Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Paul (03.06.2015 21:21): Ano, Lethův osud je jediné rozhodnutí, které má nějaký větší efekt. Pokud si šel s Iorvethem, tak to nemá efekt žádný; Roche se chová normálně, o Vergenu nikdo ani nepípne a většina postav z té strany tam stejně není. Síle tam není tak nebo tak, je tam snad jedna věta o ní. A pokud vím, tak Louisa je prakticky navíc, průběh toho questu to vlastně nemění.

@kuler91 (03.06.2015 21:39): Já sice nehraju, ale kamarád hlásil, že mu to dneska slítlo už 4x, takže na tom možná něco bude.
Nepadá vám hra ? Dneska hraju asi půl hodiny a 2x to padlo ..
Stáhnul se mi nějaký "mini patch" který měl pár mb ...
Nemůžu hrát použít ani Downsampling, protože mi to úplně rozhodí obraz ve hře ...
Co to je zase za srač ** !
@Zero (03.06.2015 20:41): Shani byla (poprávu) ignorována už ve dvojce. Ale aspoň je zde o ní dialog (s jejím mentorem/fellow doktorem). O Addě se pokud vím nikdo nezmiňuje, aby to nemuseli řešit.

@Redfield (03.06.2015 20:46): huh ? Už jsem potkal Letha, kdyby moje rozhodnutí ignorovali tak bych ho předpokládám nepotkal. Roche by se ke mě taky choval jinak, kdybych se ve dvojce zachoval jinak. To samé Luisa La Vallete.
Mají na hru vliv i savy importované až z jedničky? Např. jestli si hráč vybral Triss nebo Shani, popřípadě jestli Adda žije a podobně.
tvle tahle hra je tak luxusně napsaná

ty questy s (spoil dandelion+triss questů) geraltem hrajícím si na banditu, pak propracovaný vyšetřování sériových vražd s luxusně vygradovaným závěrem, pak záchrana mágů s fantastickým dialogem s Dijkstrou...

Lépe napsanou hru jsem snad ještě nehrál, resp. snad jen ten Torment snese srovnání..
Pristi dlc nilf armor, mohlo by se to scalovat (neco o tom par lidi uz pise), jinak to bude z casti k nicemu..
Ha, tak ne, nastesti jen konec 2. aktu, takze snad to bude ok. (Damn ta hra je fakt velka.)

Prave ze co jsem na Skellige tak vetsina questu uz byla hluboko pod mym levelem, cili jsem kvuli temu xp bugu tak aspon o 1-2 levely prisel imo.
Mě teď přijde strašně op Axie. Občas je to až k smíchu abych na piráty nemusel vytáhnout meč. :D A cca 10 jich padlo tím že se navzájem pořezali.
@Redfield (02.06.2015 20:30): Jo? Tak ja treba s tou Ciri musel tema debilama probihat skokem, protoze mi to s ni na kazdej hit padalo, ale kdyz jsem to jeste zkousel, obcas se podarilo nekoho zabit a bylo to na jeden nebo dva hity.. takze easy no.
@Redfield (02.06.2015 20:15): Je to strasne op, takova ochcavka, ktera ale neni uplne zadarmo. A kdyz si to tak dokazes nabehat (musis mit co nejvic receptu), tak proc ne. Chcipl jsem s timhle akorat v nejakym velkym group fightu jinak single mob me nikdy nezabil. Posledni boss fight na prvni pokus apod.

Haha, na forech se nekdo pta, jak jit dal po 35 lvl. Stejna vec jako resim ja. A nekdo pise:

Go to Vivaldi bank and continuously borrow & pay back money. Borrow $100, pay back $130, get 13XP. In other words, 30 crowns buys 13XP, so, like 3000 crowns buys 1300XP. Cheapest XP you can buy. Just find money instead of monstas I guess. Why do you want to keep leveling so far after there's no more content? Why not start another one?
@Redfield (02.06.2015 18:32): Zapominas na odvary. Se spravnymi talenty jde pouzit az tri najednou. To znamena co hit to sebrani 10% hp prisery, co hit to mega heal :) a treti muze byt treba na crit. Ja pouzivam jen dva, zbytkovou toxicitu (250) pouzivam na vsemozny potiony.

