Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Tak i takový bullshit jako nová Forza počítá při dešti s tvorbou kaluží ve specifických místech, jako to dříve měl mít i pCars, než se na to nečekaně vývojáři vysrali.
https://youtu.be/MlIV_d7Df_4?t=1761
S přístupem Kunos to v AC také nikdy nebude, takže na PC tato funkcionalita zůstane exkluzivně v netKar PRO, které se už ani neprodává a online bude brzy ukončen, přičemž AI neobsahuje. Jedinou naději je snad jen rFactor 2, jenže i kdyby to oznámili už včera, tak to bude tak za 4 roky.
Jojo, tyre flex, to je strašně zásadní vidět... =D
https://youtu.be/UIoO_N8bSP0?t=5m53s
To, co jsem nedávno viděl odprezentované rFactorem, je vyloženě k smíchu. Nejenže je tyre flex naprosto nepodstatný a okem nepostřehnutelný, i v super slow motion záběrech to vypadá absolutně jinak. Nízkoprofilové gumy se plní na vyšší tlak a nerovnosti tak požerou velmi rychle, viz video. Vysokoprofilovky u formulí jsou nízkotlaké, ale i tak tam není taková deformace, i v nejvyšší zátěži v Eau Rouge se guma v žádném případě nerozplácne, a to kvůli odstředivé síle gumy samotné. Vznikají daleko častěji standing waves, které jsou na super slow motion záběrech docela dobře vidět http://www.etyres.co.uk/images/glossary/standing-wave1.jpg.
Suma sumárum, tyre flex je jen obří požírač peněz, gumy se při přejezdu nerovností a extrémní zátěži deformují fakt jenom lehce (samostatnou skupinu tvoří asi jen dragstery).

P.S.: Proč teda rovnou neudělají i vizuální vibraci gumy? Daleko viditelnější ve zpomalených záběrech...
@KRoman47 (29.08.2015 23:19): Jo, to jsem zachytil, ale já raději psaný text, zas takdobrý angličtinář nejsem, nota bene, když mluví ital :D
To já mám zase očekávání velký, protože pánové jsou už dob Simbinu zvyklý vymýšlet nový vychytávky :) S tou polovičatostí bych to tak horký neviděl, třeba pneu mi přijdou lepší než u AC.
To pogumování tam je formou tvojí stopy, váhy, atd. Vizuálně to není tak vidět, jako třeba u rFactoru. Teď se tam třeba řeší, jak to udělat aby to bylo trošku viditelnější. To samý se stíráním tý stopy, atd.
O ničem jiným nevím, jak jsem psal, jsem na ty okruhy :)
@Widl (29.08.2015 22:53): Zní to zajímavě a ohledně Assetta nahrává Casillo vývojářské deníky na Youtube, jestli jsi nezachytil. Tam toho člověk také hodně pochytí.
Ale ohledně Project Cash 2 bych to tak horké neviděl, stejně jako teď bude zase vše udělané jen polovičatě, nic lepšího tak neočekávám ani od toho dynamického terénu. Celkem slušně ho mají zmáknutý v Off-Road Drive a Spintires, ale i tam jsou vidět omezení z důvodů technických i hratelnostních. Když už jsme u toho, víš o něčem dalším? Ještě tak MXGP - The Official Motocross Videogame, PiBoSo WRS a možná pár dalších. Dirt Rally by to slušelo také, ale asi to není.
A ještě k tomu pogumování, jakou formou to v pCars je? Protože já nic takové nepostřehl.
@KRoman47 (29.08.2015 22:27): Tireflex, teď to máš všechno vpodstatě na pozadí, jenom tím výpočtem, ajko u většiny ostatních. Je docela fajn si tam o tom číst, programátor přímo vysvětluje, co všechno ho omezuje a čemu to pomůže. Z tohohle pohledu je fajn, že nemusíš kolu ani autu říkat, co se s ním děje. Jsem na asfaltu, v kačírku nebo jsem ve vzduchu, všechno si to reaguje vzájemně, jedno s druhým. Odpadne Ti spousta jiných problémů. Replaye jsou podružná záležitost.
Uvidíme, jak moc to s tou deformovatelností terénu bude žhavý. Zatím vymýšlí, jak na to, protože u konzolí jsou omezený výpočetní kapacitou. Tohle už bylo nadhozený při vývoji prvního dílu, ale holt ta kapacita není bezedná, neznamená, že když to proudění nějak vypočítáš, že bys ještě měl prostředky na to, ho nějak vizuálně znázornit. Každopádně se počítá s více vrstevným povrchem a jeho reálné deformaci, právě pro rally.
Mě spíš zajímá, jak pohnou s pogumováním trati a jestli žmolky budou interaktivní, atd., protože to dost ovlivňuje v reálu jezdeckou stopu. Teď to tam sice je taky, ale proč to neposunout zase o kousek dál? A souvisí to i s tím tireflexem. Já jsem spíš přes ty okruhy :)
@Widl (29.08.2015 21:16): Jak si vysvětlit ten tire model? Jako budou sedřené flatspoty nebo tire flex? Jo ten má LFS (přehnaný jako prase), rFactor 2 (lepší) a měl mít i Stock Car Extreme (publikovaný už snad vloni). Je to ale věc viditelná maximálně ve zpomalených záběrech, při normální rychlosti ne, tak jak v reálu. Do AC jsem to chtěl také (je simulováno, není vizuální), ale teď to vidím jako zbytečnost. pCars má stejně nejhorší replay systém široko daleko, takže tak.
Spíš co by mohli, když asi 80% prostředků cpou do grafiky, tak udělat interaktivní trávu a tak. Při záběrech z rally apod. žeru, když ty auta valí a kolem vše létá (výfukové plyny a víry). To ještě není a dost možná nad tím nikdo ani ještě neuvažoval.
@KRoman47 (29.08.2015 20:42): A tak mě to nevadí, alespoň bude větší budget na CARS 2 :)

