V Open Roads se hráč zhostí role šestnáctileté dívky Tess, která pomáhá své svobodné matce vyklidit jejich dům k prodeji poté, co zemřela Tessenina babička. Tess nicméně najde na půdě skrytou přihrádku s kufrem, jehož obsah vyvolá několik otázek ohledně babiččina tajemství, což vyústí v neočekávaný výlet k nalezení tížených odpovědí.
Hra se zejména skládá z průzkumu prostředí z první osoby a zkoumání předmětů v okolí. Určité předměty mohou po jejich prozkoumání přimět Tess, aby si o nich promluvila se svou matkou formou ručně kreslených cutscén. Některé rozhovory mohou také zahrnovat dialogový strom, kde si hráč vybírá z určitých možností, které občas mírně pozmění budoucí rozhovory.
Asi jsem už těchhle slice of life věci hrál příliš na to, abych tuhle rychlokvašku vnímal pozitivně. Nevim, tohle mě nějak minulo asi. Vecpat příběh o rodinné minulosti dvou hrdinek do nějakých dvou-tří hodin, přičemž většina postav, o kterých je řeč, se ve hře ani nevyskytuje a s hrdinkami se prakticky nebuduje žádný vztah, mi nepřijde jako dobrý writing. Prakticky mi bylo úplně jedno co objeví, jaký spolu mají vztah a co se bude dít, protože jsem měl celou dobu nulový zájem o postavy samotné.
Gameplay v rámci walking simu v pohodě, jen mě teda pobavila závěrečná lokace, kde mají hrdinky hádku o tom, zda přejdou přes prkno a jak je to nebezpečné, přitom 20 metru vedle vede na cílové místo cesta přes pláž. Ani se to nesnažilo maskovat. A plot na louce blokující cestu na most, který je ohraničeny zábradlím vysokým 30cm a šel by klidně překročit plot neplot, je teda peak design. Škoda, že k většině věci nemá hrdinka co říct navíc, pak jen berete do ruky random plechovky, kelímky, tužky a nic z toho. Tady asi tvůrci celkově nepochopili, proč bylo Life is Strange tak zábavné.
3D grafika hezká, 2D postavy hrozné. Závěrečná písnička fajn, hudba celkově zapomenutelná. Nápad road tripu matky s dcerou rozhodně fajn, ale nedotažený.
Gameplay v rámci walking simu v pohodě, jen mě teda pobavila závěrečná lokace, kde mají hrdinky hádku o tom, zda přejdou přes prkno a jak je to nebezpečné, přitom 20 metru vedle vede na cílové místo cesta přes pláž. Ani se to nesnažilo maskovat. A plot na louce blokující cestu na most, který je ohraničeny zábradlím vysokým 30cm a šel by klidně překročit plot neplot, je teda peak design. Škoda, že k většině věci nemá hrdinka co říct navíc, pak jen berete do ruky random plechovky, kelímky, tužky a nic z toho. Tady asi tvůrci celkově nepochopili, proč bylo Life is Strange tak zábavné.
3D grafika hezká, 2D postavy hrozné. Závěrečná písnička fajn, hudba celkově zapomenutelná. Nápad road tripu matky s dcerou rozhodně fajn, ale nedotažený.
Pro: obyčejný slice of life příběh, Keri Russel/Kaitlyn Dever v hlavních rolích
Proti: scény v autě, emocionálně by to mohlo být silnější a postavy ještě osobnější