Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Say (12.08.2013 00:20): Dobre, poriadne to spracuj aj s navodom aby si to mohol tak spojazdnit aj kazdy blbec. O rok ked to budem hrat sa mi to bude hodit.

Rozdiel medzi Navy-Marine nie je ziadny, okrem kozmetickych minidetailov v startovnych skilloch.

Rozdiel medzi OSA a vojakmi je asi taky ako medzi Fighter/Mage.
@mazar1234 (20.07.2013 17:55): OSA je diskutabilně nejsilnější postava, myslím. Na co trapné zbraně, když máš psi-amplifikátor a všemocný hasák, který z Rumblerů vyrobí haši po pár zásazích? Řekl bych, "easy mode" XD
Vždyť už tam v podstatě jsou...všechna komunikace, logy a podobný věci ti tam vyskakujou a ukládaj se i v textový podobě.
@valcik (20.07.2013 17:20): Skoda ze si uz rovno nesiel na Impossible. Pre mna je to "finalny challenge", dohrat to s OSA na Impossible (ako to ma aj Phoenix). Nieco take ako bolo dohrat SS1 na 3-3-3-3. Ale tento rok sa k tomu este asi neodhodlam.
Nedalo mi to a skúsil som OSA maníka na hard. Doporučujem každému! Ďalší spamfest neplánujem, prihadzujem len stručný opis:
Začiatok bol nádherne jednoduchý, hybridov som kryo-strelami vymastil jedna radosť. Prituhlo na technickej palube, v sklade plnom robotov odolných voči mrazu, ale tam už sa dá nájsť lejzrová bambitka. Navyše stačí len zodvihnúť prístupovú kartu a zdrhnúť preč. Fráju trénujem výlučne na energetické zbrane, strelné ani exotické vôbec nezbieram. Lejzrovku a EMP flintu dobíjam psionickou schopnosťou tretieho ranku, nemusím sa teda strachovať o nedostatok munície. Všetky druhy nábojov a granátov mením pomocou recyclera na nanity, mám ich už 2800 a neviem čo s nimi! V replikátoroch utrácam akurát za PSI sérum, inak mám všetkého nadbytok. Na palubu Rickenbackera som sa dostal úplne hladko a už sa teším, akú paseku narobia pyrokinetické schopnosti v žalúdku The Many. Arachnidi aj Rumbleri sú citliví na oheň a medzi schopnosťami piateho ranku je štít, ktorý v kombinácii s ľahkou zbrojou zastaví takmer všetko fyzické poškodenie, cez mutantov prechádzam ako horúci nôž maslom. :)
To lidstvo, člověk je zklamaný, podrážděný a podvedený a ještě by ho chtěli přivazovat a zapalovat. Ostuda.

@Kubulus (18.07.2013 00:06): Jako že při čištění zubů bych si řekl: "Tý voe, teď jsem si uvědomil, že to mělo božskou atmosféru!' a dostavila se husina?

@Coldplaz (18.07.2013 01:14): Řídím se Pravidlem 95 % (Fallout) a tudíž pro mne 100% (hra) neexistuje. A raději o sobě přemýšlím jako o 'až zbytečně inteligentním' než jako o 'trollovi'.
Tak a dohráno. Pěkné, rozhodně System shock 2 zařadím do své TOP TEN
nejpřeceňovanějších her a pro dobrou míru ji napařím i zklamání roku.
@valcik (17.07.2013 17:51): Nu, já mám od cca půlky hry nepřetržitě cca 2000 nanitů, a to jsem modifikoval na 1 skoro každou zbraň a pak jsem našel další novější, tak tu starou rozbitou zahodil, novou modifikoval a jel s ní...
Šetriť netreba, stačí item recycler. Ten premieňa všelijaké poháre, séra, čipsy, vodku alebo kvetináče na staré dobré nanity. :-P

@Sinister: Respawn je tragický len keď sa necháš načapať bezpečnostnou kamerou a spustíš alarm, vtedy vyskakujú hybridi zo všetkých strán. Ak dáš bacha na kamery, nie je to až také rušivé. Nasaď si širák z klokana a jedeš! :)
@Kosi.. (17.07.2013 14:36): Ano presne vypnutie respawnu moze dostat hraca do fatalnej situacie, kedy nema peniaze a kvoli tomu nemoze splnit jeden quest nutny k pokracovaniu. Preto s vypnutym respawnom je bezpodmienecne nutne do tohto bodu mat nejaku hotovost u seba inac by bol Game Over.