@pipboy (02.06.2015 16:26): Jinak k tomu levelu, ja mam po dohrani 35 (druha nejtezsi obtiznost), takze 24 je urcite hodne malo. Ale je pravda, ze ty posledni story davaj dost xp.
"...zaklínače stvořil čarodějný mistr Alzur, ano právě Alzur vyvinul mutace, díky nimž vznikli tobě podobní, nevděčníku". Starý čaroděj umlkl, obrátil oči v sloup a zasténal: "Musím na mísu", vyhrkl úpěnlivě. "Mysím rychle na mísu, Sorellli, milý chlapče." Bouřková sezóna .-)
@Borghal (02.06.2015 18:12): Ale dá. Díky Quen si můžeš dovolit sem tam nějakou tu ránu schytat, o zbytek se postarají omezené move sety, i-frames a AI. Ani tu půlhodinu to netrvá, archgriffin o 18 lvlù výš mi zabral asi 12-13 minut. Bleeding hodně pomáhá, protože dává procentuální dmg z celkového počtu HP. Jediné, čemu jsem se vyhýbal, jsou golemové, earth elementálové a gargoylové, protože ti mají na vysokém lvlu brutální armor (i když pár skill pointů v Igni pomáhá).

A pravda, zábavné to moc není, ale stereotypní je combat i normálně a tohle je, narozdíl od zbytku hry, aspoň trochu výzva.
No. Porad jsem lvl24 a krom finalniho main questu ma vsechno zbyle doporuceny level 30+ >_>
Jo a ještě bych měl jeden dotaz; je možný poslat Yennefer uplně (nebo aspoň trochu) do prdele? Jsem asi jeden z mála, kdo ji fakt hrozně nesnáší... :-D
@GodOfTheSick (02.06.2015 08:37): aa ono uz je to vlastne 2 tydny co to vyslo... No tak pak asi jo, i kdyz mi to porad prijde nejak hodne >_>


Btw jsem se vratil ze Skellige a cekal jsem ze se mi vic zvedne uroven... Pravda ze jsem tentokrat nevyrazil na more sbirat kazdy podelany otaznik (bo kurna mam pres 30k korun a nic jineho nez dalsi bordel na prodej tam stejne nebude), ale stejne jsem cekal ze to tam vyzenu aspon tak na lvl 27... nevim jestli za to muze ten XP bug... pravda ze na vetsinu ukolu jsem byl tezce OP.

U finalnich konskych zavodu na Skellige jsem zas silel. Cela trat v pohode, ale pak je tam posrany mostek pres potok a ten kun nejen ze se na nem zastavi ale jeste se odmita znova rozjet. Nakonec se mi ho asi na 10. pokus povedlo nasmerovat vedle mostu a projet to korytem.
@Guldy (02.06.2015 09:28): Tak jsem si schválně našel nějaká videa a teda nevím jak u tebe, Guldy, ale ono to asi tak blbě fakt má vypadat.

Fíha, na to jak CD Projekt exceluje v celkovém grafickém podání hry, tak ty blesky asi nechali dělat nějakého stážistu=D
hm, neni nekde ingame pocitadlo odehranych hodin? GOG se mi pred x dnama zaseknul na 52 hodinach a ingame pocitadlo v player stats pocita cas od prvniho spusteni nebo co (8 dni 2 hodiny)
@LIUWIL (01.06.2015 20:05): Však jasně, hodinu cestovat nikdo nechce. Ale open world lze dělat s různou hustotu obsahu, nemusí vše být nalepené na sebe v rozmezí 5 vteřin trysku na koni. Mě by vůbec nevadilo, kdyby ten svět byl 2x tak rozlehlý při stejném množství obsahu. To cestování na koni je stejně super rychlé a aspoň bych nepotkával nepřátele každých 10 vteřin, ale 20 :-) Samozřejmě pokud je to všechno ručně generované, smůla. Ale jestli na vytvoření světa měli něco automatického, určitě by to šlo.
@Greg (01.06.2015 20:23): To je ale imho dáno množstvím mechanik a miniher, které jsou v GTA. Vymyslet jak bude fungovat ingame tenis a popsat to do DD není pro designéra moc složité, ale může to vyžadovat dost práce od ostatních členů týmu (hlavně programátoři a animátoři imho). Kdyby v GTA nebyla miliarda věcí která se dá dělat (a s nimi spojené mechaniky), tak na to není třeba tolik lidí. Snad žádná hra se v tomhle nemůže rovnat GTA.

