Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Quake III Team Arena

22.12.2000
73
46 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
rozšíření
Multiplayer
ano

Tento datadisk ke hře Quake III: Arena je, stejně jako původní hra, zaměřen převážně na multiplayerová klání s důrazem na týmovou hru. Na rozdíl od ostatních her série Quake neobsahuje žádnou singleplayerovou dějovou linii, krom možnosti hrát v mapách pro více hráčů proti botům.

Datadisk obsahuje 20 nových map a tři nové módy (One Flag, Harvester a Overload). One Flag je obdoba Capture the Flag, kde je uprostřed mapy vlajka, kterou musí tým získat a odnést do báze. V Overloadu je zase úkolem zničit lebku umístěnou v bázi nepřítele, která má 2000 životů a pomalu se regeneruje. A mód Harvester, který je asi nejinovativnějsí, máte za úkol sbírat lebky, co vypadnou z mrtvol, a donést je na určené místo.

Dále jsou v tomto expansion packu tři nové zbraně (Nailgun, Chaingun a Proximity Launcher), šest power-upů, u nichž je nejneobvyklejší Kamikadze, a spousta nových skinů a ocenění.


Diskuze ke hře

Doposud o hře nikdo nediskutoval.


Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 85
Na Quake III jsem úchylný, tak není divu, že ani Team Arena pro mě nebyla žádným zklamáním. Arény se zvětšily a svým stylem jsou kombinací Quake III Areny a Unreal Tournamentů, což malinko zpomaluje hratelnost, ale za to přidává základy pro taktické možností, najde se mezi nimi i pár vskutku povedených kousků (Vortex Portal, Fallout Bunker, Overdose).

Mody jsou výborné, zejména Overload (obdoba CTF, akorát místo vlajek je lebka s 2500 životy, kterou musíte soupeřům zničit) a Harvester (za každý frag se vám za zadek přilepí lebka, kterou pro získání bodu musíte odevzdat uprostřed areny) jsou vážně trefa do černého a alespoň u mě poráží i módy z jednotlivých dílů UT. Proč mám však Team Arenu jednoznačně raději než UT je samozřejmě rychlost a pak zbraně. Pravda, že hlavní zásluhu na tom nese původní Quake III, ale i ty 3 nové kousky jsou zajímavé zpestření.

Další inovací jsou týmové power-upy, svůj účel sice plní, ale žádný zázrak. Paradoxně více jsem oceňil vylepšené boty, jelikož v době vydání jsem ještě neměl internet. Jejich chování s trochou nadsázky může místy připomínat i chování lidí, hrálo se s nimi dobře. Bohužel s příchodem internetu jsem zjistil, že co se týče týmové hry lidé preferují Counter-Strike apod. a v samotném 1v1 musím i já uznat, že nemá smysl přecházet z původního Quake 3 doplněného o OSP mod.

Pro: Příjemé arény, podařené mody, propracovaní boti.

Proti: Přeci jen řada inovací není pro hru tak podstatná, zejména v 1v1 stačí původní Quake 3

+6