Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Tak jsem ji po několika letech před třemi dni nainstalovala, do hry jsem se zase jako před lety vžila. Ale, byla jsem zhruba v polovině hry, když při střelbě se mi z ničeho nic hra vypla a házelo mi to chyby, když jsem hru znova spustila, veškeré hry co jsem měla uložené se mi smázly :/
Náhodou, když jsem hru hrála v roce 2008 byla jsem z ní totálně unešená. Myslím, že na tu dobu i celkem dobrá grafika a hratelnost. Hra mě chytla a dokonce sem ji dohrála několikrát.
Pravda. Teoreticky by mohl Monolith vydat dobrou hru - technologicky to mají od F.E.A.R.u celkem zvládnuté (jen vyladit HW nároky), přestřelky už jsou taky docela dobré (F.E.A.R.), zbraně bych trochu víc diferencioval, ale taky docela fajn (částenčně NOLF 2 a pak hlavně F.E.A.R.). Jejich hlavní problém je scénář, příběh a nejspíš i zajímavější level design (v tomhle směru mi sice F.E.A.R. vyhovoval, ale hodně lidí zdá se kritizovalo stereotyp). To otravné číhání nepřátel za rohy už ve F.E.A.R.u taky vyřešili.

Náhodný příklad - styl vyprávění a scénáře z AvP 2, přestřelky a nepřátele z F.E.A.R. - dvě mé oblíbené části Monolith her.
Je fakt, že podoba s Blood 2 se tam tedy nezapře, rukopis Monolithu a enginu je hodně viditelnej
Blood 2 byl Fearu podobný hlavně zakuklenými nepřátely, v jedné lokaci kde seslaňovali dolů. To bylo jako vystřižený z Fearu až jsem se divil.
No, v případě, že autoři příběh úmyslně vytvořili tak klišoidní, jako parodii na mecha anime (ale vzhledem k tomu, že to nebylo vtipné, tak asi ne - ale co kdyby).

Aha - mě zaujalo Shogo tím, že vypadá jako Blood 2 (který jsem hrál svého času před Shogo) a jako F.E.A.R. (svým způsobem příběh a hlavně design map). Resp. tyhle dvě hry vypadají jako Shogo :)
Jasně, já ti rozumim, mě to třeba na první pohled zaujalo, tím slovem zaujalo nemusí být nutně myšleno pozitivní zaujetí, ale jen zaujetí tím, že to vypadá tak jak to vypadá, protože těch velkých her v tomhle stylu moc neni, takže když jsem to prvně pustil tak tohle mojí pozornost zaujalo jako první, protože to není zrovna moc obvyklé.

Jen mě trochu mate, proč si v komentáři dal do souvislosti příběh a anime.
Slayer: Ale já netvrdím, že není inspirované prvky z anime seriálů devadesátých let, jen jsem psal, že mě "na první pohled" nezaujalo "anime zpracováním" co se visuální stránky týče. To není kritika popisu, jen můj pohled na věc.
Ty třeba ne, ale obecně je Shogo považované za zpracované v anime stylu, čerpá z něj. Každopádně s tím příběhem to nesouvisí jak píšeš v tom komentáři, při psaní popisu jsem zmínku o anime zpracování nevztahoval na příběh, protože to spolu moc nesouvisí.
Jo, krom příběhu a obrázků postav u titulků jsou ještě postavy zpracované v typickém anime stylu, mechové také jako by vypadli z oka třeba tomuto anime. Ale jinak tu fakt víc nějakých zásadních znaků anime není.

BTW Shogo jsem dohrál asi před 2 dny a ani jednou jsem se do návodu nepodíval. Ale je fakt, že pokud člověk neposlouchá rady ve vysílačce, tak může pěkně dlouho bloudit.
"před koncem je zásekové místo, které asi bez návodu nejde udělat"
?
Ze života hlavního hrdiny:
-So, are you meeting someone?
-Actually I am dating your sister.
-Hey, I am not angry about You and Cathrina... Well, I am annry, but I wont kill you.
Heretic - víš co to znamená jít někam "po svých"? To zcela prostě znamená jít někam pěšky:) Takže tady to znamená, že si mohl jít jak pěšky jako klasická akce, tak byly mise i za použití mechů. Snad už si rozumíme.

btw- žádná hra ti neumožní jít kam chceš, vše je ohraničeno:)