Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Tak gwent jsem zatím úplně vypustil, protože bych to asi nikdy nedohrál a rád bych se pak pustil do batmana ... :D Momentálně mám nahráno 62 hod na death march a konečně jedu na ostrovy s tím, že nemám vše hotové a prozkoumané a celkem dost mi toho ještě chybí, ale to vše pak projedu někdy příští rok při nové hře...
Ostrovy jsem měl v plánu už někdy minulý víkend, ale vůbec jsem nečekal, že ještě cca dalších 10-12 hodin během týdnů zabiju v Novigradu.
@Paul (07.06.2015 20:28): Na Kaer Morhen je pak naprosto úžasná chlastačka :D Úplně mě to připomínalo vlastní zkušenosti:
"Někdo tu rozlil víno a spadl do něj."
"To sis musel čapnout abys to viděl?"
"Kdybych se předklonil, tak bleju."


Jinak nemáte někdo nějaký návod na ten Gwent? Chápu matematiku karet, nicméně vše kolem toho je mimo mě. Nejdřív se mi tam ukáže halda karet, tak je všechny odklikám. Nechce mě to pustit dál, tak je znova odklikám. Pak mě to pustí do hry a mám tam jenom pár karet a prohraju protože mi žádné nezbudou.
Si tak před cestou na Kaer Morhen zajedu do Novigradu kvůli návštěvě holiče (clean shaven Geralt best Geralt), kouknu co mám ještě za questy a vidím že jediné co tam mám je Gwint turnaj...tak si řeknu že ho zkusím, a zase se z toho vyklubal skvělý quest i s příjemným setkáním s postavou z knih :) A ještě jsem ho vyhrál, ikdyž ta Sasha nebyla úplně easy, asi 6 špionů mi tam hodila.
No a přijedu na Kaer Morhen a hned zas ty dialogy, lambert/yen nejlepší :D
@mazar1234 (07.06.2015 14:01): Dark Souls jsem taky jel na gamepadu zcela bez přemýšlení, nicméně zaklínače jsem chtěl hrát na klávesnici. Teď už se mi to i dobře ovládá, takže gamepad odkládám.



@W_Vlezlej (07.06.2015 15:51): Jestli jsi propadl světem, tak tě to hodilo až k samotnému kraji mapy, kde to píše různé vtipné hlášky typu "Vrať se, tady hraje pouze ďábel."
No, tedy stovku v hodnocení bych tomuto nedal, a ani 95, na to jsem už narazil na moc chyb které více či méně otravují v hraní.
Navíc mě zklamala hlavní dějová linka - narozdíl od vedlejších úkolů které jsou super . A jisté výhrady bych měl i na to že ten děj a rozhovory působí jak kdyby je psali dva rozdílní lidé, jeden co psal vkusně a se stylem a druhý co psal ty části co jsou trapné a nepovedené ;).

Ale jinak je to dost podařená hra, a líbí se mi že přidali i vtipu (oproti minulým dílům).
@Say (07.06.2015 15:38): Já si zatím myslel opak - tedy, že v otevřeném světě to nebude tak pěkné (a screenshoty mi to potvrzovaly) jako u dvojky (u které čekám, že tak či tak bude o parník lepší než zbylé díly trilogie :).
@Guldy (07.06.2015 11:12): Hrál jsem prolog, najednou při boji s ghůly spadnu pod texturu, napíše to "vrať se, tady jsou draci, není tu bezpečno" nebo něco v tom smyslu... padám v textuře, musím samozřejmě loadnout.
Overkill test na nové sestavě - 4K + vše zaplé/max krom chromatické aberace a viněty - 22-28 fps.

https://www.flickr.com/photos/59015442@N08/18374583509/sizes/h/
https://www.flickr.com/photos/59015442@N08/18562779131/sizes/h/
https://www.flickr.com/photos/59015442@N08/17938102394/sizes/h/
https://www.flickr.com/photos/59015442@N08/18560805185/sizes/h/
https://www.flickr.com/photos/59015442@N08/18374628289/sizes/h/
https://www.flickr.com/photos/59015442@N08/18556333922/sizes/h/
https://www.flickr.com/photos/59015442@N08/17938142424/sizes/h/

