System Shock 2 byl společným dílem studií Looking Glass a Irrational Games. Ačkoli se na jeho vývoji přímo nepodílel tvůrce prvního dílu, Warren Spector, titul na předchůdce úspěšně navázal a získal si početné zástupy příznivců.
Grafika na svou dobu sice nebyla úplně nejlepší (především co se kvality modelů týče), hra nicméně tento zápor více než vynahradila hratelností snoubící klasickou FPS s propracovaným RPG systémem vývoje postavy a místy také velice dusnou atmosférou. Hráč je odkázán téměř výhradně sám na sebe a s trochou munice musí přežít několik děsivých hodin na zdánlivě opuštěných palubách vesmírné lodi zvané Von Braun. System Shock 2 je považován za jednu z nejhororovějších her v historii.
Grafika na svou dobu sice nebyla úplně nejlepší (především co se kvality modelů týče), hra nicméně tento zápor více než vynahradila hratelností snoubící klasickou FPS s propracovaným RPG systémem vývoje postavy a místy také velice dusnou atmosférou. Hráč je odkázán téměř výhradně sám na sebe a s trochou munice musí přežít několik děsivých hodin na zdánlivě opuštěných palubách vesmírné lodi zvané Von Braun. System Shock 2 je považován za jednu z nejhororovějších her v historii.
System Shock 2 byl společným dílem studií Looking Glass a Irrational Games. Ačkoli se na jeho vývoji přímo nepodílel tvůrce prvního dílu, Warren Spector, titul na předchůdce úspěšně navázal a získal si početné zástupy příznivců.
Grafika na svou dobu sice nebyla úplně nejlepší (především co se kvality modelů týče), hra nicméně tento zápor více než vynahradila hratelností snoubící klasickou FPS s propracovaným RPG systémem vývoje postavy a místy také velice dusnou atmosférou. Hráč je odkázán téměř výhradně sám na sebe a s trochou munice musí přežít několik děsivých hodin na zdánlivě opuštěných palubách vesmírné lodi zvané Von Braun. System Shock 2 je považován za jednu z nejhororovějších her v historii.
Grafika na svou dobu sice nebyla úplně nejlepší (především co se kvality modelů týče), hra nicméně tento zápor více než vynahradila hratelností snoubící klasickou FPS s propracovaným RPG systémem vývoje postavy a místy také velice dusnou atmosférou. Hráč je odkázán téměř výhradně sám na sebe a s trochou munice musí přežít několik děsivých hodin na zdánlivě opuštěných palubách vesmírné lodi zvané Von Braun. System Shock 2 je považován za jednu z nejhororovějších her v historii.
System Shock 2 byl společným dílem studií Looking Glass a Irrational Games. Ačkoli se na jeho vývoji přímo nepodílel tvůrce prvního dílu, Warren Spector, titul na předchůdce úspěšně navázal a získal si početné zástupy příznivců.
Grafika na svou dobu sice nebyla úplně nejlepší (především co se kvality modelů týče), hra nicméně tento zápor více než vynahradila hratelností snoubící klasickou FPS s propracovaným RPG systémem vývoje postavy a místy také velice dusnou atmosférou. Hráč je odkázán téměř výhradně sám na sebe a s trochou munice musí přežít několik děsivých hodin na zdánlivě opuštěných palubách vesmírné lodi zvané Von Braun. System Shock 2 je považován za jednu z nejhororovějších her v historii.
Grafika na svou dobu sice nebyla úplně nejlepší (především co se kvality modelů týče), hra nicméně tento zápor více než vynahradila hratelností snoubící klasickou FPS s propracovaným RPG systémem vývoje postavy a místy také velice dusnou atmosférou. Hráč je odkázán téměř výhradně sám na sebe a s trochou munice musí přežít několik děsivých hodin na zdánlivě opuštěných palubách vesmírné lodi zvané Von Braun. System Shock 2 je považován za jednu z nejhororovějších her v historii.
