. Nedělám mezi nimi rozdíl, a že těch problematických strojů, proti nimž je obtížné bojovat, je v technologických stromech taky dost. Dokud prémiový tank výrazně nepřevyšuje svým výkonem standardní tanky na svém tieru, je mi celkem jedno, co WG prodává v prémiovém obchodě.

@Gordon (21.02.2018 13:53): To se samozřejmě stává, děje se to nám všem. Ale pořád platí, že pokud je celý tank v kruhu, tak ho nemůžeš minout. Čím větší vzdálenost, tím je samozřejmě pravděpodobnost minutí vyšší. I když většina střel lítá ke středu zaměřovače, tak je tam zkrátka nějaký faktor náhody, který to může poslat ke kraji kruhu. To je věc, se kterou by se každý hráč měl naučit dopředu počítat. Dá se to eliminovat výcvikem posádky, správným vybavením a spotřebním doplňkem. Jasně, nepůsobí to moc realisticky, ale je třeba si uvědomit, že bitvy ve WoT probíhají ve zmenšeném měřítku a že vzdálenost 100m ve hře třeba odpovídá 1km v reálu. Kdyby ty tanky na tak malém bojišti byly přesné jak v reálu, byla by to nuda.

Pokud neprorazíš 100mm pancíř, i když bys ho teoreticky prorazit měl, tak to má nějaký důvod. Nic se ve hře neděje náhodou. Náboje ztrácí se vzrůstající vzdáleností penetraci, heaty neprochází přes představný pancíř, apcr má horší normalizaci. Svou roli hraje i odezva připojení, protože vlivem zpoždění ne vždy to, co vidíš na obrazovce, odpovídá tomu, co se děje na serveru. Těch proměnných je tam celá řada. To by chtělo replay a podívat se, co se v té bitvě skutečně stalo. Vysvětlení se vždycky najde. Samozřejmě mohlo jít také o chybu, i to se přirozeně může stát ;-)

@Gordon (21.02.2018 14:37): Zábavněji to zní pro tebe, ale co ti chudáci, co tě potkali? Zrovna o WT se mluví, jak jde do háje díky tomu, že tam přidávají stále modernější a modernější tanky :D
@Thellwin (21.02.2018 14:06): "Někdy", no mě to přijde že celá hra je spíše přitažená za vlasy, to neřeším, to jak ten systém upravily mi prostě nevyhovuje a nebaví mě to, je nuda se netrefit třikrát za sebou do tanku nebo prohrát deset bitev za sebou jen kvůli tomu že se sedmičkou hraju proti devítkám.

Je to škoda, dřív to byla prča.

@Bursoft (21.02.2018 14:08): Srovnávat mechanismy se nemůžou to je pravda, WT je prostě simulátor, WoT arkáda. Zábavnost ale srovnávat můžu, a tady prostě WT vede, sestřelit totiž deset tanků, schodit třítunovou bombu na tři tanky naráz, nebo hrát tři různé tanky v jedné bitvě prostě nejenom že je zábavnější pro mě osobně, ono to i zábavněji zní. :))
@Gordon (21.02.2018 13:53): WoT a WT se mechanismem hry nedají srovnat. WoT je arkáda a bez takovýho mechanismu by byly bitvy vyřízený do 2 minut. WT se hraje na podstatně větších mapách a snaží se to být víc simulátor (i v arcade módu). A taky myslím, že za dobu, co WoT existuje, se děla i tak zpřesňovaly, člověku výjde víc snapshotů, než by si tipl podle statů..
Je to arkáda se svýma pravidlama, která někdy úplně nejsou shodný s realitou. Berte to jak to je. RNG dává ... RNG bere ... taky si někdy zanadávám, ale pořád mě ta hra baví, protože se jí dokážu se změnama, který do ní přicházej přizpůsobovat.