Witcher má dost jednoduché mechaniky a je jich hodně málo. Taky má Witcher nižší produkční hodnoty v porovnání s GTA (cutscény, animace postav) --> obojí souvisí spíš s rozpočtem než se schopností studia.
Menší skupina vývojářů se zase lépe koordinuje. U takové tisícovky lidí si dokážu představit celkem nízkou efektivitu práce.

Btw, dnes vyšly nové ovladače pro Nvidii, které údajně zvyšují výkon W3 na Kepler kartách, jdu to zkusit.
@Greg (01.06.2015 18:56): Oni to tam řekli asi takhle: Na tom kostele (se všemi detaily) (by) jeden člověk dělal jeden rok.
Tak mě napadá, jak dlouho by jednomu člověku trval ten hrad, co je v té hře...
@Borghal (01.06.2015 17:25): Vždyť to máš v každém otevřeném světě - je to zmenšené. Proto taky den netrvá opravdu 24 hodin a "zalidněné město" je reprezentováno pár desítkami NPC. V realitě bys měl jednu ušmudlanou vesničku uprostřed ničeho a minimálně hodinu cesty do další takové prdele. Chtěl bych vidět člověka, kterého by bavilo tak dlouho někam cválat na koni.
@Greg (01.06.2015 18:56): Právě že ani nějak extra armádní to nebylo. Kolem 230 lidí max, což oproti produkcím Ubisoftu/Rockstaru je extra málo. Přitom je TW3 znatelně enormnější než AC Unity a GTA V. GTA V jsem měl dohrané včetně všech sidequestů kolem 70 hodin, nehledě na to že je 100% lineární, žádné volby + následky. TW 3 hraju 90 hodin a nejsem ani v polovině, a prakticky každý quest se může větvit.
No těm 3 rokům vývoje se docela divím. Musela na tom dělat fakt armáda lidí. Když si např. vybavím dnešní vlog z KC, jak tam makali na jednom kostele brutálně dlouho...
@Say (01.06.2015 15:37): včera vypršela platnost, naštěstí jsem to prodal před pár dny.

@kuler91 (01.06.2015 15:21): vidím to podobně. Dokonalá hra to není, ale je zatím nejblíž co jsem hrál. Jediné co se tomu blíží je New Vegas, který měl taky výborné questy/writing a konzistentní svět, ale co se týče produkčních hodnot, tak stál za nic (ne že by mi to nějak extra vadilo). Zaklínač je má přitom srovnatelné s lineárními tunely jako Last of Us, což v tomhle měřítku prostě nechápu. Zvlášť s přihlédnutím k pouze třím letům vývoje. Všichni se mohli podělat kvůli těm odložením, ale i s těmi odloženími byl vývoj neuvěřitelně krátký.
@Redfield (01.06.2015 16:18): @pajmič (01.06.2015 16:32): S tím se nedá než souhlasit.

Všude se píše jak krásně živý ten svět je. Ale jak tam ti lidi můžou žít, když smečky vlků se toulají 100 metrů od chalupy, utopci vylézají z řeky klidně i ve vesnici a otazník na každém rohu v Geraltově mapě značí pro vesničana nějaké smrtelné nebezpečí ?! To tu iluzi "žijícího světa" imho dost potápí. V takovém světě by v těch vesnicích po pár týdnech už nikdo nežil.