Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Pokud jsem Dark Souls lama, půjde to?

Mrzí mě, že tam není stealth. Ten jsem si dycky v ideální jedi hře představoval.
Pri hrani mam spis chut zapnout si dark forces nebo kotory. Hra me moc nevzala, ale treba se to jeste nejak zlepsi.
@Lolkovec (17.11.2019 20:49): Nemůžeš :D

V Respawnu správně smíchali existující mechanismy a doplnili to zajímavým příběh ze světa Star Wars. Vyloženě souboják alá Sekiro, který správně "odlehčili" je naprosto super. Za mě fakt dobrá záležitost.
U mě převládá drtivé nadšení. Obtížnost je občas fakt hardcore - ten AT-ST na Kashyyku poté co musíte vymydlit platformu nepřátel je paráda (/s hodně jsem se vztekal :D ). Ale naopak Purge troopers jsem čekal trochu obtížnější. Celkově jim to jaksik hapruje. Nejtěžší nepřítel je Star Wars ekvivalent trkající horské kozy.

Ty úrovně jsou fakt obří. Úplně jsem zapomněl, že jsem vlastně zase na Zeffu a bral jsem to skoro jako novou planetu. Sice, jak už to tak bývá... věřím že ty poslední planety budou o dost kratší.

A nejvíc se mi líbí, když vlezu do tmy a svítím si mečem. Ať už prastaré chrámy, střeva lodí nebo "power down" schované imperiální základny.

A taky jde docela fajn to postupné učení schopností. Konečně hra, která na vás vše nevybalí hned.
Za me grafika skvela, jen ta prvni planeta designove nic moc no. Uvidime co dal.
Ta první planeta s tou žábou a templem je graficky nic moc, trochu mě to tam nudilo, ale pak ta další Zeffo už byla znatelně lepší, ikdyž jsem si tam připadal že hraju Tomb Raidera. Ale to prozkoumávání mě bavilo, odemykání zkratek a hledání secretů. Teď jsem na Kashyyku a taky vypadá že by mohl bejt dobrej, cool začátek s AT-AT. Za sebe to zatím vidím na pohodovou osmičku.
Špatné to není, ale spíš těžký průměr ...
Obtížnost zvláštní - Tohle není Sekiro, ale taková slátanina s umělou obtížností. Grafika průměr, podprůměr ... Nevím, já jsem po 3 hodinách docela zklamaný ...
Za 500 kč proč ne, ale za full to neberte.
@Gordon (16.11.2019 13:07): Hezky to vypadá a velmi příjemně se to hraje, bez nějakých šílených blbostí.

Baví mě to docela, je to taková příjemná oddechovka po RDR2 a Disco Elysium, je to takové jednodušší a štědřejší Dark Souls s velmi pohádkovou náturou, bez čehokoli přehnaně bombastického a s hezkou prezentací. Je to příjemné nostalgie i po těch starších hrách.
Na tu nejtěžší obtížnost je to opravdu i příjemně obtížné, veteráni soulsovek a dalších se tu neztratí.

Co tam podle mě docela chybí je jakýkoli stealth. Jedi, který není příliš silný a i skupinka několika stormtrooperů pro něj představuje smrtelné nebezpečí...místem to skoro vybízí, aby se právě některým střetům vyhnul.
Asi už neumim hrát videohry, zabití tý první boss-like ropuchy mi trvalo půl hodiny (jedi master difficulty).

edit: a samozřejmě hned po jejím sejmutí získám možnost se léčit a novej útok co by se dost hodil. Poučení pro příště.
No oni fakt ty prequely sázely spíš na cool fight (ale že jsou sakra cool) než na pomalejší, taktičtější, emocionálnější souboje z původní trilogie. Je něco pravda na tom, že ty souboje tam víc jakože vyprávěly příběh, a víc připomínaly samurajský taktický souboj. A natočeny byly tež lépe. Ten v ep. V je něco skvělého, ale pro mě osobně je nejvíce nabitý emocemi ten v ep. VI.
Projel jsem co se dalo na první planetě, a jakožto nefanda SW si docela chrochtám. Samo jsou to sotva necelé tři hoďky, ale i tak. Kouká se na to pěkně, příjemně se to hraje, z každé parry na tu GM obtížnost má člověk radost, a pocit, že tě i přerostlá kopřivka zpracuje na dvě rány, je super. Designově věru přístupné SW Souls, a to konkrétně jednička - mezi meditačními kroužky neexistují teleporty, je to všechno o otevírání zkratek.