Tak, to bychom měli. Teď konečně zpátky k samotné hře. ^_^
A v čem je ten boj lepší na gamepadu? Mě se zdá že na klávesnici není co vylepšovat, všechny akce jsou krásně dostupné, dokonce i to zpočátku divné uskakování přes LAlt mi už přijde fajn. Problém vidím spíš v tom, že Geralt musí dokončit předchozí animaci než začne další (nelze se například uprostřed útoku rozhodnout, že radši uskočím nebo se budu krýt) a musí se zastavit když chce použít znamení, bombu nebo kuši, což metoda ovládání neřeší.
@Say (07.06.2015 13:15): Ovladanie pohybu a utokov je pohodlnejsie/lepsie na gamepade, ale mne najviac vadia take tie "gamepadovo nerealne" veci ako je vyvolanie niecoho okamzitym instantnym stlacenim jednej jedinej klavesy bez casovej prodlevy.

Typicky striedanie znameni. Na gamepade najprv musim vyvolat menu a packou navolit znamenie VS. stlacim 1,2,3,4, a mam tam hned co chcem okamzite. A dalsie veci milion krat lepsie cez klavesove skratky nez cez naklikavanie roznych menu gamepadom.

Zatial to hram na packostroji ale uz som viac krat rozmyslal nad konverziou ku klavesnici. Ako u Dark Souls nebolo nad cim rozmyslat, tam ma pouzit klavesnicu nikdy nenapadlo, ale toto je uplne ine kafe.
Po posledním patchi jsem zkusil přesedlat na klávesnici a myš a už u ní zůstanu. Hraje se mi podstatně lépe než když jsem to zkoušel prvně (byla nějaká divná kamera).
Chvilku mi potrvá si zvyknout na boje, ale jinak super.
CDP jsou stejně cheeky bastards, teď jsem dělal quest o odstranění DRM z magický věže za pomoci GOG :)

Sice jsem snad půl hodiny zabíjel golema o 10 levelů výše, ale stálo to za to, dobrej quest.
@Guldy (06.06.2015 16:44): Hele, já se hádat nechtěl, nikdy nechci. Problém diskuzí na netu je jasnej. Někdo si něco vyloží špatně nebo to nepochopí a je zatopeno. Trochu jiný by to přeci jen bylo někde u piva.
@LIUWIL (06.06.2015 09:13): zvláštní, mám k tomu jen jeden postřeh. Jediný jako troll se tu chováš ty. Více k tomu není ani co dodat. Pokud nesouhlasíš s něčím hodnocením. Je to tvá volba, ale hned někoho za to slovně napadat je trolling.
@Guldy (06.06.2015 14:41): To je jen mezi mnou a Tobiášem. Ironie je věc, která je běžná mezi dvěma bros. Ve skutečnosti není vůbec zlý a vůbec mě neranil Guldy. Omluv mě pokud jsem tě zmátl Guldy.
@orromis (06.06.2015 13:51): Hodnocení měním v závisosti na tom jak na mě hra momentálně působí. Nemám odfajfkováno, tedy nemám dohráno. Až bude odfajkováno, tak bude hotovoa hodnocení je definitivní. Mimochodem, díky, že o mě máš tak vysoké mínění. Nazvat někoho idiotem na síti je opravdu originální a velice odvážné Orromisi. Na netu ti taky se mohu chovat jako harant a napsat ti, že jsi velice šarmatní, tolerantní, nevtíravá osoba, ale pokud tak moc urážim tvý ego, tak OK už tu nic psát nebudu Orromisi. Zdar.
To, že tie problémy okrem neho nik nemá, neznamená, že neexistujú a, že si vymýšľa. Samozrejme to môže byť aj problém PC. Ale imho orromis má pravdu, tieto osobné narážky mi prídu vtipné, nebolo to tak dávno, čo v diskusii DAI niekto iný neustále nariekal nad každou prkotinou :)
@Say (06.06.2015 09:16): Teda Tobiáši. Ted jsi mě opravdu ranil. Au, pane jo. Proč jsi tak zlá osoba? Proč mě nemáš rád? Protože jsem jedný hře máznul krapet vyšší čísílko než u tý, která se ti líbí víc.... proto si na mě tokový, vid? :(
@Guldy (05.06.2015 12:13): Tak například pro mě celá ta scéna byl jeden velký bug(možná je to jen na gog verzi). Kde místo toho aby diplomat ukazoval do mapy, byl záběr na podlahu, pak do krbu, na podlahu, na levitující figurku, opět velký záběr na podlahu, pak pro změnu přímo ksichtem zoom do zdi a konec hovoru.
@Charllize (06.06.2015 00:02): On je tak trochu rozdíl mezi zvláštníma propadama FPS "cukáním" (problém hardwareru) a glitchema (špatný kod hry), který ti z lidí dělaj stvoření, o kterých by se nezdálo ani Carpetrovi :D Když tu hru chcete, tak hrozně moc obhajovat a odmítáte zapojit jakýkoliv náznak objektivity, tak zapojte nejdřív trochu tu růžovou, houbovitou věc ve vaší báni.
Heh, ta hra je fakt vypiplaná. Bestiář a potenciál zaklínače, jako zabijáka příšer dotažený na maximum. Konečně! Craft, alchymie, kombinace znamení a petard, vylepšení zbraní, honba za hledáním ingredinecí, tuhé souboje, vývoj schopností.... Jedno lepší jak druhé.
No nevím čím novější patch tím víc se mni snižuje FPS :D

