Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Když zmiňujete ty knížky, předpokládám, že víte, že Shadowrun (SNES) je volně založený na "Never Deal with a Dragon"?

Hrál to někdo z vás mimochodem?? Já to mám v plánu.
Ja som si zase pri hrani spomenul, ze som v 90s cital jednu knizku, pomaly sa mi vynorovala z pamati a nakoniec - az Harlequin povedal nakonci jednu vetu - som si spomenul aj na nazov. Hned som googlil antikvariaty a nasiel jeden kus (nemal nahlad, nemal ziadne detaily o stave knizky, ale 4 euro - to sa da riskunt). Prisla a bola uplne nova! :)
Mimochodem, je tu někdo z Prahy kdo dělá vypravěče pro PnP? Nebo někdo, kdo by chtěl zahrát?
A co? Už si někdo z vás hraje s editorem? Já se na něj vrhnu hned jak dohraju tu kampaň...:)
Díky...:)

Jinak nějaká doporučení na user generated runy? Docela se na workshopu hromadí, většina zní jako pokusy. Je v nich něco povedeného?
@Marcusss (30.07.2013 20:03): Ten run v laboratořích s bazilišky jsem udělal jako ork-mage společně s Coyotte (jediná zdarma) - docela to šlo :) Chtělo to firebally, granáty (těch jsem měl dost) a Coyotte prostřelující čéšky :D
Já hraju za orčího riggera jménem C-Dex... Momentálně vyjíždím výtahem pro Aegis.
Hra dokončena s trpasličím street samuraiem Pussy Destroyer. Je to opravdu hodně dobré, škoda jen, že je hra dost jednoduchá (krom předposlední lokace, tam se to trošku zvedlo). Dokonce poslední lokace dala zabrat ze všech nejméně.
A krom takových drobností, jako někdy pomalé akce při boji, to fakt stojí za to.
@Aba (29.07.2013 12:20): Neodvažuju se příliš spekulovat. Ale pravdou je, že v zásadě chtějí vyprojektovat Night City + outskirts, což není zas tak extrémně moc prostoru. Daleko spíš to bude stát na možnosti lézt do budov, nabourávat jejich systémy apod. (nebo vystřílet, nebo ukecat stráž atd.).
Z čeho mám opravdový strach, tak jestli si právě tím neukousli moc velké sousto. Je to v posledku přeci jenom mnohem více obsahu než v kterémkoli Witcherovi. Dokonce i počty gameplayů, kdy se postavy OPRAVDU hodně liší, mohou být problémem. Když jsem slyšel Mika mluvit o tom, jak je super dělat s fanoušky a geeky tabletopu Cyberpunk 2020, tak mě trochu zamrazilo, aby hra nespadla na roveň jakési offline fan fiction indie hry. Nevím...
Nicméně, hra má u mě jistých 60% už teď - za stylizaci (80's!), nápad a časovou trefu s produktem. Zbytek se rozdělí mezi gameplay a příběh/rozhovory.
@Sinister (29.07.2013 12:16): já jsemt ted narazil na jedno video, ale mam z toho lehce strach, rpg velké otevřené 3d světy nedělají dobrotu prosté logice a selskému rozumu, takže očekávám stupidní AI, která se bude zasekávat o schody XD. Já osobně bych uvítal hru v naprosto střízlivé grafice s perfektní ai.
@Aba (29.07.2013 12:13): Od autorů Witchera. Už docela dlouho brázdím fóra, ale informací je zoufale málo. Pro představu si spíš najdi timeline Cyberpunk tabletop hry. Je to mnohem lepší než neurčité zkazky autorů... Plus rozhovor s Mikem Pondsmithem je naprosto super (rozhovor + speech při ohlášení).
@Aba (29.07.2013 12:03): No uvidíme. Zatím se zdá, že mě budou HBS zásobovat DLCčky a s uživatelským obsahem to taky nevypadá marně :) Třeba nakonec ani onlinovku nebudu potřebovat a dotáhnu to s Shadowrunem až do vydání Cyberpunku 2077.

