Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Ač je to stále série, která nevyprodukovala jediné top RPG. Tak u čtyřky se to určo změní. :)
The END is near! SWTOR mi začal dělat nějaké ohavné problémy s monitorem. Mám připojený externí 4K k notebooku. Už ve hře to dělá na některých místech špatně čitelný text. Když pak vyjedu ze hry, tak mám obraz jen na levé polovině monitoru a ještě v nějakých EGA barvách či co. Restart pomůže. Ale kdyby měl někdo lepší řešení, tak sem s tím. Páč si nechci kvůli více než deset let staré onlajnovce potenciálně ničit monitor. To bychom se spolu spíše definitivně rozloučili. :)
@Jab (07.06.2023 22:01): Zcela určitě a bezpochyby to bude nedodělanej mišunk s hromadou designerských chujovin.


@USER47 (07.06.2023 23:31): Tevinter je zajímavý místo, který hodně nahrává magicpunk feelingu, ale kdo ví jakým zrdexem to proběhlo, když ta hra byla defakto restartovaná během vývoje hned několikrát.
Série Dragon Age se imho dlouhodobě pohřbila už prvním dílem, kterej uvedl ten nejgeneričtější fantasy setting, jakej si člověk dovede představit. Můžou s tím experimentovat jak chtěj, zatím byl každej díl hratelnostně úplně jinej, ale zasazení bohužel změnit nemůžou.:/
@Jab (07.06.2023 20:53): Jako chápu že fans z toho asi skákat do stropu nebudou, nadruhou stranu očekávat pravidelně nějaký velký updaty od cca 70 lidí by bylo bláhový. Dragonáž a Mass jsou momentálně priority zcela zprávně. Vždyt jen s tím DA se patalj už skoro dekádu.
V úterý vyjde update 7.2.1, který mimo jiné povýší hru z 32-bitové verze na 64-bitovou. V rámci aktualizace se stáhne zhruba 35 GB a bůhví kolik místa navíc bude potřeba pro samotnou instalaci. Tak se na to připravte. :)
Patch 7.2 s novou planetou Ruhnuk byl oznámen na 13. prosince.
https://www.pcgamer.com/as-longtime-star ... -to-the-games-future

Co na to říci. Bioware dodá slíbený obsah nejdříve o půl roku později. V momentě, kdy vlastními chybami přišli o velkou část hráčů. Místo nového obsahu ždímají své poslední věrné prostřednictvím různých kosmetických kravin. A do toho jim nadále odcházejí klíčoví lidé. Tohle studio minimálně v nejbližších pěti letech žádnou dobrou hru nevydá. To vypadá jako celkem "bezpečná" predikce. Stali se "nejlepšími" představiteli schovávání utrácení reálných peněz za různé in game transakce v herní měně. Které pak ani nelze označit za "mikro". Opravdu pod EA patří.
Charles Boyd na Star Wars Celebration řekl, že se mu líbí Dragon Age Keep a rád by měl v The Old Republic něco podobnýho. Myslíte, že bysme se mohli na Vánoce dočkat? Mně se tenhle nápad líbí. :-D
@Malignus (19.02.2022 09:38): Každopádně tedy ten Manaan je zoufalá nuda. Je to asi na hodinu a je to jen neustále nudný mob. I příběhu celkem pomálu. Flahspoint se mi pak líbí. Ale těch bugů v něm...
@Jab (19.02.2022 08:39): Upřímně řečeno - čekal jsem to. Sice ne tak malý a zabugovaný, ale bylo mi to jasný, jakmile jsem si přečetl, že na tom budou dělat celej rok. Prostě to ořežou do základů, ty překopou a pak to budou dolaďovat, ale obávám se, že na to nemajíé lidi, ani peníze, takže všechno je teď jeden PTS. :-D
Zase miniaturní DLC. Jen díky bugům u Malguse je to 10x delší. :) Ale jde to obejít. Přepnout Tau na tanka a pak se schovat za ten padlej sloup v té "aréně".
@Jab (16.02.2022 09:53): Chci ten příběh projít celej, ale dám přednost Herní výzvě a k tomuhle se dostanu až na Vánoce. Snad s tím do tý doby něco udělají a nechcípne to. :-)
@Malignus (16.02.2022 09:39): Jo. Já na to koukal jen chvilku. Ale celej ten novej systém je meh. A grafika taky. Imho dostali zakázku, aby se to více podobalo těm dalším EA SW hrám.

