Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Jo a tenhle výtažek z posledních patch notes by mohl bejt pro leckoho zajímavej. Konečně nebudou potřeba ty drahý server sloty.

"Increased the maximum number of Character Slots per server for Free-To-Play, Preferred, and Subscriber Players to 22/26/50 slots respectively."
Mimochodem, speeder zdarma při zadání kódu "CelebrationCantina16" po zalogování do účtu na webu hry.
Fakt se to levelování neuvěřitelně urychlilo. Dělám jen některé questy na planetě a class storyline a ke konci Tatooinu jsem na lvl 41. Paráda, to to dojedu se všemi povoláními. Jinak hraju teď za Consularku Togrutu (ten tradiční Jedi Sage DPS) a příběh je takový nic moc. Ale odsýpá to naštěstí docela dobře. Companiony má tedy Consular zatím s přehledem nejhorší. Hlavně ta šišlavá ještěrka je příšerná a to jí má člověk až skoro do konce Nar Shadaa.
Neva no. Většinu unlocků už mám dávno a ta poslední species prostě koupím přes legacy. Přístup do guild banky u někoho taky mám, takže když bude ta potřeba, tak koupím nějaké CC normálně za peníze a bude klid. Nebo počkám na to subnutí.
Inflace nebo ne, není normální, když i přístup do escrow za 150k stojí milion. Nebo pass na operace taky několik mega. Komu to prodávají? Ale čert to vem. I kdyby je něco stálo stovky milionů, tak je to jen důvod, proč prodávat nějaký nesmyslný chest piece třebas za 20 mega. Jestli to něco chce, tak měnovou reformu. :)
Prostě inflace. Ta hra už běží poměrně dlouho, veškerý aktivity generujou plno peněz z ničeho a není tam zas tolik věcí, ve kterejch by se to všechno dalo utopit. Cenová hladina tak průběžně roste a za těch pár let už jsou to často brutální částky.

Jedinej způsob, jakým by se tomu Bioware mohli vyhnout, je zavedení nějakýho dostatečně populárního credit sinku. Pokusili se o to u Strongholds rozšíření, ale to ten inflační trend nejspíš jen zpomalilo. S výjimkou baráků člověk nemusí utrácet kredity ve hře skoro za nic, tím spíš že teď už změny vzhledu nežerou stovky tisíc za přemodování gearu.
@Jab (22.06.2016 21:54): zřejmě kombinace lidí, co nakupují u "farmářů" a lidí, co si odchodí všechny heroicy ve čtyřech (víc hráčů, víc creditů za bonus). Naštěstí toho z GTN moc nechci, tak mě to tolik nesere :)
Zase mám ten týdenní sub z ref linku. Chtěl jsem nějak utratit ty miliony, co jsem měl v escrow. A samozřejmě to vůbec nejde, páč GTN je totálně na houby. Tenhle týden je ve slevě za 300 CC Togruta a na GTN ji hnedle prodávají za 7,5 milionu. Většinu dalších species koupíte od 2,5 mil. a to ač přes legacy je za 1,5 (pravda jen pro jeden server). To mi hlava fakt nebere. Nakoupím to holt přes legacy a je to. Kašlu už na GTN fakt, to je úplně mimo realitu.