Pokud se někdo v nějaké větší míře netrefuje, tak bude problém mezi klávesnicí a židlí. Já se za ty roky trefuju +/- pořád stejně spíš i lépe a jediné změny, které mi s touhle statistikou dokázaly pohnout nezávisle na mě byly ty globální buffy/nerfy přesnosti.
@Najlvin (21.02.2018 13:44): Tak mě nebaví mířit dělem do geometrického středu tanku který není daleko ani 100 metrů, mít "zameřeno", vystřelit a nakonec jen sledovat jak střela v půlce případů letí mimo a mě to stojí prozrazení pozice či oplátku.

Se znalostí tanků nemám problém, přijde mi ale nereálné že určitým německým "flakem" neprorazím něčí pancíř i přesto, že tam má pouhých 100 mm pancíře který ani není moc naúhlovaný. Ta hra pro mě prostě nefunguje.
A to se za špatného hráče opravdu nepovažuji.
Ve WT nemám problém s hlemýždím tankem zníčit třeba šest jiných, tady je zázrak když se trefím.
@Najlvin (21.02.2018 13:08): Tak z mýho pohledu je OP právě ten tank, ze kterých zkušení hráči ždímají 1800+ base xp hry. Sebelepší unicorn nikdy nenastřílí 5k dmg se Sturer Emilem, páč je to shit největšího kalibru. Zároveň jsou to ale i tanky, se kterýma i ti horší hráči dávají lepší výsledky. Tady jsou ty staty dost neúprosný (prvních 10 tanků s nejlepším WR za posledních 30 dní na 8 tieury jsou premka (a ano, beru, že 4 z nich se nedají srovnávat, páč jsou to třeba rewardy)). Stejně jako já mám největší počet tady těch "lepších" her (rozumněji 1500+ base xp) s E25. Pak se ti sejde pár takových lehce nadprůměrných hráčů s Patriotama proti tobě v bitvě (nebo ještě líp v platoonu) a jsi v prdeli. Možná to mám zkreslený, páč naposled jsem tu hru hrál opravdu v době, kdy byl boom taky těch počmrkaných tanků, takže to samozřejmě pařil každej, ale pochybuju, že by to lidi zničehonic omrzelo.
@Gordon (21.02.2018 13:33): Děla nestřílí nahodile, ale v mezích svých parametrů, které by měl člověk před bitvou znát. Je potřeba doměřovat a mít dobrou posádku, ale i tak je potřeba počítat, že je tam nějaký rozptyl. Se vším se dá naučit pracovat, i s tímhle na první pohled nepřesným systémem. A to pak dělá rozdíl mezi dobrým a špatným hráčem. Stejně tak taktika na mapě, využívání pozic, reagování na dění v bitvě a umění předvídat, kdy je potřeba zatlačit a kdy je naopak nutné se stáhnout. Ta hra umí být zábavná, pořád. Jen je tam tolik věcí, které je potřeba zvládnout, že to není úplně jednoduché. Já s tím taky pořád bojuji a považuju se jen za průměrného hráče, jelikož dělám stále chyby :-)

Prémiová munice je prostě jen lepší, ale o to dražší munice. Můžeš ji používat, ale i nemusíš. Jen to pak budeš mít složitější. Já se ji snažím nepoužívat vůbec. Většinou se dá vystačit s municí základní, ale pak je to o znalosti tanků, kam se s jakou penetrací dají prostřelit.
Ten Gameplay je naprosto otřesný, děla střílí nahodile jak praky, taktizovat moc nejde protože spíše záleží jak tě to hodí do mapy a kam pojedeš, gameplay založený víceméně na náhodě pro mě není zábavný...
Sem to přestal hrát ve chvíly kdy wg sázel jen jeden novej tank z papíru za druhým.
Btw ty typy munice a fakt že apcr či heat stojí majlant, když normální neumí penetrovat jak by měla je hrozný.
V kombu s nesmyslnou nepřesností děl katastrofální.

