Jednotlivé důlní díla se od sebe liší. Ať jde o nepřátele, druhy rud nebo pastí. Čím hlouběji jdeme, tím je hra těžší a pasti sofistikovanější. Rychle se naučíte nové dovednosti a také jak se postavit různým nepřátelům. Líbí se mi, jak hra dávkuje vylepšené pro Rustyho. Začíná to skoky a končí to radarem na odhalení všech surovin. Takže se díky tomu dalo dohledat nějaké zapomenuté kousky :)
Kromě hlavního příběhu objevování mapy pomocí těžby a trojic dveří jsou ve hře ještě řekněme bonusové dveře. Tam je nejčastěji speciální měna a také lepší ložiska surovin. Ovšem dostat se přes tyto bonusové oblasti je kolikrát těžší než oblasti v hlavní trase.
Poslední část hry byla fakt sranda. Hledat a vypínat generátory vás vyzkouší z toho, co jste se o hře naučili a závěrečný boj s bossem vám to jen potvrdí. Souboj byl za mě docela složitý, kdy obtížnost oproti zbytku hry prudce stoupá. To jsem nečekal. Každopádně hru jsem si užil a někdy se vrhnu i na další díl.
Pro: Grafická stylizace hry, herní prostředí, vylepšení vašeho robota, měnící se prostředí i nepřátelé
Proti: Občas zdlouhavé cesty zpět na povrch