Podobně character slot stojí nějaké 4 mil a to nedávno byly taky ve slevě za 300 CC. Pár jsem si jich tehdy naštěstí koupil do zásoby. Další CC si pak koupím případně za peníze nebo počkám na dotaci, až subnu po dokončení první či další sezóny KotFE. Chtěl jsem guild banku pro celý účet a ta na GTN vůbec není. A i kdyby byla, tak si za ní řeknou deset mega nebo nějakou jinou směšnou částku, kvůli které bych musel obíhat heroics a Black Hole/Section X atp. měsíc. :)
Jo, expí se rychleji, na levelování by teoreticky měla stačit class story plus hlavní planetární linky. Coby preferred možná musíš občas udělat pár sidequestů, ale pořád se to nedá srovnávat s levelováním před patchem 4.0.
@Jab (04.06.2016 19:01): Ještě bych se ještě zeptat. Teď hraju jako prefered a expim zase svoje Commando. Dokončil jsem dva úkoly v hlavní lince a dostal jsem za to nějakou klasiku, jako 14000xp, nebo tak, fakt se expí rychlejc?
@Jab (04.06.2016 19:01): Bylo no, ale to je prokletí většiny MMORPG, prostě miliardy questů a expení jedný postavy tak na rok. Já si pamauju, když jsem hrál WoW na nějakym serveru, kde byl 8x XP boost a i tak mi to přišlo nekonečný, nedokážu si do dnes představit, jak dlouho to muselo trvat na ofíku. Jinak, vypadá to, že se dá za necelejch 26 Kč pořídit 10 mega do hry. Na G2A prodávaj balíček, kterej obsahuje věci dohromady asi za 10 mega, tak doufám, že to nebude okamžitě bound, a že to půjde prodat. Až si koupim sub, tak to asi vyzkoušim. Musim mít ten Kylo Ren lightsaber :D https://www.g2a.com/star-wars-the-old-re ... code-global.html?v=1
Hele, takže to chápu dobře, že teď expěj rychlejc i lidi, co nemaj sub, když dělaj story questy? Nedává mi to pak ale smysl, pak by side questy neměly význam.
@Usermator (04.06.2016 15:08): Mělo by být více exp za story questy, takže ten boost ani nepotřebuješ. Na většině planet by ti mělo stačit projít jen ten hlavní příběh. Atributy se sloučily. Místo Aim, Cunning, Strength a Willpower je tam teď Mastery. Zaplať pánbů vrátili i nějaké ability, které ukradli pro vyšší levely. Tanci už tak zase mohou přiskakovat k nepřátelům. Také jsou teď de facto všechny flashpointy "taktické" (i ty netaktitcké) a dorovnává se v nich tak úroveň. Dorovnává se i úroveň na všech planetách. Čili i lvl 65 postava má na první planetě level tuším 12. Ale ability si zachovává, takže je stále o dost silnější. Jinak to Kotfe tomu asi úplně šťávu nedodalo. Příběhově je to určitě celkem slušné, ale imho nic moc nového skvělé nevymysleli.

Za mě stále platí, že hra je nejlepší pokud hraješ jako f2P či preferred do levelu 50 (i s první sadou flahspointů po Lost Island - hlavně Kaon Under Siege). Pak už to hodně ztrácí na zábavnosti, páč člověk dělá dokolečka to samé.
Hrajete to ještě někdo? Léto s blíží a já se zas připravuju na SWTOR :) Nějaký novinky? Jak je to teď s tim expením? Sloučily se nějak atributy? A co ten XP boost, fakt je pryč? Mám v plánu si brzo zase koupit sub. Teď jsem prefered a měl bych mít dva volný sloty na postavy, ale mam jich 6, jakto? Dík :)
Dostal jsem chuť rozjet nějakou novou postavu a napadla mě agentka. Máte někdo zkušenosti s ruffian/lethality scoundrelem/operativem? Na papíře to zní, že by to mohla bejt celkem zábavná třída, ale nemám tušení, jak si v současnosti vede z hlediska použitelnosti v hard mode flashpointech a operacích.

Konečně mám trochu volněji, tak subnu a rovnou zfouknu SoR+dosavadní Kotfe kapitoly, všech mejch 9 postav zatím sedí na lvl55 a v posledních měsících jsem SWTOR prakticky nehrál.
Hm.. tak jsem úspěšně dorazil na konec deváté kapitoly. Storytelling 11/10, nekecali. "Classic style" rozhovorů mi nevadí (čekal jsem něco horšího). IMHO to bylo spíš designové a funkční rozhodnutí (víc voleb), než že by chtěli ušetřit. Těch pár řádků navíc by se v celkovém objemu nového dabingu moc neprojevilo.

Chybek je trochu víc, tak snad to zítra dají trochu víc dohromady…
Začínám tomu novýmu watchmanovi trochu přicházet na chuť. Změny force leap jsou furt poněkud nepohodlný, ale v zásadě dávaj smysl v kontextu toho, že už to není součástí klasický rotace a chová se to jako normální gap closer.

Celá rotace se brutálně změnila, je rozsekaná do devítisekundovejch cyklů místo šestisekundovejch cyklů a je celá trochu vyčištěná. Force melt je teď focus builder místo force leap a díky prodloužení cyklu je tam víc místa pro master strike a tu execute abilitu, jejíž jméno si nikdy nepamatuju. Mohlo by se to v důsledku vyloupnout do celkem hratelný podoby.

