Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Že se tu nemusí shánět munice mě naopak potěšilo velice velmi. Jak já to doplňování nábojů nesnáším.
Pri RPG nerobím žiadne kompromisy, najviac si cením znovuhrateľnosť a tá dostáva vďaka linearite pekne na frak! Preto vôbec nehrám adventúry. :P

NPC sú ale napísané parádne, estetická stránka nemá chybu, hudba je velice slušná a jediná škoda je, že autori nedostali aspoň pár rokov času na vytvorenie väčšieho herného sveta. Gamesa je pri prvej hre poriadne návyková, odtŕhalo sa od nej ťažko.
@valcik (08.09.2013 14:05): Pre mna je to ale napriklad "Akcna Adventuroida s RPG prvkami", ano hra je kompletne "bezzakysova" co moze byt chapane ako nevyhoda ale zaroven aj ako vyhoda :-).

Ma to ale skratka nadherne prijemny a velmi zabavny gameplay a to je absolutne najdolezitejsie, preto som hodnotil pomerne vysoko.
@Sinister (08.09.2013 12:15): Chýbali mi tam zložité a zapeklité situácie, pretože hra ťa automaticky presúva z jednej lokality do druhej a ak niekde narazíš na hádanku, pár krokov od nej máš niekoľko očividných riešení spolu s naskriptovanou situáciou, ktorá ťa presunie do ďalšej časti hry. Príbeh vďaka tomu pekne odsýpa a naberá na sile, ale hoci si ho vychutnáš, nijako výrazne ho neovplyvníš a v gurmánskom zážitku z RPG to zanecháva aj trpkú pachuť adventúr a arkád.
Príjemná gamesa. Odohral som ju za hackera s flintou (Quickness, Ranged combat, Rifles + Intelligence, Decking, ESP Control) a aj keď atmosféra bola výborná, pripadalo mi to príliš krátke a jednoduché. V súbojovom systéme by som privítal aspoň dva druhy munície, ktorú treba nakupovať do zásoby, pretože v spojení s maličkým inventárom na päť predmetov sú nekonečné zásoby streliva trocha divné.
Taky jsem pro omezený saveování, ale "save and exit" by měla být samozřejmá součást všech her, škoda že to tak není.
Ach jo, neomezený savování kdekoli dost kazí napětí a vede k loadování v případě každýho nepovedenýho tahu...nechápu, že se do toho nechali překecat.:(

Úplně by stačila možnost "save on exit".
@Marcusss (12.08.2013 11:01): Mno, tak po dnesku mozem prehlasit, ze to pravdepodobne vazi v nastaveni directorial light (a vlastne aj ambient light). Mnou pridane veci sa nijako nebranili point lightu, dokonca modre svetlo viselo priamo nad tou policajnou dodavkou a v pohode.
Life on the Limb je hooodne slabe. Ked vas hra znechuti hned pri prvych minutach hrania a clovek pokracuje dalej doslova nasilu, je jasne, ze nieco nie je v poriadku.
@mazar1234 (04.08.2013 11:27): Takhle, nepotřebuješ znát žádný jazyk, jestli myslíš tohle. Ale zase to není vyloženě jednoduchý editor. Pro skriptování triggerů stačí chápat jak funguje WHEN-IF-DO-OTHERWISE. Pro skládání prostředí je potřeba představivost a spousta trpělivosti.
Je tam dost věcí, se kterýma jsem ještě nevrtal = charaktery, NPC, akce. Ale věřím, že když si s tím budu hrát, tak příjdu na to, jak to donutit dělat co chci.
Myslím, že je to složitější než Grimrock, ale s Grimrockem jsem moc nedělal. Každopádně je tam asi rozsáhlejší knihovna, rozhovory, goaly atd...

Doporučuju proletět ta tutoriálová videa (viz odkazy) a rozhodnout se sám.
@Marcusss (04.08.2013 11:22): Takze je nutne mat predstavu o programovani skriptov a tak podobne? Tym chcem povedat ze obycajna programming-lama nema ziadnu sancu vytvorit nieco aspon trosku na urovni. Co je sice prakticky normalny standard (vid. Grimrock) ale tak pre istotu si to chcem ujasnit.
Ten editor je super. Sice mě občas hodně sere pokládání některých assetů a nepřesná návaznost některých stěn, ale každý editor má své ujetosti a s trochou snahy jde všechno.
Sice ve svém projektu už teď mám pár zbytečností (zbytečně složitý trigger na otevírání a zavírání dveří, který by šel udělat mnohem jednodušeji, ale to mi docvaklo až po pěkně dlouhé době), ale pracuje se v tom dobře...:)
@Marcusss (01.08.2013 15:18): Částečně. Vadí mi, že hráčovo rozhodování bylo omezené na minimum a vždy má jasně vytyčenou cestu, kterou se musí vydat. Je tam pár možností, jak to lehce ovlivnit (odpovědi vázané na schopnosti, nebo třeba tajný průchod v Bratrstvu), ale ty změny jsou jen kosmetické. Mě je fakt ukradené, co tvůrci slibovali, vycházím čistě jen ze svého osobního zážitku.
Prostě potenciál byl mnohem větší a výsledný produkt mě moc nenadchl :(
Existuje nějaký forma portálu, mimo steam workshop, kde se probírá a boduje UGC?
@Marcusss (31.07.2013 21:35): Riggerovi se neodemkne třetí slot? A ani nevim, nešlo případně tu zbraň si nevzít? Spolu s Harlequinem jí může mít ještě jedna postava, což může teoreticky stačit.
:(
Jedna věc mě pěkně sere:
Jako Rigger v boji proti Jessice nemůžu mít dvě drony, protože potřebuju mít v pazouře tu zbraň = jsem o hodně slabší. Navíc v tom boji už mám jen asi 2 lékárky a 2 trauma kity, Harlequin je docela zraněný, dost spoléhám na summony shamana (=risk) a aby člověk sejmul brouka, většinou potřebuje použít střelbu z obou těch zbraní, takže se s Harlequinem nemůžu soustředit na Jessicu (která dává docela dost damage)... A ještě je tam bug na drony = jejich AP se na začátku boje nastaví náhodně na 2-4...:/