System Shock 2 byl společným dílem studií Looking Glass a Irrational Games. Ačkoli se na jeho vývoji přímo nepodílel tvůrce prvního dílu, Warren Spector, titul na předchůdce úspěšně navázal a získal si početné zástupy příznivců.
Grafika na svou dobu sice nebyla úplně nejlepší (především co se kvality modelů týče), hra nicméně tento zápor více než vynahradila hratelností snoubící klasickou FPS s propracovaným RPG systémem vývoje postavy a místy také velice dusnou atmosférou. Hráč je odkázán téměř výhradně sám na sebe a s trochou munice musí přežít několik děsivých hodin na zdánlivě opuštěných palubách vesmírné lodi zvané Von Braun. System Shock 2 je považován za jednu z nejhororovějších her v historii.
Grafika na svou dobu sice nebyla úplně nejlepší (především co se kvality modelů týče), hra nicméně tento zápor více než vynahradila hratelností snoubící klasickou FPS s propracovaným RPG systémem vývoje postavy a místy také velice dusnou atmosférou. Hráč je odkázán téměř výhradně sám na sebe a s trochou munice musí přežít několik děsivých hodin na zdánlivě opuštěných palubách vesmírné lodi zvané Von Braun. System Shock 2 je považován za jednu z nejhororovějších her v historii.
System Shock 2 byl společným dílem studií Looking Glass a Irrational Games. Ačkoli se na jeho vývoji přímo nepodílel tvůrce prvního dílu, Warren Spector, titul na předchůdce úspěšně navázal a získal si početné zástupy příznivců.
Grafika na svou dobu sice nebyla úplně nejlepší (především co se kvality modelů týče), hra nicméně tento zápor více než vynahradila hratelností snoubící klasickou FPS s propracovaným RPG systémem vývoje postavy a místy také velice dusnou atmosférou. Hráč je odkázán téměř výhradně sám na sebe a s trochou munice musí přežít několik děsivých hodin na zdánlivě opuštěných palubách vesmírné lodi zvané Von Braun. System Shock 2 je považován za jednu z nejhororovějších her v historii.
Grafika na svou dobu sice nebyla úplně nejlepší (především co se kvality modelů týče), hra nicméně tento zápor více než vynahradila hratelností snoubící klasickou FPS s propracovaným RPG systémem vývoje postavy a místy také velice dusnou atmosférou. Hráč je odkázán téměř výhradně sám na sebe a s trochou munice musí přežít několik děsivých hodin na zdánlivě opuštěných palubách vesmírné lodi zvané Von Braun. System Shock 2 je považován za jednu z nejhororovějších her v historii.
Na druhém díle se podílela společně dvě studia Looking Glass a Irrational Games, a ačkoli se na jeho vývoji přímo nepodílel tvůrce prvního dílu, Warren Spector, titul na předchůdce úspěšně navázal a získal si početné zástupy příznivců.
Hráč je odkázán téměř výhradně sám na sebe a s trochou munice musí přežít několik děsivých hodin na zdánlivě opuštěných palubách vesmírné lodi zvané Von Braun.
System Shock 2 kombinuje směsici několika žánrů, především FPS a RPG. Jsou v něm ale zastoupeny i prvky stealth akce, díky tomu umožňuje, v kůži několika rozdílných postav, vždy trochu odlišný styl hraní a poskytuje tak znovuhratelnost. Stejně jako vzájemné kombinování všech stylů dohromady v průběhu jednoho hraní. To z něho dělá unikátní koktejl, namíchaný tísnivou atmosférou, variabilními úrovněmi, nelineárním řešením situací, strhujícím příběhem a odpovídající herní dobou.
