Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC 90
Warcraft je pojem! Blizzardu se podařil vytvořit obrovský kult, ze kterého poté vzešli snad ještě větší giganti Dota a WoW. Pamatuji si na své první setkání s touto hrou. Hned jsem si s ní padl do oka. A protože ji mám tak rád, tak jsem ji nemohl nedohrát na těžkou obtížnost pro větší výzvu

Celý úžasný svět Warcraftu na nás zde dýchá z každého kouta, každá postava, každá zbraň, každý kůň má svůj příběh (tento efekt je x-krát znásoben ve WoW). Doteďka mi nejde do hlavy, jak to vlastně dokázali. Ano, příběh o přicházejícím zlu je už trochu kýč, ale oni si vždycky poradí, aby tomu tak nebylo. Ve hře se seznámíme s Arthasem, Thrallem, Jainou, Furionem a mnoha dalšími v boji o osudu světa ve čtyřech kampaních z nichž jedna z nich je lepší než druhá.

Warcraft 3 je celkem tradiční RTS s lehkými prvky RPG-Hrdinou. Stavíte základnu, cvičíte jednotky, těžíte, ničíte a trénujete si svého hrdinu. Hrdinové jsou zde hlavní silou armády a víceméně se hraje na jeho zabití. Musím Vás ale zklamat, tady více než strategie vyhrává rychlost. Kdo má rychlejší prsty a umí vnímat více snímků za vteřinu než normální smrtelník, je potenciální šampión. Samozřejmě, až člověk dosáhne na úroveň těchto blesků, tak už rozhoduje strategie.

Obrovským zpestřením jsou zde krátké filmečky, které Blizzard vždycky uměl a podtrhují celou atmosféru díla. Zmínit musím i grafiku, která mi přišla na tu dobu celkem slušná. Až na OST u nemrtvých byla hudba ok a nezapomenu na památný track Doomhammer´s Legacy

W3 je taky nesmazatelně zapsán v obecném povědomí díky kultovním hláškám: "Zase práce?" "Za Hordu život položím" atd. Musím však zmínit i super hlášky jednotek po opakovaném klikání.

Velký problém je někdy ve velké nepřehlednosti a chaosu na bitevním poli. Když se sejdou velké armády, tak ani nevíte kdo je kdo. Ale to se spraví, až se vypracujete na ty již zmíněné blesky. Mně se to nepodařilo

Warcraft 3 je pro mě legendou, která mě jen tak neomrzí a i přes to, jak já každému tvrdím, že je to klikačka, tak ji musím každému doporučit! Už se nemůžu dočkat na 4.

Pro: Příběh, Svět, Epičnost, Multiplayer, Filmečky

Proti: Nepřehlednost boje

+18
  • PC 95
Jelikož mi nikdy moc nešly real-time strategie, ve kterých jsem musel ovládat velké počty jednotek a k tomu se ještě starat o rozvoj své základny, stal se Warcraft III: Reign of Chaos prakticky ihned po prvním dohrání mou nejmilovanější strategickou hrou v reálném čase a je tomu tak do dnes.
Zde mám prostě k dispozici čtyři odlišné hratelné rasy, každá z nich může postavit pár budov, v nich vyprodukovat pár specifických jednotek, k tomu nějakého toho hrdinu, který častokrát může změnit i průběh celé bitvy..no a to celé se odehrává na menší až středně velké mapě poseté neutrálními jednotkami. Ty nejsou k ničemu jinému než k obohacení mého hrdiny o cenné zkušenosti. Sečteno podtrženo - co chtít víc? Hra krásně odsýpá, boje jsou zábavné a s menším počtem jednotek lze krásně taktizovat.
Kampaň je epická, nechybí v ní dějové zvraty a až na zhruba dvě nebo tři náročné mise je i pro obyčejného hráče poměrně snadná. Filmy jsou úžasné i dnes, po osmnácti letech od vydání. Nejvíce mě bavila část za Nemrtvé, kde jsem po ukončené lidské kampani pokračoval v příběhu Arthase, ovšem pochopitelně už za jinou stranu konfliktu. Oproti tomu v klasickém multiplayeru jsem nedal dopustit na rasu Temných elfů.
Dále, legendární český dabing zde sedí naprosto perfektně, a to jsem prosím u her, filmů i seriálů ve většině případů odpůrce české lokalizace. Také se jedná o jedinou hru, kterou jsem kdy sledoval v oblasti progamingu. Tehdá jsem si nenechal ujít jediný profesionální zápas, sám jsem bohužel nikdy potřebný ''skill'' a především čas neměl.
Pokud si myslíte, že ani toto všechno výše uvedené není hodno mých 95%, přidám ještě množství modifikací (např. Footmen Frenzy, u čehož jsem zvlášť proseděl stovky hodin, DOTA, Tower Defense), vynikající datadisk Warcraft III: The Frozen Throne, který vše vlastně dotáhl k dokonalosti, přidal solidní várku obsahu a dokončil příběh z původní hry a nakonec parádní multiplayer přes blizzardovský Battle.net.
Jediným a nepříliš významným mínusem je pro mě divná, pestrobarevná a jakási ''šišatá'' grafika, která mi nikdy moc k srdci nepřirostla. Jo, abych nezapomněl, zbytečnou zpraseninu Warcraft III: Reforged z letošního roku nemá cenu vůbec instalovat, doporučím spíše původní verzi s datadiskem a třeba i s tím českým dabingem.