Držka mi z toho nespadla a asi ani nespadne, ale oddychovka to věřím bude skvělá. A zároveň od druhého Kotoru nejlepší SW hra obecně. :)

@pajmič (15.11.2019 22:58): Zklamu tě, ovládání pajduláka je až moc lehké a .. klouzavé? Ale vyváženost si vyřešíš obtížností, že. :)
@Shoggot (15.11.2019 22:43): Já ale mluvim o emocích v tý choreografii ne ve xichtě....ty mongoloide!

Prima, že se ti souboje ve hře líbí. Respawn gamepláj dělat umí. Navíc to nejsou diplomovaý sadisti, ale designéři, takže to bude i vyvážený a dobře ovladatelný. Teda doufám! Ale pro takovýho casuála, jako jsem já, to i tak bude porod.
@pajmič (15.11.2019 22:34): Já ale nemluvím o nových SW, nezajímají mě, byť jsem je viděl. Na tom, že ve Phantom Menace je to k uzoufání debilní a nudný. A tři sekundy na konci, kdy Obi-Wan Kenobi zlostně supí v obličeji a třikrát asi trochu rozzlobeněji máchne mečem, to říct že je souboj s emocemi...ty vole.

Tohle je fakt zbytečný.
Nicméně ve Fallen Order jsou ty souboje opravdu dobré, na toho Grand Mastera je skoro každý souboj něco, o čem stojí za to psát domů. Člověk má opravdu pocit, že hraje za učně Jedie tak, jak to bylo nastíněno v Epizodě V. Je to dřina, je to těžkopádné, je to o chlup. Být Jedi má svoje výhody, ale nesmrtelný stroj na zabíjení desítek protivníků najednou to není.
@Shoggot (15.11.2019 22:19): Tak třeba to, že ta choreo v nových SW má to samý, co jsi popsal u Phantom Menace, jen si to vynásob 100x, plus absence nápadu a kreativity. A nebejbože aby se dostavilo nějaký fyzický nasazení ze stran aktérů.

Jinak podle mě v tom emocí bylo dost, jestli to nevíš, tak Angličan kuchnul Skotovi Irského mistra. Ta agrese v tom souboji prostě je, neni to jen o tom tancování.
@pajmič (15.11.2019 22:08): Nové Star Wars jsem viděl, pochopitelně, nevím co to ale má společného s hodnocením tohohle. Pro mě je stále vrchol souboj v Epizodě V, kde se krom samotného šéfování děje něco mezi postavami dalšího, odehrávájí se mezi nima emoce a odvíjí nějaký děj. Ten souboj se odehrává i v jiných rovinách než prostým mácháním párátky a piruetami.

Ale že se dva perou s úplně random týpkem v perfektně choreograficky stromové baletu...to je pro mě málo. Je to jedno z mnoha zklamání z Phantom Menace.

Liam Neeson paradoxně jinak hraje v jednom filmu výborný závěrečný duel na meče, kde se odehrává víc než jen prostá choreografie. Rob Roy.
@Shoggot (15.11.2019 21:52): Co si čekal prosimtě? Že herec s modrym mečem bude řvát na herce s červenym "Freeeedoooom!!"? viděl si poslední SW? To je jak když jsme si s 6letym bráchou hráli s vařečkama na rytíře. Tohle je alespon rychlý. Na to, že McGregor nebyl žádnej maršl artista to dal výborně! Strojová a bez emocí maj ass, Shoggy!
@pajmič (15.11.2019 21:26): Strojová, neskrývaně nacvičená choreografie bez emocí (krom úplného konce), mezi těmi postavami se nic neděje...díky za připomenutí, jak to bylo strašné.

