Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Cobot (04.10.2022 22:03): jestli jsi měl zaplý RT, tak jsi pravděpodobně narážel na CPU bottleneck. I pětkovej ryzen s tím může mít v open worldu občas problém. A to si vem, že ta hra při launchi běžela ještě mnohem hůř. Jinak ten Bloodline je docela krátkej open world, cca 15 hodin, imho stojí za zahrání.

Ale Bloodlines samozřejmě musí dostat prioritu před Bloodline, o tom žádná..
@Paul (04.10.2022 21:45): V plusku je asi komplet všechno, ale už jsem to smazal. Na openworldy nemám bohužel čas. Rozjel jsem Far Cry Primal a po počátečním relativním nadšení mi došlo, že je to jen další Far Cry. Pak jsem zkusil Ghost Recon Breakthrough a taky to šlo z disku pryč. Chci něco co má začátek a konec, tak jedu konečně Bloodlines.

U toho Legionu mě ale fakt překvapila HW náročnost. Můj komp všechno na max nedá ani v 1080... Myslel jsem, že aspoň nějakou dobu to alespoň v HD dá všechno. Ale hlavně mi ta grafika fakt ani nepřišla, že by to bylo něco.
@Cobot (04.10.2022 20:45): nevim jestli je v tom plusku taky, ale ten Bloodline prequel je lepší než základní hra. Fyzika aut je tady hrozná, ale mám dojem že jedno nebo dvě auta jsem řídil u kterých se dalo jakž takž mluvit o zábavnosti.
Zkusil jsem to teď jak je Ubi+ zadáčo a dojmy tedy hodně slabé. Nijak mě nenadchla ani grafika. Jako jo vypadá to dobře, ale na to, jak HW náročné to je mi to připadá hodně obyčejné. A jinak debilní fyzika aut je pro tuhle sérii už trademark?

btw: ze začátku mi to ani nešlo spustit z launcheru. Pouštěl jsem to přes exáč a možná to ani neběhá pod user accountem což taky nechápu. S user accountem má problém i remaster Command and Conquer.
O 35 hodin hraní později...dohráno, včetně všech (příběhových) sidemisí. 90% odehráno s Aidenem, zbytek Wrench a Mina. Jak jsem byl při vydání znechucen, tak potom co to odladili a přidali normální charaktery je z toho celkem dobrá open world stealth akce. Ale na jedničku nemá, a ten prequel datadisk Bloodline byl taky lepší, díky tomu že byl jeho příběh psán na míru postavám a ne tomu generic gimmicku s rekrutováním kohokoliv. Plus měl méně filleru. Základní hra opět trpí klasickými ubisoftismy (milion kolektiblů, z nichž většina je trash, slabší scénář s extra extra předvídatelným twistem na konci). Ale většinu času jsem se slušně bavil a ten Londýn je tu zpracován skvěle.
The Bug je furt super show, škoda že měla jen 7 epizod.
Tak po dohrání skvělýho prequel datadisku jsem rozjel samotnou hru a hned u mě má plus body za to, že jsem díky ní objevil andyho zaltzmana, ta jeho podcast show ingame je super. A taky dobrý že hodinu po rozehrání a už zas běhám s Aidenem, případně Wrenchem.
Tak jsem zkusil WDL na Xbox Series X. S RT ON hra vypadá úžasně, chápu to nadšení z RT v Cyberpunk 2077. Hrál jsem v 1440p ale místy se to v podzemí občas cuklo.
Nikdy jsem hry od Ubisoft s výjimkou vynikajícího Splinter Cell nehrál ale na mě to momentálně působí dobře, ne tak dobře jako CP77, ten je co se týče vykreslení charakterů od prvního momentu a namluví o level výše.
@TomHardy (komentář): K té recenzi, pokud nohu, úplně bych v tomto nesrovnával Watch Dogs Legion a Cyberpunk. Stoprocentně souhlasím se vším, co píšete ohledně Legionu. Ale tak nějak každý, minimálně v mém okolí, očekával, že to nějak takhle bude. Takže úplně nevím, pro koho to bylo ve výsledku zklamání. Zatímco u Cyberpunku bylo obrovské očekávání a hodně lidí čekalo, že ta hra bude dokonalá. Navíc CD Project Red nikdy třeba neukázal záběry z PS4 a Xbox One, ale dušovali se, že všechny funkce, které vidíme v ukázce, fungují i na konzolích. Když pak hra vyšla, tak přišli s tím, že se snažili udělat hru co nejlepší na PC a pak to nějak převést na konzole. Což funkčně teoreticky splnili (a to opravdu jen teoreticky), ale vypadá to hrozně. Lidé pak argumentují, že něco, co vypadá jak Cyberpunk, nemůže běžet na tak starém HW, jako je v konzolích. Pokud to ale nejde, tak by to na tu danou platformu neměli vydat. A argument, že za to mohou "ti nahoře", taky neberu. Koukám na to z pohledu zákazníka, který si zaplatil za něco skoro 2 tisíce a dostal něco, co tak opravdu nevypadá. Jen podotknu, že já nepatřím mezi ty, co si hru koupil na konzoli dřív, než jsem doopravdy viděl, jak hra vypadá, takže nejsem naštvaný fanoušek, který brečí, že mi vypadávají textury a nedá se na to koukat. Naprosto ale chápu každého, kdo je naštvaný. Tím nechci říkat, že je Legion lepší než Cyberpunk. Chci tím říct, že každý bude víc kritický, když má velká očekávání, jako tomu bylo u Cyberpunku, v porovnání s tím, když už předem tak trochu čekáte, že ten příběh takhle fakt nebude fungovat a bude to taková ta klasická šablona od Ubisoftu. Hype dokáže hru hrozně srazit, pokud produkt nenaplní vše, co lidé očekávají.
@M.a.t.t. (24.11.2020 15:54): Upřímně, mě tohle nevadí jak to mají postavený, jen... stealth se dá projít snad s čímkoliv a není to moc náročný. Stačí hacknout drony, poslat je proti nim a máš vystaráno. Co se týče toho podezření, tak to funguje tak, že i když je týpek na konci základny a čumí na tebe, tak má podezření i kdyby si stál na místě. Hraju to na nejtěžší. Upřímně, když máš na sobě masku a helmu, tak je to prostě nesmysl. Ale poslední dobou má Ubi problém s AIčkem celkově. Ta detekce je rozbitá u posledních dvou ghost reconů.

