Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Ten pribeh me zacina nicit. Ja bych se na nejaky odbojare zasekly v praveku uplne vykaslal a Lara se k nim chova jak kdyby byla jednou z nich.

Nejzabavnejsi bylo zatim hazeni slepic!
Ahoj,¨prosím o radu jak se ukládá hra Rise of the tomb raider? děkuji
Nenašel jsem v dokumentech složku CPY SAVES
Když chci hrát znovu tak to je zase od začátku. Připojení k netu mám pořád a ve hře to píše, že spojení bylo ztraceno, když jsem chtěl dát uložit hru.
@Terien (03.04.2018 00:16): Nemá na něj patent, nikde jsem to nepsala, ale je to pravděpodobně nejznámější současná hra s tématem starobylých tajných organizací (Templáři, Zednáři, Assassíni) v každé z her své dlouhé série.

PS: V profilovce mám Haythama Kenwaye, záporáka z AC III, ne Robina Hooda. :D U tebe ten obrázek ani nejde poznat. Nějakej trpaslík ve zbroji? :O
Tak já už si přechozí díl nepamatuju, ten děj byl jeden velký zmar. Ale ten "dějový oblouk" tam byl taky. Nějakej starší chlápek tam přežil haváriii jen aby vyvolával emoce, z cutscén z něho dělaj spřízněnýho a potom v další cutscéně zemře hrdinskou smrti. Jak už jsem psal v profilu TB 2013 tak větší dávku emocí u mě vyvolávaly kulometný hnízda ve starších hrách, který měly nějakou oporu v gameplay. Pomáhaly mi, chodil jsem tam do bezpečí. Ti kamarádi v TB jsou akorát opruz. A jinak o překonanosti minulých dílu...no překonaná je grafika a ovládání inventáře, ta hratelnost je pořád lepší. U neoficiálního remaku jsem si říkal sakra proč není takových her dnes víc. Ani nekritizuji u Tomb Raider střelbu nebo stealth mechaniku. Ani nepovažuju minulý TB za nějak geniální, jen prostě měli co novej TB nemá, není to další 3rd person far cry neboli variace na pc Uncharted. A to něco by někdo šikovnej mohl přívést zpět k životu.
@Red (02.04.2018 22:21): Ony ty problémy s příběhem Rise jsou trochu rozdílné. Jasně původní reboot bojoval s ludonarativní disonancí, kdy v cutscénách byla Lara konstantně prezentována jako extrémně zranitelná, aby se z ní během gameplaye stal Rambo. Rise má výrazně větší problém s tempem vyprávění, neexistujícími dějovými oblouky pro postavy (Jonah se ve hře v poslední třetine objeví jen aby ho zajali a smrtelně zranili) a levnými zvraty. Jediné, co mě pozitivně překvapilo, byly uvěřitelné motivace padouchů.
@Red (02.04.2018 22:21):
Tak lidí není škoda, jsou neskutečně přemnožený a je to dost hrozná forma života.
jelena jo :)
hra je hodně dobrá, seděl jsem u toho pár dní v kuse a vytáhl to na 98% "splněnosti" Ty starší Tomb raider plošinovky jsou už dnes překonaný. Takhle v kombinaci s akční arkádou za mě super.

Dost mě pobavil argument Robina Hooda Eleanor (nebo co to je na té profilovce) že assasin má patent na starobylou organizaci a artefakt.
Celkem se ztotožňuju s nedávným hodnocením Fuky o novém filmu ve stylu "no je to podle toho novýho Tomb Raideru, tam kde nemá lara pistole, prsa a copánky, to znamená bez 80% všeho, čím byla pro mě jako postava zajímavá". Minulý díl mi teda příběhově taky nepřišel nějak dobrý. Hlavně nebyl ani dobře videoherně odvyprávěn, snažil se o emoce cutscénama namísto gameplaye...fakt mi není líto chlápků, který znám prakticky jen z cutscén...a fakt nesoucítím s Laroud co brečí nad jelenem když předtím odkráglovala 30 lidí. Ty návaly nepřátel z toho taky dělali úplně pokleslou hru na úrovni arkádových mlátiček a on trail stříleček. Fakt nechápu co na tom lidi viděj. Jestli je dvojka ještě horší, tak za to můžete vy, co jste vyhypovali červenou záležitost na zelenou, tak tvůrci ještě přitlačili na pilu. /konec rantu
Square Enix podle mne rebooty znacku jednoznacne pozvedli, nezdimaji ji jednou rocne s pravidelnou trapnosti farcryovskych proporci a nezaslouzi si myslim takovy hate. Kdyby melo byt po mym, naklonoval bych Vavru a Rihannu, nebo jak se ta koza jmenuje, bych poslal zpatky k plotne, aby se to nekam vyprofilovalo i pribehove, realisticky vzato si ale myslim, ze u takto velke a etablovane hry s prakticky jistym komercnim uspechem, paklize zase pouzijou nejakou maximalne klise dobrodruznou naivni bachorku indyovskeho formatu, nelze vyznamny posuny cekat.