Pro: ''Zase práce?''...''Hurá do práce!''

Proti: ''Mrazivý smutek hladoví!''

+25
  • PC 85
Warcraft III není hra okamžiku. Pravé dozvuky válečné vřavy ale přišly až několik dní po závěrečných titulcích, když jsem si uvědomil, jak moc propracované ty hry Blizzard má. Ne z formálního, ale z obsahového hlediska se před námi rýsuje vynikající zážitek. Příběh sice není tak brilantní, jak se může zdát (a je v něm vaty až běda), zároveň však dokazuje, že samotné hraní jedné blizzardovské hry je pouze malým střípkem do velké skládanky, skutečné extáze dosáhnete hraním všech souvisejících her za sebou - takže pokud vývojáři plánovali předem vydat World of Warcraft, kde se součástí tohoto vesmíru stanete snadno a rychle, spokojeně si s mým názorem můžou podat ruku a zkontrolovat obsah své peněženky.

Vlastní hra či editor světů nestojí příliš za řeč, po několika zkušenostech omrzí, zato kampaň přináší velký zážitek. Chytře kloubí hráčskou nenažranost s napětím z neznámého, takže na své si snad přijde každý. Ta lidská navodí dojem lehké strategie po děti, nemrtvá obrátí misky vah na opačnou stranu, někdy až moc tvrdě, orksé mise jsou dokonale vyvážené, na několika místech i hezky napsané a kampaň za temné elfy připomene lidské začátky, na triviálnost soubojů můžete ale zapomenout. Blizzard lákal i na filmová videa, ano, všechny berou dech, zároveň mi však do komiksového stylu Warcraftu neseděla a byla zatraceně krátká, to je ale jenom malá výtka, měli jste mě vidět, jak jsem hledal po skončení nemrtvé kampaně na zemi čelist.

Ostatní chyby jsou zanedbatelné a nepodstatné. Emocí jsem si v kombinaci s Frozen Throne odnesl vrchovatě. Vyloženě zklamán nejsem s žádným bodem. Ale na druhou stranu, po většinu času jsem ani nešílel. Asi stárnu.
+12 +14 −2
  • PC 100
Hra má výborný příběh, který je pak skvěle podán v kampaních, tudíž single player zanechá hluboký dojem, který se pak dá považovat za velmi slušný základ pro multiplayer, a to u W3 dopadlo na více než výbornou!

Nehledejme u série Warcraft dolování drahokamů, pšenice, písku, hlíny, rybolov a jiné artefakty, které známe z jiných budovatelských strategií - tady je potřeba natěžit zlato a dřevo, neboť zbraně a žold něco stojí. Filozofie hry je postavena na velmi jednoduchém systému budov a upgradů jednotlivých jednotek s cílem postavit, co nejefektivněji armádu, kterou vedou hrdinové. Pak je dobré mít kuráž, dobrý průzkum, již zmiňovanou \"vyváženou\" armádu, znalost protivníka (každá rasa má něco na tu druhou rasu) a je vymalováno...

