Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Quake III Arena Quake III Arena Quake III Arena Quake III Arena Quake III Arena Quake III Arena Quake III Arena Quake III Arena Quake III: Arena Quake III: Arena

Quake III: Revolution

Quake III: Revolution

id Software
id Software
id Software
id Software
id Software
id Software
id Software
id Software •  Raster Productions (Dreamcast)
id Software •  Raster Productions (Dreamcast) •  Bullfrog Productions (PS2)
id Software •  Raster Productions (Dreamcast) •  Bullfrog Productions (PS2)
PC
02.12.1999
PC
02.12.1999
PC
02.12.1999
PC
02.12.1999
PC
02.12.1999
PC
02.12.1999
PC
02.12.1999
PC
02.12.1999
Dreamcast
24.10.2000
PC
02.12.1999
Dreamcast
24.10.2000
PS2
27.03.2001
PC
02.12.1999
Dreamcast
24.10.2000
PS2
27.03.2001
Quake III: Arena Quake III: Arena Quake III: Arena Quake III: Arena Quake III: Arena Quake III: Arena Quake III: Arena Quake III: Arena Quake III: Arena Quake III: Arena
Žánr
akce > 1st person akce *
akce > 1st person akce *
akce > 1st person akce *
online > online akce
akce > 1st person akce *
online > online akce
online > online akce *
akce > 1st person akce
online > online akce *
akce > 1st person akce
online > online akce *
akce > 1st person akce
online > online akce *
akce > 1st person akce
online > online akce *
akce > 1st person akce
online > online akce *
akce > 1st person akce

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ano ano ano ano ano ano ano ano ano ano

Třetí a zřejmě nejslavnější díl dnes již značně zprofanované FPS značky. Na rozdíl od Q1, Q2 a Q4 se jedná o (téměř) čistě multiplayerovou záležitost, která pomáhala rozvíjet světový progaming (duel i team deathmatch) a dá se říci, že v něm dodnes hraje důležitou roli. Hra je bezkonkurenční velkou rychlostí akce a brilantním vybalancováním zbraní. Tyto prvky - plus unikátní fyzika pohybu po mapách - dělají ze třetího Quaka jednu z nejhůře "ukočírovatelných" FPS vůbec. Quake 3 je také velmi dobře modifikovatelný (kód hry byl před časem vypuštěn jako open-source) a to nejen v rámci žánru.

V době své největší slávy soupeřil Quake 3 o pozornost hráče s podobně kvalitním, leč dnes již trochu zapomenutým Unreal Tournamentem. Dodnes se jedná o poslední velký úspěch id Software na progamingové scéně. Hra vznikala cca 1 rok v ďábelském pracovním tempu (kolem 12h/den).
Třetí a zřejmě nejslavnější díl dnes již značně zprofanované FPS značky. Na rozdíl od Q1, Q2 a Q4 se jedná o (téměř) čistě multiplayerovou záležitost, která pomáhala rozvíjet světový progaming (duel i team deathmatch) a dá se říci, že v něm dodnes hraje důležitou roli. Hra je bezkonkurenční velkou rychlostí akce a brilantním vybalancováním zbraní. Tyto prvky - plus unikátní fyzika pohybu po mapách - dělají ze třetího Quaka jednu z nejhůře "ukočírovatelných" FPS vůbec. Quake 3 je také velmi dobře modifikovatelný (kód hry byl před časem vypuštěn jako open-source) a to nejen v rámci žánru.

V době své největší slávy soupeřil Quake 3 o pozornost hráče s podobně kvalitním, leč dnes již trochu zapomenutým Unreal Tournamentem. Dodnes se jedná o poslední velký úspěch id Software na progamingové scéně. Hra vznikala cca 1 rok v ďábelském pracovním tempu (kolem 12h/den).

O rok později vyšel datadisk Team Arena.
Třetí a zřejmě nejslavnější díl dnes již značně zprofanované FPS značky. Na rozdíl od Q1, Q2 a Q4 se jedná o (téměř) čistě multiplayerovou záležitost, která pomáhala rozvíjet světový progaming (duel i team deathmatch) a dá se říci, že v něm dodnes hraje důležitou roli. Hra je bezkonkurenční velkou rychlostí akce a brilantním vybalancováním zbraní. Tyto prvky - plus unikátní fyzika pohybu po mapách - dělají ze třetího Quaka jednu z nejhůře "ukočírovatelných" FPS vůbec. Quake 3 je také velmi dobře modifikovatelný (kód hry byl před časem vypuštěn jako open-source) a to nejen v rámci žánru.

V době své největší slávy soupeřil Quake 3 o pozornost hráče s podobně kvalitním, leč dnes již trochu zapomenutým Unreal Tournamentem. Dodnes se jedná o poslední velký úspěch id Software na progamingové scéně. Hra vznikala cca 1 rok v ďábelském pracovním tempu (kolem 12h/den).

