@Malignus (18.10.2025 14:37): Sticky dart ani nepoužívám. High Velocity mám téměř furt. Buď nabiji postupně, nebo stačí do půlky recharge and reload. Nebo běžím a mačkám Kolto Shot.
Pořadí je v prvním kole
1) Tracer Missile
2) Electro Net
3) High Velocity
4) Priming Shot
5) Heatseeker Missile
6) Blazing Bolts
V druhém kole
1) Tracer Missile
2) Blazing Bolts (Může být, že vyjde až v dalším kole.)
V třetím kole
1) Power Surge
2) Tracer Missile
3) pokud už je tak Heatseeker Missile/Blazing Bolts
4) Rail Shot (po třetí Tracer Missile je plně nabitý)
Všimni si, že ani jednou nečekám. Vždy rovnou spustím vlastnost. Výjimka je první Tracer Missile, ale tou začínám souboj.
Situačně jedu na Death from Above a Sweeping Bolts, pokud jsou nepřátelé u sebe. Pak přes Priming Shot případně jedu na zbytek (vzdálenější nepřátelé) normálně. V druhém kole pak přes Power Surge. Zase na nic nečekám, vše se spouští ihned.
Ještě situačně přihodím Chaff Flare, Energy Shield, Emergency Scan. Výjimečně hodím před soubojem Concussion Missile na nejsilnějšího nepřítele. Tu sticky dart téměř nepoužívám. Jet Boost (i tím se dá většina nepřátel přerušit btw a dostaneš jej už na lvl 23) či Rocket Out použiji u silnějších nepřátel, kteří se dostanou blízko.
Hydraulic Overrides pak proti přitažení atp.,když vidím, že jej opozičník sesílá. Disabling shot pak jako druhé přerušení (podle popisu je lvl 19 už).
Celý build viz
https://vulkk.com/2022/02/20/swtor-7-0-a ... ide-and-best-builds/
Arsenal Mercenary je imho nejlepší DPS build pro začátečníky, který má odpověď na velkou část situací a je jednoduchý na hraní. Nevýhoda za mě je, že i přes hezké animace střídáš jen pár skillů a vlastně je tak maličko nudný. Byť je dynamický. Jeho republic protiklad (Gunnery Commando) má kvůli jedné zbrani méně dynamické animace a tolik mě nebavil.
Pořadí je v prvním kole
1) Tracer Missile
2) Electro Net
3) High Velocity
4) Priming Shot
5) Heatseeker Missile
6) Blazing Bolts
V druhém kole
1) Tracer Missile
2) Blazing Bolts (Může být, že vyjde až v dalším kole.)
V třetím kole
1) Power Surge
2) Tracer Missile
3) pokud už je tak Heatseeker Missile/Blazing Bolts
4) Rail Shot (po třetí Tracer Missile je plně nabitý)
Všimni si, že ani jednou nečekám. Vždy rovnou spustím vlastnost. Výjimka je první Tracer Missile, ale tou začínám souboj.
Situačně jedu na Death from Above a Sweeping Bolts, pokud jsou nepřátelé u sebe. Pak přes Priming Shot případně jedu na zbytek (vzdálenější nepřátelé) normálně. V druhém kole pak přes Power Surge. Zase na nic nečekám, vše se spouští ihned.
Ještě situačně přihodím Chaff Flare, Energy Shield, Emergency Scan. Výjimečně hodím před soubojem Concussion Missile na nejsilnějšího nepřítele. Tu sticky dart téměř nepoužívám. Jet Boost (i tím se dá většina nepřátel přerušit btw a dostaneš jej už na lvl 23) či Rocket Out použiji u silnějších nepřátel, kteří se dostanou blízko.
Hydraulic Overrides pak proti přitažení atp.,když vidím, že jej opozičník sesílá. Disabling shot pak jako druhé přerušení (podle popisu je lvl 19 už).
Celý build viz
https://vulkk.com/2022/02/20/swtor-7-0-a ... ide-and-best-builds/
Arsenal Mercenary je imho nejlepší DPS build pro začátečníky, který má odpověď na velkou část situací a je jednoduchý na hraní. Nevýhoda za mě je, že i přes hezké animace střídáš jen pár skillů a vlastně je tak maličko nudný. Byť je dynamický. Jeho republic protiklad (Gunnery Commando) má kvůli jedné zbrani méně dynamické animace a tolik mě nebavil.