Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

RUINER

70
8 hodnocení Platformy
Žánr:
akce > 3rd person akce *
Forma:
placená hra
Rozsah:
samostatná hra
Multiplayer:
ne
Datum vydání:
26.09.2017 PCPS4XOne
Vývojáři:
Oficiální stránky:
http://ruinergame.com/
RUINER je twin stick shooter zasazený do kyberpunkového prostředí. Hra svým grafickým stylem evokuje anime osmdesátých let (Akira a podobně).

Základem gameplaye je robustní soubojový systém, přičemž je na výběr z velkého množství zbraní různého druhu. Poměrně neobvyklý je systém skillů, kdy je možné jednou naučený skill "vrátit" a naučit se místo něj jiný. Hráč je tak motivován k experimentování s herním stylem.

Polští vývojáři z Reikon Games se, mimo jiné, chlubí soundtrackem. Mezi kontributory patří například Susumu Hirasawa známý jako skladatel hudby do anime a videohry Berserk.

Po vydání do hry přibyly dva nové módy (New Game+ a Speedrun), nové zbraně, kostýmy, leaderboardy a "finishery" ve stylu bojových her. Malého rozšíření se dočkal i soundtrack.


Poslední diskuzní příspěvek

Drolin: Souhlas, taky mi délka přišla tak akorát. Ale za nějaké DLC, pokud možno s novými nepřáteli, bych se nezlobil :)

Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 80
Neuvěřitelně krásná podívaná, každým coulem nabitá cyberpunkovou atmosférou. Graficky vypadá zcela fantasticky (hlavně co se týče hry světel a stínů), styl je dotažený do puntíku a efektní, brutální souboje dávají ten správný pocit satisfakce. Za vizuálem nepokulhává ani ozvučení a soundtrack, perfektně sedící k rytmu akce. Po audiovizuální stránce těžko najít nějaké chyby a pokud vás zaujala ze screenshotů či videí, můžu RUINER doporučit všemi deseti.

Hratelnostně je taky docela fajn. Jak už bylo zmíněno, na souboje se skvěle kouká, jsou rychlé a na střední obtížnost nepříliš těžké, takže čas strávený se hrou utíká jako voda. Díky množství efektů ale někdy jsou až příliš nepřehledné a zvrhnou se ve frenetickou klikačku, kde jen slepě doufáte, že nezhebnete. V těch těžších soubojích (hlavně v bossfightech) to ale problém nepředstavuje, dá se to tedy přejít.

Arzenál zbraní je víceméně standardní, co se týče zbraní na dálku i na blízko (meče, kladiva, brokovnice, útočné pušky, samopaly, rotační kulomety, nic zásadního nechybí), ale občas se najde nějaká futurističtější zbraň. Žádná zbraň vám ale nevydrží dlouho, protože nábojů je málo a musíte tak svůj arzenál neustále střídat. Za zmínku stojí RPG systém, skrz který si můžete odemykat nové schopnosti (jako granáty, energetický štít nebo slow-mo mód), které souboje slušně oživují.

Souboje ale kapku sráží nenápadité (i když vizuálně famózní) levely, které se skládají jen z arén poslepovaných lineárními koridory s vzácnými odbočkami pro sběratelské předměty. Přijdete do arény, vymlátíte několik vln nepřátel s nulovou inteligencí, přejdete do další arény. Hotline Miami to prostě není a koncem hry se to začne trochu přejídat. Jediné (příjemné) ozvláštnění jsou nebojové procházky po cyberpunkovém městě, kde se můžete trochu více seznámit s příběhovým pozadím hry. Ale i když bych uvítal větší variabilitu, u hry jsem se i tak nenudil a nepřišla mi díky vražednému tempu akce zdlouhavá.

Nevadí vám hry, u kterých trochu převládá forma nad obsahem, nevadí vám kratší hry (kolem 5h), tahle konkrétní forma vás zaujala jako mě a ke štěstí vám stačí prostý cíl KILL BOSS? Směle do hraní. Get up, puppy.
+18+18 / 0