Jako engine byl použit ten z Thief: The Dark Project pojmenovaný Dark Engine, proto toto pokračování nedisponovalo v době vydání dostatečnou technickou stránkou, jako ostatní hry té doby. Dnes je skrze moderskou komunitu možné se zbavit veškerých neduhů a problémů, způsobených migrací na nové operační systémy a výkonnější počítače. Výjimkou tak není podpora širokoúhlých rozlišení, 32 bitové grafiky apod.
System Shock 2 je považován za jednu z nejhororovějších her v historii.
Hráč je odkázán téměř výhradně sám na sebe a s trochou munice musí přežít několik děsivých hodin na zdánlivě opuštěných palubách vesmírné lodi zvané Von Braun.
System Shock 2 kombinuje směsici několika žánrů, především FPS a RPG. Jsou v něm ale zastoupeny i prvky stealth akce, díky tomu umožňuje, v kůži několika rozdílných postav, vždy trochu odlišný styl hraní a poskytuje tak znovuhratelnost. Stejně jako vzájemné kombinování všech stylů dohromady v průběhu jednoho hraní. To z něho dělá unikátní koktejl, namíchaný tísnivou atmosférou, variabilními úrovněmi, nelineárním řešením situací, strhujícím příběhem a odpovídající herní dobou.
Jako engine byl použit ten z Thief: The Dark Project pojmenovaný Dark Engine, proto toto pokračování nedisponovalo v době vydání dostatečnou technickou stránkou, jako ostatní hry té doby. Dnes je skrze moderskou komunitu možné se zbavit veškerých neduhů a problémů, způsobených migrací na nové operační systémy a výkonnější počítače. Výjimkou tak není podpora širokoúhlých rozlišení, 32 bitové grafiky apod.
System Shock 2 je považován za jednu z nejhororovějších her v historii.
Na druhém díle se podílela společně dvě studia Looking Glass a Irrational Games, a ačkoli se na jeho vývoji přímo nepodílel tvůrce prvního dílu, Warren Spector, titul na předchůdce úspěšně navázal a získal si početné zástupy příznivců.
Hráč je odkázán téměř výhradně sám na sebe a s trochou munice musí přežít několik děsivých hodin na zdánlivě opuštěných palubách vesmírné lodi zvané Von Braun.
System Shock 2 kombinuje směsici několika žánrů, především FPS a RPG. Jsou v něm ale zastoupeny i prvky stealth akce, díky tomu umožňuje, v kůži několika rozdílných postav, vždy trochu odlišný styl hraní a poskytuje tak znovuhratelnost. Stejně jako vzájemné kombinování všech stylů dohromady v průběhu jednoho hraní. To z něho dělá unikátní koktejl, namíchaný tísnivou atmosférou, variabilními úrovněmi, nelineárním řešením situací, strhujícím příběhem a odpovídající herní dobou.
Jako engine byl použit ten z Thief: The Dark Project pojmenovaný Dark Engine, proto toto pokračování nedisponovalo v době vydání dostatečnou technickou stránkou, jako ostatní hry té doby. Dnes je skrze moderskou komunitu možné se zbavit veškerých neduhů a problémů, způsobených migrací na nové operační systémy a výkonnější počítače. Výjimkou tak není podpora širokoúhlých rozlišení, 32bitové grafiky apod.
System Shock 2 je považován za jednu z nejhororovějších her v historii.
Hráč je odkázán téměř výhradně sám na sebe a s trochou munice musí přežít několik děsivých hodin na zdánlivě opuštěných palubách vesmírné lodi zvané Von Braun.
System Shock 2 kombinuje směsici několika žánrů, především FPS a RPG. Jsou v něm ale zastoupeny i prvky stealth akce, díky tomu umožňuje, v kůži několika rozdílných postav, vždy trochu odlišný styl hraní a poskytuje tak znovuhratelnost. Stejně jako vzájemné kombinování všech stylů dohromady v průběhu jednoho hraní. To z něho dělá unikátní koktejl, namíchaný tísnivou atmosférou, variabilními úrovněmi, nelineárním řešením situací, strhujícím příběhem a odpovídající herní dobou.
