Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Gordon Freeman Ph.D. (komentář) - Proboha ty hrubky! Přečti si to po sobě.
Po včerejším update se dějí velké věci na steam foru, tak honem, vyřeší to někdo?
Re vtipálek Isair: Já ti nevím, jednoduše jsem si nevzpoměl na nějakou podobnou hru, jako je Portal, kde jsou jednotlivé mise, tak obtížnostně rozdílné. Vzpoměl jsem si klasiku, kterou zná každý, opět říkám, že přirovnání to není nejlepší, ale žádný jiný příklad jsem nenašel. A jestli je v každé hře zvyšující se obtížnost, mno to ti nevím. Jestli máš najít 20lidí nebo 50, to snad není zvyšující se obtížnost, ale prosím, zde stejně nikdo nepochopí, jak to bylo myšleno, i přes popsané řádky si zatvrzení budou říkat své.
Já to uzavřu, Tetris a Portal toho mají společného asi tolik jako Trabant a Formule. Je naprosto irelevantní srovnávat tyhle hry, ať už jakkoli.
Jiste, cili co ti prijde na Portalu a Tetrisu tak podobne?:) Psal jsi zvysujici se obtiznost, jenze to je v kazde hre. Dale asi ze je to logicka hra, cili tam muzes hodit rovnou i Fish Fillets a dalsi logicke hry a dal?.

Neber tohle jako rypani, jen me to zajima. Je to dosti ehm jak to rict radikalni ci zvlastni nazor (nic proti), takze se nediv, ze ma takovou odezvu, jinak opravdu DH neni web urcen lidem stejneho nazoru, ale to popichnuti k tomu obcas patri:).
Snad tato databáze není určená lidem stejného názoru nebo ano? Pokud se zde najde člověk, kterému to přijde podobné jako ... nebo jako ... tak nevím, co je za problém. Jednoduše nechápu takovéhle řečičky ohledně názoru druhých, pokud danou věc nechápu, tak se jednoduše zeptám, jak to dotyčný myslel a schazovat ho hned proto, že má svůj názor se mi zdá úsměvné, pokud chcete nemusíte s mým komentářem souhlasit a dle toho ho patřičně ohodnotit, ale vysmívat se mu za jeho názor, který má s prací pramálo společného je úsměvné.

Btw. přesně tam, doufám, že tam nenaběhne nějakej kamikaze mi rozmlouvat můj komentář ;-)
Jenomze tohle je jako rict, ze Need for speed je podobny treba Half-lifu, jen protoze se tam jezdi autem, pritom v principu je to totalne odlisna hra.

Cili naprosto nekorektni prirovnani, spolecne to ma snad pouze to, ze oboji je logicka hra, z pocatku legrace a v pozdejsich levelech jde do tuheho temer ve vsech hrach, pak bys mohl Portal tedy prirovnat ke kterekoliv.

A tohle neni kdovijake poboureni, spise udiv a bylo by divne na to nereagovat:). (navic jsi to prirovnani v komentari vztahoval na logicke hricky, ne primo na zvysujici se obtiznost, cili kazdy kdo si to precte musi byt zarucene prekvapen)