Hrdinové jsou s písmenem H, protože doslova tyto jednotky rozhodují o vítězství v jednotlivých bitvách. Tyto jednotky přidávají do této strategie RPG prvek, neboť tyto jednotky mají schopnost se naučit až čtyři kouzla do hloubky třech úrovní a jedno "hlavní kouzlo". Tato jednotka je alfa a omegou každé armády, neboť v této hře lze uplatnit, že i malá armáda s hrdinou může ustát útok masivní přesily, popř. i vyhrát, pakliže je hrdina se svými kouzly efektivně používán.

Systém upgradů znalostí a použití kouzel u hrdinů je dle mého naprosto postačující, a je volen záměrně právě pro multiplayer - ono v bitvě hledat v hluboké kapse s různými podkapsami, nebo na opasku, či přívěšku, či dokonce v baťohu nějaké to kouzlo a bůhvi, kde ještě, tak jste v háji zeleném, v tom horším případě (Temní elfové mi pijou krev). Takhle už to stačí a hledat kouzla pomocí kláves v Numpadu...

Hratelnost a intuitivní ovládání a to i pro ty, jež nehráli W1 či W2 anebo StarCraft (nebo datadisk StarCraft: Brood War). Již zmiňovaný systém závislostí budov, či upgradů jednotek je složitý "tak akorát" (lze si to pamatovat) a velmi efektivně vytvářet dílčí strategie. Není problém začít stavět, tu či onu budovu s cílem postavit podpůrnou armádu proti pozemním útoků, ale primárním cílem je masivní letecká armáda.

Ve světě Warcraftu je místo pouze pro Lidi, Temné Elfy, Nemrtvé a Orky. Ať je to svět fantasy, furt je to námět z lidské hlavy a každá z ras je svým způsobem "něčím", co vás spojuje s realitou a s čím se můžete ztotožnit.

Bohužel pro čtenáře mohu sloužit jenom jako kritik znalý Orků. Orkové jako rasa jsou vlastně velmi zajímavým národem, který se svou slabinou pro magii bojuje od samého počátku. A která se jim nakonec stane osudnou, neboť existence a použití magie ve světě Orků se dá připodobnit k přísloví: "Magie je dobrým sluhou, ale špatným pánem".


Filozofie boje s Orky Orkové jsou rasou, která vytváří těžkotonážní mašinérii pro první bojové linie, které však bez magie sice udrží protivníkův úder, ale s velkou pravděpodobností nepřežijí (což z hlediska ekonomického a časového je u Orků fatální stav - čím je jednotka něčím vyjímečná, tím déle se staví, a více stojí - a u Orků je to např. i základní jednotka Grunt). Domnívám se, že na tomto stojí a padá veškerý úspěch Orka jako rasy (berme v úvahu, že proti sobě sedí srovnatelní hráči, tzn. pomiňme, že jeden nakliká více jednotek atd.)

Jinak řečeno - armáda, která má v prních linií Grunty a Taureny je ti v pokročilé době hry na nic bez tzv. "druhé linie", kteří jsou právě pro ni podporou, a to v podání Šamanů, Čarodějek, SpiritWalker(ů) anebo Kodo jednotek, který zvedají útočná čísla první linie == silnější a smrtonosnější údery do protivníkovi armády!

Další jednotky jako je WolfRider anebo TrollBersker jsou důležité pro boj proti leteckým silám protivníka. WolfRider má pěknou techniku - hodí a stáhne jednotku sítí k zemi (lze použít i na všechny jednotky), takže poté lze chycená jednotka "umlátit" i pozemními jednotkami. TrollBersker je vrhač seker, má slabé brnění, takže je vždy schován za "první linií".

Co se týče letectva (WindRider, Troll BatRider), tak v Reign of Chaos jsou dle mého nepoužitelné jako primární útok. Jsou moc slabé, něco jiného je to v datadisku Warcraft III: The Frozen Throne.

Orkové jsou nejlepší :-), ale musí se to s nimi umět. Jinak - "Jaký pán, takový Ork"


Hře nemůžu nic vytknout. Rasy jsou vyvážené, velmi zajímavě řešené, prostě je to zábava hrát a vylepšovat svou armádu, a ne na úkor hratelnosti, protože systém upgradů a závislostí u jednotek, není tak složitý, jako je to u jiných her. Zde je cílem bojová strategie, načasování útoku; armáda, která je vytvořená na základě průzkumu protivníka, aby kombinace jednotek pokryla masu, ale i kvalitu s vyhlídkou na vítežství. Mapy jsou opravdu krásné a jejich dost. Pro ty co ještě neznají Blizzard, tak i W3 má svůj online svět pro multiplayer, tzv. Battle.net, který je dostupný.