Pre-alfa je zatím zajímavá hlavně z pohledu "zrodu" všech těch věcí. Třeba tire model, který bude i vizuální, vypadá suprově.
@Widl (29.08.2015 16:26): Mají to vymyšlené chytře, vždy je to po malých částkách, tak nad tím mávnu rukou. Být to okamžitě 70 €, tak to nedám. Stále mám sen, že se u toho někdy pobavím, ale když mám daleko lepší tituly, tak se jaksi ne a ne dostat na řadu.
@Widl (19.08.2015 21:41): Je jednoduché od sebe oddělit databáze pro porovnání. Už jednou reset udělali, bez oznámení, takže 4 stovky hodin v háji. Pak už jsem nevěděl žádný ze svých časů, protože nikde jinde nebyly, to mě nasralo přímo neuvěřitelně. Když jsem pak jezdil znovu a nevěděl, jaké časy jsem dříve dosahoval. Ale je to tak, se změnami se mění i dosažitelné výsledky. Třeba poslední update změnil fyziku opravdu výrazně, správným směrem, a nedivil bych se, kdybych některé své předchozí časy už nebyl schopný zopakovat.

No hlavně že se RSR zaplatilo, sám jsem jim něco přispěl, protože bez něj by byla moje motivace sotva poloviční. Pro rFactor 2 stále o ničem takovém nevím, Stock Car už vůbec ne a nic dalšího tu není.
@Widl (19.08.2015 19:29): Jo, tak časy jsou vyresetované. Koukal jsem na to ještě před 3.0, ale do té doby časy resetované zcela jistě být nemohly. No každopádně teď tam nejsou časy skoro žádné zase, což je úplně na prd. Celý systém leaderboard a replay stojí v pCars za totální bačkoru no.
Jako hotlapera mě žebříčky časů táhnou nejvíce.
@Widl (19.08.2015 02:29): No případně se na to podívám, jezdil jsem o víkendu, kdy bývá ve hře nejvíce lidi a jen dva servery měly 15 lidí, zbytek 1 nebo max 3. To mě šokovalo. Stejně tak, jako že se prodej hry od vydání prakticky zastavil, dle statistik. Předprodával se v EA fakticky dříve než AC, ale stále neprodal na PC tolik kopií. Na konzoli to je jiná, AC snad oslaví stejný úspěch, který pomůže zafinancovat budoucí vývoj.

No ale ty časy se mi nezdají, já to hrál při vydání a ten čas tam stále mám, byť jsem si ho o nějaké setiny ještě vylepšil teď. Dle ukazatelů ale ostatní v žebříčku jsou z 90% gamepady, tak 5% volanty a 5% klávesnice (ble). To v RSR u AC dle statistik je to naopak, klávesnice prakticky nikdo, gamepady pár procent a přes 90% volanty. Tím to možná bude.
@KRoman47 (18.08.2015 22:23): Jezdím normálně na publicu... nedostatků serverů, a hráčů na nich, jsem si nějak nevšiml. Námátkou třeba teď, o půl třetí ráno jsou tam tři servery 15+ a pár kolem 10 hráčů. Ale kdysi dávno jsem něco na tohle téma četl, že to může způsobovat nějaký zamčený port, že Ti pak hra nenajde skoro nic. Zkus na to mrknout, alespoň myslím, že se to týkalo CARS.