Ta nová grafika je ale úchvatna a moc mě nenapadá důvod ji shazovat, argument jaký je rok je podle mě stupidní.
@Bursoft (21.02.2018 12:35): Samozřejmě co člověk, to názor. Však jen diskutujem a každý si stojíme za svým. Tak to má být :-) To tvrzení, že nikdy nebudou prémiáky lepší než normání tanky, už dlouho neplatí. Ona se totiž taky změnila jedna zásadní věc, a to že nové prémiáky už nemají omezený MM. Podle mě je jen dobře, že ty prémiáky jsou teď +- na stejné úrovni jako jiné stroje na stejném tieru. Taky, kdo by si chtěl kupovat za reálný peníze horší tank, že? Někdy je to slabší, jindy trochu lepší - ale čert to vem. Zase tak velké rozdíly to nejsou a pořád platí, že zásadní část úspěchu není v ani tak v tanku, ale v tom, kdo ho řídí. Můžeš mít kvalitní tank, třeba nadstandardně silný, ale pokud ho bude hrát někdo, kdo to neumí, stejně uhraje kulový. V tomhle jsou daleko horší tanky jako Type 5 Heavy - to je tank, na který skutečně není potřeba skill. Pancíře to má tuny, prostřelit se to dá většinou jen prémiovou municí a přitom s ním de facto nemusíš vůbec mířit. Díky houfnici ti stačí jen trefit tank, kamkoliv, a vždy je z toho slušný dmg. Myslím, že ani ta E-25 není tak OP, jak se říká. Sice už se běžně neprodává, ale upřímně ten tank zas tak často nepotkávám a většinou není problém si s ním poradit. Ono taky záleží, co jsi viděl za videa - přirozeně se každý pochlubí tou nejlepší bitvou, ale dosahuje takových výsledku v každém klání? V rukou zkušeného hráče samozřejmě dokáže nadělat paseku, ale u hráčů s takovým skillem je OP každý tank - stačí se podívat třeba na Marty_vole. Nemyslím si, že by tohle byl nějak velký problém WoT (tedy když pominu tu prasárnu z poslední aktualizace, ale to snad ponerfují). Daleko víc mi vadí artycheat, prémiová munice a hlavně demence hráčů, kteří nedělají se svým tankem to, co by dělat měli. Jenže to jsou věci, které se asi nikdy nezmění :-)
@Najlvin (21.02.2018 11:57): Ok, grafiku nechme grafikou, mám na to holt jinej názor, test server jsem hrál cca hodinu (a myslím, že je to hodně subjektivní věc tak jako tak).

Nicméně proti těm OP tankům se ohradím. Pro zkušenější hráče s WR nad 52% jsou některý tanky absolutní nářez, sám mám E-25 a moc dobře vím, co se s tím dá uhrát. A ačkoliv Skorpiona, Defendera nebo Patriota nemám, viděl jsem až moc bitev v rukách zkušených lidí a je to prostě kopanec do prdele pro lidi, co za takový tanky nehodlají utrácet nemalý prachy a snaží se tu hru hrát opravdu F2P. Určitě je to mou skepsí, že na WoT už koukám kritičtěji než dřív, ale určitá pravda na těch OP prémiácích je, nemluvě o pradávných WG tvrzeních, že nikdy nevydají premiák lepší, než expenej tank na stejným lvlu (což třeba porovnání T32 vs Patriot je opravdu vtip).
@Bursoft (21.02.2018 10:39): Hrál jsi vůbec tu verzi 1.0? Všechno je tam úplně nový, nic jen přetexturovaného tam není. Každá mapa má svou vlastní unikátní sadu modelů - tím je každá mapa teď odlišná a má svůj specifický styl a příběh. Samozřejmě stromy a drobné dekorace se na některých mapách opakují, ale to je jen část modelů. S tím, jaké to má "skromné" nároky, je ta grafika naprosto dech beroucí a osobně jako člověk pohybující se v herním designu ji řadím na velmi vysokou úroveň. Co se týče prostředí, ty mapy jsou prostě celé vymodelované úplně od znova, a když k tomu přičtu přípravy všech podkladů a modelů, muselo to trvat spoustu času. WG tuším někde zmínilo, že jedna mapa jim se vším všudy zabrala 8 měsíců. Samozřejmě nedělali mapu po mapě, na to mají hromadu lidí. Ale i tak. K tomu si přičti úplně nové věci, jako jsou nové zvuky, hudba, efekty špinění tanku, realistická voda, havok - a máš z toho de facto úplně novou hru. Skutečně to bude největší update hry, a to se rozhodně nedalo uspěchat. Nemyslím si, že to přichází pozdě. Doteď WoT nemělo nouzi o hráče a nebude ji mít ani pak. Grafika samozřejmě není všechno, ale WG moc dobře ví, že pokud chtějí dál udržet WoT na trhu a konkurovat ostatním hrám současnosti, tak se téhle zásadní proměně nevyhnou. A já jsem za to rád, protože to tu hru zase do značné míry oživí.