Jako engine byl použit ten z Thief: The Dark Project pojmenovaný Dark Engine, proto toto pokračování nedisponovalo v době vydání dostatečnou technickou stránkou, jako ostatní hry té doby. Dnes je skrze moderskou komunitu možné se zbavit veškerých neduhů a problémů, způsobených migrací na nové operační systémy a výkonnější počítače. Výjimkou tak není podpora širokoúhlých rozlišení, 32bitové grafiky apod.
System Shock 2 je považován za jednu z nejhororovějších her v historii.
Na druhém díle se podílela společně dvě studia Looking Glass a Irrational Games, a ačkoli se na jeho vývoji přímo nepodílel tvůrce prvního dílu, Warren Spector, titul na předchůdce úspěšně navázal a získal si početné zástupy příznivců.
Hráč je odkázán téměř výhradně sám na sebe a s trochou munice musí přežít několik děsivých hodin na zdánlivě opuštěných palubách vesmírné lodi zvané Von Braun.
System Shock 2 kombinuje směsici několika žánrů, především FPS a RPG. Jsou v něm ale zastoupeny i prvky stealth akce, díky tomu umožňuje, v kůži několika rozdílných postav, vždy trochu odlišný styl hraní a poskytuje tak znovuhratelnost. Stejně jako vzájemné kombinování všech stylů dohromady v průběhu jednoho hraní. To z něho dělá unikátní koktejl, namíchaný tísnivou atmosférou, variabilními úrovněmi, nelineárním řešením situací, strhujícím příběhem a odpovídající herní dobou.
Jako engine byl použit ten z Thief: The Dark Project pojmenovaný Dark Engine, proto toto pokračování nedisponovalo v době vydání dostatečnou technickou stránkou, jako ostatní hry té doby. Dnes je skrze moderskou komunitu možné se zbavit veškerých neduhů a problémů, způsobených migrací na nové operační systémy a výkonnější počítače. Výjimkou tak není podpora širokoúhlých rozlišení, 32bitové grafiky apod.
System Shock 2 je považován za jednu z nejhororovějších her v historii.
Hráč je odkázán téměř výhradně sám na sebe a s trochou munice musí přežít několik děsivých hodin na zdánlivě opuštěných palubách vesmírné lodi zvané Von Braun.
System Shock 2 kombinuje směsici několika žánrů, především FPS a RPG. Jsou v něm ale zastoupeny i prvky stealth akce, díky tomu umožňuje, v kůži několika rozdílných postav, vždy trochu odlišný styl hraní a poskytuje tak znovuhratelnost. Stejně jako vzájemné kombinování všech stylů dohromady v průběhu jednoho hraní. To z něho dělá unikátní koktejl, namíchaný tísnivou atmosférou, variabilními úrovněmi, nelineárním řešením situací, strhujícím příběhem a odpovídající herní dobou.
Jako engine byl použit ten z Thief: The Dark Project pojmenovaný Dark Engine, proto toto pokračování nedisponovalo v době vydání dostatečnou technickou stránkou, jako ostatní hry té doby. Dnes je skrze moderskou komunitu možné se zbavit veškerých neduhů a problémů, způsobených migrací na nové operační systémy a výkonnější počítače. Výjimkou tak není podpora širokoúhlých rozlišení, 32bitové grafiky apod.
System Shock 2 je považován za jednu z nejhororovějších her v historii.
Na druhém díle se podílela společně dvě studia Looking Glass a Irrational Games, a ačkoli se na jeho vývoji přímo nepodílel tvůrce prvního dílu, Warren Spector, titul na předchůdce úspěšně navázal a získal si početné zástupy příznivců.
Hráč je odkázán téměř výhradně sám na sebe a s trochou munice musí přežít několik děsivých hodin na zdánlivě opuštěných palubách vesmírné lodi zvané Von Braun.
