Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

< >
YokoTaro FINALLY dropped new NieR Replicant infos!

-It's "much more" than a remaster
-Gameplay has been reworked to please Automata fans
-PlatinumGames staff helping
-They want everything to feel "new" and more polished
-Camera work stays the same
-New VAs performances
-Clarifying that VAs are the same, (for the main characters at least) they are just re-recording
-As previously said, 2B and 9S' VAs are involved
-New characters will be added
-Possibly a new ending

Source: https://t.co/hpd6HABVS9
Ako je na tom táto hra s klasickou verziou vs GOTY edition? Oplatia sa tie DLCčka v Goty alebo sú to len kozmetické veci a veci, ktoré neposúvajú príbeh?
@bukrrCZ (26.03.2020 15:25):
1) První průchod je obsahově asi tak něco přes polovinu obsahu.
2) Druhá průchod není 1:1 - dost se opakuje, ale je tam taky hodně nového. (a taky jde proběhnout mnohem rychleji)
3) Může ti přijít "nic extra", protože není hotový a chybí ti část kontextu.
Dohráno jednou. Snažím se dokopat k dalším průchodům, ve kterým (jak mi bylo slíbeno) je to teprve zajímavý. Jenže ten druhý průchod je v podstatě 1:1 prvním a ten mi nepřišel nic extra.
Super. V podstate jedina vytka ke hre kterou mam je ta nevyvazena obtiznost, jinak nic.
Ok, tak jsem dokoncil tricetihodinovy prolog, ted co hra nabidne dal. :P Hra super, ale takhle debilne vyvazenou obtiznost jsem snad jeste nevidel. Prvni pruchod na normal jeste ok, ke konci trochu moc lehke kvuli overpowered pod programum (chcipnul jsem jednou, zabil me ten lis v tovarne :), druhy pruchod na normal primitivni kvuli pod programum a lehkemu a extremne ucinnemu hackovani , takze jsem prepnul na hard a bylo to ok, zacatek tretiho na hard nemozne, vsechno vas da na jednu ranu, takze prepinam na normal a ted je to zase moc lehke. Chtelo by to jednu obtiznost navic, nekde mezi.
Hra na steamu za 27 eček tak jsem neodolal, nečetl jsem před tím žádné recenze ani neviděl videa. Port na PC je znát a musím si na to ovládaní zvykat, ale zatím se mi to moc líbí a jsem překvapený jak umí hra vtáhnout. Zatím to vypadá na zajímavej letní týden...
@Naginata (19.06.2019 17:11): Pokud ten high budget bude znamenat zajímavější, variabilnější a hezčí prostředí, kvalitnější sidequesty a nebudou mě už nutit hrát to samý dvakrát, tak sem s tím! :)
Tak co, kdo jste se obětovali na pomoc ostatním a nechali se smazat? Jak ta animace mazání menu jela pomalu, jsem si říkal jakej je ten Taro sadista, takhle nás v tom vyráchat :)
Route A hotovo, 23 hodin, 42% sidequestů, dva failnuly protože dementní design, ale udělám je s 9S. Zvláštní hra, hnusná a zároveň hezká, zábavná i otravná, no jsem zvědav co se v tom příběhu bude dít dál. Začátek s 9S byl vopruz, jako shmup je hezký ale vocaď pocaď.
@Paul (22.05.2019 12:03): Velmi zajímavé. Neotexturované, fádní, kvádrovyté prostředí nutí mozek se fixovat na cokoliv odlišného, zajímavějšího...například perfektně vymodelovanou a rozanimovanou mladou droidku. Ta hra si vkutku hraje s naším vnímáním reality, psychologický masterpís. And that mASS ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@pajmič (20.05.2019 17:46): prostředí jsou hnusný, ale vydržel jsem u toho do tří do rána..nějak mě to až nečekaně chytlo, snad to vydrží až do konc..ů. Ale je fakt že ty sidequesty jsou občas subodpad (skenovat poušť kvůli pár cetkám, grrr) a dva mi i failnuly, asi že jsem se moc posunul v příběhu. Ale předpokládám že pak půjdou udělat s tím 9S.
Tahle lokace měla zajímavou...atmosféru
https://www.youtube.com/watch?v=Ju_fvL6AC68
( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Paul (18.05.2019 12:25): Že jo vid. Nechápu ty chámovody, co vychvalují vzhed tý hry, jakožto novináře i a pár obyčejných lidí, patrně trpící slepotou z důsledku poškození mozku ze sledování nadměrnémo množství anime.