Dneska jsem zkusil nový bolsterovaný tactical flashpointy udělaný z původních normálních. A hned jsem narazil na kupu bugů. Nedostal jsem daily reward, nesplnila se mi weekly, byly tam divný gear dropy jako nemodovatelnej fialovej gear bez jakejchkoli statistik a podobně.
Hm.. tak evidentně je ve hře přítomen bug, pomocí kterého se hráč může dostat na Fleet, Capital a Starter planets druhé strany, lol.

Prý stačí zaparkovat pub/imp charakter na Dromund Kaas/Corusant stronghold, onen stronghold smazat a hra pak charakter odtransportuje na příslušnou planetu, odkud už není problém odcestovat přes shuttle na Tython nebo Fleet.
@ledman (22.10.2015 10:51): Na to si musej stěžovat jen ti, co nehráli původní kotory. :)Chápu, že asi museli udělat nějakej ten škrt díky rozpočtu. Mě to nevadí z důvodů, že jsou mimo hlavní příběhovou linku a když už na ně to dojde máš více možností v onom old skůl rozhovoru.
Pak je tu klasická sorta biodronů, co nemůžou překousnout, že nemaji starý kompaniony :D

Objektivní kritika se týká rychlýho hodně levelování a pro veterány jednoduchá obtížnost soubojů. Nic co by nešlo upravit.
@ledman (22.10.2015 10:51): Tak v rámci metod kuchání nákladů mi tohle přijde ještě jako dobrá možnost. Budget nebude nafukovací, takže alternativou by byly namluvený dialogy s výrazně míň možnostma a zjednodušenej action/consequences systém.

Lidem, který si stěžujou, že to nejde přepnout na klasickej plně namluvenej styl nedochází, že je to tam právě proto, aby Bioware nemuseli vypláznout hromadu peněz a času na nahrávání novejch dialogů pro všech 8 tříd a 44 companionů či kolik jich tam je.
@MickTheMage (22.10.2015 09:29): S lvl 20 postavou si to nezahraješ. Navíc to příběhově navazuje na události původní hry, Shadow of Revan apod. Ale díky změnám v levelování můžeš celým příběhovým obsahem projít dost rychle, v rámci pár dní.

Zvýšením XP za class story/planetární linky Bioware v podstatě odstranili potřebu grindovat sidequesty, který předtím tvořily největší díl tvejch XP.
@pajmič (21.10.2015 12:55): zrovna na ty rozhovory si lidi stěžovali, resp. hlavně na to, že tvoje postava nemluví, špatné umístění textu (jinak než v KOTOR) nebo nemožnost to vypnout/přepnout na normální styl. Já ještě potřeboval pár věcí dodělat, takže k samotnému KotFE se dostanu až dneska :)
@MickTheMage (22.10.2015 09:29): K levelování 1-60 by ti bohatě mělo stačit plnit class questy a hlavní planetární linku. Veškeré vedlejší mise a Heroicy (všechny jsou teď 2+) můžeš klidně ignorovat. Level sync ti zaručí, že xp a credits dostaneš z každého questu. Companioni teď umí všechny tři role, takže nemusíš dělat kompromis a můžeš chodit s kým chceš. Plus nemusíš řešit jejich gear. Jestli chceš, tak ti hra teď nabízí jednoduchou cestu, jak se dostat až k novému obsahu :)
Prvních 9 epizod dohráno za cca 11h. Dohráno na jeden zátah. To se mi už hodne dlouho nestalo. Opravdu skvělej příběh, naprosto mě to přikovalo. I herní změny tomu prospěly. Toto jsem opravdu nečekal, pro mě překvapení roku. Nemohu se dočkat ostatncíh 7 částí. Za těch 15 babek se opravdu vyplatí počkat. Až na pár menších bugů, skvost.
Bohužel nejsem v early accessu, tak si na kotfe budu muset tejden počkat. Zatím můžu tak maximálně naříkat nad tím, jak mi zase posrali oblíbený třídy:-D.
Jaké jsou vaše dojmy z Knights of the Fallen Empire? U mě to teda přebilo všechna má očekávání. Je to jako sequel ke kotoru. Hraje se to opravdu vyloženě jako singl. Příběh a scénář jsou super. Je to daleko filmovější a vůbec se na to daleko líp kouká. Tohle MMO JE mín MMO než Dragon Age :D