I tak asi odpolko subnu.
Tak moje první pocity ze 7.0 jsou zatím jedno velký zklamání (s výjimkou traileru, ten byl povedenej). UI je zbytečně ošklivý. :-((
Hmm... Tak jsem zjistil, že moje fešná Trooperka vypadá jako ségra Elary Dorne. Má stejný xicht a rozdíly v barvě očí a vlasů to nezmění. Né, že by mi to vadilo, ale z hlediska působí to trochu... No řekněme, že i ty dabérky mají podobné hlasy. :-D
@AiMLEzZz (15.12.2021 14:26): Jde. Dostanu se do konce class story na max level všech DLC (lvl 75) v pohodě jen přes class mise a občas pár místních Heroics či planetární linku. Potřeba pro class story je ale jen lvl 50. Čili to v pohodě dáš i přes ty class mise (kór když je double xp - což bývá několikrát za rok). A případně ty planetární linky, které jsou ale také dobré. Jejich nevýhoda jen je, že je sdílí všechny classy téže strany. U druhého už tak hraješ to stejné.
@Jab (15.12.2021 08:15): Díky! Já jsem teda až do konce roku v Jižní Americe, takže to nevyužiju, ale zajímalo by mě, jak to s tím grindováním normálně je. Vlastně nemám za poslední dobu v paměti žádné RPGčko, kde by grindování bylo potřeba. Pokud jsem někde grindoval, tak v podstatě jen proto, že mě bavilo dělat vedlejší questy. Poslední MMORPG, co jsem hrál, bylo snad Lineage 2, a to bylo asi tak 15 let nazpátek. Je to tak, že normálně to bez grindu nejde?
Kdybyste si chtěli doplnit sbírky čehokoliv, tak od 20.12. jsou týdenní 50% slevy na všechno (u něčeho začínají až 23.12. nebo 27.12.). :-D
@Cathan (15.12.2021 08:04): Co jsem hrál GW2, tak imho gameplay (souboje, způsob připojování do plnění questů...) byl lepší. Ale vše ostatní stálo za houby. SWTOR je stále příběhové RPG. I když je to MMO. A ty class stories jsou občas opravdu dobré. Následně už to ztrácí. Příběh je stále fajn. Nicméně class stories jsou unikátní pro každé "povolání". Pak už je víceméně jeden příběh za republiku a jeden za impérium. Pravda, občas tam nějaký unikátní quest pro daný class je. Ale je jich minimálně. Spíše tam jsou jen ty class specific reakce v dialozích. 

@Cathan (14.12.2021 20:28): Možná z toho důvodu je pak lepší se vyhnout těm jedi/sith classům. Agent, smuggler, trooper mají nadto hodně dobrý příběh. U Bounty Huntera je to horší, ale zase má asi nejlepší partu (ne individuálně ale dohromady). Ale zase má Skadge. Což je jedno z těch nejhorších NPC.