Apropo ten park je "nejbarvitější" a nejzajímavější level ve hře. Vypadal by i docela dobře...na rok 2008.
Teda, to prostředí je ale hnusný a chudý :) 4K, high-res texture pack, ale tohle nic nezachrání.
Hudba je ale vynikající a nástřel příběhu vypadá zajímavě, tak snad mě to chytne. Teď jsem navštívil resistance camp.
@Marcusss (16.04.2019 17:34): Pokud bereš že se kolem 9S děje víc, tak zajímavější být může. Možná proto ve mně vzbudil tak silné nesympatie :) 2B mi jako hratelná postava vyhovuje víc, taková neutrální a až na občasný hysterák je zticha.

Nechci se dohadovat jestli je první průchod dohrání nebo ne, mě přehrání credits/skok do menu dostačuje a tak nějak i psychologicky na mě funguje, že to mám za sebou a ztrácím zájem. Proč nepokračovat dál po základním konci mám naučené z jiných her, aspoň pro mě to ve většině případů nefunguje. Pokud mě hra baví, klidně pokračuju. Pokud mám dost, tak mě ani sebelepší příběh nemotivuje. Nebo bych měl probíhat a hrát s otevřenou Wiki, aby mě náhodou nic nebrzdilo? To si nedokážu představit, aj kdybych se měl například dočkat zvratu, že 9S je člověk :)
@Psyx (15.04.2019 20:58): Věc ohledně 9S je, že v základě je zajímavější postava, než 2B. První akt ho hraje jako naivního sidekicka, ale když se děj Automaty vezme jako celek, tak 9S je hlavnější postava, než 2B.
Navíc je to postava, která mnohem lépe reprezentuje hráčův úhel pohledu. než 2B.

První průchod je prakticky úvodní akt, druhý průchod je překontexualizování celé situace přes informace, které 2B neměla, ale 9S ano, a třetí průchod je prakticky vyvrcholení všeho co je oběma průchody nastaveno.
Osobně si myslím, že pro to aby třetí průchod fungoval tak dobře jak funguje, tak je druhý průchod potřeba.

A upřímně, pokud se člověk soustředí jen na hlavní linii, tak se každý průchod dá stihnout během velmi (velmi) krátké doby. A po prvním třetím průchodu se hráči otevře časová linie a může skákat do různých částí děje a řešit vedlejšáky co vynechal.
@SilentWolf (19.03.2019 09:48): ted koukam zes na me reagoval a ja ti ani neodpovedel:)

No ve skutecnosti je to tak ze jsem to odehral cele. Pred nedavnem jsem po dlouhe dobe hru zapnul a samotnyho me prekvapilo ze jsem nekde kde jsem necekal. Fakt jsem mel za to ze jsem to nekde v polovine druheho pruchodu zabalil:)
@Marcusss (15.04.2019 20:38): Jo, dá se to tak brát, bohužel příběh nezaujal, kdyby ten další akt aspoň nebyl za bloňďáka. Věřím, že tam je ještě hodně rozvinutý příběh a nějaký zvrat, jenže pro příběh hry fakt nehraju. A pokud mi hra ukáže titulky, většinou newgame+ nerozjíždím.
Sakra, cítím se trochu podvedený, já tak nějak měl za to, že za tu A2 to bude fakt dobrý, ale ono je to pořád stejný. :/

A navíc to pokračuje vyloženě po tom prvním B2 hraní, celého S9 si mohli klidně odpustit. SMDH.
Za toho 9S to není tak strašný jak jsem se bál. SideQuesty co jsem splnil, jsou splněný a ten MQ je tak průtokový, že to relativně odsýpá. Ale ty rvačky jsou fakt horší bez toho heavy attacku.

A to hackování prudce padlo dolů, na to jak je teď 'komplikovaný', tak to dává malou damage.

A to navíc je pár cutscén a contextu do toho Mainquestu, což je imo docela 'trapný'.
Tak, dohráno. Překvapivě mi zbývalo jen několik bossfightů za sebou (během kterých jsem si nemohl nic koupit ani upgradovat. Fuj)
@SilentWolf (12.03.2019 21:06): Nojo, bohuzel, nedohral. Kluk je kazisuk. Ale nekdy to dam. Ja moc dobre vim ze jadro veci je na treti dohrani, proto to povazuju za rest a ne za ukoncenou zalezitost.

