Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
System Shock 2 System Shock 2 System Shock 2 System Shock 2 System Shock 2 System Shock 2 System Shock 2 System Shock 2 System Shock 2 System Shock 2 System Shock 2

System Shock 2: Enhanced Edition

System Shock 2: Enhanced Edition

System Shock 2: Enhanced Edition

Irrational Games
Irrational Games •  Looking Glass Studios
Irrational Games •  Looking Glass Studios
Irrational Games •  Looking Glass Studios
Irrational Games •  Looking Glass Studios
Irrational Games •  Looking Glass Studios
Irrational Games •  Looking Glass Studios
Irrational Games •  Looking Glass Studios
Irrational Games •  Looking Glass Studios
Irrational Games •  Looking Glass Studios
Irrational Games •  Looking Glass Studios
PC
11.08.1999
PC
11.08.1999
PC
11.08.1999
PC
11.08.1999
PC
11.08.1999
PC
11.08.1999
PC
11.08.1999
PC
11.08.1999
PC
11.08.1999
PC
11.08.1999
PC
11.08.1999
System Shock 2 System Shock 2 System Shock 2 System Shock 2 System Shock 2 System Shock 2 System Shock 2 System Shock 2 System Shock 2 System Shock 2 System Shock 2
Žánr
akce > 1st person akce *
RPG > nezařazeno
akce > 1st person akce *
RPG > nezařazeno
akce > 1st person akce *
RPG > nezařazeno
akce > 1st person akce *
RPG > nezařazeno
akce > 1st person akce *
RPG > nezařazeno
akce > 1st person akce *
RPG > nezařazeno
akce > 1st person akce *
RPG > nezařazeno
akce > 1st person akce *
RPG > nezařazeno
akce > 1st person akce *
RPG > nezařazeno
akce > 1st person akce *
RPG > nezařazeno
akce > 1st person akce *
RPG > nezařazeno

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ano ano ano ano ano ano ano ano ano ano ano

System Shock 2 byl společným dílem studií Looking Glass a Irrational Games. Ačkoli se na jeho vývoji přímo nepodílel tvůrce prvního dílu, Warren Spector, titul na předchůdce úspěšně navázal a získal si početné zástupy příznivců.

Grafika na svou dobu sice nebyla úplně nejlepší (především co se kvality modelů týče), hra nicméně tento zápor více než vynahradila hratelností snoubící klasickou FPS s propracovaným RPG systémem vývoje postavy a místy také velice dusnou atmosférou. Hráč je odkázán téměř výhradně sám na sebe a s trochou munice musí přežít několik děsivých hodin na zdánlivě opuštěných palubách vesmírné lodi zvané Von Braun. System Shock 2 je považován za jednu z nejhororovějších her v historii.
System Shock 2 byl společným dílem studií Looking Glass a Irrational Games. Ačkoli se na jeho vývoji přímo nepodílel tvůrce prvního dílu, Warren Spector, titul na předchůdce úspěšně navázal a získal si početné zástupy příznivců.

Grafika na svou dobu sice nebyla úplně nejlepší (především co se kvality modelů týče), hra nicméně tento zápor více než vynahradila hratelností snoubící klasickou FPS s propracovaným RPG systémem vývoje postavy a místy také velice dusnou atmosférou. Hráč je odkázán téměř výhradně sám na sebe a s trochou munice musí přežít několik děsivých hodin na zdánlivě opuštěných palubách vesmírné lodi zvané Von Braun. System Shock 2 je považován za jednu z nejhororovějších her v historii.
System Shock 2 byl společným dílem studií Looking Glass a Irrational Games. Ačkoli se na jeho vývoji přímo nepodílel tvůrce prvního dílu, Warren Spector, titul na předchůdce úspěšně navázal a získal si početné zástupy příznivců.

Grafika na svou dobu sice nebyla úplně nejlepší (především co se kvality modelů týče), hra nicméně tento zápor více než vynahradila hratelností snoubící klasickou FPS s propracovaným RPG systémem vývoje postavy a místy také velice dusnou atmosférou. Hráč je odkázán téměř výhradně sám na sebe a s trochou munice musí přežít několik děsivých hodin na zdánlivě opuštěných palubách vesmírné lodi zvané Von Braun. System Shock 2 je považován za jednu z nejhororovějších her v historii.
System Shock 2 byl společným dílem studií Looking Glass a Irrational Games. Ačkoli se na jeho vývoji přímo nepodílel tvůrce prvního dílu, Warren Spector, titul na předchůdce úspěšně navázal a získal si početné zástupy příznivců.

Grafika na svou dobu sice nebyla úplně nejlepší (především co se kvality modelů týče), hra nicméně tento zápor více než vynahradila hratelností snoubící klasickou FPS s propracovaným RPG systémem vývoje postavy a místy také velice dusnou atmosférou. Hráč je odkázán téměř výhradně sám na sebe a s trochou munice musí přežít několik děsivých hodin na zdánlivě opuštěných palubách vesmírné lodi zvané Von Braun. System Shock 2 je považován za jednu z nejhororovějších her v historii.
System Shock 2 byl společným dílem studií Looking Glass a Irrational Games. Ačkoli se na jeho vývoji přímo nepodílel tvůrce prvního dílu, Warren Spector, titul na předchůdce úspěšně navázal a získal si početné zástupy příznivců.