A ve finále multiplayer u této hry je opravdový zážitek. Natolik mě okouzlila, že je to jediná hra, kterou jsem si koupil. To mluví za vše.

Omluvte počet těch editaci tohoto komentáře, ale technika přidávání, následná editace komentáře je příšerná a hodil by se náhled.

Pro: Príběh, Rasy, RPG u hrdinů, Systém závislostí a upgrade není na úkor hratelnosti v multiplayer - je přímočarý

+25 +26 −1
  • PC 95
Nie som človek ktorý vie písať dlhé komentáre, ale u Warcraftu 3 sa o to pokúsim.
Warcraft 3: Reign of chaos som hral od svojich 8 rokov, veľmi sa mi zapáčila a stala sa jednou s mojich najobľúbenejších hier. Vždy som bol na stratégie. Hrať za Arthasa, Thralla( Go´ela) a nakoniec Tyrande bolo výborné, vždy som mal dobrý pocit a ten príbeh ma neskutočne bavil a zaujímal. Každý deň som ho hrával aj viac krát za sebou. Vždy som ho dohral a na ďalší deň znovu začal. Ale to už pominulo. Teraz to nehrávam tak často, lebo sa sústredím ne iné hry. Ale vždy si to s úsmevom zahrám. Minulú sobotu som bol na filme a myslím si že je to jeden s najlepších filmov pre mňa. Ale naspäť ku hre, dobre že ju mám v hernej výzve. Aspoň mám zámienku to zase hrať. Odporúčam ju každému, kto má rád stratégie. Dávam jej 11/10.
Tak to by bolo všetko. Písal som že neviem písať dlhé komentáre, ale pokúsil som sa.(:
+20
  • PC 70
Dostal jsem chuť zahrát si nějakou echtovní strategii – a když už strategii, tak proč ne tu „nejlepší ze všech“, tedy Warcraft 3.  Vstupoval jsem do hry s obavou, v paměti mi totiž zůstává jedno dlouhé odpoledne před téměř patnácti lety , kdy jsem po vytrvalém úsilí a mnoha pokusech NEOBSTÁL v poslední misi, k večeru jsem hru vztekle  odinstaloval  a na závěrečný filmeček se podíval na Youtube.

Tentokrát jsem se zařekl, že hru pokořím a dohraju až do vítězného konce. Povedlo se, ale nevím, jestli jsem toho dosáhl uspokojujícím způsobem  (viz ve spoileru na konci).   Tady jsou tedy mé dojmy a pocity:  

za á grafika. Ta je (jak už tady bylo mnohokrát řečeno)  hnusná.  V základní hře mi to ani tak nevadilo, hnus však akceleroval v in-game filmečcích – a teď nemám na mysli proslulé blizzardí filmy, ale ony sekvence, kdy se herní postavičky na (začátku, na konci a občas i v průběhu mise) osamostatní a začnou hrát své polygonové divadlo. Zvlášť u démonů nebylo jasné, kde končí démon a kde začíná strom. Paralelně s W3 jsem hrál Dungeon Keepera 2,  prostě jsem se těch RTS nemohl nabažit a ač je DK2 o tři roky starší než W3, graficky vypadá o řád lépe.    

za bé RTS neboli real-time strategie: některé mise jsou opravdu dobře navržené a docela jsem se do nich zabral, některé jsou rutinní. V některých musíte vytrvat určitý časový limit, zatímco na vás z nebe padají tuny nepřátel – a ty představují opravdový opruz, alespoň pro mě. Většina misí se dá hladce vyhrát osvědčeným způsobem , který fungoval už ve W2: vykašlete se na supr-dupr-čupr pokročilé bojovníky, kteří vám akorát odčerpávají prostředky a rychle chcípají. Nakupujete pouze laciné základní jednotky, kterým však vylepšíte výzbroj a výstroj na maximum. Zároveň podnikáte výpady do zatemněné zóny a hledáte místečko, odkud byste mohli nepřátele ostřelovat a oni na vás nemohou (třeba balistou přes les). Občas najdete i místo, kde můžete nepříteli škodit a počítačový protivník si vás nevšimne  