Ale tak treba Dark Souls 3, tu mam rad. Zrovna vcera jsem ji zase dohral. Zrovna si budu davat na net video ze souboje s poslednim bossem (archivacni duvody). Specialni taktika, kdo vic vydrzi a jestli mi tech 13 esus flasek bude stacit. A stejne sem se zase neubranil tomu kotoulovani, to je desnej zvyk. Potreboval bych toho full Havla, pak by to mozna byl ciste endurance fight:)
@Charllize (12.03.2019 21:02): počkej, ty jsi to nedohrál? Třetí průchod je dle mě ten hlavní. Je to jako Prolog, Prolog za nudnou postavu a napotřetí jádro hry. Já měl za to, že tuto hru můžu považovat za něco, co máme oba rádi.. :D jakože vzácnost, raritka!! To nám teď zbývá jen ta Dragons Dogma?

Snaž se aspoň u toho Sekira. :D
@SilentWolf (12.03.2019 20:54): prvni pruchod mi zabral cca 35 hodin (delal jsem vse co slo), po asi dvou hodinach s tim klukem jsem to vypnul a uz nezapnul. proste me to nebavilo. O jeho hackovani je skoda mluvit, ale myslim ze to jde ignorovat. Je to dost rest a porad verim ze to jednou prekonam a hru celkove dokoncim.
@Bodkin (12.03.2019 14:11): Tak muzes zkusit 2B odpalit (sebedestrukce) pak teprve vynikne ten polygon count. Ale zase je pravda ze si pak moc neuzijes lezeni po zebriku kde muzes koukat pod sukni, pac pak zadnou nema:)

Hrani za kluka pro me byl takovy sok ze jsem se pres nej jeste nedokazal prenest, horsi nez prezervativ:)
@Bodkin (12.03.2019 13:21): Izolace Japonska skončila teprve nedávno. Dej jim čas. Už mají semtam necenzurované porno, možná to díky tomu přestanou cpát všude do her. :D pár set let to ještě vydrž. A ve druhé lokaci bude chvilku trochu hezčí (překlad: ne tak hnusné) prostředí.

Každopádně v tom druhém gameplayi za toho emo kluka budeš na zadek ještě rád vzpomínat. Uvidíš.
@pajmič (20.12.2018 16:02): Ale ona je to super hra. Nenech se odradit. Jedna lokace je tam navíc hezká, aneb když se chce tak to jde. Já jsem to tak nějak přijal jako aspekt té hry, prostě je to melancholický jednotvárný svět.. Hlavně to teda dohraj 3x. Podruhé to bude trochu opruz, na to se připrav.

Jedeš konzolovou verzi? Na PC je aspoň HD texture mod. Jako rozdíl to je.. https://staticdelivery.nexusmods.com/mod ... 875247-49563138.jpeg
@SilentWolf (20.12.2018 05:00): Nu, alespon víme, do jaké části platina vrazila svůj art/design budget. Honimírové, s úchylkou na dominatrix robotky v oděvu sluštičky, nemají důvod se dívat na rozplizlý textury :D
Pokud opominu, že je to ošklivý jak prdel starýho santusáka (u platiny bežný) a bez gamepadu to jende bez třetí ruky pohodlně hrát (u platiny běžný), tak je to akcí nadupaná. dobře designovaná, recyklace kovů. Hudba je super.
Já to před časem koupil a zjistil jsem, že jsem asi nějakej neschopnej...vzhledem k tomu, že na klávesnici a myši to moc nejde kvůli fakt divný kameře, jsem to rozjel na gamepadu (kterej mám jen kvůli závodním hrám) a stejně mi to ovládání přijde dost hektický. Ovládat klasickej melee combat v kombinaci se souběžným mířením a střílením podle mě vyžaduje tak tři ruce.

Nakonec jsem vyměknul, hodil to na easy a aplikoval ten autoshooting mod, díky kterýmu se o střílení nemusím starat. Nicméně ty ostatní automody jsou v základním easy nastavení strašnej overkill. Standardně jsou tam zapnutý mody na automatickej pohyb, automatickej útok, úhyb, prakticky pokud to nepovypínáš, hra se hraje úplně sama.:-D
@Bodkin (22.11.2018 11:12): Tak si stáhni demo. Já ho včera hrál. Sice nedohrál, ale vypadá to slibně.