Jsi na skále a AI co je dole a čumí dopředu, tě detekuje v ÚPLNÝ TMĚ kdežto ty potřebuješ termo vizi. Opravdu autentický :D prostě tady je AI přepálený a při tom zase...není nějak chytré. Je i vtipný že když něco uděláš na ulici, máš hned hvězdičku...prostě script. Ve dvojce na tebe volali NPCčka poldy a mohl si jim v tom zabránit.
@David_Cravford (24.11.2020 15:39): Nepamätám si to už presne, ale zaznie tam i niečo v štýle, že na oklamanie kamier to stačí, alebo tak nejak :) Ale ono to skutočne nie je tak celkom pravda, obzvlášť na najťažšej obtiažnosti a pri permadeath móde to vie pomôcť. Vojaci naberajú podozrenie podstatne pomalšie a stačí rýchlo odviesť pozornosť toho najbližšieho a základňou sa dá prechádzať aj bez boja.

Inak si nemyslím, že ten "gimmick" je zbytočný. Páčilo sa mi, že niektoré misie priamo počítajú s konkrétnym povolaním, ale malo byť toho viac. Takisto si myslím, že hra mala mať jasne definovaného protagonistu, s tým, že možnosť získať na svoju stranu kohokoľvek by zostala - no dotyčné osoby by sa využívali výhradne vo vybraných príbehových misiách, či vo vedľajších úlohách, pretože hlavný hrdina nemôže logicky stíhať všetko. Takto by to bolo aj lepšie, ale zase... potom by sa možno našli i takí, čo by kritizovali, prečo na tom nie je postavená celá hra. Nedá sa vyhovieť všetkým. :D
@M.a.t.t. (24.11.2020 15:15): Tak to si popírá s herními mechanismy, které furt píšou že to je voják co pracuje pro Albion a když projdu detektorem, kamerama apod, tak mě to zaznamená jako vojáka. Ale stačí aby se týpek co je na druhému konci základny na mě otočil a chytne podezření. Mám fakt věřit, že AI vidí přes mojí masku kdo vlastně jsem když to kamery a snímače nemůžou zaznamenat? Cmon chlape :) + to tím pádem dělá ten gimmick ještě víc zbytečný, když nemá ani pointu rekrutovat vojáka.

