Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Tom Clancy's The Division 2

15.03.2019
17.03.2020
kompatibilní
81
55 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ano

Sedm měsíců po událostech v New Yorku v Tom Clancy's The Division se musí agenti Divize tentokrát vypořádat s nepokoji přerůstajícími v občanskou válku v hlavním městě Washingtonu D.C. V něm působí hned několik frakcí, které mezi sebou soustavně bojují o každou část města a zdroje.

True Sons je skupina polovojenských válečníků vedených bývalým důstojníkem JTF. Spolu s ohromnou palebnou silou, zkušenostmi svého velitele a jeho bezohledností, je tato skupina jednou z nejničivějších ve městě. Hyenas jsou volně organizovaný gang lupičů využívající zastrašování a brutální násilí. Berou vše, co jim padne pod ruku. A co nemohou sebrat, raději zničí, aby to nepadlo do rukou nepřítele. Outcasts jsou skupinou lidí z bývalé karantény, kterým se podařilo dostat ven. Jsou zatrpklí a odhodlaní se pomstít všem, kdo je do ní dostal nebo dopustil, aby se jim toto příkoří přihodilo. Jejich charismatický a krvelačný vůdce je přesvědčen, že každý nese svůj díl viny a neustále hledá nové následovníky. Black Tusk je velice dobře zaštítěná tajná vojenská organizace. Jsou disciplinovaní, velice dobře organizovaní a jejich pokročilé vybavení je na takové úrovni, že z Black Tusk dělá jednoznačně největší hrozbu pro agenty Divize.

Hru je opět možné hrát až se třemi kamarády a nechybí samozřejmě ani temná zóna. Ta není jedna, ale hned tři. Dark Zone East, Dark Zone West a Dark Zone South. V každé temné zóně platí pro hráče jiná pravidla a nabízí tedy různou hratelnost. Novinkou jsou tři hráčské specializace (Sniper, Demolitions a Survivalist) s odlišnými schopnostmi a zbraněmi, ze kterých si každý hráč bude muset po dohrání kampaně vybrat. Rozšíření se dočkal také endgame obsah, který tentokrát obsahuje i raidy pro osm lidí.


Poslední diskuzní příspěvek


Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 85
První Division jsem zhruba po dvou hodinách s díky odinstaloval a nikdy po něm nezatoužil. Druhý Division jsem zapnul s donucením a po dvou hodinách jsem s úsměvem na tváři běhal po Washingtonu a sbíral barevně roztříděné předměty jak na běžícím páse.

Co mě zaujalo hned na první dobrou, byl gunplay. Na hru tohohle typu strašně zábavné střílení a nečekal jsem (v rámci žánru), že bych po Destiny 2 mohl být ještě něčím uspokojený. Neméně mě potěšil počet typů zbraní a jejich variant. Útočné pušky mají více nábojů a větší kadenci, ale menší poškození. Pušky méně nábojů, ale větší poškození – nic převratného, ale skvěle vyváženého.

Příběhová linie je součástí hry, ale kromě toho, že mě hra v jejím rámci vezme na nějaká speciální a jinak nepřístupná místa, není o moc stát. Motivací pro dělání úkolů, pomáhání obyvatelům nebo prostě čištění ulic od nepřátelských frakcí jsou různé předměty. Ať už jsou to právě různé zbraně, tak i části zbroje či dokonce modifikací na schopnosti.


Musím hodit disclaimer – looter shooter hry nehraju, protože mě nedokážou zaujmout. Když pominu Borderlands a Destiny 2, nestrávil jsem u žádné hry tohoto typu víc jak pár hodin. Borderlands je spíš kooperativní hra po čtyři hráče, kde padají předměty jak v RPG...


Jde vidět, že Ubisoft dbá na svém trademarku - ztvárnění prostředí. Rozloha mapy je překvapivě střídmá, ale pohyb po ní je omezen na pěšmo (případně je možné se rychle přemístit na objevená místa). Zpracování Washingtonu je fenomenální. Je vyloženě radost běhat po jeho obydlených částech či parcích. Samozřejmě nechybí ani dominanty města a mít možnost (virtuálně) navštívit třeba Lincolnův památník....k nezaplacení.

Několik hodin jsem se dostával do spletence úkolů a podmínek, které bylo potřeba splnit pro to, abych si vytvořil třeba batoh. Division 2 je nádherná a s citem vyvážená hra. V pravou chvíli dokáže vytasit nové věci (itemy, itemy, itemy) a tím zaháčkovat k tomu, abych u střílení těch samých nepřátel strávil pár hodin navíc.