za cé roleplej neboli hrdinové: tak tohle je, vážený tribunále, naprostá katastrofa. Zhruba polovinu hry odehrajete za Arthase, který je zpočátku namyšlený blb a pak už jen blb. Jeho „Mluv, hlupáku“ mě v pozdějších fázích hry neskutečně vytáčelo.  Thrall, jehož jméno čeští dabéři stereotypně vyslovují jako „Trol“ se svým přístupem „nechť všechny bytosti žijí v lásce a harmonii... ale což, pobijte je všechny“ je jen o fous lepší. Thrallův pobratim Hellscream je Arthasova kopie natřená nazeleno. Ilidan je to samé, ale ten tam byl naštěstí jen jednu misi. Celý „příběh“ a celá zápletka jsou založeny  na tom, že hrdinové zrazují, koho můžou a dělají neuvěřitelné blbosti. Hrát za někoho takového není uspokojující. Alespoň ne pro mě.  

A nyní k proslulé závěrečné bitvě, ve které musíte vytrvat 45 minut, zatímco na vás útočí stále silnější vlny nemrtváků a posléze i démonů. Když jsem to teď zkusil napoprvé, rozsekali mě 12 minut před koncem limitu. Tak jsem to zkusil znovu a našel naprosto ženijální způsob,  kterým je dokončení poslední mise trapně jednoduché. Ale opravdu TRAPNĚ.  Stačí na ostroh  nad táborem chcíplotin  (který je v levém dolním rohu mapy) přemístit pár balist. U okraje ostrohu sice rostou stromy, ty ale zlikvidujete právě těmi balistami. Balisty pak přesunete až k okraji ostrohu a máte na dostřel krajní budovy zdechlinotábora, které pak můžete vesele – a beztrestně – ničit...  Nemrtváci nepodnikli JEDINÝ útok, toliko opravovali a obnovovali poničené baráky. Půl minuty před koncem odpočtu se z tábora sice vyhrnuli démoni, už však měli smůlu,    Napadá mě: opravdu to tvůrci hry zamýšleli takhle?  Nebo kombinovali, kombinovali až překombinovali?... Každopádně jsem rád, že jsem W3 dohrál (i když ne příliš uspokojivě).
+23
  • PC 75
Hru jsem dostal (docela) nedávno od kamaráda a přesto že jsem nehrál ani jeden z předchozích dílů ani přídavků hra mě v kampani naprosto vtáhla do své atmosféry.
První věc která mě zaujala je grafika, upřímě řečeno mimo dema je neskutečně zastaralá, i přes to ale svou úlohu plní na jedničku. Další věc na kterou bych chtěl upozornit je množství bojovníků které lze najímat za každou jednotlivou frakci, jen u orků jsou: dělníci, jezdci, letci, taureni, šamani, trolí léčitelé a mnoho dalších.
Rasy, ač jsou jen čtyři jsou naprosto odlišné a za každou je nutné zvolit jiný způsob boje. Časem si začnete promýšelet i kterého hrdinu si kopíte neboť každý má jiné schopnosti. Abych to shrnul, Warcraft 3 regin of chaos je pohodová, odpočnková záležitost u které vydržíte díky délce jednotlivých kampaní celé hodiny.

Pro: lze se u ní dobře odreagovat, pestrá paleta nepřátel, prostředí

Proti: grafika, angličtina, AI nepřátel

+6 +8 −2
  • PC 75
Hra která udělala do světa díru jako atomová bomba. Hra jejíž mody a různé verzy se hrají dodnes což je 7 let. Skoro to nemá chybu. Perfektní grafika, příběh, hlášky a já nevím co ještě. Problém je v tom že ta inspirace stolním Warhammerem Fantasy Battles je opravdu docela vidět. Jako jeden příklad uvedu orky, gobliny atd. Orkové byli Games Workshopem snad jako první prezentováni jako nemyslící zelené bytosti, vrhající jednu hlášku a druhou. A pod nimy jsou goblini... eště méně myslící (jde to eště vůbec?) bytosti které neustále něco kutí a v orčí hiearchii to nemůžou nikam dotáhnout. Pravda goblini orkům neslouží skalně ale že by se nenáviděli to taky ne. Mohl bych říct ještě něco ale nechce se mi toho sem moc psát. Hra je to dobrá ale v inspiraci je to hodně znát a to mi vadí. No noc třeba překonám počet mínusů od Ebba v Mass Fffectu.