Je to jedine miesto v hre takze potom uz moze minat bez obmedzenia do nuly.

Ale prinajhorsom by malo ist davat cheaty cez konzolu cize by sa to dalo zachranit prirobenim potrebnej hotovosti cez in-game cheat.
@Sinister (17.07.2013 14:23): Taky jsem o tom přemejšlel, ale myslím, že je to jaksi potřeba. jednak kvůli atmosféře, která by tím asi utrpěla. ALE stalo se mi taky, že jsem potřeboval přes stovku nanitů, (svoje jsem předtím utratil za náboje) aby se dalo pokračovat ve hře. Problém byl, že jsem měl hacking na vysoké úrovni a o žádnejch nehacknutejch bednách jsem nevěděl. Abych hru nemusel hrát znova (záložní save jsem si neschovával) tak jsem musel asi 30 minut lovit naninty od respawnujících se hybridů v 1.LEVELU nedaleko CARGO BAYS. Nebo alespoň doporučuju mít u sebe vždy jistotních 150 nanitů, aby se ti uvedený nestalo.
[neexistující komentář]: Rád bych našel mod, který respawn zcela zastaví. Atmosféra bloudění po opuštěném (vystříleném) patře by podle mě měla co do sebe :)
Tak ten "better weapon models" MOD (neviem v rychlosti presny nazov) to meni a laserovka uz pizlika suvisly luc.
Okej, ešte tú jednotku oprášim! A lejzrová bambitka je v dvojke celkom fajn, zvlášť keď je plne modifikovaná a prepnutá do režimu overload. Na jeden plk zničí obrannú vežičku a tri plky usmažia aj assault robota. ^^
@Phoenix (17.07.2013 10:55): (třebaže se jedná o pokračování, tak je člověk skoro v pokušení říct, že dvojka nemá s jedničkou až zase tolik společného).
souhlas
jednička je temnej cyberpunk jak řemen
dvojka spíš strhává k hororu a přesto mi jednička přišla atmosférou stísněnosti jsemněkdevprdelivesmírunastanicispomatenouAI lepší
@Bodkin (17.07.2013 10:23): jj, brusle byly super

Laserové zbraně s možností nastavení síly útoku taktéž, na druhou stranu ve dvojce je zase vylepšování/opravování zbraní, takže to vyjde podle mě nastejno.

HW vylepšování bylo opět vynikající, ve dvojce na to (vývoj postavy) šli úplně jinak, těžko říct, co je lepší.

Minihry byly v jedničce povedenější, atmosféra se srovnává dost těžko (třebaže se jedná o pokračování, tak je člověk skoro v pokušení říct, že dvojka nemá s jedničkou až zase tolik společného).
@valcik (17.07.2013 07:40): 451, mělo by to být v e-mailu/hlasovém záznamu. Jedná se o narážku na 451 stupňů Fahrenheita, což mě doteď nenapadlo, totéž je i ve dvojce, Deus Ex nebo Bioshocku.

Vydrž, i když jsou obě hry geniální, tak v jedničce se mi některé prvky líbily víc (level design je více psychedelický a surrealistický, ve dvojce mi chyběla virtuálka, laser rapier je o dost lepší zbraň než ve dvojce, geniálně vyřešené volení obtížnosti).
V jednotke som skončil hneď v prvej mapke. Rozbil som droidy, prečítal maily, ale nepodarilo sa mi otvoriť číselný zámok. Hanbím sa jak pravý noob!
Whoa, tak to celou dobu byla Shodan? Koho by to by voe napadlo :kroutí hlavou:

Hmm, jdou ty granáty používat ručně? Bez granátometu?