Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Tarhiel (31.07.2016 19:37): je to tak, pro plnej zážitek je nutný si dát dvojku dvakrát. Letho je dobrej, Saskia ve trojce není, ale můžeš si přečíst co se s ní dělo mezi dvojkou a trojkou v komiksu co vyšel u Hearts of Stone.
Tak som práve prešiel Zaklínača 2: musím povedať, že sa cítim trochu nespokojný s tým, že viem len polovicu príbehu (Roche´s path), lebu je tu ešte druhá strana a, súdiac podľa wikipédie, s nie malými dôsledkami (Saskia je drak? A dcéra Troch Kaviek? :O Ako to, že sa táto postava sa nevyskytuje v trojke potom, čo ju človek oslobodí spod vplyvu Filippy?) Taktiež, nie som si úplne istý, či nechať Letha žiť bol dobrý nápad, ale viem, že ten sa v trojke objaví... tak som ho nechal žiť.
@Paul (07.06.2016 15:17): na to samozřejmě přijde řada ;) ale to že má hra zajímavou znovuhratelnost nemaže fakt, že je na jeden průchod prostě krátká...

každopádně to, že má takovou znovuhratelnost jsem se dozvěděl vlastně až po dohrání a napsání komentáře, takže ho třeba někdy v budoucnu ještě trochu poupravím ;)
Na druhou stranu ale chápu lidi, kteří si za svojí volbou stojí, a prostě se podruhé jinak nerozhodnou jen proto, aby viděli jiný děj.

Z tohohle hlediska je dobře, že se W3 takhle nevětví a nabízí ucelenější zážitek pro všechny. On je fakt, že když člověk hraje za Iorwetha, tak ta hra má o dost jinou atmosféru než za Rocheho (a naopak).
To jo, proto jsem hrál Zaklínače 2 s dvěma paralelníma sadama savů a byl to velice zajímavý zážitek :-D
@M.a.t.t. (07.06.2016 14:03): Já bych tam klidně zacházel, přeci jen druhá a třetí kapitola jsou z 90% jiný, takže když někdo dohraje jenom jednu část tak mu spousta událostí/questů/postav/souvislostí ujde a má ze hry, doslova, poloviční zážitek. A návaznost na trojku funguje víceméně stejně, Roche byl s Geraltem on friendly terms ikdyž jde Geralt s Iorvethem.
no já mám za dvě dohrání na Steamu 83 hodin, za Iorwetha mi to přišlo mnohem delší (a lepší), každopádně k těm 40ti na jeden playthrough jsem tam měl natuty. a to jsem se moc neflákal...
@Paul (07.06.2016 13:54): Nepísal som o tom, či to sedí, alebo nie. Je pravdou, že jeho linka trochu viac prekresľuje Phillipu, ale zase tak ďaleko, ako "kto nehral za Iorwetha, Witchera vlastne nedohral", by som nezachádzal. Sú to dva pohlady na jednu a tú istú udalosť a oba majú zmysel.
@M.a.t.t. (07.06.2016 13:48): mě to ani nepřijde. Jasně, ve trojce Iorveth a Saskia nejsou, ale ani tam nebylo nic co by vyloženě neladilo, až na tu jednu maličkost s Filipou a dialogem o Saskii.
A vzhledem k tomu že je Iorvethova linka o dost zajímavější (já bych řekl hlavně v druhé kapitole, Vergen je skvělý) tak kdo jí nedohrál, tak v podstatě nedohrál TW2.
@Paul (07.06.2016 13:46): Hele, Iorvethova linka je síce o niečo zaujímavejśia (hlavne v treťom akte), ale vzhľadom na jeho totálnu ignoráciu a ignoráciu všetkých ostatných postáv z jeho linky vo Wild Hunte sa dá povedať, že má z príbehového hľadiska väčší zmysel ísť s Rochem. Toto bohužiaľ CDPR úplne nezvládli.
@MarkJude (07.06.2016 13:07): tie questy, ktoré si popísal ti mohli pridať maximálne hodinu gameplaya. Pokiaľ normálne prechádzaš hrou, nekocháš sa krajinou, nezdržuješ sa prieskumom kaźdého kúta, nerobíš si screenshoty, ale ideš priamo za hlavným príbehom a popri tom plníš vedľajšie úlohy, na ktoré narazíš, môžeš sa k danému číslu pokojne dostať aj bez toho, aby si robil speedrun, takže buď v pohode.
Tak jsem trošku hledal a například Melitele's Heart jsem pokazil už v prologu, kdy jsem pokazil plížení a musel toho kluka, kterýmu jsem doporučil, že si má vzít zbroj a medailon mu nepomůže, zabít a tím mi úkol selhal ;) v úkolu A Sword for Monsters jsem si musel nechat vyrobit meč od trpaslíka, protože jsem bez něj prostě nemohl do lesa a byl jsem zaseknutý ;) The Nekker Contract jsem měl už téměř hotový, ale chyběly mi 2 petardy a pak mi úkol selhal při posledním úkolu prvním kapitoly.... jedním z důvodů by mohl být The Mystic River, který pokud si dobře pamatuju, tak jsem skutečně nesplnil, tedy ne, že bych ho uplně minul, ale v první kapitole jsem prostě nevěděl, co mám dělat :O a zrovna ten se třeba táhne až do třetí kapitoly :O Hung Over jsem minul úplně, v The Scent of Incense jsem lektvar odmítnul a z toho plyne, že jsem neměl ani úkol Little Shop of Dreams a Margot's Disappearance jsem minul taky... takže máte pravdu! Hodně jsem toho vynechal, ale rush to rozhodně nebyl... pak je ale otázkou, proč jsem to vynechal a jestli by tohle nemělo bejt nějak ošetřený... a teď do mě :)