Scorpion vůbec nepovažuji za OP tank. V podstatě většina tanků, které se svého času označovaly za OP, už dávno takové nejsou a některé ve skutečnosti ani nikdy nebyly. V MM taky nevidím žádný větší problém - je to prostě random a podle toho to taky vypadá. Lidi na to budou nadávat vždycky, ať už bude jakýkoliv, protože vždycky je lepší obviňovat hru než hledat chyby u sebe. A že by WoT nějak výrazně přicházelo o hráče je diskutabilní. Hraju ho už několik let a když se podívám na svá staší videa a kolik bylo v danou dobu online hráčů, je to pořád víceméně na stejno. Samozřejmě celkově tam nějaký pokles asi bude, ale to je u takto staré a zaběhlé hry celkem přirozený vývoj. Po verzi 1.0 to zase natáhne spoustu hráčů, ať už těch nových, tak i těch starších, co se k tomu ze zvědavosti zase vrátí. Jinak se za ty roky nic moc nezměnilo a pořád je to to staré WoT, jako bývalo kdysi. Sice nastaly nějaké změny a další přijdou, ale většina hráčů se změnám přizpůsobí a za chvíli se zase jede ve starých kolejích.

Pokud někomu přijde, že se hra mění k horšímu a že to dříve bylo lepší, tak je to jen nostalgický dojem. Veškerá kritika a pocit, že to jde do háje, je způsobena především tím, že dotyční už spíše odehráli tolik bitev, až je to zkrátka přestalo bavit. To pak člověk hledá chyby i tam, kde nejsou. Znám to moc dobře. Každého to jednou omrzí, to je přirozené a nevyhnutelné. Ale to neznamená, že je to hrou jako takovou. Ta se pořád hraje víceméně stejně :-)

Jinak nové tanky jsou potřeba. I tohle doplňování již zaběhlých stromů. Ta hra je o expení a dokud je co expit, má ta hra šanci uržet u sebe spoustu hráčů. Bez toho by se na to už polovina lidí vykašlala. Je to prostě hnací motor hry. Letos mají do hry přijít dva nové národy, jedním z nich Italové s novou mechanikou dobíjení. Takže zase bude něco nového. Nevím, podle mě v tomto směru dělají, co mohou. Třeba tě to pak zase chytne, kdo ví. Já si teď taky dávám od hry několika měsíční pauzu, protože mě to poslední dobou fakt jen štvalo. Ale to je hlavně můj problém, hru z toho moc vinit nemohu. I když samozřejmě jsou tam věci, které mi vadí. Ovšem ty mi vadily vždycky a nezbývá nic jiného, než se s tím smířit. Artyny se prostě ze hry nikdy nesmažou :D
@Najlvin (21.02.2018 10:17): Oči mám dobrý, ta grafika prostě taková bomba není, aby mi z toho padla huba na začátku 2018. Nehledě na tu práci co je v pozadí si stojím za tím, že ten update grafiky přišel pozdě a pomalu, ve chvíli, kdy už je jasnej odliv hráčů. Plus mohly vývoj outsourcovat, stejně jako s HD modelama tanků (pokud to teda i tak nedělali). Tvrzení, že jedna mapa mohla trvat několik měsíců mi přijde přehnaný... velká část map sdílí hromadu modelů (domy, stromy, různý zábradlí, i ty blbý šutry), co jsem viděl, tak hromada modelů je opravdu jenom přetexturovaná, nikoliv zcela nová.. Nechci, abyste mě chápali špatně, obdivuju jejich práci, že se do toho vůbec pustili a rozjeli to takto dobře, jenom si myslím, že hra má větší problémy, než grafiku..

