Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Dnes jsem to rozjel a ta atmosféra tu je naprosto perfektní. Za poslední dobu nejlíp utracené herní 1,5€!
@MickTheMage (18.05.2014 21:54): jo v tom brotherhood jak tam je uprostřed souboje rozhovor, tak po něm zamrzne interface a můžu tak leda zoomovat, a ALT+F4. Zkoušel. Ale už jsem si zkouknul konec na youtube a děj si přečetl, považuju to za dohraný. Mě ten gameplay nějak extra hodně nebavil, takže ani nemám chuť to řešit.
Ale atmosféru a dialogy to mělo dobrý.
Nic nepotěší tolik jako gamebreaking bug v 70% hry. No nic, jdu si to dočíst jak to dopadne.
@Ebb (26.03.2014 02:30): byl bych radši kdyby jsi psal komentáře a ne poloanglické sračky a sračky i obsahově, jasný <>? -
Máš tu dost slovenských přátel na to, aby jsi se mohl něco od nich přiučit.

edit: to tvoje machrování z wiki mi přijde vážně velmi vtipné :D
Jordan Weisman možno nie je najznámejším RPG dizajnérom, svoje si ale odslúžil pri príprave pôvodného Shadowrun z 80tich rokov, či Battletechu RPG

Bylo by fajn kdyby jsi si toho shadowruna a battletech zahrál a nepřejímal rozumy a názory jiných lidí z netu <> ;-)
Jak to je s "DRM free" verzí vs Steam? Je možné ji přidat do Steamu (a využívat - pochybných/případných - výhod Steamworks) nebo to není možné?

Na jednu stranu mi systém Steam (všechny hry v jednom) vyhovuje, na druhou stranu je Steam design a UI totální hnus, takže "standalone" verze by byla nejspíš příjemnější (nehledě na to, že bez radikální slevy je Steam dražší).
Yes yes yes yes yes yes.... yes yes yes yes yes yes yes.

Steam nahodil pre-order na Shadowrun: Dragonfall.

Save Anywhere: You can save your progress at any time during the game. (This expanded save functionality is also available in Patch 1.2 for Shadowrun Returns.)

Takze jedna dobra sprava za druhou!
@vapiscz (komentář): Co mi taky chybělo u moderní hry je vtažení do příběhu třeba pomocí ingame videa, nebo alespoň dabingu zásadních rozhovorů.
A mně se třeba tohle moc líbilo. Dabing nepotřebuju a ingame videa mě iritují nemálo, imho často jen zbytečná zdržovací taktika k natažení herní doby.
@orromis (27.12.2013 13:22): Dabing (resp. voice acting) považujem v moderných hrách za pohromu! Často opakované hlášky, ktoré sa zobrazujú formou textu, dokáže človek pokojne ignorovať. So zvukom je to ale horšie, ten sa ignoruje dosť blbo a preto sa niektoré výroky herných postáv stávajú po čase otravné. Dobrým príkladom je okrídlená hláška o nukleárnej zime vo FNV, alebo slávny bethesďácky šíp v kolene. ^^

edit: Výborne je to vyriešené napríklad v Planescape Torment. Postavy majú nahovorený jeden alebo dva riadky, aby si človek podľa tónu a farby hlasu dokreslil charakter postavy a zvyšok textu je nemý.
@vapiscz (komentář): "Co mi taky chybělo u moderní hry je vtažení do příběhu třeba pomocí ingame videa" - Hra není film.

S dabingem je to to samé. Například Arcanum také není dabované (kromě hlavních postav). Podstatou je snad kvalita rozhovorů (která je, pokud vím, na velice vysoké úrovni). Navíc dabing je určitě i finančně náročný (hra byla financovaná kickstarterem a na dabing se tedy asi nevybrali peníze).

Jinak jsem teda zvědavý jestli je ta linearita takový problém. Koncem ledna snad budu Shadowrun kupovat a strašně se na to těším :)
Dohráno. Bylo to krátké a lineární, ale stálo to za to. Hlavně co se týče dialogů a atmosféry.
Feelingem mi to připomínalo filmy z 80. let, kde bývá hrdina tvrďák drsnější než šmirglpapír, má všechno u prdele, a náhodou se připlete k něčemu velkému. :-D
@valcik (09.10.2013 22:16): neprelozil, s tymto sa trochu potykam, zatial pouzivam relativne normalnu mluvu :( Preto je to alpha, a preto som aj chcel nejaky feedback, mozno od skusenych shadowrunnerov, ktori by vedeli poradit ako dat nejake specificke vyrazi do slovenciny (okrem ineho).

Edit: Ale aby som odpovedal na tvoju otazku, tak zrejme by som to prelozil dost priamociaro - pojebane hovno ;)
mno po dvou hodinách vystřízlivění musím říct, že si s tím mohli vyhrát líp no :D
@Longin (09.09.2013 17:30): Pochybuji, že některá hra bude tak ultimátní a zcela bezchybná, aby si 100 zasloužila :) Ale ten pocit, když mě ta hra kurevsky baví a budu se k ní určitě vracet zná asi každý :)

Každopádně mě štve jak tu o Shadowrunu každý básní a já to ještě nemám a asi tak měsíc mít nebudu. Grr :D
@valcik (09.09.2013 15:07): Tam je imho problem s tym ako je to naprogramovane. Su tam veci, ze by to teoreticky malo ist (teda ked sa hrabes v editore), ale v praxi mi to nikdy nefungovalo. Ale mozne je, ze som to len ja robil blbo :)
@Longin (09.09.2013 17:30): Takovy pocit jsem zazil jen parkrat a nebylo to tak, ze by hra byla na 100%. Ale i u tech nejoblibenejsich her to u me vetsinou trvalo dele. Asi tak dlouho, nez si na 100% zvyknu na ovladani a nektere mechaniky hry.
Znáte takovej ten pocit, když hrajete teprve hodinu nějakou novou hru a nějak tušíte, že to bude na 100%? :D
Dosť ma štvalo aj to, keď som v súbojovom režime obetoval jeden ťah aby som presunul pankáča za prekážku, ale po ceste k nej sa spustil naskriptovaný dialóg so záporákom a zablokoval mi pandrláka v polovici pohybu. Žeby daň za tesnú deadline na Kickstarteri? Takéto drobnosti si predsa pri betatestoch museli všimnúť.

Ale zato som raz najal trollského samuraja, ktorý sa do boja zapojil úplne nahatý. Pobehoval tam iba s ružovou plynovou maskou na rypáku a to sa ráta! :D
@valcik (09.09.2013 15:07): Mně se hlavně soubojový systém někdy k začátku lokace aktivoval a vypnul se až teprve, když jsem změnil lokaci. Než jsem tedy opět natrefil na soupeře. Některé části tak byly dosti úmorné :(

@Sadako (09.09.2013 13:23): To jsme dva! Konečně zase jednou někdo udělal tahovou a taktickou hru i pro lidi, kterým se militantní realističnofilští magoři neříká :)
Bohužel se to přepíná jen automaticky...léčení a přebíjení mezi bitvama je díky tomu poněkud krkolomný, imho by hře hodně prospělo, kdyby se obojí dělo při přechodu do nebojovýho režimu samo od sebe.
Dá sa nejakou klávesou zapínať/vypínať súbojový režim? Často mi po zlikvidovaní posledného súpera zostalo v zásobníku len pár nábojov, ale než som stihol nabiť zbraň, súbojový režim sa automaticky ukončil a do ďalšieho súboja som kvôli tomu nastupoval s prázdnou flintou.
Hra je dobrá, ale oproti starej klasike je to furt iba moderný polotovar.