S kvalitou osazenstva je to úplně stejný jako všude jinde. Pusť si mulťák AC a máš to naprosto stejný, půlka hráčů se snaží, druhá jsou retardi. Přežít tam první zatáčku je dobrá loterie :D

S tím časem nevím člověče, už několikrát se ty leaderboardy resetovaly kvůli updatům.
@Widl (18.08.2015 19:29): Takže jezdíš sám? No to mě také baví nejvíc, nebo liga? Veřejné servery jsou i o víkendech úplně prázdné a když to člověk zkusí, tak narazí, protože to jezdí ta nejhorší banda retardů. Ono o hodně svědčí to, že při vydání jsem zajel rekordní čas a po několika měsících stále 3. nejlepší čas. To se mi v Assetto Corsa nepovedlo, dle RSR jsem rád, pokud se držím nad mediánem. Tedy v AC jsem sotva nadprůměrný, kdežto v komunitě pCars jsem prakticky král, což nejsem.
@KRoman47 (18.08.2015 17:30): Tady je fajn, jak to máme každý jinak :) Pro mě je třeba FFB v CARS to nejlepší široko daleko. Můžeš si to nastavit absolutně jakkoli k obrazu svému, jak Ti to bude vyhovovat, jaký máš preference a co se mi líbí nejvíc, u každýho vozu jinak.
Do replayí přibylo přeskakování mezi vozy a přímý photomod = nic jinýho nepotřebuju.
S AI těžko říci, singl jsem jel naposledy někdy na konci května :D
@Widl (17.08.2015 22:27): No ten systém replay je stále k smíchu, FFB je stále tragédie ve srovnání se všemi ostatními současnými tituly, takže nakonec máme jen lepší kapky na skle.
Po delší pauze se mi chvíli zdálo, že to není až tak strašné, ale po pár desítkách minut jsem opět začal objevovat, jaký bordel toto je.
Do kolen mě dostala AI na úrovni Race 07, pěkně Ford Mk IV, Brno, AI na 85%, rozjezdy AI pomalejší než rozjezdy důchodců z parkoviště u Kauflandu. Pěkně z 10. místa na 1. ještě před první zatáčkou. V druhém kole všude po trati rozházené kužely a pneumatiky, které ty hovada posrážely kolem tratě ... nejhorší AI, co kde momentálně je.
Klobouk dolů před posledním patchem, který odstranil snad poslední "brouky" a upravil spoustu věcí, na které si hráči stěžovali. Jako třeba replaye, spectator mode, pity, další možnosti nastzavení a profilování FFB atd. Příjemným bonusem budiž, že hra opět citelně zrychlila a konečně dodělali ten efekt deště tak, aby kapky stékaly a vzduch je rozháněl :)

Takhle kdyby se po vydání o svoje hry staral každý, tak se nám to žije na světě hned lépe :)
@Widl (19.07.2015 14:22): No games.cz nechapu vubec. Kdyz maji ten svuj fight club, tak se tam stridaji porad dokola ti sami, ale ti recenze pisi minimalne. Polacek pise copy paste co odnekud prevezme. Bach taky nerecenzuje skoro nic. Grygar cosi malo, ale uz dela videa pro stream. Ty hry ale stejne nehraje. Ten chudej vegan (neznam jejich jmena) taky moc nerezenzuje. No zbyva plesatej co s nima spolupracuje a dlouhovlasatej. Tihle dva mam pocit, ze co zrecenzuji, to taky hraji. U tech prvnich si myslim, ze hry je uz davno nebavi, ale maji to jako praci, takze si o hrach ctou a pak muzou byt chytri.
Uplne se vyhybaji hardcore vojenskym strategiim a to dlouhodobe (paradox, metrix) ty pro ne neexistuji, nepropaguji je, neumi je hrat a simulatorum vlastne celkove- taky je neumi hrat. Olejnik jako odbornik na auta- toho jsi prsne odhalil. Proste typek co hraje forzzu na xboxu, v zivote nehral nejakou internetovou ligu, kde chyba je posledni misto... Dobre si to napsal recenze vs video.
Games je prapodivna particka. Proste neverim, ze je hry bavi a ze je hraji s chuti a uz vubec ze je dohravaji do konce. Kdyz posloucham sem tam fight klub tak je to o drbech ze zakulisi a kdo se s kym spojil a ja nevim co. Ale sorry herni novinarina je hlavne o recenzich a ne prepisovat kotaku a ostatni do cestiny a pak o tom pindat v fight klubu. Co se deje okolo her na socialnich sitich- polackuv obor. To jediny ho bavi. resit kdo co rekl a hodnotit to. Chodim tam uz ze zvyku a ze je na ne nevim proc napojenej Vavra, protoze se znaji jeste z dob Levelu- Jinam v podstate nechodi.
@Widl (21.07.2015 17:38): Nebude? Kde ses to dozvěděl? Jestli to je pravda, tak to je pěkně na prd. Ale Brands Hatch by mohl být snad, jestli ne tak nezájem. Hm Zandvoort je vlastně zdarma že, tak co by se s tím srali. =/
@KRoman47 (21.07.2015 16:00): Hm, pro mě je jediným zajímavým autem z tohohle balíčku GTO, prototypy mě nebaví, takže to asi nechám za plnou cenu ladem...