Jesus, oni tam k tomu přidali možnost vedení rozhovorů z originálního kotoru tzn. Interface, měný hrdina, fixní kamera, více možností v dialogu.....oni to s tim "vracíme se ke kořenům" myslej vážně :D
To je paráda. Ve 3.0 se jim podařilo totálně posrat watchmana, postupně ho opravovali, až se po několika nedávnejch updatech zase stal celkem zábavným a hratelným. Patch 4.0, watchmanovi vykuchali 0m leap, čímž totálně zprasili jeho mobilitu a výhodu v druhým interuptu. Nice job.

Hlavně že přidávaj všem třídám další aktivní ability, už teď mi u některejch tříd schází pár kláves na to, abych to mohl pořádně ovládat:/.

Většina změn v updatu se mi líbí, ale tohle překopávání tříd si fakt mohli odpustit. Teď jim zase potrvá rok, než to všechno opravěj a vybalancujou, a pak to zase zprasej nějakým 5.0 patchem.
Je to fuk, levelovat se dá na ledasčem, já je vždycky syslil, na pozdějších postavách jsem je občas použil, žádnej masivní rozdíl v tom není. Pokud už teď ten obsah tímhle způsobem předbíháš, tak není důvod je používat.
@USER47 (14.10.2015 16:51): xp ano, ale samotný level nemá žádný vliv, resp. má vliv v tom, jaký upgrade můžeš použít. Ale na nic z toho nejde aplikovat level sync, jak o něm zatím mluvili. Teoreticky by to mohli udělat tak, že budou úměrné xp dávat i low level mise, ale to moc nedává smysl. IMHO se nic měnit nebude, jinak by to už zmínili.
Space mise jsou závislý i na levelu postavy, respektive XP, co z nich dostáváš.

Jinak v betě myslím byly všechny současný mainstats, ale fungovalo to tam tak, že pro minmaxování postavy je člověk musel nějak namíchávat. Takže agenti mixovali aim a cunning, jediové mixovali willpower a strength apod. Později to právě zjednodušili tak, že každá třída má vlastní mainstat a na všechny ostatní může kašlat.
Hm.. o space misích jsem nikde nic neviděl, ale vzhledem k tomu, že jejich obtížnost je závislá na upgradech lodě a ne na postavě, tak se jich imho level sync týkat nemůže. Uvidíme za týden.

Jinak s tím sjednocením main statu jsem četl, že dávno v betě to fungovalo podobně, ale pak to ne moc dlouho před vydáním z nějakého důvodu předělávali na současný systém.

Změny vesměs vypadají pozitivně, zpřehlednění craftu, legacy datacrony, označení misí podle druhu… Co si nejsem moc jistý jsou změny v CM.
Jediný šedý questy za 5 XP, na který jsem narazil, byly space mise. Pro ty to platí taky?
"Takže tedy nově by tě hra měla zarazit na max levelu planety a ačkoliv budeš dál sbírat expy a nový ability, tak tě hra začne downgradovat na předpokládanej level a damage. Otázkou je, zda tě to ve výsledku trochu nepoškodí...?"

Naopak. Budeš furt dostávat XP místo těch pěti, co bys dostával teď za šedý přelevelovaný questy:). Na tomhle levelu už budeš stejně dostatečně silnej, abys většinu nepřátel snadno smáznul.

"Redukce statů do Mastery mi přijde zbytečná. Hráči nejsou blbí a v nejhorším případě je spoustu lidí ochotných poradit."

Oni to neudělali kvůli těm cunning sentinelům a podobnejm výjimkám, nýbrž kvůli tomu, aby byl skupinovej loot užitečnej pro každýho tak nějak podobně. Kalhoty s mastery a power teď může použít jakejkoli DPS či healer bez ohledu na třídu.
Jo, Esseles byl vždycky 2+, pokud má člověk trochu presence, tak se to dá sólovat celkem snadno i bez nějakýho přelevelování.