EDIT: Jinak ty ted delas v tom novem JRC v obchodnim centrum "Forum"? (usuzuji tak dle mista bydliste). Mozna jsme se tam uz potkali, obcas se tam chodim podivat:).
Samozřejmě neříkám, že mé přirovnání je kdovíjak výstižné, ale chtěl jsem jen přirovnat mise k něčemu, co zná každý. Přeci jen si každý z nás někdy vyskoušel tu malou krabičku a cvakal o stošest. A myslím si, že mise v Portalu tomu jsou docela hodně podobné. Ze začátku legrace, ale v pozdějších levech už jde vážně do tuhého. Se všem tedy hluboce omlouvám, že jsem všechny tak pobouřil svým názorem, ale co člověk to názor.
MATADOR: U každé hry se postupem času zvyšuje obtížnost, takové přirovnání je podle mě mimo.
Mne osobne tie hadanky viac pripominali Dooma. Ten je totiz znamy tym ze je first person.
Ale v Tetrisu není Weighted Companion Cube! Takže ne, nepodobají se :)
Akhera: Oboje jede na platformě Windows + občas tam jsou podobný barvy. To ti nestačí?
MATADOR (komentář) - Co má Portal společného s Tetrisem? Že je to logická hra?
za vetu "Dokázal bych si představit AAA titul s podobnou tématikou" nedik.
Už jsou to dva roky a moc si ji nepamatuju, takže ti nedokážu přesně odpovědět. Líbil se mi snad jen souboj s posledním bossem, jinak jsem si hraní nijak zvlášť neužíval, když už se navíc člověk začne nudit i u tak krátké hry, něco bude špatně. Originální, ale frustrující. Vůbec mě to nebavilo a hrál jsem to jen kvůli zvědavosti z konce. Dneska už bych to pravděpodobně ani nedohrál... v záplavě všech hodnocení tady se to moje lehce ztratí ;-)
Garret: Teď koukám, žes tomu dal 20%. To si myslíš, že je ta hra vážně takovej shit? Můžeš si to nějak obhájit? Fakt by mě to zajímalo.
Prelude dohráno. Je to "trochu" těžší, ale líbilo se mi to. Všechno bylo celkem zvládntelné, jenom v levelu 19 jsem hledal pomoc na youtube, protože jsem nevěděl, jestli to, o co se snažím, má nějaký smysl. Mělo. Ale už mě to docela točilo :)
Neviete niekto o nejakom videu na Youtube (alebo hocikde) inde, v ktorom je ten koniec? Rád by som si to pozrel znovu :)
Toz kurva nazvali si to Prelude nebo ne :) Kazdopadne je to modifikace od posuku pro posuky, pro sirsi hracskou verejnost je to z hlediska herniho designu epic fail.
Oni asi předpokládali, že budeš mít za sebou portal, tak se nechtěli zdržovat zbytečnostma. :)
Jinak měli tam hezkej nápad s gravitačním polem, ale škoda, že ho nějak víc nerozvinuli. Takhle to zůstalo jen u přitahování kostky v jedné testovací místnosti.
Taky ti prislo divny ze zatimco v portale zacinam na ukolech pro retardovany idioty, tak v Prelude je hned prvni test spis popravou nez testem? :)
Taky jsem zkoušel a zklamaný jsem byl hned na začátku... portál je podle mě logická hra, ale na sejmutí těch turretů hned na začátku nic logického nevidím... to už fakt není portál... a nazvat to Portal: Prelude je dost zavádějící!
Je fakt, že to bylo těžší, ale kromě dvou posledních místností sem nikde na delší dobu nezkejsnul. Sice už od začátku bylo zřetelný, že to bude hra na rychlý reakce, než o zapojení mozku, ale i tak to šlo zvládnout a měl sem za tři odpoledne dohráno. Každopádně já do toho šel s tím, že to bude náročností jinde něž původní Portal a nebyl sem zklamán.
Ja se na to dost tesil, ale kdyz jsem cet, jak to Bludr sepsul, tak jsem se na to vybod a soude podle pipboye jsem chybu urcite neudelal. Skoda, potencial byl.
Jo, delal to nejaky tym kretenu. Nerek bych, ze je to normalne hratelny pro kohokoli kdo nema vsecky achievmenty v Portalu. A ja je mam a stejne mi to hratelny neprijde. Vydrzel jsem do druhy zkousky, obe byly ve stylu "kdyz to milionkrat zkusis, tak to mozna jednou vyjde" - v tomhle konceptu fakt zabavu nevidim.
Negativní body nemizí, čím to? :) Přepsal jsem to zbytečně?

Triple T: Upřímné díky za kritiku.
inu, i kdyby portal stal celych 1200, neprijde mi to vzheldem k cenam ostatnich her jako prehnane (sic vzhledem k mym nazorum na ceny her mi to prehnane prijde). Nicmene vzhledem k tomu ze jsem chytry, jak jsi spravne poznamenal, si netroufnu cenu casti odhadnout na vic nez cca tretinu, coz je zase tech cca 400. Respektive chapu kde vidis hacek, ale nemyslim si ze by to v tomhle konkretnim pripade melo nejaky vyznam ;)
special: ad současný komentář: Jak jsi přišel na to, že se vývojaři Narbacular Drop inspirovali konceptem Prey? "Tým s cílem přiživit se na Prey" je hodně silné tvrzení a to, co jsi napsal, mu není daleko. Máš tohle nějak podložené, nebo jenom hádáš (jako já)?
Část s kulomety a příběhem vyznívá tak, že jsi tu hru vůbec nepochopil. Proto nemůžu tvůj komentář nehodnotit negativně (za nekvalifikovanost). Ale jinak thmumbs up, tohle je rozhodně mnohem lepší, než předchozí verze.

pipboy: Jsi chytrý, zamysli se nad tím, nebo to přeber tak, že to pro mě prostě není validní argument. Z vysvětlování, proč "Zaměňování části ceny artiklu a ceny části artiklu není vůbec košer", by mě mohla rozbolet hlava. :/