Vlastně je lepší rekrutovat někoho jinýho, pač voják nemůže běhat (???) natož se krčit dokud po něm někdo nejde :D
@David_Cravford (24.11.2020 12:17): Tá kritika, ktorú si dostal od viacerých sa predsa netýkala toho gimmicku :)

Inak neviem ako ďaleko v hre si sa dostal, ale v rámci jednej príbehovej misie priamo zaznie, že Deadsecom rekrutovaný vojak Albionu už nemá so svojou spoločnosťou žiadne styky a ostatní vojaci sú jeho bývalí kolegovia.
@Paul (23.11.2020 17:39): ačkoliv já peněz nelituji, tak s tebou kompletně souhlasím, že ta fyzika je totálně na hovno (nepočítám li jak se postavy pohybují, s tim nemám problém) ale sám nechápu, co to tam tolik toho žere. a i souhlasím s tím, že ten gimmick je totálně k ničemu, což jsem tady dole zmiňoval a dostal jsem kritiku za to, že požaduju od tý hry něco nemožného :)
@Paul (23.11.2020 17:39): Tak vzhledem k tomu, že beztak 30 studií už dělá novýho Assassina, 10 studií dodělává FC6, tak asi nebudou mít volný ruce pro nějaký malicherný optimalizace, který už jim nikdo nezaplatí :D
@Tarhiel (23.11.2020 15:35): je to tak, nejvíc mě na tom sejří že tam při tý náročnosti ani není žádná slušná fyzika aut, ani žádnej euphoria engine pro postavy..nevím, asi jim všechen výkon žere ten "hraj za koho chceš" gimmick, kterej je přitom úplně debilní..a nebo se prostě komplet vykašlali na nějaký efektivní programování a optimalizaci. Kdoví jestli to někdy nějak vylepší.
Dobrý video ukazující, jak Legion běží na tom nejnovějším od AMD - Ryzen 5800X a Radeon 6800XT:

https://www.youtube.com/watch?v=EGEhC2OpHEs

Vtipný že i v 1080p s vypnutým RT framerate padá pod 60 a grafika se nudí...tahle hra je prostě neskutečně CPU-limited. Ale stačí zapnout RT i na nejnižší preset a vytížení grafiky 99%, i v 1080p.
To je tak kdyz na AC dela 15 studii a na WD multikulti skupinka ve sklepe francouzskeho vezaku :)
Analýza DF, fakt fascinující. Takže aby to na XSX běželo s raytracingem ve 30fps, tak to snižuje rozlišení na 1440p a raytracing a spousta dalších efektů je tam na low nebo ještě nižší než low.

https://www.youtube.com/watch?v=_BN_wjO2M9Q

Tak aspoň dává smysl že to na PC běží tak otřesně. Běží to takhle blbě všude :)
A když se aplikujou konzolový nastavení na PC, tak ta hra běží líp na RTX 2060 Super než na XSX.
@Naginata (11.11.2020 22:54): WD2 má jeden z nejvíce detailních open worldů, co jsem v životě hrál. :D Co jsem hrál u RDR2 tak i to mě přišlo dost mrtvé v přírodě, kdežto WD2 má tunu NPCček, vykonávající náhodné činnosti bez nutnosti zásahu hráče, "just like that".
@Paul (11.11.2020 18:28): Ale pořád je to kus zpátky o proti SA, které má pro mě doteď nejlepší sandboxovej zážitek, což je i vtipný pač i SA má pár míst docela prázdných.
GTA III mě spíš překvapilo, když jsem to hrál asi rok zpátky, jaká zábava to je. Ale i ty PSP spin offy mě baví víc, než poslední dvě GTAčka, což je vyloženě smutný.....
mě prostě chybí větší sandboxovej prožitek u posledních dvou. Čtyřka má aspoň zajímavý lokace a průchodný interiéry, kdežto pětka nemá už ani to. Jen pár pěkných vodopádů... ale dostihy prázdné, Casino zavřené, je tam toho hafo nevyužitého. A online ani nebudu zmiňovat, loading simulator :)
Ten odklon od kvality ke kvantitě vidím u Ubisoft asi od tý doby, co začal psát na začátek svých her jak je multikulturní a sexuálně variabilní. Je to beztvarý blob, který má dost svých problémů se sebou, natož aby nějak řešil hry. Docela by bylo fajn ty lidi, co přišli s původním Far Cry, Watch dogs a AC spojit a nějak způsobem je odtamtud evakuovat.
@Naginata (11.11.2020 19:06): To jsou zas takovy blbosti. Nema ty Legion treba na nejaky minimalni detaily?
Nema v ty Valhalle nejnizsi obtiznost? Nikdo moc nevi.
tyhle videa bych uredne zakazal jako zavadejici a banoval bych za to :D
@Naginata (11.11.2020 19:06): sakryš ten black flag vypadá fakt dobře i dneska. A jo, ten smysl pro detail v Ubi hrách je vůbec dost zvláštní věc, viz i srovnání FarCry 2 z roku 2008 s těmi novějšími.