O rok později vyšel datadisk Team Arena. Počátkem roku 2009 pak spatřil světlo světa Quake Live, nová verze hry hratelná zdarma skrze internetový prohlížeč.
Třetí a zřejmě nejslavnější díl dnes již značně zprofanované FPS značky. Na rozdíl od Q1, Q2 a Q4 se jedná o (téměř) čistě multiplayerovou záležitost, která pomáhala rozvíjet světový progaming (duel i team deathmatch) a dá se říci, že v něm dodnes hraje důležitou roli. Hra je bezkonkurenční velkou rychlostí akce a brilantním vybalancováním zbraní. Tyto prvky - plus unikátní fyzika pohybu po mapách - dělají ze třetího Quaka jednu z nejhůře "ukočírovatelných" FPS vůbec. Quake 3 je také velmi dobře modifikovatelný (kód hry byl před časem vypuštěn jako open-source) a to nejen v rámci žánru.

V době své největší slávy soupeřil Quake 3 o pozornost hráče s podobně kvalitním, leč dnes již trochu zapomenutým Unreal Tournamentem. Dodnes se jedná o poslední velký úspěch id Software na progamingové scéně. Hra vznikala cca 1 rok v ďábelském pracovním tempu (kolem 12h/den).

O rok později vyšel datadisk Team Arena. Počátkem roku 2009 pak spatřil světlo světa Quake Live, nová verze hry hratelná zdarma skrze internetový prohlížeč.
Třetí a zřejmě nejslavnější díl dnes již značně zprofanované FPS značky. Na rozdíl od Q1, Q2 a Q4 se jedná o (téměř) čistě multiplayerovou záležitost, která pomáhala rozvíjet světový progaming (duel i team deathmatch) a dá se říci, že v něm dodnes hraje důležitou roli. Hra je bezkonkurenční velkou rychlostí akce a brilantním vybalancováním zbraní. Tyto prvky - plus unikátní fyzika pohybu po mapách - dělají ze třetího Quaka jednu z nejhůře "ukočírovatelných" FPS vůbec. Quake 3 je také velmi dobře modifikovatelný (kód hry byl před časem vypuštěn jako open-source) a to nejen v rámci žánru.

V době své největší slávy soupeřil Quake 3 o pozornost hráče s podobně kvalitním, leč dnes již trochu zapomenutým Unreal Tournamentem. Dodnes se jedná o poslední velký úspěch id Software na progamingové scéně. Hra vznikala cca 1 rok v ďábelském pracovním tempu (kolem 12h/den).

O rok později vyšel datadisk Team Arena. Počátkem roku 2009 pak spatřil světlo světa Quake Live, nová verze hry hratelná zdarma skrze internetový prohlížeč.
Quake III: Arena je ultrarychlá, zdánlivě jednoduchá, FPS, která byla nepokrytě zaměřena na hru více hráčů a předložena progamingové komunitě. Singleplayer sice obsahuje, ale ten je jen "slátaninou" skirmishů v různých mapách a jako celek evokuje pocit úvodu do multiplayerové řeže.

Jednotlivá hra má vždy podobu umístění hráčů do uzavřené arény se zbraněmi, přičemž cílem je jako první dosáhnout stanoveného počtu zabití nepřátel, tzv. fragů, nebo v okamžiku uplynutí časového limitu držet jejich nejvyšší počet. Hráč, resp. bot, se respawnuje několik sekund po zabití. Jiným herním módem je Capture the Flag (CTF), který se hraje v týmech v symetrických arénách, v němž jde o donesení vlajky soupeře na výchozí pozici své vlastní. Ve hře je celkem 9 zbraní. Od kotoučové pily pro boj zblízka a samopalu v základní výbavě má hráč možnost se přes klasickou dvouhlavňovou brokovnici, raketomet, plazmové dělo a i méně známé zbraně jako granátomet a "bleskomet" dostat k efektivnímu railgunu a ultimátnímu BFG. Na výběr je i značné množství rozličných postav, např. kostlivec nebo šašek. Pestrost hry doplňují power-upy squad damage, rychlost, regenerace, neviditelnost aj. V základu je k dispozici 29 arén, z toho 4 pro mód CTF. Další jsou volně ke stažení na Internetu.

Hra je známá velkou rychlostí akce a solidním vybalancováním zbraní. Tyto prvky společně s fyzikou pohybu v herním prostředí dělají ze třetího Quaka jednu z nejhůře "ukočírovatelných" FPS vůbec, což hraje do karet progamerům. Ač se to totiž na první pohled vůbec nezdá, hra obsahuje skryté možnosti jako trickjumping (např. "raketový skok"). Quake 3 je také velmi dobře modifikovatelný (kód hry byl před časem vypuštěn jako open-source), a to nejen v rámci žánru.