Ja nastinil, jaka by se mne Lara libila, prave v komentari u tohoto dilu, ale nemyslim, ze by se takove napady potkaly s masivnim komercnim uspechem :)

Sebekriticky za sebe priznam, ze jsem spokojeny, kdyz dostanu poradne udelanou hru jednou za delsi casovy interval, z prostredi, ktera mne temer vzdy berou (ja hodne beham po svete, mam to nejak v krvi, takze mne logicky pritahuje i tento typ her), se slusnym gameplayem, vypravou a navic v podani asi nejlepsich grafiku, animatoru a skicaru momentalne v branzi.

Lara je nyni z hlediska detailu, sex-appealu apod. nyni o parnik pred vsemi hernimi postavami a i kdyz se uroven grafiky celkove fantasticky posunula, tak SE obvykle udelaji neco co cni nade vsemi, talent tech umelcu mi prijde ze je beyond normality. Ja ted hraju KCD a musim rict, ze je to jeden z nejpoctiveji udelanych svetu co jsem kdy videl, celkem odpovida i faunisticky a botanicky, v loadinzich jsou krasny skicy, ale postavy a animace uz treba tak dobry nejsou, u Square Enix naopak citim tu perfekci ze vsech stran.
@M.a.t.t. (02.04.2018 10:50): Ono je hlavně úsměvné označit lidi za ovce jen kvůli tomu, že jsem v menšině s opačným názorem. Strašná móda poslední dobou :D

Příběh je ale strašný, to se musí nechat. Nicméně hratelnost, grafika, lokace, to vše bylo dost povedené.
@Eleanor (komentář): Mne tých súbojov prišlo prišlo paradoxne, oproti minulému dielu, menej. Skôr mi vadila tá rozťahanosť. Minule som si nestačil vydýchnuť a bolo po všetkom. Tu to nie a nie skončiť. :D
No zvláštní teda ale je, že vystřelil pokaždé, když jsem se toho dotkl :D
@Arcee (24.12.2017 15:59): To se mi taky stalo. V mém případě tam byl neviditelný voják, který na mě střílel. Stačilo si dát procházku k bráně a zpátky a už byl viditelný a šlo ho zabít. Ale co jsem tehdy tak četl, každému fungovalo něco jiného (load, opuštění lokace, táboření...). A i když jsou voják/vojáci neviditelní, jde je zabít.
Pomalu ale jistě plánuji koupi téhle hry na Xbox one X. Chci se zeptat- bývá tahle hra někdy ve slevě? Má cenu čekat?
@Garret (18.10.2017 19:31): Jo jo, bylo to takové celé dost naivní.

Jak tady v předchozích příspěvcích bylo zmiňováno Uncharted, tak to je v podstatě Tomb Raider s hlubším příběhem. Teda aspoň ten nejnovější díl, ty předtím jsem nehrála. Taky to celé sice nedává smysl, ale zpracování postav je na 1.
@CrocoRay (18.09.2017 00:40): Jo já rozhodně pokusy v tomhle ohledu dělat nebudu. Ale zase si můžeš říct že za deset let si to možná i zahraješ:) S tím jak mi doma hnijou volanty, kniply a různý joysticky se mi do konzole nějak nechce.
@Red (18.09.2017 00:36): Co se týče emulátorů, tak PS3 hry se sekaly i lidem, co měli core i7-7700K 4,2 GHz, GTX 1080ti a 32 GB RAM. Ale jinak jsou i emulátory na PS3, ale když na takovéhle sestavě běžně klesají na 10 fps, tak myslím, že mně to o moc lépe nepůjde.
@RemixSvK (komentář): Pěkně sepsaný komentář. I když na přestřelky máme opačný názor. Teda jednoduché byly, to ano. Ale jinak mi přišly luxusní a hodně jsem si je užíval. Nevím, ale akce se mi tady líbila hodně moc a v té kombinaci s tím překonáváním překážek a dobrodružným tématem, jsem tu hru hodně žral.

