Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Ahoj, ten Marmal žádný amulet neprodává, sice se o něm zmínil, ale neprodává ho a já nevím jak ho získat.
///////
Marty McFly: Jenže problém je v tom, že nespokojený člověk je logicky nespokojenější než člověk spokojený ;)
///////

Inverzní funkce ? No chtěl jsem tím říct, že když má člověk štěstí (nebo se tak narodil/vyrostl, či zkrátka je takový), že se mu nějaká věc líbí bez toho aby se do toho nutil, tak je spokojený. Myslím že cíl je být spokojen. Ebb tu vysypal dobré důvody proč být nespokojen, s některými souhlasím a některými ne. Jenže Skyrim si užívám. A myslím, že člověk kdo si něco užívá je na tom lépe než ten, komu to nejde. Usilujeme o uspokojení, není-liž pravda ?
A cenu Kapitána Obviouse vyhrává....Garret! :D

Tenhle povedenej efekt se stane když si navléknu ArchMage Robe spolu s Morekei Mask.
Paul: Nebo chameleon neplatí na oblečení? To by bylo hodně dobré... Běhat nahej po horách, jen aby mě nebylo vidět=D
Paul: Rád vidím mage master race, pokud teda nejsi v College of Winterhold jen na návštěvě. :-)
Marty McFly: Jenže problém je v tom, že nespokojený člověk je logicky nespokojenější než člověk spokojený ;)
Say, nerozumeli sme sa, lighting efekty mi vôbec nevadia v Skyrime -- práveže sú celkom podarené, spomenul som ich v súvislosti že prekrývajú nekvalitné textúry, ktoré som postol dole v screenshotoch.
A tak udatný Say vyhrál, protože spokojený člověk je logicky spokojenější, než nespokojený člověk.
Ebb: Ach jo... Kdy už lidi konečně pochopí, že ultra neznamená "nejhezčí" (a od tebe bych to teda tuplem nečekal). Pod tímhle si vybavím něco strašně vyhlazeného, přsvětleného (nedivím se tvým reakcím na "levné" světelné efekty), rozmazaného s každým pohybem... Ale co, můj boj to není=)
Klikol som na Ultra v nastaveniach. High texture, High radiant blur, Ultra shadow, Ultra decal quality, FFAA, 8 AA, 16 AF, Water zapnuté všetky 4 reflects, View Distance všetky slidy na maxime, Ultra Distant object detail.
Ebb: Ty tam máš vážně něco blbě nastavené. Máš vykreslování textur na high quality v nastavení grafiky?
Takto nevypadá textúra z 2011. Screenshot je na maximálnych nastaveniach pri 1920X1200
http://imageshack.us/f/715/screenshot2qj.jpg/
http://imageshack.us/f/52/screenshot3sf.jpg/

Všimni si ne-animovaný vodopád v istej vzdialenosti:
http://imageshack.us/f/269/screenshot8mg.jpg/
Pár krokov bližšie, je už voda v pohybe.
http://imageshack.us/f/442/screenshot9xo.jpg/
Takto nemá vypadať hra na PC z 2011.

Edit: Tuším som čítal v nejakom interview, že level scale tam je, ale ešte som si ho v hre poriadne nevšimol. A to už mám cez 20 hodín za sebou.
Ebb: Ok, ale zůstaňme na úrovni RPG. FPS je jinde. A jestli má AoC hezčí grafiku, tak by sis měl něco udělat s nastavením SkyrimPrefs.ini souboru ;)

A pokud vím, tak levescale ve Skyrimu není, je to tak?
Say: Ja som ani raz nespomenul W2 ako benchmark. Pozri si Just Cause 2 -- svet má možno 10 násobne väčší od Skyrimu (bez nadsázky), funguje výhradne na Dx10 a Dx11, a graficky oproti Skyrimu je škoda reči porovnávať. Zaberá väčší rozsah od púšte, cez zasnežené hory až po tropické pláže a celý svet je otvorený do všetkých smerov. Just Cause 2 vyšiel 20 mesiacov pred Skyrimom.

