Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Redneck Rampage: Suckin' Grits on Route 66

63
17 hodnocení Platformy
Žánr:
akce > 1st person akce *
Forma:
placená hra
Rozsah:
rozšíření
Multiplayer:
ano
Datum vydání:
13.07.1998 PC
Vývojáři:
SunStorm Interactive
Oficiální stránky:
http://www.interplay.com/games/redneck.php
Suckin' Grits on Route 66 je datadisk pro vidláckou akci Redneck Rampage, který hrdiny původní hry zastihuje na zasloužené dovolené. Klidu si na ní ale moc neužijí.

Datadisk obsahuje 12 nových levelů, ve kterých navštívíte takové lokace jako je pivovar, zábavní park nebo Hooverova přehrada. Rozsahem se vyrovná původní hře. Zbrojní arzenál zůstává stejný, u nepřátel přibyl jediný kousek, aligátor.


Poslední diskuzní příspěvek


Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 70
Dvanáct nových misí pro Redneck Rampage, které tento datadisk obsahuje, je dost rozporuplných. Jsou stále docela zábavné a některé i dost nápadité. Oproti originální hře došlo ke snížení komplikovanosti levelů a jejich průchod a hledání klíčů je rozhodně jednodušší. Tentokrát je to tedy více o střelbě a likvidaci nepřátel. Bohužel jediná novinka je aligátor a to je opravdu málo i na dobový datadisk.

Ale abych jen nehanil. Hraní dobře odsýpá a díky jednodušším levelů neupadá do stereotypu. Nová prostředí jsou fajn a dobře zabaví například cirkus, pivovar nebo jeskyně dinosaurů. Hra také obsahuje mnoho narážek na dobové filmy a kulturu obecně. Původní hra byla na svou dobu lehce nadprůměrná a tohle je průměrný tehdejší datadisk. Pokud vás Redneck bavil a chcete více téhož tak tady to je. Pokud vám už na konci přišel nezajímavý, tak se datadisku vyhněte obloukem. Pokud chcete s Rendeckem pokračovat, ale s více změnami zkuste spíše Redneck Rampage Rides Again: Arkansas. Já se do dalšího dílu pustím, ale k jedničce ani datadisku se vracet nejspíše nikdy nebudu.
+13
  • PC 50
Tak tohle byla vcelku slabota, zatímco původní Redneck exceluje naprosto skvělým level designem, při nemž musíte pečlivě hledat cestu dál a trochu nad ním přemýšlet (žádné lineární lokace s vedením za ručičku) a zapamatováníhodnými lokacemi (Blázinec, Pohřební ústav či všemožné "malebné" vesničky/městečka), datadisk nic z výše zmíněného neobsahuje. Lokace jsem si zapamatoval všehovšudy tak 2-3 (Carnival of Terror, Crystal Lake Camp, dejme tomu Hoover's Dam), ostatní byly vesměs takové nějaké nemastné a neslané. Přemýšlení nad postupem dál se už nekonalo prakticky vůbec, anžto tu máme zpravidla vždy troje zavřené dveře, za prvními dveřmi je klíč ke druhým dveřím, za druhými klíč ke třetím atd., ty se vždy válí někde na zemi či na stolku a pro jejich získání nemusíme nic specifičtějšího vykonat, vlastně tím mnoho lokací působí i vcelku lineárním dojmem, nehledě na to, že vyloženě komplexní, propletené či otevřené lokace z jedničky se již nekonají a vše je tu takové nějaké prostší, menší, jednodušší a kratší. Autoři si s tím však příliš hlavu nelámali a tohle lajdácké designérské schéma bohužel uplatnili bezvýjimečně snad na veškeré mise. A aby tomu nasadili korunu, vše je naprosto zrecyklované z původní hry, od textur, přes nepřátele (zde přibyl teda jen ten Aligátor, který je pomalý a vydrží méně zásahů jak čokl), zbraně... což by samo o sobě nemusel být takový průser a jsem na to u dosových přídavků poměrně zvyklý (a některé jsou i přesto bezvadné), bohužel je to vše zrecyklováno tak lajdáckým způsobem, že to mnohdy bylo vyloženě facepalm ( a těch pár nových objektů (ano něco málo se nakonec přeci jen našlo, byť je spočítáme na prstech jedné ruky) vypadá jak z papundeklu- čili bez iluze té třetí dimenze, viz. "The beer drinking Bison apod.":)), některé lokace díky tomu působí více jak od nějakých amatérských fan designérů, než od profesionálního studia, které si za to nechává platit (ta finální byla fakt naprosté designérské dno a v naprostém závěru jsem si myslel, že jsem se dostal spíše do nějaké autorské "test room" :)).
Jako pořád to byl Redneck, už se to sice po původní hře poměrně slušně ohrálo, ale zábavné to stále docela bylo, avšak rozhodně se k tomu nehodlám vracet tak, jako k původní hře, anžto bych si tak maximálně kazil dojem.

Těžko uvěřit, že tihle vývojáři vytvořili i naopak jeden z mých nejoblíbenějších FPS datadisků a designérských skvostů se spoustou bezvadných lokací v podobě Cryptic Passage for Blood.
+6
  • PC 55
No teda nic moc. Od datadisku človek čaká že pribudnú nové zbrane alebo noví nepriatelia ale tu je nový nepriateľ leda tak Aligátor ktorý bol mne akurát k smiechu pretože je pomalý jak šnek. Je tu zopár nových máp ale inak nič nové pod slnkom. Náš buran Leonard zasa prdí, nadáva, hláškuje, opijeme sa lacnou whiskou a strielame z rovnakých zbraní. Pokiaľ ste fanda jedničky či Rides Again tak si to kludne zahrajte, ale inak nedoporučujem.

Pro: Misia na Hooverovej prehrade

Proti: absolútne žiadne zmeny, celkom aj nuda

+3