Gameplay - zabitej od chvíle, kdy do hry přišel první OP osmičkovej premiák (Skorpion), samozřejmě následovali další, matchmaking totálně v hajzlu, přidávání zbytečných lajn do už tak přecpaných národů (třetí německá heavy lajna, 3. ruská heavy lajna, nějaký další ruský medka, apod.). Poslední zajímavá invence přišla se Švédama.. Tu hru jsem miloval (a taky v ní utopil dost peněz), ale už to prostě netáhne..
@Bursoft (21.02.2018 09:37): Tak to si zajdi k očnímu :D Smekám před nimi, protože takhle přepracovat celou hru do nové grafiky fakt není jen tak. To není jen o texturách a efektech, ale o kompletním remodelování všech modelů ve hře - od kamenů přes veškerou vegetaci až po domky. Přepracovat jednu mapu do HD musela být práce tak na několik měsíců. Pohybuji se v herním vývoji a vím, co tyhle věci obnáší. Nemluvě o tom, kolik financí to muselo spolknout. S tím, jaké to může ještě přinést komplikace, je to od WG docela odvážný krok. Protože kdyby to udělali špatně nebo se jim něco nepovedlo, mohlo by to taky být to poslední, co by udělali. WoT je pro WG prioritní produkt, bez něj by nepřežili. Ale ta změna už byla nutnost. Oni moc dobře vědí, jak je pro ně WoT důležité, a tímhle mu dost významě prodlouží životnost na dalších pár let. Nemluvě o tom, že to přitáhne spoustu nových zvědavců a novou generaci hráčů.

Co se gameplaye týče, to je věc druhá, nicméně ten se zase tak moc za ty roky nezměnil. Nevím, nač si pořád tolik stěžujete ;-) Mně osobně vadí jen artycheat a občasné přidávání špatně vyvážených tanků, viz aktuálně ruská TD. Nicméně tam je to tak evidentní, že na náparvu, věřím, nebudeme čekat dlouho.
@themacs (21.02.2018 09:29): Tady ale nejde o nový engine, prostě do toho nacpali DX11 a pár efektů, větší práce byly asi ostřejší textury, ale i tak... s jejich budgetem to mohlo přijít dřív si myslím. Minimálně na Vánoce to už mělo být v oběhu. Ale to asi není důležitý, je pravda, že hra vypadá docela pěkně a dali si práci s optimalizací, ale nevidím moc rozdíl mezi tímto a např. 3 roky starou PC verzí GTA 5.
@Bursoft (20.02.2018 22:16): Jasně, gameplay je na kokot a nejspíš ho už nic nezachrání, ale ta grafika rozhodně staře vypadat nebude :) navíc nový engine nevyvineš za půl roku, takže 2 roky mi přijdou docela adekvátní, navíc když to tak parádně optimalizovali ... jen škoda, že tím gameplayem a celkově ta hra jde pomalu ale jistě do háje ...