@AiMLEzZz (15.12.2021 02:42): Od dvacátého prosince je na 14 dní double XP event. Což znamená možnost levelovat charakter bez plnění vedlejších misí a heroics. Víceméně tak může stačit dělat jen tu příběhovou linku classu (případně občas planetary, která je společná vždy pro všechny classy dané strany) a úroveň charakteru by měla i tak odpovídat nárokům jednotlivých lokací/planet.
@AiMLEzZz (15.12.2021 02:42): Neboj, vím, že s objektivitou je to vždy ošidné, ale chtěl jsem podtrhnout, že ačkoliv si vždy zahraji GW nebo WoW raději, tak SWTOR má prostě celkově ty systémy lepší a propracovanější.
@Cathan (komentář): Až do slova "objektivně" super komentář. MMO jsem nikdy neholdoval (ta premisa mě vždycky lákala, ale ještě jsem neviděl MMO, které by se blížilo mojí představě), ale tenhle komentář mě nalákal to zkusit.
@Jab (14.12.2021 20:21): Jop, já to původně začal hrát abych měl co hrát s kamarádem, který nemusí přesně to co hraju obvykle (e-sporty vůbec ani Wowko a GW moc nemusí). Byla to psina, užili jsme si to, ale časem mě přeci jen to prostředí začalo trochu otravovat, já to universum vážně moc nemusím. Ono celkově u každého MMO i e-sportu co hraju je nakonec problém, že já hraju tyhle hry v cyklech (příklad, třeba 2 měsíce World of Warcraft, 2 měsíce SWTOR, 2 měsíce Guild Wars, 2 měsíce Lolko...) to poměrně uvažuje jakékoliv možnosti o seriózní hraní s guildou, protože pro ně jsou ty odmlky velká neaktivita.
Problém Jedi Consulara je, že jeho příběh se spíše hodí pro thriller typu Sběratel kostí, ale ne pro MMO, které příběh a napětí příliš rozmnělní.
@Cathan (14.12.2021 20:08): Jasné. A jak říkám, class stories jsou nej. Naťuknul si tak nejlepší část. Ale přesto i celkem malou. ;)

Kdybys chtěl s něčím pomoci, tak houkni. Nebo kdybys chtěl do nějaké pohodové guildy. Ta naše je fajn (je v angličtině tedy). Přec jen komunita dělá v MMO hodně. ;)
@Jab (14.12.2021 19:42): Já se toho schválně moc nedotýkal, protože jsem vážně té hře věnoval aspoň 200 až 300 hodin ale nakonec jsem s nikým nedostal do end game :) To mi přijde takové ostudné. Nicméně Jedi Consular (main) a pak jsem měl tunu různých postav které jsem na zkoušku střídal. Prominentně Jedi Knighta a Sitha Inquisitora (moje catharské zlatíčko s jizvami na ústech po zašití...). Jak daleko jsem se s nimi dostal to teď z hlavy nepovím, ale endgame ani náhodou mno.
@Cathan (komentář): Které classy si hrál? A kam si to s nimi dohrál? Nerozuměl jsem ani, zda si měl subscription. Není to tedy až tak důležité, neb tě hra i jako F2P pustí až k DLC Shadow of Revan. Jen mě to zajímalo. ;)

Btw class stories jsou beztak nejlepší. ;)
@Jab (04.12.2021 12:24): Takže zajímavá myšlenka, ale engine to prostě neumí. Upřímně řečeno, něco takového jsem čekal. :-D Všichni si představovali kdo ví co, ale ve výsledku je to o tom, že například Jedi Consular může být nastřídačku Sage i Shadow, aby jsi si nemusel vytvářet extra charakter, když se ti líbí oba styly. :-D
@Jab (02.12.2021 11:42): Já jsem si schválně porovnával Combat Sentinela na live serveru a na PTS. A některý utility jsou skutečně implementovaný do abilit. Například Force Camo mělo 3 utility, který dodávaly cleanse, +speed apod. a teď je to skutečně natvrdo součástí ability. To je podle mě dobrý krok, ale špatný je dát Force Camo jako lvl 70. Když se podívám na fórum k levelování, tak po prvních dvou planetách je hráč po splnění úplně všech questů na lvl 13 to odpovídá prvním dvěma planetám a flashpointu u 3.0. Na live serveru je sranda skočit mezi rakghouly, nahodit Rebuke a umlátit je AoE. To je ale obsah lvl 17+ a nově tyhle ability dostaneš na lvl 35 a 70. To je mimo. Na planetách vyšších levelů tohle použít nejde, protože už je tam silnější creep daleko od sebe a to je třeba řešit jinýma abilitama. Přijde mi, jako kdyby neměli už ponětí, kde mají jaký obsah.