Ale môžem spomenúť aj Age of Conan- Dx10 a Dx11, onlinovka kde je množstvo hráčov okolo teba (tým pádom daleko náročnejšie na PC), je to z roku 2008 a znovu oproti Skyrimu vyťazí vo všetkých parametroch. Rozdiel v AoC medzi Dx9 a Dx10/11 je dosť odlišný, čiže ak budeš porovnávať tak hľadaj Dx10 screenshoty.

Sevencreature: Oproti Oblivionu je Skyrim určite lepší, aspoň teda pre mňa, najmä ten level scale v Oblivione som nemohol prekusnúť a v Skyrime ho zatiaľ ani nevnímam.
Tarhiel: Padly tu nedávno spekulace o pokračování Icewind Dale... Ale kdo ví.

Jedi: =D
Say: Jop, je to fake...ale v originále je to ještě smutnější - reaguje na trailer Twilight (tuším dvojky).
Whirt: Ten Mharmal amulet neprodává.Sice o něm mluví, ale nejde koupit a ani nezadává žádný úkol.
..oficiálne to neoznámili, ale Pete Hines utrúsil, že práva na hru nekupovali iba kvôli vydaniu jedinej časti. Mno, uvidíme.
Say: Tohle video... podobně jsem reagoval, když jsem viděl poprvé trailer na Skyrim :)

Whirt: Tohle je dost zajímavá otázka... Taky jsem nad tím přemýšlel a stále mi to nejde do hlavy :)
Say: Fíha, ja som si myslel, že keď sa teraz do Obsidianu vrátil tvorca Falloutu, tak Obsidian bude chcieť robiť pokračovanie. Vraj začali zhánať 2D grafikov.
Say: Já si taky myslím, že Skyrim se od Oblivionu vcelku liší...

Ale stejně mám pocit, že se tu víc kritizuje než chválí, to mě zajímá, jak mě to lidi vysvětlíte tentokrát, když jste mi vysvětlili, proč se "musí" kritizovat před vydáním :)
valcik: Pockaj, to su uz vonku oficialne inofrmacie, ze Bethesda pracuje na Falloute 4?
Ebb: Čili +/- Oblivion 2.0? Jsem rád za ušetřené peníze a čas :)
Ebb: Víš, kolik lidí by hru, která bude renderovat v realtimu tolik detailů, dnes rozjelo? Witcher 2 má tu "výhodu", že nemá volné prostředí a vesměs se přechází z lokace do lokace, která je navíc obklopena stěnami = více možností pro práci s detaily kolem hráče. Kdybys měl animovat, stínovat a vykreslovat kde jaký pixel někde v dáli za horizontem (Skyrim), tak bys potřeboval to samé, čím se renderují animáky od Pixaru (nějakých 200 propojených dual-core CPU, a to ještě není k realtime).

Kromě toho hru s DX10 snad ani neznám a DX11 ti něco, jako nepropustnost deště skrze textury neudělá.
Tak mi napadá, že Bethesda asi na tomto istom engine postaví aj Fallout 4. Nejaké nadávky na DX9 si teda odložte do zásoby. xD
No zvuky a hudba sú v podstate totožné s Morrowindom a Oblivionom. Unikátny tune som ešte nezapočul.