Rok po vydání Quake III: Arena vyšel datadisk Team Arena. Počátkem roku 2009 pak spatřil světlo světa Quake Live, nová verze hry hratelná zdarma skrze internetový prohlížeč.
Quake III: Arena je ultrarychlá, zdánlivě jednoduchá, FPS, která byla nepokrytě zaměřena na hru více hráčů a předložena progamingové komunitě. Singleplayer sice obsahuje, ale ten je jen "slátaninou" skirmishů v různých mapách a jako celek evokuje pocit úvodu do multiplayerové řeže.

Jednotlivá hra má vždy podobu umístění hráčů do uzavřené arény se zbraněmi, přičemž cílem je jako první dosáhnout stanoveného počtu zabití nepřátel, tzv. fragů, nebo v okamžiku uplynutí časového limitu držet jejich nejvyšší počet. Hráč, resp. bot, se respawnuje několik sekund po zabití. Jiným herním módem je Capture the Flag (CTF), který se hraje v týmech v symetrických arénách, v němž jde o donesení vlajky soupeře na výchozí pozici své vlastní. Ve hře je celkem 9 zbraní. Od kotoučové pily pro boj zblízka a samopalu v základní výbavě má hráč možnost se přes klasickou dvouhlavňovou brokovnici, raketomet, plazmové dělo a i méně známé zbraně jako granátomet a "bleskomet" dostat k efektivnímu railgunu a ultimátnímu BFG. Na výběr je i značné množství rozličných postav, např. kostlivec nebo šašek. Pestrost hry doplňují power-upy squad damage, rychlost, regenerace, neviditelnost aj. V základu je k dispozici 29 arén, z toho 4 pro mód CTF. Další jsou volně ke stažení na Internetu.

Hra je známá velkou rychlostí akce a solidním vybalancováním zbraní. Tyto prvky společně s fyzikou pohybu v herním prostředí dělají ze třetího Quaka jednu z nejhůře "ukočírovatelných" FPS vůbec, což hraje do karet progamerům. Ač se to totiž na první pohled vůbec nezdá, hra obsahuje skryté možnosti jako trickjumping (např. "raketový skok"). Quake 3 je také velmi dobře modifikovatelný (kód hry byl před časem vypuštěn jako open-source), a to nejen v rámci žánru.

Rok po vydání Quake III: Arena vyšel datadisk Team Arena. Počátkem roku 2009 pak spatřil světlo světa Quake Live, nová verze hry hratelná zdarma skrze internetový prohlížeč.
Quake III: Arena je ultrarychlá, zdánlivě jednoduchá, FPS, která byla nepokrytě zaměřena na hru více hráčů a předložena progamingové komunitě. Singleplayer sice obsahuje, ale ten je jen "slátaninou" skirmishů v různých mapách a jako celek evokuje pocit úvodu do multiplayerové řeže.

Jednotlivá hra má vždy podobu umístění hráčů do uzavřené arény se zbraněmi, přičemž cílem je jako první dosáhnout stanoveného počtu zabití nepřátel, tzv. fragů, nebo v okamžiku uplynutí časového limitu držet jejich nejvyšší počet. Hráč, resp. bot, se respawnuje několik sekund po zabití. Jiným herním módem je Capture the Flag (CTF), který se hraje v týmech v symetrických arénách, v němž jde o donesení vlajky soupeře na výchozí pozici své vlastní. Ve hře je celkem 9 zbraní. Od kotoučové pily pro boj zblízka a samopalu v základní výbavě má hráč možnost se přes klasickou dvouhlavňovou brokovnici, raketomet, plazmové dělo a i méně známé zbraně jako granátomet a "bleskomet" dostat k efektivnímu railgunu a ultimátnímu BFG. Na výběr je i značné množství rozličných postav, např. kostlivec nebo šašek. Pestrost hry doplňují power-upy squad damage, rychlost, regenerace, neviditelnost aj. V základu je k dispozici 29 arén, z toho 4 pro mód CTF. Další jsou volně ke stažení na Internetu.

Hra je známá velkou rychlostí akce a solidním vybalancováním zbraní. Tyto prvky společně s fyzikou pohybu v herním prostředí dělají ze třetího Quaka jednu z nejhůře "ukočírovatelných" FPS vůbec, což hraje do karet progamerům. Ač se to totiž na první pohled vůbec nezdá, hra obsahuje skryté možnosti jako trickjumping (např. "raketový skok"). Quake 3 je také velmi dobře modifikovatelný (kód hry byl před časem vypuštěn jako open-source), a to nejen v rámci žánru.