Edit: Ještě dodám, že ve druhé kapitole jsem splnil všechny úkoly s tím, že jsem v úkolu From a Bygone Era prodal zápisky Dethmoldovi
@Paul (07.06.2016 00:28): Main + Extras Rushed ukazuje 22h 56m. Kedže je to priemerované, neppochybne sa to dá aj skôr (fastest ukazuje 9h 30m, aj keď tam dotyčný najskôr iba plnil hlavný príbeh) Ako si naviac správne poznamenal, pokiaľ MarkJude išiel trochu kratšou cestou Rocheho a prípadne odklikával dialógy ihneď po prečítaní, mohol tým ušetriť nejaký čas a aj s plnením sidequestov sa dostať na také číslo. ;)
@M.a.t.t. (06.06.2016 23:18): vždyť i ten link cos postnul ukazuje průměrnou dobu 24 hodin když se jede jen hlavní příběh. Pokud někdo hraje všechno včetně všech sidequestů, tak tam je completionist průměr 54. Já Steam verzi dohrál jednou tím completionist stylem a ukazuje mi 56 hodin, ikdyž reálná doba je kolem padesátky. A rozhodně to není tím že bych dvacetkrát obíhal flotsam a kochal se kytičkama nebo tak.

edit - Ale je fakt že Iorveth lajna je asi delší než Roche. Takže jestli šel MarkJude s Rochem a kašlal na sidequesty tak bych se té kratší době nedivil.
@účet smazán (06.06.2016 17:52): Z hlediska rozhodnutí možná, ale tam to dělá primárně to rozdvojení na konci druhé kapitoly. Jako celek je ale ve trojce rozhodnutí taky tuna a hlavně ten open world. Je např. možný dělat novigrad nebo skellige před velenem a hra s tím počítá.
@Bodkin (06.06.2016 16:56): prosprintovat jistě, ale pak je hloupé si stěžovat na krátkost. A dle mého chápání linearity tedy není lineární ani jeden díl TW. Ikdyž se ta míra nelinearity liší. Trojka je díky otevřenému světu nelineární nejvíc.
Teď jsem mírně zmaten, co znamená slovo lineární, protože tak jako ho chápu já, tak jsou W1 a W3 lineární.

Já dal první dohrání za nějakých 38 hodin (cca o 4 hodiny méně než W1), ale věřím, že to jde prosprintovat i za těch 22.
@MarkJude (05.06.2016 23:21): No, to robím aj ja, ale strašne ma irituje to chodenie do bedničky a dávanie ich tam/vyberanie, keď ich potrebuješ a chceš si niečo uvariť/pripraviť a dávanie pozor, ktoré už mám a ktoré nie (a môžem ich predať).