@pajmič (11.11.2020 19:11): nj moje tolerance ubisoftí lemplovitosti dosáhla historického minima :) Ale Valhalla mě baví, snad to vydrží a nedopadnu jak Skillup.
@Paul (11.11.2020 16:53): Optimalizace je špičková, ale postavy jsou napsaný teda dost hrozně a mise jsou totální linearita, která je závislá na těžkých scriptech. I GTA III má pro mě zábavnější hlavní kampaň.
Pamatuju si, jak jsem plnil poslední misi ve trojce, kde jsem mohl jet si pro zbraně klidně na konec města a hra mě za to nepotrestala, kdežto v pětce mě vše vodí za ručičku a je to strašný, jak koridorově to působí. A Legion má o proti pětce stokrát živější město s NPCčkama, v pětce když vedle někoho stojíš, tak na tebe zavolá poldy, kteří tě rozstřílí na hadry i když si nic nedělal. Všechny interiéry zavřený a ani kupování baráků nejde. Pro mě je to též downgrade, vlastně o proti San Andreas :) a hlavně co tam udělali z Lazla, mojí oblíbený postavy z celé série, no strašný.

Vlastně pětku hraju jen díky tomu jaký módy tam mám a i tak je to jednou za pár měsíců. 3D GTA díly hraju s chutí doteď a fakt to není nostalgií.
@Paul (11.11.2020 16:20): Já z 98% chodím a běhám po mapě, to samé ve dvojce, takže řízení mě tolik netrápí se přiznám. Ale mají fakt dobrý AI toho samořízení, protože detekuje pravidla na silnici na výbornou a i když někdo prochází skrz přechod.
On ten Londýn až tak obří není, a když už, tak si přivolám toho velkého drona, co mě dopraví někam. Chápu tvoje rozhořčení, ale podívej na GTA V, to má taky dost shitovej jízdní model. Každé auto je stejná krabice, co má jen max lepší akceleraci a i s cheetahem vyjedeš tu nejvyšší horu. :D
@David_Cravford (11.11.2020 15:55): No asi to bylo ještě v mnohem tragičtějším stavu, tak to nějak doklepali do stavu aby to bylo vůbec na konzolích hratelný a vydali to. Jinak střelba a combat celkově mi v tom intru za Daltona taky přišel supr. Ale veškerý dobrý dojmy šly do háje jakmile jsem se objevil v Londýně a nasedl do auta.
@Paul (11.11.2020 13:42): spoustu lidí mě kritizuje za hodnocení či jen že něco zkritizuju, ale podle mě ty to korunuješ. Souhlasím s optim... neoptimalizací a s katastrofálním jízdním modelem, ale podle mě stealth, střelba a hlavně hand to hand combat je o proti dvojce značně vylepšený a ta nula je totálně přepálená.