@Marty McFly (20.02.2018 23:27): Pokud dnes jedeš na 60fps, tak v tom novém enginu to dáš úplně na stejno. Jak říkám, grafika o 200% lepší, náročnost na stejno :) ozkoušené :)
@Najlvin (20.02.2018 21:43): To nevím jestli dám. Teď mi to běží hezky, ale mám jen R9 270, která se jakž takž drží. 60fps, max detaily. V jiných hrách je to horší, detaily tak medium. A upgrade v dnešní době nepřichází v úvahu.
@themacs (20.02.2018 22:05): Nvm, ale o tom grafickým upgradu se mluvilo minimálně už před 2 lety (nějaký screeny + pár sekundový video), pak ticho po pěšině a před koncem minulýho roku slavnostně oznámili, že bude WoT konečně ve verzi 1.0. Za mě fajn upgrade, ale příliš pozdě, do roka to bude vypadat stejně staře, jako doteď a zkomírající gameplay to stejně nezachrání.. Už víc jak rok hru pouze semtam sleduju na streamech a vůbec mě neláká se k tomu vrátit..
Právě že ani ne ... od oznámení toho nového enginu uběhlo pár měsíců a už za měsíc to vydají :) Navíc to je luxusně optimalizované, že to prakticky nemá žádný vliv na výkon, já jsem na ultra max nezaznamenal žádný propad FPSek (je to už na test serveru) a navíc ty mapy vypadají naprosto parádně, vlastně ne jen mapy, ale i efekty a všechno :)
Taky jsem to po 42 měsících znova zapnul a to koukám, jak se ... nic nezměnilo.
@Najlvin (29.01.2018 16:24): o vydání 1.0 vím, letmo to sleduji i když nehraji (přeci jen to hraji už nějakých 7-8 let - s přestávkama) a i ty nové mapy jsem zkoušel na sandboxu, jen tohle jsem nikde nenašel ten článek o tom maskování .... každopádně dík za info :)
@themacs (29.01.2018 15:17): Špatně jsi hledal, byl tam o tom podrobný článek. Dostanou to všechny tanky na všech tierech, ale zatím to mají jen desítkyy a osmičkové prémiáky. Má to být teprve první nástřel těhle úprav a teď to budou dál rozšiřovat. Ale vzhledem k tomu, že za dva měsíce má WoT přejít do úplně nové, modernější grafiky, nečekal bych to dříve jak za půl roku.
Zdar, měl bych dotaz. WoTko jsem zas zapl po cca půl roce a zajímalo by mě, bo jsem slyšel něco o té úpravě systému na kamufláže tanků a tak, že tam jsou i barvy a tak ... koukal jsem, že jsou jen pro Premiáky a desítky. To je tak záměrně nebo to bude později i pro nížší tiery? Hledal jsem to na jejich stránkách a našel jsem prd, tak jestli někdo nevíte víc ...
:D Tak po asi roce a pul jsem si to zahrál s domněním, ze je tam uz spravený balanc xD ani hovno, kdyby to tiery hazelo podle tieru... A ne to, co to je.. Nejhure výher mám s frantíkama a cinanama a nemcema ted. Jsem to hrál asi 6 hodin, abych odehrál 16 tanku :D ...
@pipboy (17.12.2017 12:02): Přejdi k WT, tam pokud si získáš skill, tak budeš vždy nadprůměr nehledě na situaci a p2w v zásadě neexistuje.

A už vůbec si tam neplatíš za apcr munici.
A za bitvu tam můžeš nasadit víc strojů.
A taky je to realistické.
A můžeš v tankových udělat i nálet s letadlem.

