Malému Monreovi zemře matka a tak se chtě nechtě musí přestěhovat do dětského domova. Jeho matka byla vášnivá malířka, avšak žádný obraz nikdy nedokončila. Monroe si sebou však může vzít jen jediný obraz a vybere si obraz labutě. Tu noc labuť obživne a zavede Monroa do obrovského, avšak zcela opuštěného království. Chlapec se postupně dozvídá o králi a jeho poddaných, kteří ho kdysi obývali. Labuť Monroa láká dál a dál do království, aby se tak dozvěděl, kdo byl král vlastně zač.
Jako Monroe (v pohledu první osoby) okolo sebe rozhazujete míčky s barvou, s pomocí kterých odhalujete svoje okolí, které je ze začátku zcela bílé. Tímto způsobem hledáte cestu skrz hru a objevujete bonusové předměty nebo části pohádkové knihy o králi. S každou částí hry (kapitolou) se herní mechanika lehce mění, někdy házíte místo barev vodu nebo kutálíte kouli světla skrz tmavý les, dojde i na stavění a hru s geometrií.
Studio Giant Sparrow se podle svých slov zaměřuje na surrealistické a zcela nové herní zážitky. Přesvědčit se o tom můžete i ve jejich poslední hře What Remains of Edith Finch. Hra běží na enginu Gamebryo.
Pekna hra to bola. Taktiez aj What remains of Edith Finch