Nicméně když se na to dívám z jiné optiky, udivuje mě, pokud si vzali víc než rok odkladu, tak k čemu když to mají neoptimalizovaný? To mi hlava nebere.
@Marles (11.11.2020 01:02): s ním je to taky x-tá variace ubisoft open worldu, jen má ještě horší writing a zdebilněnej příběh. Plus neexistující optimalizace a neexistující fyzika aut, dávám krásné zasloužené hodnocení. Pokud tam někdy ty chybějící aspekty dodělají, jsem otevřen tomu ho upravit.
Jsem to teď zkusil. Začátek docela cool, měli se vykašlat na ten debilní gimmick a udělat z toho agenta za kterýho se hraje na začátku (Dalton) hlavního protagonistu. No a pak jsem v Londýně. A tedy, po hardwarový stránce je to fakt vtipný. 60fps za jízdy - nemožné, zkoušel jsem i 720p vše na low, grafika vytížená z 35%, a stejně za jízdy stutering a framerate padá i pod 50.
Za druhý mě pobavilo, že raytracing (kterej teda vypadá fakt dobře, oproti těm default ssr hnusům) sníží framerate cca o deset, ale...protože ho nestíhá procesor. Tzn i se zaplým raytracingem grafika jede např. jen na 70%, ale framerate je nižší, protože ji CPU nestíhá krmit. Fascinující.
Každopádně chápu proč se na konzolích na jakoukoliv snahu rozjet 60fps vykašlali, jsou neschopní ten svůj spaghetti kód nějak rozumně zoptimalizovat. No, jsem rád že jsem si to nekoupil :)
@M.a.t.t. (01.11.2020 19:52): Ještě jednou zmiňuji, že na redditech a v různých rozhovorech, bylo řečeno že na rozdíl od ostatních open world her, bude mít Legion otevřené interiéry. A jak zmiňuju, některé tu i jsou (policejní stanice, banka např.) ale člověk si je neužije. Ty děláš, jakobych si tohle vymýšlel, při tom tohle byly primární důvody proč jsem tu hru předobjednal a lidem kolem jsem říkal "ty vole, konečně to Ubi došlo, že OPEN WORLD hra potřebuje pořádnej immersion" + jak jsem zmínil, WD2 má tunu zajímavých interiérů jako Galilei nebo Nudle, takže pokud očekávám něco od tý hry, je to kvůli tomu, že ta předchozí to nabídla!!! :D
@JohnCZ (01.11.2020 19:52): "Když není naplněna, tak je něco špatně", lol a to jsem dal Breakpointu 80% a WD2 95%!!! Proč tu píšeš totální nesmysly? :D Oháníš se tu, jak podrobně znáš moje názory a akorát si z toho nic nevyčetl. Spíš mě kolikrát přijde, že mě tu někdo kritizuje když já kritizuji nějakej bug nebo něco nedodělaného a když si pak čtu diskuze ostatních, kritizují ještě větší pidi detaily než já :D

A jak jsem tu psal, to rekrutování na kterým hra mimochodem staví, pokud ti to nedošlo, je tak trošku zbytečný když charaktery sdílí téměř stejné vlastnosti a uniformy ti jsou k ničemu.
@David_Cravford (01.11.2020 19:41): Nevidím zmysel reagovať na všetko. S niektorými vecami súhlasím a iné mi zase nestoja za diskusiu, čo myslím nie je tak ťažké pochopiť.

Rekrutovanie som s tebou nikdy priamo neriešil, riešili sme iba to, aký má význam rekrutovanie ľudí z vybraných frakcií. Každé zamestnanie so sebou prináša iné aktívne a pasívne bonusy, zbrane a tak podobne. Význam to má asi taký, že na najťažšej obtiažnosti a pri zapnutej permadeath tých ľudí skrátka potrebuješ. A áno, reálne je jedno akých, pretože každú misiu dokážeš prejsť s kýmkoľvek. Čiže si vlastne vyberáš výhradne podľa toho, kto je ti sympatický.

Tým, že od tých hier očakávaš niečo iné, som myslel výhradne to, že sa chceš v akčnej titule prechádzať, skúmať interiéry a tak podobne. A je podľa mňa nezmysel vyčítať, že ti vývojári niečo podobné neumožňujú v až takej podobe, akú chceš ty. Technický stav som nikdy neobhajoval, pretože voice acting, či optimalizácia majú skutočne ďaleko od ideálu a bugov je tu taktiež dosť. Takže asi tak.
@David_Cravford (01.11.2020 19:41): A co furt čekáš od Ubi her, které jedou na kvantitu, nikoli na kvalitu? Navíc mám pocit, že ty často chceš něco, co ti buďto ty hry ani nemůžou dát nebo na to tvůrci neměli prostředky a nebo na to prostě a jednoduše ani necílí. Na tvoje elaboráty jsem narazil na vícero webech a je to stále to samé dokola. Máš v hlavě určitou představu o hře, která, když není naplněna, tak je to špatně.

A co se bugů týče: jakkoli nechci obhajovat trend vydávání polofunkčních betaverzí, je to hra pár dní po launchi. Navíc Ubisoft.

Vyprdni se na Ubisoft a zahraj si Red Dead Redemption 1/2, tam si procházek a různých detailů vykreslujících svět užiješ habaděj a není to tak arkádové.
@M.a.t.t. (01.11.2020 19:36): Neskáču od tématu, spíš ty ignoruješ polovinu věcí co ti píšu.
Zmiňuju, že tu jsou dávno vymodelovaný lokace apod, ale proč když tam pudeš jednou? Zminuju, že celé rekrutování je vlastně totálně k ničemu, ani k tomu ses nevyjádřil :D já se z tebe snažim dostat nějaké odpovědi.