Btw. Romane, co říkáš na to, že Zandvoort, co teď vyjde do Assetta nebude laserscan? (jen popíchnutí k debatě níže :))
Tak už druhé placené DLC: http://store.steampowered.com/app/334773/?snr=1_5_9__405
R18 E-Tron je pro mě velice lákavý, ale pCars u mě zůstalo bordel, za který nemá smysl více utrácet, už koupě za pořizovací cenu lituji. Když tak sdělte své dojmy, pokud někdo koupíte. Já budu dál doufat v jeho přírůstek v Assettu.

@Hoonza (19.07.2015 10:38): No já tomu dal 40 % z hlediska simulátoru, jako který to zkrátka stojí za hovno. Více už bych to nerozváděl. Jen k té kariéře, no něco tam být mohlo, ale létat 10 hodin v motokárách, abych se dostal někam dál, tak to by mě nebavilo, to bych tomu strhnul dalších alespoň 20%. =) Takové věci do simulátorů nepatří, minimálně ne do singlu. V online by to možná prospělo.

@Widl (19.07.2015 14:22): Jo, tak tohoto jsem si také všiml, radši takové videa hned vypínám. Ale toto si pamatuji že bylo už dřív i u běžných her, kdy hráč evidentně nevěděl, která bije.
@KRoman47 (19.07.2015 07:19): Zase mi to nepříjde nějak hrozně mimo, recenzent to bere z pohledu závodní hry. Což je pro někoho, kdo chce autíčkovou hru podobnou GT, určitě užitečný pohled. Dozví se, že to není nic pro něj :)

Horším průšvihem je pro mě spíš opačná věc, jakou předvedl například Olejník na games.cz. Když si tam člověk přečte recenzi, je to jakž takž OK. Pak se mrkneš na to jejich games play a ten člověk neví o hře vůbec nic, neví co se kde nastavuje, neví proč se to nastavuje, nezná auta, nezná tratě, nazajede jediný čistý kolo, za mokra to rozmrdá do 5ti zatáček, je hrozně překvapený, že může volantem ovládat menu, atd. Pak člověk nějak nechápe, podle čeho dělal tu svoji recenzi?
@KRoman47 (19.07.2015 07:19): No hlavně že ty jsi tomu dal 40% :-))
Ale teď vážně... Ty "odměny" mají něco do sebe, třeba v GT5 to funguje hezky, když prostě začínáš s pomalýma plečkama a na lepší auta si ty prachy/licence prostě musíš vyjezdit. A proto jsou taky hry typu Forza, GT5, Real Racing apod. tak oblíbené.