Herní výzva 2020 - 1. "Parťák"
+17
  • PC 75
AAA herní titul s céčkovými herními mechanikami. Tak bych si dovolil nazvat Division 2. Byl jsem až závislej na tom, hrát bez mini mapy, běhat a chodit po ultra detailně promakaném DC a lootit. A ten gunplay byl absolutně skvostnej, zejména zvuk zbraní. Fenomenální umělá inteligence představovala solidní challenge. A pak přišel end game a naprosto se projevilo, proč looter shooter/cover based hry absolutně nenávidím. Jestliže z vás někdo hrál The Crew 2, D2 funguje na podobným principu..... eeeeeeh. Nevím jestli teda funguje.

Ta hra je víceméně postavená na systému "dřeš jak mezek na ultra přepálené obítžnosti, tak ti budu cpát horší gear než co máš na sobě." Z posledních asi deseti kontrolních bodů level 4 (Heroic), co jsem rasil jeden tak půlhodiny, si nepamatuju že bych měl vůbec potřebu si ponechat byť jedinou část jakékoliv výbavy co mi ta hra dala jako odměnu. Přijde mi frustrující otevírat bedny na téměř nejvyšší obtížnost jenom abych dostal FIALOVOU VÝBAVU. Normální obtížnost mi přijde adekvátně vyvážená, protože tam prostě nemám pocit že by hra podváděla. Jenže k tomu aby hráč měl příležitost k lepší výbavě, musí hrát s tou špatnou výbavou na vyšších úrovních - ale pozor! Budete udělat menší požkození vojákům, co jedou už na steroidech a kompletně ignorují herní mechanismy, který, pokud by hráč ignoroval, hra ho vyloženě potrestá. Ta hra nezlepší jejich chování, jenom jim nakopne větší armor a z vás udělá paletu na odstřel.

Často jsem pak míval pocit, že když tam je wannabe gangsta thug life cápek co má nahnutej škorpion v ruce, chodí v kolečkách, trojuhelníku a má přesnej aim a NEPOUŽÍVÁ COVER,ačkoliv je ta hra cover shooter - jakoby ta umělá inteligence vyloženě zneužívala ten fakt, že si to může zrovna on dovolit. O to absurdnější jsou situace, kdy je přisendvičovanej mezi turretem, dronem, 50ti friendly NPCčkama a všichni do něj kropí, včetně vás a on si vesele chodí kolem vás a hráčům uděluje absurdní damage. WTF?

Aby mi neustále docházela munice protože tam je elitní frajer co pobíhá kolem, ošetřuje všechny a pak spawne drona, co spawne vojáky z ničeho nic, je bizardnost. Ve starých GTA to bylo špatně naprogramované, bug. Tady je to herní mechanismus. To, když z kanálu pode mnou spawne hra čtyři elitní hyeny, jak se mám bránit? A proč se vůbec hráč nemůže ve finále skrčit, když vojáci z True Sons si radši lehnou pro lepší handling zbraně a aby na ně hráč neměl takovej dostřel? Proč musím používat ten rozbitej cover systém? Já třeba chci udělat combat roll, ale místo toho se můj týpek nalepí na nejbližší stěnu. Jednou vyjdu z coveru aniž bych pro to zmáčkl tlačítko, po druhý je na tom nalepenej. Když jste v koridoru, je to ještě víc bizardnější. Nejsem profesionální voják, ale přijde mi logický se pohybovat skrčený pod palbou ostrých kulek, né pobíhat kolem a lepit se na stěny a auta.

Je to obrovská škoda, že ta hra je nadopovaná tak otřesným systémem, protože jsem měl po dlouhé době pocit, že hraju špičkovej herní titul. Audiovizuál, nulovej počet loadingů, FANTASTICKÁ - FANTASTICKÁ!!!!! umělá inteligence jak nepřátel, tak i spojenců. Zbraně působí fantastickým dojmem, veškeré animace, přebíjení... chrochtal jsem blahem. Do levelu 40 jsem se bavil královsky a hrál to i třeba šest hodin denně. End game pro mě hru kompletně rozemlel a já.... asi nevidím motivaci hrát třeba 50 hodin jen abych konečně dostal pořádnou vestu, co mi nepatrně zvýší damage. Každej kdo mě zná osobně, by vám i dosvědčil jak jsem D2 chválil a při jednom Discord callu s kámošem, jsem řval do mikrofonu z absolutní nadšenosti, když jsme doprovázeli konvoj se zásobama a AI působily jako živé bytosti. Miluju detaily ve hře, miluju challenge ve hrách. Vždyť jsem i dokončil celou 3D sérii GTA na sto procent bez čítů. D2 end game je však absolutní extrém, na kterej nemám energii.

Nicméně - stojím si za tím, že je to furt AAA herní titul. Opakuji znova, moje dojmy ze hry. Do 40tého levelu jsem zažíval až revoluční herní okamžiky. Bohužel... ta odinstalace mě hodně bolí.
+6 +10 −4