Asi mě trošku zaráží, že si mi řekl že od těch her očekávám něco víc, když se ti snažím říct, že ta hra selhává i ve věcech na kterých údajně se snaží stavět. A na rozdíl od ostatních, co kritizují voice acting, optimalizaci, tunu glitchů, bugů (záseky postavy v budově, divný kotouly, přemety co dělají na schodech, to, že tvá postava přežije pád z brutální vejšky, a x dalších věcí co nacházím) mi přijde, že já jsem ten poslední co si stěžuje hodně. Dokážu hafo věcí odpustit.
@David_Cravford (01.11.2020 19:33): Neviem čo odo mňa chceš počuť, príde mi, že skáčeš od témy k téme :D Zabugované to rozhodne je, aj keď toto čo popisuješ, nie sú ani tak bugy, skôr veci, ktorým skrátka nevenovali až takú pozornosť. A jo, je tam cítiť určitý downgrade.
@M.a.t.t. (01.11.2020 19:30): To furt nějak neodpovědělo na to, proč to je tak zabugovaný... jo jinak mi moc nepřijde fér, že hra čítovat může. Jako nezlob se na mě, ale když kamera mě nemůže rozpoznat a policajt so se na mě jen podívá z druhé konce základny, má hned podezření, mi přijde vyloženě dementní.
A to ani nemluvím o tom, že když sejmeš jednoho poldu na ulici, aktivuje se script a hned po tobě jdou.
Ve dvojce NPCčka volali policajty a mohl si ten hovor i přerušit.... koukám že solidní downgrade o proti dvojce.
@M.a.t.t. (01.11.2020 19:25): Jo ty myslíš těch asi pět napříč mapou, aha, zajímavé.
Takže teda na co je tady interiér banky, policejních stanic, nemocnice a jiný když se tam podívám jen jednou? Jinak jak jsem řekl, pointa rekrutování je totálně k ničemu když všechny charaktery sdílí vlastně to stejné a moc se neliší a i když si uniformovanej, tak tě droni apod rozstřílí na sračky. Gratuluju, skvělej game design.
@M.a.t.t. (01.11.2020 19:08): Pokud si dobře pamatuju, dvojka měla hafo zajímavých interiérů, do kterých jsem mohl jen tak + ty interiéry jsou dávno vymodelovaný tady/ty lokace, ale pro jakej účel když tam sotva zavítáš jednou pro peníze a nějaké tech pointy ? :D Navíc pokud si dobře pamatuju, z AMA redditů a různých rozhovorů, vývojáři slibovali interiéry otevřené na rozdíl od ostatních open world her, takže pokud nějaké očekávání jsem měl, bylo to kvůli tomu co kvákali oni.

PS: Jinak tvoje teorie padá, že můj voják není součástí Albionu. Nyní jsem prošel skrz detektor co máš běžně u přechodů a vyhodnotilo ho to, jakože je neustále součástí té frakce. :)
Ještě jeden edit: zmlátil jsem několik týpků co mě odhalili v Albion lokaci a přestali po mě pátrat i když na mě čumí celou dobu. Takže očividně to je dost zabugovaný :D
@David_Cravford (01.11.2020 19:04): "A já se chci jinak jen procházet a kochat lokacemi, já nechci dělat žádný akce či něco vykrádat."

To je síce pekné, že to chceš, ale z toho, čo píšeš často do diskusií mi občas pripadá, že ideš hlavou proti múru a chceš od tých hier to, na čo nie sú stavané. Nikto ti nebude v arkádovo ladenej akčnej hre modelovať množstvo interiérov, do ktorých reálne zavíta iba málokto.
@M.a.t.t. (01.11.2020 18:59): Jenže já právě nyní nemám zájem rekrutovat nikoho jinýho. Kor, když během akce si nasadí nějakou stupidní masku, které do jednoho vypadají jak nějaké výblitky. Nechápu, proč můj Albion voják si nemůže ponechat jeho Baklavu, která vypadá drsně v normální podobě.
A já se chci jinak jen procházet a kochat lokacemi, já nechci dělat žádný akce či něco vykrádat. Takhle nemám ani sebemenší chuť někam chodit, když automaticky nastane script a nucená akce. Je to dost nevyužitý potenciál.
@David_Cravford (01.11.2020 18:08): Keď podobnú postavu rekrutuješ, je možné, že už nepracuje pre danú fakciu a má iba prevlek. Zmysel to má jedine v tom, že ti venujú menšiu pozornosť, plus nemusíš obchádzať kamery, či checkpointy, čiže na najťažšej obtiažnosti a pri perma death móde to môže pomôcť.. Trochu mi to inak pripomína Hitmana, respektíve jeho novšie diely, ktorými sa zrejme inšpirovali. Tam to totiž funguje presne takto a zatiaľ čo kameru môžeš akoby oklamať, tí ľudia ťa skrátka zblízka nespoznávajú. Ja vlastne toto dizajnérske rozhodnutie chápem, lebo ak by sa to dalo takto jednoducho ocheatovať, hráči by si na podobné misie volili automaticky dané frakcie a neskúšali by iné.