Grafika na svou dobu sice nebyla úplně nejlepší (především co se kvality modelů týče), hra nicméně tento zápor více než vynahradila hratelností snoubící klasickou FPS s propracovaným RPG systémem vývoje postavy a místy také velice dusnou atmosférou. Hráč je odkázán téměř výhradně sám na sebe a s trochou munice musí přežít několik děsivých hodin na zdánlivě opuštěných palubách vesmírné lodi zvané Von Braun. System Shock 2 je považován za jednu z nejhororovějších her v historii.
Na druhém díle se podílela společně dvě studia Looking Glass a Irrational Games, a ačkoli se na jeho vývoji přímo nepodílel tvůrce prvního dílu, Warren Spector, titul na předchůdce úspěšně navázal a získal si početné zástupy příznivců.

Hráč je odkázán téměř výhradně sám na sebe a s trochou munice musí přežít několik děsivých hodin na zdánlivě opuštěných palubách vesmírné lodi zvané Von Braun.

System Shock 2 kombinuje směsici několika žánrů, především FPS a RPG. Jsou v něm ale zastoupeny i prvky stealth akce, díky tomu umožňuje, v kůži několika rozdílných postav, vždy trochu odlišný styl hraní a poskytuje tak znovuhratelnost. Stejně jako vzájemné kombinování všech stylů dohromady v průběhu jednoho hraní. To z něho dělá unikátní koktejl, namíchaný tísnivou atmosférou, variabilními úrovněmi, nelineárním řešením situací, strhujícím příběhem a odpovídající herní dobou.

Jako engine byl použit ten z Thief: The Dark Project pojmenovaný Dark Engine, proto toto pokračování nedisponovalo v době vydání dostatečnou technickou stránkou, jako ostatní hry té doby. Dnes je skrze moderskou komunitu možné se zbavit veškerých neduhů a problémů, způsobených migrací na nové operační systémy a výkonnější počítače. Výjimkou tak není podpora širokoúhlých rozlišení, 32 bitové grafiky apod.

System Shock 2 je považován za jednu z nejhororovějších her v historii.
Na druhém díle se podílela společně dvě studia Looking Glass a Irrational Games, a ačkoli se na jeho vývoji přímo nepodílel tvůrce prvního dílu, Warren Spector, titul na předchůdce úspěšně navázal a získal si početné zástupy příznivců.

Hráč je odkázán téměř výhradně sám na sebe a s trochou munice musí přežít několik děsivých hodin na zdánlivě opuštěných palubách vesmírné lodi zvané Von Braun.

System Shock 2 kombinuje směsici několika žánrů, především FPS a RPG. Jsou v něm ale zastoupeny i prvky stealth akce, díky tomu umožňuje, v kůži několika rozdílných postav, vždy trochu odlišný styl hraní a poskytuje tak znovuhratelnost. Stejně jako vzájemné kombinování všech stylů dohromady v průběhu jednoho hraní. To z něho dělá unikátní koktejl, namíchaný tísnivou atmosférou, variabilními úrovněmi, nelineárním řešením situací, strhujícím příběhem a odpovídající herní dobou.

Jako engine byl použit ten z Thief: The Dark Project pojmenovaný Dark Engine, proto toto pokračování nedisponovalo v době vydání dostatečnou technickou stránkou, jako ostatní hry té doby. Dnes je skrze moderskou komunitu možné se zbavit veškerých neduhů a problémů, způsobených migrací na nové operační systémy a výkonnější počítače. Výjimkou tak není podpora širokoúhlých rozlišení, 32bitové grafiky apod.

System Shock 2 je považován za jednu z nejhororovějších her v historii.
Na druhém díle se podílela společně dvě studia Looking Glass a Irrational Games, a ačkoli se na jeho vývoji přímo nepodílel tvůrce prvního dílu, Warren Spector, titul na předchůdce úspěšně navázal a získal si početné zástupy příznivců.

Hráč je odkázán téměř výhradně sám na sebe a s trochou munice musí přežít několik děsivých hodin na zdánlivě opuštěných palubách vesmírné lodi zvané Von Braun.

System Shock 2 kombinuje směsici několika žánrů, především FPS a RPG. Jsou v něm ale zastoupeny i prvky stealth akce, díky tomu umožňuje, v kůži několika rozdílných postav, vždy trochu odlišný styl hraní a poskytuje tak znovuhratelnost. Stejně jako vzájemné kombinování všech stylů dohromady v průběhu jednoho hraní. To z něho dělá unikátní koktejl, namíchaný tísnivou atmosférou, variabilními úrovněmi, nelineárním řešením situací, strhujícím příběhem a odpovídající herní dobou.