Taktiež, dúfam, že po prechode z jednej kapitoly do daľšej questové veci z inventára zmiznú Nepoužil som napr. pascu na Kajrana, ja keď som ju vyrobil, a teraz sa mi povaľuje v pasciach.
@Tarhiel (04.06.2016 20:46): tak je taky na tobě na zvážení, jestli ti ty recepty k něčemu jsou... já jsem je do včerejška taky furt nosil v intentáři pro případ "že se třeba někdy budou hodit" :D ale pak jsme uvážil, že na ten bordel už kašlu a nechal jsem si jich jen pár a ostatní prodal/dal do bedny na pozdější časy ;)
@Tarhiel (04.06.2016 20:46): No, tiež som to nehral zrovna včera, ale matne si spomínam, že s tými receptami som musel tiež žonglovať v inventári... Keby to išlo zmeniť, podľa mňa by si na to už prišiel :D
@mazar1234 (04.06.2016 20:41): Vdaka.

No, to je dlhý príbeh,ale som rád, že som sa k W2 dostal :D
To by vysvetlovalo tu sedu sipku, diky :)

Doublekliky som skusal, samozrejme aj otvorit jednotlive knihy/recepty, etc...

Recepty to zial neprepise, ale z kazdej precitanej knihy Ti vycucne info o priserach a cokolvek zaujimave, co potrebujes k hre, rovnako ako v jednotke.
@Tarhiel (04.06.2016 20:25): Seda sipka je vraj ukazatel kde je sever.

Vies ako je to uz davno co sme tu hrali Witchera 2?
Kto si to ma vsetko pamatat, si uvedom ze si 5 rokov pozadu :-D.

Na tie recepty nestaci nejaky doubleclick?
Fakt si uz nepamatam co s nimi, ale pride mi az moc hlupe aby si musel do konca hry vlacit milion zbytocnych poloziek v inventari.
Hadam sa to da nejako osefovat, snad, mozno, asi... EHM....
Neviete, ako sa dá výpnuť/čo znázorňuje zašednutá šípka na minimape?
Mal by som mať byť schopný aktivovať len jeden quest na minimape, a šípka k nemu bola vždy žltá.

Jedná sa konkrétne o zmluvy na endriagy a nekkerov. Tá šípka ukazuje kdesi do hája, kam sa ani nemôžem dostať, no keď som pozeral videá na youtube, tie hnezdá boli úplne inde.
Bug?

Taktiež, je nejak možné recepty a návody si prečítať a "zapísať do denníka" aby som ich zo sebou nemusel vláčiť?
Aj keď to skoro nič neváži, iritujú ma tie papiere v tom inventári.
@účet smazán (23.05.2016 21:51): tak to nesouhlasím, koneckonců ve trojce má Skellige taky naprosto jinou, neslovanskou, atmosféru než Velen, a Novigrad zase jinou, a než aby to škodilo tak to prospívá. Dvojka se holt odehrávala jinde než jednička a tak se v ní při tvorbě světa inspirovali i trochu jinde než u sebe doma. A tak to má být. Toussaint taky nemá se slovanskostí nic společného a yay díky bohu za to.
@Paul (23.05.2016 21:03): Ale ne, ale prostě logicky by celý univerzum, teda pokud nejsme zrovna někde v Zerrikánii, mělo mít aspoň podobnou atmosféru. Dvojka ale atmosférou místy působila jako úplně jiný lore. A vzhledem k tomu, že to i samotní vývojáři evidentně berou jako krok vedle, když u trojky sami prohlašovali návrat ke kořenům a atmosféře, tak tady podle mě není moc prostoru k diskuzi.
Ale tak jako ona i ta dvojka má ve finále dobrou atmosféru a místa jako trpasličí město nebo staré vranské a později elfí město se dají z hlediska atmosféry snadno obhájit. Jen je prostě fakt potřeba se do dvojky mnohem víc ponořit.