Rok po vydání Quake III: Arena vyšel datadisk Team Arena. Počátkem roku 2009 pak spatřil světlo světa Quake Live, nová verze hry hratelná zdarma skrze internetový prohlížeč.
Quake III: Arena je ultrarychlá, zdánlivě jednoduchá, FPS, která byla nepokrytě zaměřena na hru více hráčů a předložena progamingové komunitě. Singleplayer sice obsahuje, ale ten je jen "slátaninou" skirmishů v různých mapách a jako celek evokuje pocit úvodu do multiplayerové řeže.

Jednotlivá hra má vždy podobu umístění hráčů do uzavřené arény se zbraněmi, přičemž cílem je jako první dosáhnout stanoveného počtu zabití nepřátel, tzv. fragů, nebo v okamžiku uplynutí časového limitu držet jejich nejvyšší počet. Hráč, resp. bot, se respawnuje několik sekund po zabití. Jiným herním módem je Capture the Flag (CTF), který se hraje v týmech v symetrických arénách, v němž jde o donesení vlajky soupeře na výchozí pozici své vlastní. Ve hře je celkem 9 zbraní. Od kotoučové pily pro boj zblízka a samopalu v základní výbavě má hráč možnost se přes klasickou dvouhlavňovou brokovnici, raketomet, plazmové dělo a i méně známé zbraně jako granátomet a "bleskomet" dostat k efektivnímu railgunu a ultimátnímu BFG. Na výběr je i značné množství rozličných postav, např. kostlivec nebo šašek. Pestrost hry doplňují power-upy squad damage, rychlost, regenerace, neviditelnost aj. V základu je k dispozici 29 arén, z toho 4 pro mód CTF. Další jsou volně ke stažení na Internetu.

Hra je známá velkou rychlostí akce a solidním vybalancováním zbraní. Tyto prvky společně s fyzikou pohybu v herním prostředí dělají ze třetího Quaka jednu z nejhůře "ukočírovatelných" FPS vůbec, což hraje do karet progamerům. Ač se to totiž na první pohled vůbec nezdá, hra obsahuje skryté možnosti jako trickjumping (např. "raketový skok"). Quake 3 je také velmi dobře modifikovatelný (kód hry byl před časem vypuštěn jako open-source), a to nejen v rámci žánru.

Rok po vydání Quake III: Arena vyšel datadisk Team Arena. Počátkem roku 2009 pak spatřil světlo světa Quake Live, nová verze hry hratelná zdarma skrze internetový prohlížeč.
Quake III: Arena je ultrarychlá, zdánlivě jednoduchá, FPS, která byla nepokrytě zaměřena na hru více hráčů a předložena progamingové komunitě. Singleplayer sice obsahuje, ale ten je jen "slátaninou" skirmishů v různých mapách a jako celek evokuje pocit úvodu do multiplayerové řeže.

Jednotlivá hra má vždy podobu umístění hráčů do uzavřené arény se zbraněmi, přičemž cílem je jako první dosáhnout stanoveného počtu zabití nepřátel, tzv. fragů, nebo v okamžiku uplynutí časového limitu držet jejich nejvyšší počet. Hráč, resp. bot, se respawnuje několik sekund po zabití. Jiným herním módem je Capture the Flag (CTF), který se hraje v týmech v symetrických arénách, v němž jde o donesení vlajky soupeře na výchozí pozici své vlastní. Ve hře je celkem 9 zbraní. Od kotoučové pily pro boj zblízka a samopalu v základní výbavě má hráč možnost se přes klasickou dvouhlavňovou brokovnici, raketomet, plazmové dělo a i méně známé zbraně jako granátomet a "bleskomet" dostat k efektivnímu railgunu a ultimátnímu BFG. Na výběr je i značné množství rozličných postav, např. kostlivec nebo šašek. Pestrost hry doplňují power-upy squad damage, rychlost, regenerace, neviditelnost aj. V základu je k dispozici 29 arén, z toho 4 pro mód CTF. Další jsou volně ke stažení na Internetu.

Hra je známá velkou rychlostí akce a solidním vybalancováním zbraní. Tyto prvky společně s fyzikou pohybu v herním prostředí dělají ze třetího Quaka jednu z nejhůře "ukočírovatelných" FPS vůbec, což hraje do karet progamerům. Ač se to totiž na první pohled vůbec nezdá, hra obsahuje skryté možnosti jako trickjumping (např. "raketový skok"). Quake 3 je také velmi dobře modifikovatelný (kód hry byl před časem vypuštěn jako open-source), a to nejen v rámci žánru.

Rok po vydání Quake III: Arena vyšel datadisk Team Arena. Počátkem roku 2009 pak spatřil světlo světa Quake Live, nová verze hry hratelná zdarma skrze internetový prohlížeč.
Oficiální stránky hry (http://)
Oficiální stránky hry (http://)
Oficiální stránky hry (http://)