A proto je kariéra v PCARS nebo Assetto Corsa totálně o hovně, když má člověk zpřístupněné vše od začátku.
Rozhodně se nechci PC zastávat, ale takto to dopadá, když píše recenzi na titul někdo, kdo samotná titul ani nechápe, zkrátka vůbec neví, o co jde.
http://bonusweb.idnes.cz/project-cars-re ... 48_bw-ps4-recenze_oz
Ty kritizované aspekty jsou naprosté malichernosti (až na AI) týkající se tak sračiček typu Forza a blbečků potřebujících achievmenty za každou kravinu, aby se cítili jako strašně velcí borci, na které nikdo nemá.
Proč se vůbec obtěžují s takovými recenzemi, když se na ně člověk podívá a jen si řekne, jaký blbec to psal? A netýká se to jen závodních simulátorů a Bonuswebu.
Příště by mohli recenzovat třeba rFactor 2, dát to recenzentovi CoD a nechat ho hrát s klávesnicí, to by bylo nejlepší.
@Widl (10.07.2015 04:11): Máš recht, pochopitelně je závodní "simulátor" zábavný i bez toho a je blbost, jak někteří šikulové přehnaně řeší (nejen tady na DH) nějaký lejzrový skenování... nevim, možná si pak připadaj zajímavější. Ale třeba se pletu a možná je některej z těch kecálků závodní profík (opravdovej, ne jen virtuální) na úrovni např. pilota F1, několik sezon znova a znova trénuje a závodí na několika známých tratích tak, že by je dal i "poslepu"... pak MOŽNÁ pozná, že tratě v PC-hře dokonale neodpovídaj realu. Nebo taky ne, jen si někde na netu honí triko, na konkrétních tratích nikdy nejel, takže stejně pozná kulový. A s fyzikou aut je to stejný.
Já bych to neřešil - je to jenom hra, která mě bud baví, nebo nebaví.
@KRoman47 (28.06.2015 19:18): Sorry, ale srovnávat s Forzou hru s rozpočtem necelých 4 milionů Eur? To jako fakt? Turn 10 si můžou dovolit naskenovat kde co, protože peněz mají jako málo kdo. Nehledě na to, že anglický okruhy v pCars scanovaný jsou. Navíc brát to jako nějaký svatý grál a nutnost, to je blbost, vem si třeba rFactor 2 nabo GSC, ty na to taky nemaj prachy (a nikdy mít nebudou) a nikdo jim to nemůže mít za zlý, jde to i bez toho.

S tou fyzikou, těžko říct, mě to baví a nepříjde mi to nějak mimo ostatní "ryby v rybníku". To že na to šli trochu jinak než ostatní, to je přeci jen dobře, alespoň si každý vybere, co mu sedí více.
@KRoman47 (28.06.2015 19:18): díky za tip, tohle mi ušlo.

jinak ale jo, je možný že v marketingu to s těma slibama přehnali, respektive to měli nabídnout jinak.

Já zase čekal pokračování shiftů a to se mi dostalo náramně, tak je možný že v tomhle jsem zase nekritický já. U toho offroadu počkejme, třeba nás příjemně překvapí a budeme zase spokojený všichni.
@Nikdykde (28.06.2015 15:08): Ten Offroad v jejich podání ani nechci vidět, za to na Steam se konečně dostal pořádný offroad projekt http://store.steampowered.com/app/363430/
případně mimo Steam je podařený http://www.worldracingseries.net od PiBoSo.
A pak také vyvíjený Dirt Rally ... takže kam tím míří, netuším.

pCars si neustále jen na něco hraje, LIDARem skenované tratě má už i Forza, která si na simulátor nehraje. Ještě tu bylo hypování, jak je fyzika počítaná 600x za sekundu, jenže to neznamená vůbec nic, NFS také může počítat třeba 6000x, ale jen proto z toho nebude simulátor.

Pro mě pCars nabízí opravdu jen jedinou věc a tou jsou severoamerické okruhy.
ani jsem netušil, že závodní hry jsou (a mají) být přesnou kopií reality. Nebylo by trapné mít Assetto Corsa (který má ale dost jiných chyb a dost, dost vážných) a i PC a obojí... mít úplně stejné?

Já chápu, že to zklamalo něčí očekávání, ale tohle už je prostě už hodně osobní a dost to kontrastuje s jinak ostatními racionálními postřehy KRomana....


A jednička i dvojka jsou dost rozdílné projekty, proto jsou tak rozděleny, je to tam i vypsané a důraz na offroad je stěžejní.
Zajímavé povídání o pCars na živě: https://www.youtube.com/watch?v=eOb5K3Kc3k8#t=57
No potvrdil tam i sám závodník, že Brno neodpovídá reálu co se týká vzdáleností a tak. Jak jsem říkal, s přesností tratí je na tom pCars hodně blbě, stačí přesednout z Nordschleife z Assetto Corsa sem a člověk se nestačí divit, jak je to celé špatně, sken LIDARem zkrátka chybí.
@Widl (24.06.2015 02:34): Při té fyzice si na Rallycross klidně počkám v DiRT Rally a lituji toho, že jsem jim za tuto srágoru nežádal refund, marně jsem si myslel, že až si ponastavuji věci, bude to lepší, ale omyl.
Celá fyzika je brutálně zjednodušená, driftování je tak jednoduché, některá auta stojí za prd. Jen se ukazuje to oblbování lidí. "Lidi, my máme fyziku počítanou 600x za sekundu!" Jo, ale když udělají na prd fyziku, můžou ji počítat klidně 6000x za sekundu a nebude o nic lepší. No nad celým jejich Project Cash (dobrá poznámka Hoonzy) jsem už zlomil hůl, zůstávám u AC, GSC a rF2.
Však podpora a práce na opravách prvního dílu přeci jedou dál (čeká se na 1.5)... stačí sledovat fórum na WMD. Nějak nechápu ten hate okolo? A to že nechtěj prachy od investorů, ale převážně od sebe a od lidí, to jen kvituju. Navíc Rallycross je skvělá volba, hltám teď přenosy v TV :D