Atmosféra nie je dobrá, pretože svet pôsobí príliš plasticky a umelo. Pohyb NPC v dialke vypadá tak trochu out-of-place.
Okrem toho, mne zabijá atmosféru fakt že prídem do usadlosti čo nazývajú dedinou a sú tam tri domy (krčma, obchod a dom jedného NPC). Tam sa porozprávam s NPC, ten mi povie že raz za rok ide na dlhý a náročný pilgrimage na horu, ktorú potom človek vyleze za 5 minút a stretne pri tom jedného vlka. Na konci potom urobím náročný trial, ktorý pozostáva z použitia dvoch rôznych "shoutov" a takto môžem pokračovať. Všetko pôsobí len tak "akože". Nemôžem si pomôcť.
Garion: tak sorry za spam :) Ale mně to přijde vtipný. Hlavně to krásně demonstruje největší chybu všech TES - přílišná volnost je na škodu.
Ebb: Zvuky a hudbu? To myslíš vážně? Soundtrack mě překvapil už jenom tím, jk dokresloval tu atmosféru, o které tvrdíš jak je... (spíš jak není). Zvuky jsou jednou z věcí, která se mi zdá opravdu promakaná, svět je různorodý a a dungeony se mi valná většina taky nezdají copy n' paste... U UI souhlasím a design - ten záleží na daném člověku.

Bodkin: Proto vidím každý den u obchodů s hrama obdivovat malý děti hry co mají suprovou grafiku (ale sou o ničem ;))... Jednoduše řečeno - s dobrou grafikou má hra téměř vyhráno.
1) Pochybuji, že Ebb tomu dal taková procenta jen kvůli grafice. Na to je příliš komplikovaná osobnost.

2) Nechápu, jak nechápeš dnešní dobu jako honbu za tou nej grafikou. Teď je to mnohem horší než kdy dřív.
Ja som nestrhol percenta len za grafiku. Ale aj za zvuky, hudbu, atmosféru, svet, UI a design.
Ebb: Nechápu, jak se i v této době může najít někdo komu tak urputně záleží na grafice, že hře dokáže strhnout taková procenta... Chápal bych to tak před deseti lety, ale teď mě to přijde přitažené za vlasy. Mě osobně grafika vůbec nedráždí, i když není taková jako např. u W2 a raděj si užívám té naprosto bezkonkurenční atmosféry, mythologie a míst...

Damaj: K dostání je za 200 septimů od Maramala. Tohoto překupníka sňatkových amuletů najdeš nejdříve v Bee and Barb (v hostinci ve městě Riften) a později v Riftenském Temple of Mara (Chrám Mary).
Ahoj, nevíte, kde získat (koupit) ten amulet (medailon), díky kterému můžu mít svatbu? Díky.
Tak to ani zďaleka. Skyrim je technologicky postavený na 5-6 rokov starých konzolách, oprav ma ak sa mýlim. Čo v podstate GPU už 8xxx rady by to mali zvládať. Čokolvek náročnejšie konzoly nezvládajú a teda technologicky je grafika na úrovni roka 2006-2007, k tomu môžem pripočítať rok za o niečo lepšiu hru svetiel a rôznych lacných efektov (ako sú tie sharpen filtre na textúrach)

Jednoducho na rok 2011 by som čakal viac ako úplnu rozmazanosť textúr vzdialených 25 metrov odo mňa, či pohľad na hranatý kraj sveta pri vylezení na najvyššiu horu, alebo nepohyblivosť trávy pri pohybe postavy, alebo ne-animovanosť pádu vody vo vodopáde pri už kratšej vzdialenosti. Všetko mám na maxime a vypadá to jednoducho zle na rok 2011. Pozri sa na hry čo využívajú DX11 alebo DX10, to je neporovnateľné.

To počasie, ak myslíš dážd, je ďalšia vec čo ma sklamala. Stále prší aj cez strechu, stále nie je v options možnosť zmeniť ambient volume a stále dážd nie je sprevádzaný poriadnym vetrom. Odfláknuté na celej čiare.
Nebýt Witchera 2, tak Skyrim bude po grafické stránce stejně "revoluční", jako Morrowind nebo Oblivion ve své době, Ebbe.

A ačkoliv má W2 mnohonásobně lepší textury, animace a ucelený vizuální styl, Skyrim se pyšní neuvěřitelně přesvědčivým počasím a práci se světly. Úžasné.
GodOfTheSick: Viz dovednost "Obchodník" ve stromě "Přesvědčování"... Pak jen stačí najít toho nejbohatšího.