Čo sa týka druhého problému, ktorý si popísal, konkrétne s týmto som sa nestretol. Po tom, čo som jednu misiu nesplnil, dal som si druhú postavu a dokončil to s ňou. No nevylučujem, že sa ti niečo podobné mohlo prihodiť, všetko im tam nefunguje ani zďaleka ideálne.
@Dunemaster (01.11.2020 18:38): vole čum, dal jsem si skin vojáka co tam pracuje a jen jsem prošel kolem hlídače a hned to vzbudilo podezření. NIC tam nedělám. Takže jaká je potom pointa rekrutovat ty lidi? I kamery co snímají ID mě vyhodnotí jako Albiona... jaká je pointa toho rekrutování teda? No jo, hlavně cpát season pass, mikrotransakce a genderovou vyváženost do her, to je zjevně přednější !!! :)
a to ani nemluvím o tom, jak se AI albionu když po tobě jdou, respawnuje přímo před tebou, LOL. Na to, že se měli poučit z Breakpointu..no nevypadá to tak.
@M.a.t.t. (01.11.2020 17:30): Narazil jsem však na další problémy.
Hošííí, už mě fakt pijou krev ty stupidní scripty vývojářů. Takže já udělal misi pro jednoho albion vojáka, okey: mám ho jít varovat že po něm někdo jde a po tom co skončí cut scéna, tak přijedou 4 auta, rozstřílí mě na sračky a když se respawnu, misi nemohu dělat znova. Mohu na toho týpka zapomenout.

Kdo tohle vymýšlí? To jsou fakt tak vypatlaný ty vývojáři, nebo jen líný? Takový scripty tam cpou už od Far Cry 3 a má to i Breakpoint. Koukám, že na nějakou evoluci mohu zapomenout.

A další věc, tuna interiérů JAK JINAK zavřených a ty zajímavé jsou hlídaný Albionem. Nevadí, můžeme rekrutovat Albiona ne? Jenže i když se procházím v klidu a nic nedělám, jen se procházím, tak vojáci po mě po chvíli půjdou. Co to je za demenci, když má postava tam pracuje celou dobu? Fakt hošííííí..... tak jaká je pointa pak rekrutovat někoho takového, když to nemá žádnej rozdíl ve výsledku? Achjo.
@David_Cravford (31.10.2020 21:55): Tie vzťahy medzi postavami sú náhodne generované a vôbec nič neznamenajú. Pokojne si môžeš naverbovať nejakou postavou jej brata, či sestru a beztak sa tam budú všetci tváriť, že sa nepoznajú :)

Takisto platí, že nakoľko má Londýn 9 miliónov obyvateľov a ty máš možnosť hrať za všetkých, snažia sa kombinovať všetky možné prvky a hlasy jednotlivých dabérov, aby každá pôsobila v rámci možností unikátne. Takže niet divu, že môžeš naraziť aj na také postavy.
Užívám si hru, nicméně je zde pár dementních rozhodnutí, kterým nerozumím.
Takže když sejmu jednoho Albiona, spustí se script a najednou o mě vědí cajti jako v GTA? Ve dvojce AI nejpr volalo policii a šlo je přerušit. Fakt tohle je otřes, člověk ani nemůže použít běžně na ulici spajdíka, protože po něm hned někdo jde když to udělá před poldama.

Další věc, co je dementní.... se týká menu. Jelikož tlačítko na to jít do pauzy je ESC, Ubisoft se rozhodl na stejné tlačítko dát konec akce když člověk něco hackuje. A nejde to přenastavit. Takže když člověk chce si třeba odskočit, tak musí nejdřív přerušit akci, nechat tam spajdíka a pak až se vrátí, tak se naheckovat skrz kamery a najít ho na té dané lokaci.