Každopádně ta hra je monstrózní zatím to vidím na 90%-100% :)
@pajmič (05.06.2015 23:58): tak jasne, nikdy za to nemůže neci milovany pocitac, vždycky je chyba jinde. jako se to tuhle stalo me, zaklinac mi cukal ve mestech takovym podivnym zpusobem, jakoby lagoval, nakonec z toho odesla zakladni deska, která evidentne nebyla uz v poradku. A taky jsem si rikal ze pocitacem to nebude:)
@LIUWIL (05.06.2015 21:34): Jasně, že ty problémy mám jen já. To dá přeci rozum... CD projekt na mě a mé PC promadně seslal Axii sign, protože strašně moc kritizuju na jejich produkt, že. Je toho plnej net. Sám bych si to netahal z ucha.
@Lolkovec (05.06.2015 22:04): Je to obrovský patch.
Kompletní changelist: Fixes a possible exploit by preventing certain drowners from respawning infinitely.
Improves the distribution of experience points gained by completing quests with recommended levels lower than the player character level.
Merchants now offer more weapon types.
Rebalances the prices of maps that can be purchased from merchants.
Clarifies a number of crafting diagrams.
Fixes an exploit whereby players could buy sea shells and sell the pearls inside them at a higher price.
Increases the variety of loot dropped throughout the game.
Increases the variety of items available in shops.
Shops now only offer weapons with levels matching or exceeding the player character level.
Slightly reduces the amount of coin dropped from chests and monsters.
Deploys the Bovine Defense Force Initiative.
Fixes an issue where runestones could not be upgraded to greater runestones.
Reduces the spawn time of selected groups of NPCs.
Geralt no longer interacts with candles placed near chests and other openable objects.
Improves the smoothness of camera movement.
Fixes a number of issues related to horseback riding.
Fixes an issue where the player could not deflect arrows/bolts at longer distances.
Introduces a number of fixes in in-game communities.
Introduces a number of fixes related to combat.
Vitality begins to drop if Toxicity exceeds 80%, as originally intended.
Fixes an issue where Geralt was sometimes unable to mount Roach.
Improves Geralt's movement, especially when he swims.
Fixes an issue whereby Geralt could be attached to a sinking boat while aiming his crossbow.
Fixes a number of issues related to Vitality regeneration.
Fixes an issue whereby certain actions could be randomly blocked during gameplay.
Fixes a rare issue whereby Geralt could not mount Roach after fast travelling between points.
Fixes a number of minor tooltip and wording bugs.
Adds a series of color-blind friendly features. Improves visibility of tracks, marks, footprints and scent clues. Color-blind friendly features can be enabled in the OptionsGamplay submenu.
Introduces a number of additional fixes to alt + tabbing.
Fixes an issue where The Witcher 3 process did not close properly if the user did not have XAUDIO installed.
Introduces a number of general stability and performance improvements.
Fixes an issue where in certain situations the game could crash while a save was being loaded.
Adds some missing translations in localized versions.
Ciri can no longer unlock fast travel points.
Improves the behavior of sails when viewed from longer distances.
Improves performance in selected scenes and cutscenes.
Fixes an issue where clouds and fog could flicker on some hardware configurations.
Fixes an issue where Geralt could pass through walls in the fish market in Novigrad.
Removes repeated sound cues on entry into GUI panels a second time.
Adds a collision near Kaer Gelen that could cause the player to be blocked inside the building.
Improves the scale of selected elements of the GUI and HUD.
Introduces a number of bug fixes and user experience improvements in the GUI panels.