Jinak jsem teď chvíli koukal na stream s dost detailním popisem změn a většina věcí se mi fakt líbí. Třeba vysvětlení jak budou fungovat heroic mise začíná kolem 01:58:00...
http://www.twitch.tv/swtor/v/18528261

Na fleetu bude terminál se všema heroic misema ze všech planet, pokud si nějakou vybereš, budeš mít fast travel do lokace, kde tě to downscaluje na nejvyšší možnej hratelnej level questu, ale nechá ti to všechny ability. Takže pokud si chceš coby lvl 60 udělat heroic misi na Coruscantu místo klasickejch daily oblastí, downscaluje to tvoje HP a damage output někam na lvl 18, přičemž XP a loot je relevantní pro tvůj skutečnej level. Díky tomuhle se planetární obsah nestane zbytečným, jakmile ho přeleveluješ.
Já jsem to hrál tak, že jsem dohrál všechny Class a Planetary questy, včetně grindů (zabij 10 až 45 nepřátel), protože grind se v podstatě z 90% udělal sám v průběhu mise, se kterou byl spjat. Problém byl akorát v některých misích ke konci hry, ve kterých nebylo dost NPC, nebo jich bylo přesně a člověk je všechny prostě nenašel. Navíc jsem odhalil vždy celou planetu a každou Heroic a Area misi udělal jednou. Takže ve výsledku jsem byl vždy 5 levelů nad současnou planetou, respektive na maximálním levelu planety následující. A všechny ty questy mě bavily. Je fakt, že to rozdělení questgiverů je dobrý nápad.

Mně to takhle celkem vyhovovalo, ale je na pozdějších planetách (Belsavis, Hoth) byl problém poskládat právě ty 4 hráče. Člověk narazil na ochotné spolubojovníky, avšak na nižších levelech, kteří páchali 0 Damage a byli v podstatě jen "meat shield". Jinak Esseles už je downgradovanej na Heroic 2 a řekl bych, že je skoro usólovatelnej. Škoda. Navíc se mi zdá, že se snížila kvalita a množství lootu.

Takže tedy nově by tě hra měla zarazit na max levelu planety a ačkoliv budeš dál sbírat expy a nový ability, tak tě hra začne downgradovat na předpokládanej level a damage. Otázkou je, zda tě to ve výsledku trochu nepoškodí...? Ale v podstatě je to to, co jsem měl já na Vossu a Corellii, kdy jsem prostě byl na odpovídajícím max levelu planetu a nemohl jsem výš.

Redukce statů do Mastery mi přijde zbytečná. Hráči nejsou blbí a v nejhorším případě je spoustu lidí ochotných poradit. Companioni přicházejí o svou jedinečnost.

Zkouším různé classy (zatím jsem zkoušel jen 3) a za dva týdny, to v novém systému rozjedu nanovo. Řekl bych, že zatím Knight, Trooper, Consular.
Class story nebude osekaná. Ale bude za ní víc XP. Za normálních okolností levelování fungovalo tak, že jsi musel dělat class story, k tomu hlavní linky jednotlivejch planet a ještě navíc většinu sidequestů, aby ti nescházely XP pro postup.

Množství sidequestů se pak lišilo podle toho, jestli jsi byl sub nebo f2p. F2p/preferred hráči museli občas udělat třeba nějakou heroic misi, flashpoint, pvp nebo tak něco, aby nahnali potřebný XP, subscriberům stačilo udělat část normálních sidequestů a byli v pohodě.

Ve 4.0 by pro postup měly stači class story questy a hlavní planetární linky. Tohle bude označený jako "critical path". Na questech samotnejch se asi nic nezmění.

Potom tam budou "exploration missions" - tedy solo sidequesty pro dodatečný XP. Defaultně dokonce ani nebudou vidět na mapě (dá se ta ale zapnout v nastavení).

Ještě mimo klasickejch solo sidequestů tam budou opakovatelný heroic mise, který jsou všechny rebalancovaný coby 2+ verze.

Zajímavý info taky je, že critical questy, exploration questy a heroic questy budou mít mírně odlišný ukazatele. Takže pokud někdo nechce dělat heroic mise, tak se může vyhejbat questgiverům se specifickým trojúhelníčkem nad hlavou a ví, že o nic nepřijde. Tahle funkcionalita tam dosud dost chyběla.

Mně se tyhle změny obecně celkem líběj. 12x XP byl overkill, tohle zní trochu smysluplněji, redukce grindu moc ničemu nevadí a lepší roztřídění questů je velký zlepšení.