Každopádně jsem zvědavý, jestli lze postavu přenášet do DLC (včetně úrovně a výbavy), a jestli, pokud to lze, to nebude dělat bordel v případě přenášení postavy z uživatelské kampaně - přeci jenom je nasnadě, že dřív nebo později někdo ujede a dá do hry 'Death Ray Doomsday Weapon Ultra Cosmic DMG 666'...
@Sinister (29.07.2013 11:54): blbě jsem se vyjádřil, myslel jsem jagged alliance online, to je právě od těch co dělají shadowruna online, úplně jiná firma, s tím že vzhledem k tomu, Shadowrun je taky tahovka, tak to spadne dle mého do naprosto stejně tragicky špatného konceptu, jakým je proveden Jagged alliance online(dal jsem tomu 30%). V jiném případě by to mohla být opravdu skvělá onlinenovka, ale já mam prostě fakt oprávněné obavy, když jsem viděl jakou browserovou klikačku udělali z Jagged alliance online.
@Aba (29.07.2013 11:45): Nevím, Jagged Alliance jsem hrál jen dvojku a UB a popravdě nikterak netoužím zahrát si onlinovou verzi. Už jen z principu věci - přeci jen JA2 umožňovala všeliké kejkle s postavou (klekání, lehání, šplhání, plížení,...) a především s celým týmem, kde si nějak nedovedu odmyslet tahový mod. Hra je prostě příliš moc taktická. //EDIT: Plus je postavená v podstatě JEN na taktice a boji. Dovolím si tvrdit, že svět Shadowrunu má mnohem širší možnosti. A především to není JEN taktické zázemí (soudě dle PC hry opravdu není taktickým simulátorem virtuálního bojiště, daleko spíš je simulátorem trochu bohatších šachů) :EDIT//
V Shadowrunu si to však představit dovedu. Především proto, že škála činností je mnohem menší, tedy i při zachování tahového režimu se hra nijak zvlášť neproudlouží. A při jeho případném převedení na RT se zase koncepčně tak moc věcí nezmění. Takže já v tomhle ohledu opravdu očekávám světlou budoucnoust.

Co mě naopak děsí, jak se se správou online hry poperou autoři? Jak často a jak kvalitně budou dodávat nový obsah? Nezahrnou nás tunou předmětů, aby lacino udrželi nestálé hráče vyžadující hodnotu nad prožitek ze hry? Když k tomu připočtu relativní nezkušenost týmu...
Zatím mám odehráno sedm hodin a zrovna jsem se infiltroval do United Brotherhood. Všechno maximálně super. Sice jsem už teď smutný, když čtu, jak rychle se dá hra dokončit, ale snažím se ji chápat jako převedení PnP do počítače a hráči tvořený obsah by mohl mít roli (snad) scénářů při domácích seancích :)

EDIT: Teď jsem krátce početl o onlinovce Shadowrunu a dovedu si to představit jako vůbec první onlinovku, u které trávím čas. Ona už sama hra nemá příliš potenciál být skutečně masovou, což se může jevit i výhodou - HUBy, kde se nakupuje a shání tři parťáci pro run, možnosti zradit a zkusit si urvat co největší prachy, případně zároveň plnit quest pro druhou stranu, jež zradu vyžaduje... Chtělo by to obrovské množství scénářů, ale domnívám se, že s tím by si komunita hravě poradila. Kdyby technicky hra fungovala podobně jako Guild Wars (řekněme s omezením na tři skupinky runnerů), myslím, že by se jednalo o vůbec nejvěrnější převedení deskovky do počítačové hry. A to včetně atmosféry, což se cení. Snad jen odporný slang plný zkratek, jehož je online svět vždycky plný, bych odměňoval banem.
Hmm, 14 hodin trvalo dohranie. A kedze mam stale chut na Shadowrun, tak idem skusit user created Life on a Limb, ktory ma celkom pozitivny ohlas, tak uvidime.
Tentokrát bych tě zas odkázal spíš na wiki (anglickou). Ne proto že by se mi nechtělo ti pomoct, ale protože o tom zas tak moc nevím. Ale podobně jako Warhammer to začalo mimo videohry (i když videohry W/W40k už tu jsou víc jak 20 let) - miniatury, gamebooky.
Je to takovej balanc na hraně propasti, nějaký základní zkratky člověk používat musí, ale příliš mnoho škodí. Ale tak Call of Duty bude CoD, Need For Speed bude NFS a NHL má zkratku přímo v názvu. VtM jsem myslel že patří mezi ty známější, ale to možná proto že originální knihy znám od dětství.
@Marty McFly (26.07.2013 16:40): Tak to snad každému. Ostatně, pamatuju si, že Redemption jsem si prvně nadmíru užil, ale když jsem se k němu chtěl vrátit po dohrání Bloodlines, nevydržel jsem to dýl jak hodinu a prostě si znova dal Bloodlines. ._.

on-topic: Tohle je boží.