Taky i ta možnost hrát za kohokoliv je sice fajn, ale všichni tam jsou totálně odporný a taky mám tendenci, že tu je zase násilně tlačená genderová vyrovnanost. Našel jsem ženskou, která není mužem ani ženou a ještě k tomu má přítelkyni a pracuje jako Albion voják. OTŘES. Tyhle podprahové vyrovnanosti mě v těch hrách a filmech pijou krev...
nejradši bych hrál za Daltona, co byl na začátku hry, ze všech těch postav mi přišel jako jedinej sympatickej.
@H34D (30.10.2020 07:18): Kámo přestaň být jak ti chudáci na csfd, co místo k filmu, píšou irelevantní blbosti do každé diskuze. Recykluješ furt ty samé kecy, místo toho aby si přispěl vyloženě nějakou informativní hodnotou.
@Naginata (30.10.2020 00:37): Pokud to jsou jen kosmetické věci nebo něco, co nutně nepotřebuješ k pohodlnému dohrání příběhu, tak je to v pořádku. Jsem ten poslední, kdo by chtěl obhajovat Ubisoft, ale ono to je těžko, když lidi nechtějí za hry zaplatit 70-80€, ale zároveň chtějí hrát AAA open worldy na desítky hodin. Na něčem prostě vydělat musí a pár milionů prodaných kusů k tomu nestačí.

Vlastně bych se vůbec nedivil, kdyby s tím mizerným marketingem co to má, neprodali ani 10 mega a WD značku čekala delší pauza.
Tak gunplay je naprostá pecka.
Hlavně bouchačky mají brutální ozvěnu a líbí se mi pocit ze střelby. Hlavně to kombinovat s hackingem, je lahůdka. Ještě víc jsem však ohromený z kontaktních soubojů, které mi hodně připomínají Sleeping Dogs. Choreografie je brutální.
A můžu se i skrčit, což je dneska spíš rarita u akčních her :)

Musím trošku upravit. Ten Londýn je fakt nařachanej lidmi, to je mazec. Přijde mi to na úrovni WD2 co se týče životnosti. A quick time event s fotbálkem je super :)
Gameplay vypadá nic moc, ale ten Londýn bych si chtěl projet, vypadá moc dobře..
PS4 verze je na Heurece až 24. PC verze dokonce 48. a XOne 47.

Uhm... čichám průser?
@Le0nidas (28.10.2020 16:13): Pěkná recenze, docela ji věřím. No když mě nebavil minulý díl a AC:Syndicate byl mým nejméně oblíbeným dílem, tak asi tento díl nechám spát. Možná si někdy zopakuju jedničku.
Už se těším na exploring Londýnem.
Nemocnice, policejní stanice otevřené. Ta interakce se světem. Plno interiérů prý je taky přístupných, takže se zase vykašlu na celej příběh a budu jen chodit kolem.
No mě tenhle aspekt naopak docela láká, prostě za babičku s holí se dneska akční hry o hackerech moc nehrajou.
Ono to nakonec nemusi byt tak zle, ja ocekavam, ze tam bude nejaka hlavni postava, nejaky master mind, ktery to bude ridit a treba se Ubisoftu podari to udelat tak, ze se hrat ztotozni prave s nim/s ni, zatimco bude hrat v podstate za Londyn, nikoho konkretniho. Treba je to trend, davat prioritu vsemu kolem pred postavami. Bude to stejne dojebany jako Last of Us 2, jen uplne jinak. :P
Pokud bych chtěl hrát hru, která se odehrává v autoritářské totalitní verzi Londýna, tak bych Londýn navštívil dnes :D
Preview

Zní to přesně tak debilně, jak jsem se obával. Co mi to děláš, Clinte Hockingu.

That's my biggest beef with the game at this point in its prerelease state. You can control any character you want, but that means they're each full of generic, copy-and-pasteable dialogue, since the gameplay makes clear that they're all replaceable, swappable, and disposable. (I even saw specific long chunks of dialogue repeat a couple of times during my session, spoken by different voice actors.) Most of what they talk about is either a generic, philosophical rebuke of the connected future, condemning the sci-fi trope of unfeeling corporations, or a punk-rock eff-you to the system, man, with almost as many pithy, sarcastic comments as there are swear words.