Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@StriderCZ (30.03.2018 07:28): ty jarní slevy Microsoftu jsou fakt fajn: já si už včera zakoupil Fallout 3, Fallout New Vegas, Zaklínače 2 rozšířenou edici a prvního Assasína. To vše mezi 70-90 Kč za kus. :)
A protože jsem nikdy nehrál Bioshocky, tak jsem si za 550 Kč zakoupil Bioshock Collection (remaster v Full HD).

Mezi námi ty hry vypadají skvěle i na Xbox One S! A navíc včera jsem četl, že je nový patch pro Zaklínače 3 na Xbox One S jen přináší podporu HDR! Škoda, že nemám LCD TV s HDR.

Oblivion už mám ale štve mě, že nelze žádným způsobem na Xbox zakoupit v CZ oba oficiální datadisky :( A přitom tak rád bych si za ně zaplatil. Mám sice Oblivion s datadisky i na PC ale kvůli zážitku hraní na velké TV a ovladači bych si to raději dal tam.
Zaklínač 2 na Xbox one je t.č. ve slevě (zpětná kompatibilita + vylepšená grafika). Cena 90 kč (obvyklá cena je mezi 400-500 kč).
Už teď se těším. Původní hru jsem dohrál cca do poloviny- zasekl jsem se v táboře, kde jsem se měl stealthem proplížit do stanu s králem nebo s někým podobným)- vždy mně odhalili a zabili.
A po grafické stránce- vždy na skoro nejnižší detaily, takže jsem docela zvědavý, nakolik omezili bloom, bo ten mně vysloveně sral. A konečně se mi nebude tolik sekat (doteď nechápu, jak jsem mohl vydržet tolik let hrát na NTB) .
@Jab (11.03.2018 17:07): Ani nezkoušel, když jsem četl kolik to žere:) Teď jsem si teda dal pro zajímavost znovu Letha s ubersamplingem a šlo to uspokojivě (fps nevím ale porazil jsem ho:D).
Myš a klávesnice. Standartní pohodový ovládání. Neměl jsem ani na chvíli problém.
Je fakt, že s těma elixirama je to v každém díle úplně jinak..na druhou stranu...trojka potřebovala dvě rozdílné hry....aby se diky zkušenostem dosahovala svých kvalit
@TheHofi (komentář): Nemožnost pít lektvary až během souboje je dost naprd chápal bych lektvary před bossem ale v běžném boji a po stránce slohové je tvůj komentář jedna velká hrůza zkus na tom do příště zapracovat.
Ten ubersampling je dost crazy. Padá mě to s ním až k nějakým 35 fps (a pak hned skokově zpět o desítky fps). I s G-sync pak vidím občasné škubnutí. Ale nejsem si jist, jak moc toho g-sync dělá u druhého Witchera. Tak či tak zajímavé vidět trhání u dvojky, když jsem dohrál Witchera 3 a držel si fps stabilně kolem šedesáti se vším na max. Pravda, v Novigradu na tržišti jsem se jednou dostal na 53. Ale rozdíl těch pár fps trhání nepůsobil.

Ubersampling jsem vypnul tedy. Co jsem viděl srovnání, tak někdy je hodně fajn (odrazy světla, vlasy postav). Ale textury dost často prostě jen rozmaže a často také ne moc pohledně.
@Fritol (07.07.2017 17:28): Skyrim (Oblivion...Morrowind..) byly dělány jako open worldy a mají streaming engine, takže jak jdeš světem tak se ti plynule (no, ikdyž, stuttering byl občas nehezkej) dohrávaj buňky okolo. A všechny interiéry maj loading screen, protože separátní buňka. Red engine tohle ve dvojce ještě neměl, tak to maskovali dveřma. Dokonce i ve trojce měli streaming v enginu hotovej až ke konci vývoje. Ale tam to funguje dokonale, můžeš jít několik kilometrů z dolního cípu Velenu až na sever do Novigradu, po cestě prozmoumat desítky budov/jeskyň, a loading nikde. Ani ve formě dveří.
@Paul (07.07.2017 17:24): Já to pochopil třeba ve Skyrimu, tam byl načtený mnohem větší svět, ale tady ty lokace jsou dost maličké, tak se mi zdá divné že je "loading" při každém průchodu dveřmi. Pochopím ještě když to načte hospodu plnou lidí, ale v těch šedých dungeonech nic vesměs nebylo a stejně se ta animace spouštěla v každých dveřích.

Ale jinak jo, máš pravdu. Animace je lepší než loading screen.
@Fritol (komentář): ty dveře tu opravdu slouží jako loading. V konzolový verzi je jich dokonce ještě mnohem víc. A osobně preferuju delší animaci dveří před vyloženým loading screenem ;)

Na skákání ještě nebyl uzpůsoben engine, to samé plavání, ale ve trojce už to konečně Geralt zvládá...že to trvalo.
Vďaka, mám to! Hľadal som v nastavení ovládania, ukryli to pod nastavenie hry.
Chesus, tá hrateľnosť je naprosté konzolové dno.. Chlapci z CDPR tuším zabudli, že nevyrábajú filmy ale hry.
@Kayran (04.04.2017 07:28): fakt nevím kde by mohl být problém, já jak byl na tom chapadle tak se mi objevilo že mám drtit Xko (na gamepadu), to jsem mačkal a normálně se to zřítilo a Geralt seskočil, holt tam máš nějaký divný bug. Ale tak ten autosave máš hned po boji. Byl tam ještě asi půlminutovej rozhovor se Sheilou, ten jsi předpokládám viděl na youtube.
@Kayran (03.04.2017 19:27): tak kayran padl na druhý pokus, první pokus jsem se musel rozkoukat v ovládání, hroznej nezvyk že znamení jsou na B na controlleru :)

http://leteckaposta.cz/792924101

Normálně jsem mu useknul chapadla, pak mu na jedno chapadlo Geralt skočil, objevilo se mi že mám mačkat X, to jsem mačkal, zřítily se ty ruiny, a pak jsem po těch ruinách vyběhl nahoru a pustila se animace jak do Kayrana hodil Geralt bombu.
Tak ať jsem ten soubor dal do witcher 2 složky v dokumentech nebo do složky v userdata steamu, tak ho moje hra nevidí :/
Nevím jestli je to nějakou nekompatibilitou verzí. Ale všiml jsem si že když udělám nový save, tak to vytvoří dva soubory, ten SAV a pak obrázek. Ale pochybuju že by hra ten tvůj save neviděla kvůli chybějícímu obrázku.

Možná někdo kdo má krabicovku by to mohl zkusit.

edit - jsem ten save přejmenoval na ten svůj a najednou ho hra vidí. Jdu zkusit toho kajrana.
@Kayran (03.04.2017 14:38): Hele, nemáš čistě náhodou slabší HW a tudíž i mizerný framerate? Matně si vzpomínám, že podobný problém jsem měl na starém PC, když jsem hrál hru prvně. Nějak to tuším rozbíjelo QTE - požadovalo to po mě nereálně rychlé reakce. Prošel jsem to tak, že jsem stáhl veškerou grafiku na minimum a pustil hru v nižším rozlišení.
@Všivák (03.04.2017 09:39): já vím,ale včera jsem mu skočil na to chapadlo snad milionkrát,a tlačítko na seskoceni se neukázalo jak všude píšou a ukazují na videu.. hru jsem i odinstalovat,nainstaloval patche a stále nic :-/