@Charllize (22.11.2018 10:42): Jak se na PS měří FPS hry? Já si zapnul ten supersampling a vypadá to docela dobře. Nevím jak se to liší od PC. Jak teda psal SilentWolf tak na PC je možnost HD textur. Musim si porovnat něco co mám na PC a pak se mrknout na to samý na PSku.
Nechce mi to někdo pujčit? Pořád tomu nevěřím, abych za to dal sebemenší peníz.
@Cobot (22.11.2018 10:13): Ja ji na konzoli dohral a niceho zasadne spatneho jsem si nevsiml. Mozna snad jen ze nedrzela konstatnich 60 fps. Ale to jsem ji hral jeste na obycejne ps4, myslim ze na PRO to bude lepsi.
@Charllize (22.11.2018 10:02): Tuhle hru mám v hledáčku dýl a včera jsem zkoušel demo na playstationu a vzhledem k tomu, že pro mě je tohle typická konzolová hra, tak bych uvažoval právě o verzi pro PS4. Navíc když je i levnější než PC verze.
Jak je to s PC verzí? Někde jsme četl, že na ní autoři pečou a neopravují chyby. Je na tom něco pravdy? Je lepší koupit konzolovou verzi nebo na PC?
@kiwizak (21.03.2018 00:19): Tak tak :D po zkopírování toho textu na DH jsem si toho ve Wordu všimnul a TAM to opravil... pak ten soubor pokojně zavřel.. :D to je tak, když se člověk na noc do něčeho pouští.
@orromis (20.03.2018 13:09): Příklad argumentu co ignorují:

Jejich premisa: "(Některé) Hry potřebují mikrotransakce/lootboxy (*LB) jako další zdroj příjmů, protože vývoj her je riskantní a není jisté, že vygenerují profit."

Protiargument (který EC ignorují): "To je sice hezké, ale hry které mikrotransakce/LB používají jsou v naprosté většině případů hry, které jsou od svého základu garantují že vygenerují profit = hry jako Overwatch (který zaplatil svůj vývoj už v předprodejích a vytvořil si větší fanouškovskou základu než má naprostá většina her ještě předtím, než hra vůbec vyšla!), Destiny 2 (které během prvního týdne prodalo víc kopíi než první Destiny během měsice, a už to byl kasovní úspěch!), Call Of Duty WW2 (které bylo společně s Destiny 2 byly nejprodávanějšími hrami roku 2017! a to obě vyšly v třetím čtvrtletí!)... a samozřejmě Star Wars, u kterého nebylo pochyb, že to bude trhák... a které se v základě zaplatilo i přes loot box kontroverzi."


Jo, EC se ve svých videích vyjadřovali klidně a "rozumně", ale to nic nemění na tom, že jejich argumenty vyházely z vadných premis.
@Marcusss (20.03.2018 12:58): Právě že o lootboxech se vyjadřovali dost rozumně, nehistericky. Respektive se nevybavuju něco, co by bylo úplně mimo. Můžeš dát nějaký příklad co ti tam konkrétně vadí (nebo jaké argumenty proti ignorují), docela mě to zajímá... :)
@orromis (20.03.2018 12:39): Jejich poslední sérka o loot boxecha čím dokážou být dobré... která naprosto ignoruje některé zásadní argumenty proti. Navíc se před lety sami vyjadřovali o tom, jak závyslost na mikrotransakcích a lootboxech je skutečný problém a ukazovali případy lidí kterým to dokázalo hrubě posrat život... aby náhle otočili o 180 a začali mluvit o tom, jak je to neprokázané atd.
Celkově mi jejich videa v posledním roce přijdou mnohem míň promyšlené než co to bylo původně.
Tak vážně úžasná hra. Parádní konec (ten úplný) a rozhodně očekávám i budoucí počiny. OST mi zůstane v hlavě dlouho, příběh ještě déle a ony výtky během hry jsou ve výsledku vážně drobnosti. Jsem hodně rád, že jsem hru neminul, ačkoliv jsem po ní pokukoval dlouho a veškerá videa mě odrazovala. Díky tvůrcům za demo!