Jako engine byl použit ten z Thief: The Dark Project pojmenovaný Dark Engine, proto toto pokračování nedisponovalo v době vydání dostatečnou technickou stránkou, jako ostatní hry té doby. Dnes je skrze moderskou komunitu možné se zbavit veškerých neduhů a problémů, způsobených migrací na nové operační systémy a výkonnější počítače. Výjimkou tak není podpora širokoúhlých rozlišení, 32bitové grafiky apod.

System Shock 2 je považován za jednu z nejhororovějších her v historii.
Na druhém díle se podílela společně dvě studia Looking Glass a Irrational Games, a ačkoli se na jeho vývoji přímo nepodílel tvůrce prvního dílu, Warren Spector, titul na předchůdce úspěšně navázal a získal si početné zástupy příznivců.

Hráč je odkázán téměř výhradně sám na sebe a s trochou munice musí přežít několik děsivých hodin na zdánlivě opuštěných palubách vesmírné lodi zvané Von Braun.

System Shock 2 kombinuje směsici několika žánrů, především FPS a RPG. Jsou v něm ale zastoupeny i prvky stealth akce, díky tomu umožňuje, v kůži několika rozdílných postav, vždy trochu odlišný styl hraní a poskytuje tak znovuhratelnost. Stejně jako vzájemné kombinování všech stylů dohromady v průběhu jednoho hraní. To z něho dělá unikátní koktejl, namíchaný tísnivou atmosférou, variabilními úrovněmi, nelineárním řešením situací, strhujícím příběhem a odpovídající herní dobou.

Jako engine byl použit ten z Thief: The Dark Project pojmenovaný Dark Engine, proto toto pokračování nedisponovalo v době vydání dostatečnou technickou stránkou, jako ostatní hry té doby. Dnes je skrze moderskou komunitu možné se zbavit veškerých neduhů a problémů, způsobených migrací na nové operační systémy a výkonnější počítače. Výjimkou tak není podpora širokoúhlých rozlišení, 32bitové grafiky apod.

System Shock 2 je považován za jednu z nejhororovějších her v historii.
Na druhém díle se podílela společně dvě studia Looking Glass a Irrational Games, a ačkoli se na jeho vývoji přímo nepodílel tvůrce prvního dílu, Warren Spector, titul na předchůdce úspěšně navázal a získal si početné zástupy příznivců.

Hráč je odkázán téměř výhradně sám na sebe a s trochou munice musí přežít několik děsivých hodin na zdánlivě opuštěných palubách vesmírné lodi zvané Von Braun.

System Shock 2 kombinuje směsici několika žánrů, především FPS a RPG. Jsou v něm ale zastoupeny i prvky stealth akce, díky tomu umožňuje, v kůži několika rozdílných postav, vždy trochu odlišný styl hraní a poskytuje tak znovuhratelnost. Stejně jako vzájemné kombinování všech stylů dohromady v průběhu jednoho hraní. To z něho dělá unikátní koktejl, namíchaný tísnivou atmosférou, variabilními úrovněmi, nelineárním řešením situací, strhujícím příběhem a odpovídající herní dobou.

Jako engine byl použit ten z Thief: The Dark Project pojmenovaný Dark Engine, proto toto pokračování nedisponovalo v době vydání dostatečnou technickou stránkou, jako ostatní hry té doby. Dnes je skrze moderskou komunitu možné se zbavit veškerých neduhů a problémů, způsobených migrací na nové operační systémy a výkonnější počítače. Výjimkou tak není podpora širokoúhlých rozlišení, 32bitové grafiky apod.
Na druhém díle se podílela společně dvě studia Looking Glass a Irrational Games, a ačkoli se na jeho vývoji přímo nepodílel tvůrce prvního dílu, Warren Spector, titul na předchůdce úspěšně navázal a získal si početné zástupy příznivců.

Hráč je odkázán téměř výhradně sám na sebe a s trochou munice musí přežít několik děsivých hodin na zdánlivě opuštěných palubách vesmírné lodi zvané Von Braun.

System Shock 2 kombinuje směsici několika žánrů, především FPS a RPG. Jsou v něm ale zastoupeny i prvky stealth akce, díky tomu umožňuje, v kůži několika rozdílných postav, vždy trochu odlišný styl hraní a poskytuje tak znovuhratelnost. Stejně jako vzájemné kombinování všech stylů dohromady v průběhu jednoho hraní. To z něho dělá unikátní koktejl, namíchaný tísnivou atmosférou, variabilními úrovněmi, nelineárním řešením situací, strhujícím příběhem a odpovídající herní dobou.

Jako engine byl použit ten z Thief: The Dark Project pojmenovaný Dark Engine, proto toto pokračování nedisponovalo v době vydání dostatečnou technickou stránkou, jako ostatní hry té doby. Dnes je skrze moderskou komunitu možné se zbavit veškerých neduhů a problémů, způsobených migrací na nové operační systémy a výkonnější počítače. Výjimkou tak není podpora širokoúhlých rozlišení, 32bitové grafiky apod.
Oficiální stránky hry (http://www.irrationalgames.com/shock2/)
Oficiální stránky hry (http://www.irrationalgames.com/shock2/)