V oznámení LotS bylo uvedený, že oslavy 10. výročí hry budou probíhat po celý rok 2022 a nemyslím si, že by celý rok přidávali obsah, max. tak vylepšili vizuál. Podle mě to prostě před Vánoci spustí a pak to budou celý rok dolaďovat. PTS už je vypnutej s odůvodněním, že poslední fáze testování skončila a ke 14.12. to bude připraveno. :-( Nevím, jestli nemám rok počkat, jak psal někdo na fóru...
@Malignus (02.12.2021 11:17): Rušení abilit nebo to, abys si mezi nimi musel vybírat, je nesmysl. Když už něco, tak je měli sloučit. Taktéž stále moc nechápu, proč je jiný gear na conquest a na flashpointy.

Ten systém je bordel. Ale také si myslím, že jej toho čtrnáctého (či kdy má ten patch být) nestihnou. Takže je čas.
Co říkáte na nový Combat styles? Podle mě se s některýma myšlenkama dá souhlasit, ale ve výsledku to úplně zkurvili. Veškerý defensivní ability jsou od lvl 60 výš a může být zvolena jen jedna, takže teď je zapotřebí volit mezi mobilitou a damage reduction. Tvl, to bude levelování na sračku, když potřebný ability dostanu v době, kdy už mi nijak nepomůžou (protože levelování se má ještě zpomalit, takže to vychází někdy na konec Class Story). Proč solo hráčům rovnou neplivnou do xichtu a nezrušej předplatný?! :-((
Prý k těm deseti letům SWTOR předělávají všechny animačky do 4K. První vlaštovka. SWTOR obecně nabral hodně dech se smrtí jiné nešťastné hry od Bioware (čti Anthem).

Obecně jsem ale z těch neustálých updatů, remasterů a remaků v herním průmyslu trochu nešťastný. Mám pocit, že korporátní nenasytnost nahnala celé odvětví trochu do slepé uličky. A bez nalezení nové cesty ven jde o neustálé opakování téhož, páč to je jediné "bezpečné".
@Malignus (24.10.2021 00:33): Je specifický. Pokud máš ale rád různé Band of Brothers aj., tak ti ta vojácká atmosféra sedne. U jiných classů máš prostě posádku (s výjimkou BH, kde máš spíše "rodinu"), tady dostaneš jednotku, jejíž si velitel a která postupuje v hodnostech spolu s tebou. Nadto okolí na Rep. Troopera reaguje taktéž často pozitivně. Další vojáci dávají zpětnou vazbu dle své hodnosti v porovnání s trooperem a jsou velmi rádi, pokud mohou svou potíž hodit na elitní jednotku Republiky.
@Jab (02.07.2021 00:26): Hm... Takže nový patch přinese dosti velké omezení počtu abilit (zbyde asi třetina). Hráči si budou během levelování vybírat 8-10 aktivních abilit či pasivky. Takže v podstatě stejné zesrání jako u Dragon Age: Inquisition.

Tak jsem se to nakonec rozhodl vyzkoušet Vigilance guardian var. B je nejbližší původnímu Vigilance Guardian. 1/3 abilit je pryč. Ale zatím to jde. Co mi nejvíc chybí je abilita na očištění od negativních efektů, zejména těch, které omezují pohyb, taky mi chybí interrupt. Mám jen stun a Force Push, které sice castovaní přeruší, ale stun nepřítele odhodí a je třeba jej "doskočit" Force Leapem a pokud odhodí nepřítele k jiné partě, všichni se na vás sesypou. Stun trvá jen 4 vteřiny a dlouhý cooldown zněmožňuje jho častější používání. Zcela zbytečně je podle mě Guard a Taunt.