Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Dohráno :(
Nakonec jsem z devadesáti snížil, protože závěr nebyl až tak uspokojivý, jak bych si představoval. Stojím si za tím, že gameplay je nejlepší ze série, celkově ten koncept je tak nějak prakticky dotažený k dokonalosti. Vytknul bych čtyři věci:
1)Absence Ironsidea (Johnson je dobrý, ale...ale)
2)Absence Hockinga a jeho scénáře (občas se humor vyskytne, ale na Chaos Theory to nemá)
3)Absence výrazné hudby aka Amon Tobin
4)Že těch příběhových misí je jen 12, a tudíž byl konec dřív než bych rád. I WANT MOAR. Přitom to ale nebylo krátké, plus ty sidemise jsou taky supr, ale prostě chci víc :/
Jedním z mých "nejlepších" zážitků byla jedna sólo mise pro Grimm, kterou se mi konečně podařilo splnit, tak si to plný radosti vyklusávám na začátek k vyzvednutí a nějak v té eufórii zapomenu, že pár metrů před koncem je minové pole. Ještě že je barák slušně odhlučněný. :-)
Já ty vlny vždy dělal do pátý, abych to měl odškrtlý jako hotový,pak hned extrakce :)
Ale ty psi mě serou :D hlavně v tý misi "vydrž dvacet vln"... můj rekord? 3...
Jo ty 4E mise už mám až na Briggse hotový všechny. Mark and Execute je super, používám to jen vzácně, ale o to víc bad ass to je, navíc na gamepadu se to občas hodí když je třeba rychle mířit.
Mně přijde právě po Conviction zase takovej bla bla usa forever bla bla. Ale nijak mě extra nedrtí, koneckonců o tom byly všechny předchozí díly, takže pohoda.

Docela se mi líbí obtížnost - zejména u těch misí bez checkpointů, kdy stačí jedna chyba a seš naprosto v prdeli :D to tomu dává docela náboj. Hraju teda na třetí, na tu čtvrtou by mě opustili od MaE a takovoudle "fíčuru" si nechci nechat vzít :) A chválím, že při ní jde střílet i puškou.
@Walome (17.11.2013 09:25): Příběh mi připadá klasicky Clancyovskej, o nic horší ani lepší než v minulých dílech. Jen zatím tedy s Engineery trochu sympatizuju (bring your troops home je dobrej goal), ikdyž ne s jejich metodami. A dost mě pobavilo že hlavní záporák je Morris z 24.
@Paul (16.11.2013 20:29): Jo takhle. To je fakt, to je i na PS stejný. No hele furt lepší, než Fablee 3, kde hlavní menu vůbec nebylo :) ani inventář tam nebyl...

Jinak já tuhle hru odložil na neurčitě. Po skvělém Conviction se to neuměle vrací ke stealth žánru, přičemž akční složka tam je, ale bez koulí. A ten stealth je taky bez koulí, páč je zjednodušenej. A ty bedny na mrtvoly, to je tragédie, ale naštěstí jich není tolik jako v novém Hitmanovi.
A z trailerů jsem si myslel, že nový hlas mě nebude obtěžovat, ale obtěžuje. A taky se nemůžu přenést přes Samův obličej, zejména při "rozhodování" před misí.

A sakra práce, po třetím díle klesá Samův sarkasmus díl od dílu víc a víc, navíc tady snad úplně zapomněli kdo je Sam Fisher a vůbec nepracujou s jeho původním charakterem a ani s tím, co si prožil v Conviction. Po pár misích v Blacklistu mám fakt chuť znova rozjet jedničku, kde aspoň musíš mít nějakej skill na to, abys mohl kvalitně hrát.
@Walome (16.11.2013 19:21): nemá hlavní, klasický úvodní menu, ale jinak samozřejmě jak už jsi ve hře tak tam menu je.

@Chuck (16.11.2013 19:42): byla super, ten útok komanda na konci paráda. A teď jsem prosóloval druhou Charlieho misi, a ta třetí se odehrává v krásně zpracovaný Bratislavě. Slovensko-český nápisy a tak. Taky jsem jí udělal, ale tyhle horde-style mise jsou sólo fakt makačka, člověk se musí otáčet :D
@Paul (16.11.2013 18:28): Malinko zapeklitější mise kvůli delším checkpointům a poměrně velkým počtem blbě rozmístěnou ochrankou.

@Walome (16.11.2013 19:21): Pokud začneš hru vstupem na Palladina nebo načtením posledního checkpointu a pak stiskneš Esc, tak se normálně dostaneš do menu hry, do něhož jinak vstoupit nelze.
Počkejte, ona PC verze nemá hlavní menu? Takže třeba seš na palubě letadla, ale nejseš u terminálu misí a zmáčkneš esc tak se stane co?
@Chuck (16.11.2013 14:54): Teď v tý Paraguay, na začátku. Dělal jsem nejdřív ty Grim/Kobin mise, ty už mám hotový, škoda že jich je jen 6. Pak jednu Charlieho, ale ta další už je v singlu dost tuhá.
Ne, není špatný, ale prostě Ironside byl lepší a Sama definoval, ty jeho interrogations z trojky jsou naprosto famózní. Mě prostě štve že všichni tvůrci stealth her si něco fetli a zbláznili se, a bezdůvodně mění dabéry svých hrdinů (Fisher už není Ironside, po pěti hrách, Russell už není Garrett po třech hrách, Hayter už není Snake po kdoví kolika hrách, a jediný komu se tahle nemoc vyhla byl 47, ale i tam chtěli ti kreténi Batesona původně nahradit). Výmluvy na téma facial capture jsou dementní.
@Paul (16.11.2013 12:24): Moje řeč. ;-) Já jsem čekal, že mi ten nový dabing bude lézt krkem, ale můžu Ti říct, že jsem ten rozdíl během té hry úplně vytěsnil. Koneckonců, on zas tak špatný není. Ale hlavně je to o těch původních herních principech, které se znovu vrátily a víceméně i vylepšily.
Hmmm no asi opravdu spolu s Chaos Theory nejlepší díl, v podstatě dotahuje koncept k téměr dokonalost, jediný co mi tu chybí je hlas Ironsidea a scénář Hockinga.
@Paul (14.11.2013 09:33): Kromě vypnutí teselace, kterou, jak jsi nedávno psal, 560-ka nemá moc v lásce, to chce si moc nepohrávat s vyhlazováním hran a nechat ho na FXAA, u dynamické okluze jsem to u 560-ky měl "jen" na Field AO, ale u 760-ky si můžu dát hodnotu i tu nejvyšší a těch 60 FPS mi zůstane. Ale osobně si myslím, že u té dynamické okluze ta nízká hodnota na kvalitě určitě neubere.
@Chuck (14.11.2013 09:18): Jo přesně, čokli mě srali nejvíc :-)
Ta se sniperem a minovým polem, tu jsem zkoušel teď, a uvnitř je to fakt nepřehledný. Bohužel musím do práce, tak si to budu moci prozkoumat až večer, chjo :)

