Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2

21.10.2025
20
1 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ne

Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 je přímým pokračováním RPG titulu z roku 2004, Vampire: The Masquerade - Bloodlines, postavené na stejnojmenných pravidlech papírové hry na hrdiny vycházející ze světa World of Darkness. Dnes již kultovní titul byl začátkem konce studia Troika Games, nicméně tehdejší designér Brian Mitsoda (Alpha Protocol, Torment: Tides of Numenera) se vrací, po šestnácti letech, s novou vizí. V průběhu vývoje hry byl však Brian (a mnoho dalších) vyhozen z týmu, vývoj byl pozastaven a odebrán studiu Hardsuit Labs.

Tentokrát se ovšem děj odehrává daleko na sever od Los Angeles, konkrétně v Seattlu ve státě Washington. Město postavené na ruinách po velkém požáru (1889) s rozsáhlým podzemím nabízí perfektní lokaci pro upíry. Vzhledem k jejich počtu lze ovšem počítat se spory, které pomalu přerůstají i do očekávané války klanů. A právě jen na základě dobře zvolených aliancí a paktů lze získat výrazné postavení, o které zde většina z upírů usiluje.

Klanů by měl být dostatek, tvůrci počítají i s tím, že po vydání některé do hry přidají. Dovedností je mnoho, své zkušenostní body můžete utratit za lepší využití střelných zbraní, zbraní na blízko, páčení, hackování počítačů, svádění, výřečnost a další užitečné vlastnosti.


Poslední diskuzní příspěvek

@Fritol (25.10.2025 01:02): Netuším, zda to až takto mocně funguje. Spíše než příspěvky na sociálních sítích bych koukal na komentáře od hráčů s příklady. A v prvním gardu i recenze, dokud nejsou ty komentáře. Zejména ty delší na youtube od lidí, kteří danému RPG věnovali dostatek času (Mortismal Gaming, Slandered Gaming). Je ale pravda, že ty vychází klidně až týdny po první várce rezenzí, neb jsou dalece více propracovaná a oba autoři je dělají až po dohrání.

Celkově bych se ale nebál. Chyby nejsou tak moc na straně hráčů. Což ukazuje i mocná indie scéna, která by právě bez hledání kvality od hráčů nefungovala.

Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 20
Může mě někdo vysvětlit, proč Paradox vezme hru vývojářům, kteří už RPG dělali a mají v tom nějaké zkušenosti a narve to studiu, které RPG nevidělo ani z rychlíku? Tohle je děs, plivnutí do ksichtu všemu co je World of Darkness. Začněme tím nejhorším: Víte když si zvolíte klany, tak máte i jejich slabosti, když si ve hře vyberu Lasombry tak chci umět jejich schopnosti, ne že mi hra nabídne, že se můžu naučit i schopnosti ostatních klanů, vždyť to ničí ten výběr klanu i ten lore.

Pak chybějící inventář a možnost mít zbraně, to tu vůbec není, můžete jen mlátit rukama. To je děs, naprosto děsné.

Dialogové možnosti nějak hru neovlivňují, nemůžete pořádně nic udělat, už u Bloodlines 1, sice ne vždy to šlo jak člověk chtěl, ale i tam to bylo lepší.

Upřímně, když vám přijde že hra  Werewolf: The Apocalypse - Earthblood, která je ze stejného vesmíru, přijde lepší a to člověk věděl, že to bude nic moc..... je něco hodně špatně.

Pro: Jako upíři hra to snad i jde

Proti: Máte rádi World of Darkness a jeho Vampire the Masquerade? Tak radši dál hrajte jedničku a nebo Redemption

+2 +4 −2