Introduces a number of small changes in the UI for gwent.
Improves the alignment of the HUD for the 21:9, 4:3 and 5:4 screen ratios.
Disables "Input device changed" messages and adds options to disable on-screen combat feedback and floating tags above NPCs.
Adds an information prompt and Journal entries related to new DLC packages.
Fixes an issue where some formulae were not displayed in the Alchemy panel when the player possessed level 1 of said formulae.
Introduces a number of fixes in key bindings.
Introduces new filters for the Alchemy and Crafting panels.
Fixes a number of minor issues where music tracks were not triggered in their designated locations.
Fixes an issue where some players could not interact with an object during the Pyres of Novigrad quest.
Fixes an issue where some players could not make Geralt run after the Wandering in the Dark quest.
Fixes an issue where players could not talk to Octo after the Lord of Undvik quest.
Reduces the number of Wild Hunt minions spawned during the Ciri's Story: Fleeing the Bog quest.
Fixes an issue where Keira could sometimes fall beneath the terrain during the Wandering in the Dark quest.
Fixes an issue where certain actions were blocked during the Blindingly Obvious quest.
Fixes an issue where the player could not activate a portal during the Wandering in the Dark quest.
Fixes an issue where the player could get trapped in the ruins of Tuirseach Castle.
Geralt can now always play gwent with Madame Serenity.
Fixes an issue where Vernon Roche would not appear at the Hanged Man's Tree during the Eye for an Eye quest.
Fixes an issue where the player could not talk or otherwise interact with certain NPCs.
Fixes an issue where the sirens in the Lord of Undvik quest could be invincible.
Fixes an issue where the player could not perform certain actions after the Carnal Sins quest.
Fixes an issue where some players experienced an infinite loading screen during the King's Gambit quest.
Fixes an issue where the player could experience a progression break after choosing a certain dialogue option when talking to Dijkstra in the Count Reuven's Treasure quest.
Fixes an issue where Simun did not spawn properly during the Unpaid Debt quest.
Fixes an issue in the Contract: The Oxenfurt Drunk quest where the katakan was not hostile after being lured.
Fixes an issue in the Contract: Shrieker quest where the shrieker was not hostile in certain situations.
Fixes an issue where the player could not perform certain actions in the Master of the Arena quest.
Fixes an issue where wolves were not visible in the Contract: Mysterious Tracks quest.
Fixes an issue where the player could not fast travel under certain rare circumstances.
Fixes an issue where the player could not interact with Hattori during the Swords and Dumplings quest.
The player can no longer take on the Apiarian Phantom contract multiple times.
Fixes an issue where some players could not progress during the Broken Flowers quest.
Fixes an issue whereby the "Novigrad, Closed City" entry might have remained in the Journal indefinitely.
Fixes an issue in the Return to Crookback Bog quest where monsters were spawned inside a building.
Players can no longer prematurely obtain a key from a halfling, thus blocking the Contract: The Apiarian Phantom quest.
Fixes an issue in the Greedy God quest where the player could kill a monster twice.
Adds fail-safes for players being unable to obtain gwent cards after Dijkstra or Lambert can no longer be found in the game.
Fixes an issue whereby Triss could get stuck on a set of stairs after a scene during the Now or Never quest.
Fixes an issue where Ermion could not leave Lugos' area during the Sunstone quest.