Já tam teď lítám italskou frakci letadel a je fascinující jak tam k nadprůměrným výsledkům stačí jen znát svůj stroj, taktiku a nepřítele.
Ahoj všem,prosím,chtěl by se zeptat,jestli se už nikdo setkal s tímto problémem.Ve wot se mi nedaří po skončení bitvy vrátit zpět do garáže a hrát novou bitvu.Prostě to zamrzne,jinak vše běží jak má,musím tudíž restartovat hru.Díky všem za pomoc.
Kdyby někoho zajímalo, jak bude WoT vypadat za pár měsíců, dělal jsem z toho sandboxu s HD mapami stream. Jelikož jim nefungovaly normální bitvy, tak od 21. minuty projíždím každou mapu ve výcvikovce. Graficky to opravdu vypadá úžasně ;-)
https://youtu.be/OvgVq9Fc6SY
ahoj, snažím se hrát hru world of tanks, ale pořád se mi klepe, aktualizace jsem stáhl. Poraďte , kde je problém STEPA
@pipboy (08.07.2017 00:47): no ja uz to po 8 letech poustim jen o vikendu na trojnasobky a podobny vychytavky , akorat minule sem nejak zaspal zacatek a prosvih sem t-44-100 zdarma , pac mi jeden den do splneni chybel :( tak to tu hlasim hned zacerstva
Chce někdo "čtyřdoláčový" kód do World of Tanks? Dostanete tři dny premka a nějaký buchty. :D

Rovněž nabízím kód k registraci, dostanete T-127, slot v garáži a 7 dnů prémko.
@Adelas212 (19.06.2017 09:33): Tak když už jedeš přes střední tanky, tak proč nepokračuješ dál na T-54 a Obj.140? Beztak jsou to tanky, se kterými se dá v bitvách udělat nejvíc práce. To, že je MM +-2 tiery je tu odjakživa, alespoň tě to postupně připravuje na to, co budeš potkávat na vyšších tierech. Čety stejných úrovní jsou naprosto v pořádku, protože brát do čety tanky různých úrovní je prasárna. Nebylo nic lepšího, než potkávat mezi osmičkama trojky a podobně - to opravdu nemělo logiku. A artyny v četách bylo vždy zlo, dobře jim tak. V příští aktualizaci jim vrátí možnost alespoň jít do čety s normálními tanky ;-)
Dříve byla hra WoT moje nejoblíbenější, šla jsem přes T-34 na T-34-85 a potom jsem chtela jít na KV-13, ale dala jsem si asi měsíc pauzu od hraní, potom přišla nová aktualizace a dozvěděla jsem se že teď na KV-13 nemužu a to mi chybělo cca 5 tisíc zkušeností. A ješte do týmu tě zařaděj i s hráčema o 2 tiery vyšší a do čety můžeš jenom se stejnym.. co je tohle za logiku ? a proč jako nejde do čety s artama ? kdo to zase vymyslel, to nepochopim.
@Thellwin (24.05.2017 11:51): Je to jen hra, a co si pamatuji nejvíc me to bavilo 6+ a někdy 8+ heavy hlavně USA t32 mít lepší dělo mmmm.

S 10 tier a CW bez premka to bylo utrpení ty opravy za IS10 :D 50 000 sem 50 000 tam :).
Ke štěstí už neztrácím čas u té hry max zahraju s kámošema.
@Gordon (23.05.2017 12:02): No, schopný hráč podle mě vypadá trochu jinak, nicméně, podle avg XP hraješ zřejmě bez PÚ, takže expení je pomalé a stejně tak ten avizovaný cílený tah na desítku příliš nekoresponduje s tím, kolik a na čem jsi nahrál.

A když se to veme kolem a kolem, asi buď spíš rád, že jsi se nedostal nad 8+ tier, trpěly by všechny zůčastněné strany.

Takže asi tak :)
@pipboy (20.05.2017 18:39): No právě že mě ty odměny odradily taky, hrál jsem to dva roky a šel cíleně jen na jednu desítku, ani po roce hraní jsem neměl děvítku natož desítku...

ve WT jsem měl tryskáče už po dvou měsících...

a jo, fakt sherman měl vysoké odměny, někdy až těch 30k, pak dali patch a bylo to v řádu 5k...