System Shock 2 kombinuje směsici několika žánrů, především FPS a RPG. Jsou v něm ale zastoupeny i prvky stealth akce, díky tomu umožňuje, v kůži několika rozdílných postav, vždy trochu odlišný styl hraní a poskytuje tak znovuhratelnost. Stejně jako vzájemné kombinování všech stylů dohromady v průběhu jednoho hraní. To z něho dělá unikátní koktejl, namíchaný tísnivou atmosférou, variabilními úrovněmi, nelineárním řešením situací, strhujícím příběhem a odpovídající herní dobou.
Jako engine byl použit ten z Thief: The Dark Project pojmenovaný Dark Engine, proto toto pokračování nedisponovalo v době vydání dostatečnou technickou stránkou, jako ostatní hry té doby. Dnes je skrze moderskou komunitu možné se zbavit veškerých neduhů a problémů, způsobených migrací na nové operační systémy a výkonnější počítače. Výjimkou tak není podpora širokoúhlých rozlišení, 32bitové grafiky apod.
System Shock 2 je považován za jednu z nejhororovějších her v historii.
Hráč je odkázán téměř výhradně sám na sebe a s trochou munice musí přežít několik děsivých hodin na zdánlivě opuštěných palubách vesmírné lodi zvané Von Braun.
System Shock 2 kombinuje směsici několika žánrů, především FPS a RPG. Jsou v něm ale zastoupeny i prvky stealth akce, díky tomu umožňuje, v kůži několika rozdílných postav, vždy trochu odlišný styl hraní a poskytuje tak znovuhratelnost. Stejně jako vzájemné kombinování všech stylů dohromady v průběhu jednoho hraní. To z něho dělá unikátní koktejl, namíchaný tísnivou atmosférou, variabilními úrovněmi, nelineárním řešením situací, strhujícím příběhem a odpovídající herní dobou.
Jako engine byl použit ten z Thief: The Dark Project pojmenovaný Dark Engine, proto toto pokračování nedisponovalo v době vydání dostatečnou technickou stránkou, jako ostatní hry té doby. Dnes je skrze moderskou komunitu možné se zbavit veškerých neduhů a problémů, způsobených migrací na nové operační systémy a výkonnější počítače. Výjimkou tak není podpora širokoúhlých rozlišení, 32bitové grafiky apod.
System Shock 2 je považován za jednu z nejhororovějších her v historii.
Na druhém díle se podílela společně dvě studia Looking Glass a Irrational Games, a ačkoli se na jeho vývoji přímo nepodílel tvůrce prvního dílu, Warren Spector, titul na předchůdce úspěšně navázal a získal si početné zástupy příznivců.
Hráč je odkázán téměř výhradně sám na sebe a s trochou munice musí přežít několik děsivých hodin na zdánlivě opuštěných palubách vesmírné lodi zvané Von Braun.
System Shock 2 kombinuje směsici několika žánrů, především FPS a RPG. Jsou v něm ale zastoupeny i prvky stealth akce, díky tomu umožňuje, v kůži několika rozdílných postav, vždy trochu odlišný styl hraní a poskytuje tak znovuhratelnost. Stejně jako vzájemné kombinování všech stylů dohromady v průběhu jednoho hraní. To z něho dělá unikátní koktejl, namíchaný tísnivou atmosférou, variabilními úrovněmi, nelineárním řešením situací, strhujícím příběhem a odpovídající herní dobou.
Jako engine byl použit ten z Thief: The Dark Project pojmenovaný Dark Engine, proto toto pokračování nedisponovalo v době vydání dostatečnou technickou stránkou, jako ostatní hry té doby. Dnes je skrze moderskou komunitu možné se zbavit veškerých neduhů a problémů, způsobených migrací na nové operační systémy a výkonnější počítače. Výjimkou tak není podpora širokoúhlých rozlišení, 32bitové grafiky apod.
