Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Yokolobuna (27.01.2024 19:29): Tiež sa mi nezdá, že by práve toto boli nutne tie najťažšie, o to viac, že u niektorých boli i checkpointy (ako napríklad aj u tohto, ktorý som prešiel a ani mi to netrvalo tak dlho) Hiden Floor som skúšal asi polhodinu, kým som to asi v 3/4 vzdal, Impossible Climb som pre vlastné dobro rovno odignoroval. :))
@M.a.t.t. (27.01.2024 18:37): Jestli koukám správně, tak jsem na 3/5. Na Impossible climb jsem narazil až úplně před koncem, kdy už jsem věděl, že stejně všechno hledat nebudu, tak jsem tomu věnoval tak dvě minuty. Hidden floor puzzle má podobny osud. Některé Xerxes coin výzvy mi však přišly ještě horší než to z videa (zdaleka všechny jsem nedělal, abych nepřišel o ten zbytek vlasů na hlavě :)).
Nevíte, jestli je nějak možné získat bonus za preorder, pokud už jsem prošvihl preorder?

Myslím na PC, samozřejmě..
Včera jsem zkoušel demo na XSX, vypadá to moc hezky a je to pekelně obtížné. Tajně jsem doufal, že mám na víc, ale tady budu muset projevit více snahy a skillu. :)
@Brasikona (12.01.2024 18:16): Omlouvám se. Z mé strany došlo pravděpodobně k nepochopení, jak se taková recenze vůbec píše. Asi ve finále může být jistá zdánlivá podobnost. :-D Já už příště raději nic psát nebudu. Mám pro srovnání na každé kartě otevřenou onu recenzi a jenom asi ta první třetina mi přišla stejná. Víc k tomu asi nenapíšu. Nechme to.
@Brasikona (11.01.2024 23:35): Tak to je fajn, ze to zde tak hardcore neni. Ono dalo se to cekat, Ubisoft preci jen chce pristupnejsi hru. Ale jeste jeden dotaz bych mel - touch damage v Princovi je nebo neni?

@Red (12.01.2024 00:09): Messengera mam rozehraneho na Switchi. Mam v nem tedy prave jen tech par hodin nebo tak nejak. Jsem nekde za patym bossem a zatim se to jako metroidvania vubec netvari, ale tak pokud rikas, ze to do toho spadne, to jsi me moc nepotesil, od Messengera jsem si prave sliboval linearni zazitek.
@Brasikona (11.01.2024 23:35): To je fajn, pro výzvu jak dělané. On ten ubisoftí 2d assassin v Indii na mě trochu působil jako Prince of Persia, žel neměl ty produkční hodnoty.

@marwel (11.01.2024 23:07): Podobně jsem to měl s The Messenger, ten dost klame tělem, protože první hodiny je lineární plošinovkou. I prý nejtěžší bossfighty zdolal. Potom se ale změní v metoidvanii bez jakékoliv navigace a já nevěděl kam jít a než se navigovat podle nějakého youtube návodu tak jsem to zabalil.
@marwel (11.01.2024 23:07): Mám to stejně, nejsou zrovna příznivce extrémních hardcore zážitků. I proto mi nový Princ sedl.

Před chvílí jsem koukala na nějaká videa v angličtině a musím říct, že jsem docela ráda, že jsem šla rovnou do perštiny. Občas nesedí synchron (ale stejně 99 % času musí mít člověk nalepené oči na titulcích) a ne všechny výkony jsou vyrovnané, ale jako celek se mi perský dabing moc líbil a znělo mi to podstatně líp než to, co teď slyším v angličtině.
@Red (11.01.2024 20:48): Mam to podobne. U me je to kombinace vseho dohromady. Kdyz nevite kam jit, nevite co je vasim cilem a pri bloudeni neustale umirate v plosinovkovych pasazich ci v soubojich. Zahraj si Blasphemous. Skvela hra. Stravil jsem v ni asi 7 hodin. Za tu dobu porazil jednoho bosse, nikam se nedostal a asi 100krat uplne zbytecne nekde umrel. A doted nevim, o co tam vlastne jde a proc delam to co delam. Podobne Hollow Knight. Ja preferuji plosinovky, ci jine zanry, ktere pouzivaji prvky metroidvanie, ale nejdou s nimi prilis daleko. Dejte mi mapu a odhalujte ji postupne, jak okoli prozkoumavam, nenechte me bloudit uplne naslepo dokud mapu nenajdu nebo si ji nekoupim. Dejte mi jasny cil, jasny ukol a nasmerujte me nekam (neni potreba ukazovat cil na mape, jen vedet co jim je a kde by se to asi mohlo nachazet - nazev lokace, etc.). Pak jsem v pohode a muzu se bavit.
@Red (11.01.2024 20:48): Hraje se skutečně jen za Sargona. A jo, taky jsem měla problém, že jsem prostě nevěděla, ale kolikrát jsem byla prostě jen natvrdlá a nenechala jsem si vymluvit, že tudy to prostě fakt zatím ještě nepůjde a mám jít tam, kde jsem to zatím ještě neprozkoumanala. Dají se nakoupit mapy, když natrefíš na holčičku, co je prodává, a můžeš si nechat zobrazovat na mapě hlavní úkoly a zda je cesta k nim průchozí. Takže ono to jde... Jen kdybych nebyla ovbas tak tvrdohlavá :)
A tak je postava 1? Když jsem viděl ty ukázky, tak jsem si říkal, že budete třeba moci procházet ty levely i těma dalšíma bojovníkama. V metroidvaniích mám nejvíc problémů ne s obtížností skákaček ale s blouděním, že nevím kam jít. Poprvý jsem neměl problém až u f.i.s.t.
Mno, nemusím se dle pokynů tajit tím, že na recenze byla už hra rozdána, takže já už to mám za sebou. Hodnocení si zatím ale musím nechat pro sebe, tím pádem to řeknu tak, že... No, poslední díly mi tím 3D vlastně sedly o dost míň.
Byť mi série Prince of Persia chybí, absolutně mě tohle neláká. Prakticky ničím mě to nezaujalo.
Hmm, teď mi došlo, že tímhle vlastně splním jeden bod herní výzvy. Snad nebude jediný osamocený...
Ona je to zas Epic exkluzivita? Ach jo... já myslel, že Ubisoft s tímhle už přestal.

Snad budou krabice, vypadá to skvěle.