P.S.: Warcraft 3 ještě ujde, ale takový Starcraft je až tak ošklivá kopírka, že to až je smutné jak to ty Starcraft fan boys nevidí :D

Pro: Skoro vše

Proti: Inspirace Warhammerem FB

-2 +9 −11
  • PC 90
Hra byla výborná a ještě je o tom není pochyb...
Ale mám pár výtek:
1. Český dabing je sice ohromně vtipný ale na celkovém dojmu z hry to už tak vtipné není spíš je to katastrofální
2. Nevím jak vy ale já sem porazil počítač na obtížnost easy až na po 10 (a to jsem si ještě musel přečíst návod "Jak hrát za lidi" ve ScorpionsWinCheater, doufám že se to tak dobře píše).
Dost kritiky přejděme na chválu... Příběh Warcraftu III mě velice zaujal. Asi není divu když jsem přečetl dvě knížky z tohoto fantastického a jedinečného světa... Filmečky k příběhu mi ale ovšem připadají trochu zbytečné ale na druhou stranu sou zase velice pěkné. U bodu grafiky se na chvíli zastavím, Warcraft grafika se mi líbí protože je jedinečná, barevná prostě Warcraftovská proto sem si nedávno nainstaloval i hru Torchlight, jediný důvod byla právě ona jedinečná grafika.
Hra je výborná strategie která se zapsala do dějin tzv. PC Games, v srdci hráčů zůstane ještě velice dlouho, pravděpodobně asi ani nacházející Starcraft II jej nevymaže z našich, vašich, jejich ne, srdcí...

Pro: Grafika, příběh

Proti: Možná trochu nepřiměřená obtížnost

+11 +14 −3
  • PC 90
Podle mne jedna z nejlepších strategií co kdy vyšla, neuvěřitelný příběh(sám jsem dohrál kampaň 5x), jednoduchá hratelnost, český dabing, naprosto úžasné filmové scény. Warcraft III byla moje první z této serie a vzala mě natolik, že jsem začal číst i knihy, neboť příběh je na této hře to nejlepší.

Pro: hratelnost, rozdílnost ras, hrdinové, multiplayerové mapy typu RPG-mod

Proti: v dnešní době snad jen grafika

+7
  • PC 90
Při slovech Warcraft III: Reign of Chaos se mi jako první vybaví jedny z nejlepších cinematiců jaké jsem kdy měl tu čest vidět a také do detailu všechny pocity, které jsem tehdy při prvním sledování (a hraní) cítil. Bylo mi 12 a právě single playerový příběh spolu s úžasnou hratelností, originálně stylizovanou grafikou a výtečným dabingem se mi do paměti vryly takovým způsobem, že se ke hře budu vždycky rád vracet.

Pro: Příběh, Dabing, Rasy, Cinematics, Hratelnost,...

Proti: Některé slabší mise

+10 +11 −1
  • PC 95
Při prvním hraní jsem se musel lehce usmívat nad grafikou, portréty postav a vůbec mi ta hra přišla taková moc dětská. Ale protože jsem si jí jako fanda Warcraftu koupil, přišlo mi to jako škoda hru odinstalovat a nikdy se k ní již nevrátit. A toto bylo nejlepší rozhodnutí jaké jsem za svou herní "kariéru" udělal. Kampaň mě naprosto učarovala a začal se u mě projevovat syndrom "ještě dohraju misi a půjdu spát". Po dohrání jsem se hned vrhl na Battle.net a začal měřit své síly s ostatními hráči, zkoušet módy na hru a vůbec co se tak při onlinovém hraní dělá. Samozřejmě jsem si koupil i datadisk, a ten mi, věřte nebo ne, vydržel dodnes. Podle mě nejúžasnější strategie součastnosti, a to i přes fakt, že bude za chvilku slavit šesté výročí

Pro: multiplayer, příběh, filmové sekvence

Proti: pro nekoho minimalistické, trvá než si hru oblíbíte

+8 +11 −3