@KRoman47 (23.06.2015 09:55): AC bych do toho netahal, tam už nějak ztrácím naději, že ty lagy v onlinu někdy opraví. Tam si nemaj co vyčítat.
@Marcusss (22.06.2015 22:13): No minimalne maji mit dost vlastnich financi, pCars se prodalo dost a oni okamzite sockuji dalsi prachy, o komunitu tady zrejme nejde. Soucasny stav pCars je dost tragedie, takze prace az az. Delat to jde evidentne i jinak, viz Asseto Corsa, na kterem se porad maka a to maji zcela jinou financni situaci.
@KRoman47 (22.06.2015 19:19): Což je naprosto normální. Když se dokončí jeden projekt, začneš pracovat na druhém. Ne všichni můžou pracovat na podpoře toho starého.
Nebo by snad měli většinu vývojářů vyházet = programátory hotových systémů, grafiky assetů apod...?
Pro mě to je zatím čiročirá autíčková zábava :) Hlavně si tam v multiplayeru zazávodím a nejezdí se tam jen GT3, který mě nebaví, jako v Assetu. Doufám, že ta různorodost v multiplayeru vydrží i po první vlně hráčů.

Co mě fakt vytáčí je celý styl multiplayerový UI, kde nevidím, jaký mám ping, nevidím jestli je server dedik nebo p2p a mrtvý boxy. A pár občasných bugů typu viditelný nehybný volant v interiéru, i když ho mám vypnutý v menu...
Taky jsem se na to těšil, před několika měsíci jsem zkusil nějakou verzi, která mě absolutně nenadchla spíž naopak. Stále jsem si ale říkal, že to není hotové, ale koukám že finální produkt nebude o moc lepší. Nákup odkládám do okamžiku slevy 75% a více :)
No, to já bych jim svoji PC Steam kopii nejraději vrátil, ale mám smůlu. Všechny simy mě doposud okamžitě chytly nehledě na jejich rozdíly, ale toto mě zcela zklamalo. Možná se k tomu ani nevrátím, takže 50 € vyhozených.
A třeba šéf se na to těšil poslední rok, byl naštvaný, že to pořád odkládají, pořád měl řeči, jak to Assetto zadupe do země no, teď si pCars vyzkoušel a sám řekl, že to je bordel, že to nakonec ani kupovat nebude. Což jsem zcela nečekal, ale stalo se.
@Maximus (13.05.2015 11:20): "Prodejnost v UK" počítá pouze retail, nikoli digitální distribuce.
Navíc trh kontol je takový, že během prvních dvou týdnu se prodá víc než za další dva měsíce a během prvních tří měsíců se prodá víc než za další dva roky (jinými slovy, pokud na konzole hra neprodá cílový počet her v prvních třech měsících, je obvyklu v prdeli).
Na PC to tak není.

http://steamspy.com/app/234630
Jinak na Steamu se prodalo kolem 100K her.


A dotaz který mám na nějakého někoho: Srovnání s Forza 3? :D
Tak dnes večer skvělý zážitek v multiplayeru, kdy byl závod na 30 kol na Zolderu v Ginette GT5. Z toho jsem strávil 25 kol soubojem o třetí místo s jakýmsi holanďanem, kdy jsme jezdili prakticky shodný časy. Samozřejmě jsem to na konci zase psychicky neustál a dvě kola před cílem probrzdil esíčko a bylo po bedně :D Ale suprové poježdění a na konci jsme z toho byli oba vysmátí. Začínalo se za soumraku a vše přešlo v noční závod. Tyhle různý denní doby jsou prostě nádherný a úžasně atmosférický.

Taky se mi konečně zadařilo v eventech a už jsem nakoukl do první 50ky v pořadí, hurá :)