Jinak mě příjemně překvapilo, že to na PC vypadá dost pěkně a po shození SSAO na tu základní úroveň se to s ostatními věcmi na ultra/high hýbe na 60fps 1080p i na obstarožní 560ti. Conviction běželo o dost hůř.
@Paul (14.11.2013 01:13): Třeba ta část v těžebním dole, která je rozdělena na víc částí a kde Tě to v případě Tvé smrti nepošle na úplný začátek, je vcelku v pohodě, ale třeba já si nejvíc vylámal zuby na té, která začíná sniperem a projitím minového pole. Samotné pole bylo v pohodě, tam víceméně není co zkazit, ale ten vnitřek mi navíc přišel i trochu nepřehledný. Jinak jsi už určitě přišel na to, že největší zmrdi ve hře jsou psi. :-)
Teda ta druhá sidemise Grim mi dala zabrat. Na druhej pokus jsem jí už měl, a asi dvacet metrů před extraction mě někdo viděl a konec. A pak jsem to asi v deseti pokusech vždycky podělal, ale nakonec se zadařilo :-)
A pak jsem zkoušel tu Charlieho "defend against waves of enemies", udělal jsme těch 5 vln a mám dost, už nikdy víc :-)
Chuck: no ono je tam psané 20 ale po 3 nebo kolika ti to napíše že pokračování je jen pro bonus.. tak já nevím.
@Paul (13.11.2013 16:34): Jo, stejný postup jsem volil i já. Nejdřív vedlejšáky a potom hlavní příběh. O to větší motivaci jsem měl při těch vedlejších misích, které nemají checkpointy, protože jsem se vždycky těšil na to odpočítávání na Palladinovi a jaký teroristický útok bude následovat :)
@Paul (13.11.2013 16:34): Dělal jsem jen ty mise, které dalšího hráče nevyžadovaly. Jsem holt sólista. :-) Jediná, kterou jsem nedodělal celou, byla ta ochrana Pákistánské ambasády, kde musíš odrazit celkem 20 vln nepřátel. Ale nejradši jsem měl ty mise s Grimm, mj. proto, že mi dost připomněly Tajné operace v Conviction.
@Paul (13.11.2013 09:35): Jo, mise od Grim, Charlieho nebo Cobina jsou, přestože se také vlastně týkají činnosti proti Blacklistu, jen takové doplňky a v nich se opravdu ukládat nedá. Dej si normálně "mise kampaně", což jsou singleplayerové mise hlavního příběhu, kde už jsou opravdu klasické checkpointy. Někdy jsou od sebe trochu vzdálenější, ale není to nic, co by stálo za rozhození. :-)
@Chuck (13.11.2013 02:42): No už jsem si přečetl rozhovor s hlavním designérem, on se rozhodl hlavní menu odstranit a nahradit ho tím Palladin hubem. Zajímavý.
Jinak jsem teď odehrál první side misi od Grim, v singlu, chápu správě že tyhle side mise nemaj možnost uložení ani checkpointů ? když mě někdo viděl tak se mise restartovala od začátku. Na třetí pokus jsem jí udělal, ale zarazilo mě to. Normal story mise předpokládam checkpointy maj.
@Paul (12.11.2013 23:38): Je to hodně zvláštní, ale do menu s nastavením můžeš vstoupit jen poté, co hru spustíš, tj. buď nahráním posledního checkpointu, nebo návratem na Palladina. Před spuštěním hry to z nějakých bůhvíjakých důvodů nelze.
Sakra já tak nemám rád když mi hra nedá možnost si jí nastavit v menu a hned mě hodí do hry...nehledě na to že to snad i vypadá že Blacklist klasický main menu nemá vůbec.
A ještě jedna věc, minimálně na začátku tedy sympatizuju s engineerama, jejich jedinej požadavek "bring your troops home" se mi líbí :)
@Bodkin (12.11.2013 22:29): Oni to vylepšují, jen hrozně pomalu. Není to tak dlouho co tam ani nešly normálně redeemovat serial klíče, nyní už to jde. Dokonce už uplay i podporuje controller. Ale taková prkotina, jako nahrát na server poslední verze her, jim furt nedochází, což je fakt hloupost. Ale snad časem, baby steps..
Ale fakt nepochopím proč ti dementi z ubisoftu nejsou schopní updatovat verze svých her co mají na serverech. Proč musím po stažení hry z uplaye hru manuálně instalovat, a pak ještě čekat než se stáhne a nainstaluje několik patchů ? Protože Ubisoft.