Hráč je odkázán téměř výhradně sám na sebe a s trochou munice musí přežít několik děsivých hodin na zdánlivě opuštěných palubách vesmírné lodi zvané Von Braun.
System Shock 2 kombinuje směsici několika žánrů, především FPS a RPG. Jsou v něm ale zastoupeny i prvky stealth akce, díky tomu umožňuje, v kůži několika rozdílných postav, vždy trochu odlišný styl hraní a poskytuje tak znovuhratelnost. Stejně jako vzájemné kombinování všech stylů dohromady v průběhu jednoho hraní. To z něho dělá unikátní koktejl, namíchaný tísnivou atmosférou, variabilními úrovněmi, nelineárním řešením situací, strhujícím příběhem a odpovídající herní dobou.
Jako engine byl použit ten z Thief: The Dark Project pojmenovaný Dark Engine, proto toto pokračování nedisponovalo v době vydání dostatečnou technickou stránkou, jako ostatní hry té doby. Dnes je skrze moderskou komunitu možné se zbavit veškerých neduhů a problémů, způsobených migrací na nové operační systémy a výkonnější počítače. Výjimkou tak není podpora širokoúhlých rozlišení, 32bitové grafiky apod.
Na druhém díle se podílela společně dvě studia Looking Glass a Irrational Games, a ačkoli se na jeho vývoji přímo nepodílel tvůrce prvního dílu, Warren Spector, titul na předchůdce úspěšně navázal a získal si početné zástupy příznivců.
Hráč je odkázán téměř výhradně sám na sebe a s trochou munice musí přežít několik děsivých hodin na zdánlivě opuštěných palubách vesmírné lodi zvané Von Braun.
System Shock 2 kombinuje směsici několika žánrů, především FPS a RPG. Jsou v něm ale zastoupeny i prvky stealth akce, díky tomu umožňuje, v kůži několika rozdílných postav, vždy trochu odlišný styl hraní a poskytuje tak znovuhratelnost. Stejně jako vzájemné kombinování všech stylů dohromady v průběhu jednoho hraní. To z něho dělá unikátní koktejl, namíchaný tísnivou atmosférou, variabilními úrovněmi, nelineárním řešením situací, strhujícím příběhem a odpovídající herní dobou.
Jako engine byl použit ten z Thief: The Dark Project pojmenovaný Dark Engine, proto toto pokračování nedisponovalo v době vydání dostatečnou technickou stránkou, jako ostatní hry té doby. Dnes je skrze moderskou komunitu možné se zbavit veškerých neduhů a problémů, způsobených migrací na nové operační systémy a výkonnější počítače. Výjimkou tak není podpora širokoúhlých rozlišení, 32bitové grafiky apod.
Hráč je odkázán téměř výhradně sám na sebe a s trochou munice musí přežít několik děsivých hodin na zdánlivě opuštěných palubách vesmírné lodi zvané Von Braun.
System Shock 2 kombinuje směsici několika žánrů, především FPS a RPG. Jsou v něm ale zastoupeny i prvky stealth akce, díky tomu umožňuje, v kůži několika rozdílných postav, vždy trochu odlišný styl hraní a poskytuje tak znovuhratelnost. Stejně jako vzájemné kombinování všech stylů dohromady v průběhu jednoho hraní. To z něho dělá unikátní koktejl, namíchaný tísnivou atmosférou, variabilními úrovněmi, nelineárním řešením situací, strhujícím příběhem a odpovídající herní dobou.
Jako engine byl použit ten z Thief: The Dark Project pojmenovaný Dark Engine, proto toto pokračování nedisponovalo v době vydání dostatečnou technickou stránkou, jako ostatní hry té doby. Dnes je skrze moderskou komunitu možné se zbavit veškerých neduhů a problémů, způsobených migrací na nové operační systémy a výkonnější počítače. Výjimkou tak není podpora širokoúhlých rozlišení, 32bitové grafiky apod.