Teda obří žábu jsem vycheesoval a to samé s tou podivnnou dvounohou potvorou na Dathomiru...sranda! Ale atmosféru to má dobrou, člověk má pocit jako na začátku dobrého dobrodružného filmu, skoro jako v Epizodě IV. Scanování se děje tak napůl samo (zdravíme Mass Effect: Andromeda), ten "lore" je velmi, velmi stručný.
Připomíná to dobu, kdy Star Wars byly jednoduchý dobrodružný skvělý film, celou tu dobu před takovými píčovinami jako je Rada Jediů, midichloriany, jediiská pravidla a zákazy. Byť samozřejmě věci z prequelů tam jsou zmíněny...ale jen zmíněny.
Taky jedu Grand Mastera a je to zatím příjemné překvapení. Hrozně se mi líbí, že je to takový přiměřený a že náš protagonista Jedi není cukrem naládovaná hyperaktivní baletka jak postavy v Jedi Academy nebo v prequelech. Vždycky se mi na původních Star Wars líbilo, že rytíř Jedi vlastně není zas o tolik silnější a rychlejší než obyčejný člověk. V tomhle byl třeba Force Unleashed totálně retardovaný.
Zrobil jsem úvod na grand mastera a je to docela slušný nářez. Ale teda, po zvyku na RDR2 je lehkost toho protagonisty strašnej šok. :)
Tak už taky tahám ... :) Musím říct, že aktuální recenze + především reakce hráčů mě víc než mile překvapili.
Tak nez Humble vyresi problem s aktivaci, koupil jsem, proti svemu presvedceni, membership na Origin Access Premium a uz stahuji. Inu, i kdyby to vyresili, vyhozene penize to snad nebudou, je tam par dalsich her, ktere zkusim.

@Gordon (15.11.2019 12:17): A fotr je ozrala a kurevnim. Ano, to zname.
Tohle je dilema. Na jednu stranu to podle ohlasů vypadá na konečně dobrou hru Star Wars, na druhou stranu je to ale Star Wars...
@Gordon (15.11.2019 10:14): mohl ses níže dočíst, že jsme si to už vyjasnili. Nikdy jsem nerozporoval, že s blastery je hra defaultně first person, takže to video je zbytečný. Jinak jsem Outcast včera sám zkusil a defaultní nastavení je, že se hra při vytažení meče přepne automaticky do third person, jak jsem psal. First person s mečem se musí zapnout v nastavení, v menu je na to položka.
Slušné čísýlko - zatím 87%

Z JRC mi poslali mail, že zásilkovna je plná, ať si vyberu jinou. Tak jsem napsal jinou s tím, že pokud to nestihnou poslat včera, ať to ani nezkoušejí. Tak prý by to včera mělo odejít, nicméně neodešlo. Tak jsem v noci vzal digitálku, stáhla se a už se těším domů.

Nejen že krabičky postrádají smysl, ale mi to hází takové klacky pod nohy, že na ně asi kašlu. :D
Tak odehrána první půl hodina..zatím takový hopsání a pak soulslike mlácení. Asi mě to bude bavit, snad to nebude blbě napsaný, SW atmosféra vypadá povedeně. Je to asi nejlépe vypadající UE4 hra co jsem zatím viděl a jede to 4K@60 na epic preset, aspoň tedy na začátku. Dal jsem obtížnost Jedi Master, která vypadá vyváženě.
Pár (doslova) screenů
https://abload.de/img/starwarsjedifallenordnbja5.png
https://abload.de/img/starwarsjedifallenordgdj3l.png

@Bursoft (15.11.2019 00:20): jasně, normál zbraně jsou first person default, a jakmile vytáhnu meč, přepne se do third person. Teď jsem to zkusil. Ale v menu je položka kde jde zapnout aby byl meč taky first person, což jsem buď tehdy nevěděl, nebo zapomněl :)
@Paul (15.11.2019 00:04): Vždyť outcast je snad defaultně zapnutej ve first person (když ještě nemáš meč). Není to o povolování, je to stock fičura, jenom ten first person je nějak optimalizovanej (nedělá přesný pohyby mečem, jako v 3rd person, asi aby se lidem nemotala hlava z těch chvatů :))