Kura, vždycky když se nad tímhle zamyslím, tak mě neskutečně štve, že Uncharted vyšel pouze na konzole. Já hrál pouze na PS Vita menší díl Uncharted: Golden Abyss, ale žral jsem to neskutečně a nemyslel jsem si, že na takové malé hloupé konzoli může být tak kvalitní hra. A teď když si ještě vezmu ty plnohodnotné tituly. Ani mi tam nevadilo, že jsem lama a neumím pořádně mířit s těmi páčkami. Ale kupovat si konzoli kvůli pár hrám se mi nevyplatí a přes emulátor to nerozjede asi nikdo.
Ony celkově kecací pasáže k Laře nesednou. Maximálně hekání při saltech.
@CrocoRay (12.09.2017 15:51): Tak samozřejmě nikdo jiný s tím problém zdá se nemá, ani předtím jsem nikde nepostřehl výtky k dabingu. Problém bude asi u mě.

Každopádně u menších her jako právě třeba Syberia to nějak nehrotím, tam nad tím mávnu rukou, protože na to asi nebyly peníze, ale od hry za ačkovou cenu očekávám trochu jinou kvalitu. Kor když je ta hra tak filmová, tohle to malinko kazí.
@Fritol (12.09.2017 11:42): Nevím, právě tohle video si nejlépe pamatuji, bo tam byl takový dějový zvrat a díval jsem se na něj i předtím, než jsi tu dal odkaz, ale problémy jsem s tím moc neměl.

I když uznávám, že já nejsem takový velký kritik v určitých oblastech a třeba tady nemám takový cit jako ty, takže mi to přijde v pohodě. Možná mě u Lary mate i ten přízvuk, nevím :-))
Ale jediný anglický dabing, kde mi to přišlo nepřirozené a hlasy mi neseděly k postavám, tak to bylo na první Mafii. Ten český se mi ale líbil a s tím jsem taky hrával.
@Fritol (12.09.2017 11:03): Nějak jsem nad tím nepřemýšlel, tak jsem se teď podíval na pár videí a přijde mi, že Lara umí dobře projevit svůj vztek nebo překvapenost. Ale nesledoval jsem všechno a při samotném hraní jsem si taky něčeho zvláštního nějak nevšiml. Ale třeba se tu najde ještě někdo, kdo s tím měl taky problém. Anebo hoď videa, kde se ti třeba něco konkrétního nezdálo a řekni v čem se ti to nezdá. Třeba jsem to jen nějak moc nevnímal předtím.
Zdá se to jen mně nebo je Lara špatně nadabovaná? Příliš často mi příjde, že emoční zbarvení hlasu nesedí do dané situace a nebo že hlas nesedí do daného prostředí a zní příliš jak ze studia. Něco podobného se stává u českého dabingu zahraničních filmů... děsně rušivé.
Tohle je prostě bájo .. hraju po druhé a zvedám na 90 %, nepamatuji si, kdy jsem hrál něco hezčího.
Už chci nějaké info o shadow :( ... Pokud bude v dalším díle trošku lepší příběh, trošku složitější hrobky a trošičku se ubere akce, tak jim utrhám ruce !
@kuler91 (28.05.2017 12:28): Asi byly o trochu více akční. Teda ten předchozí už si tolik nepamatuji, ale Rise ho měl poměrně akčnější. Ale zase tak extrémní mi to nepřišlo, že by mi to celkový zážitek narušovalo, i když je fakt, že ten konec mě taky bavil trochu méně a ti neustále vybíhající strážci mě místy štvali :-)
@TheHofi (komentář): opravdu je pro tebe ta skvělá hratelnost a perfektní mechaniky převzaté z předchozího TR mínusem?? sem z toho malinko rozhozen... nevim, co bys na tom chtěl měnit...
Tak podruhé rozehráno. Akorát mě překvapuje, že tentokrát tam nikde nemám memory leak a hra běží naprosto plynule i při nastavení textur na very high. Co se dívám, tak RAMku mi to žere maximálně 5 GB a to i CoD: AW žral místy skoro 8 GB.

Takže vše na ultra ve full HD a problém tedy nebyl s mou GTX 1060, která to teď zvládá naprosto s přehledem. Grafika jinak vypadá skvěle a hru bych zařadil mezi ty nejhezčí hry, co jsem měl možnost hrát.