Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC 70
- Šéfe, je to v řiti. Ta hra je fakt hnusná. Tohle nemůžeme pustit.
+ Ale můžete. Hoďte tam normálně piss filtr, ne? Je rok 2008 proboha! Musí to bejt žlutý.
- Ale šéfe, to nebude stačit.
+ Boha jeho, máte tam pořádnej motion blur, aby něco bylo vidět jen úplně uprostřed?
- Jo, už jo.
+ Do psí... Tak ztrojnásobte bloom a zvyšte kontrast, jo? Ať je to jen oči vypalující záře nebo úplně temnej stín.
- To by snad šlo. Ještě nějaký nápad?
+ Jo, celý to zrychlete. Tak 1,5násobek Most Wantedů, ok? A je po problému.
- Ó šéfe, jak jste moudrý!

(Pozn. zde začíná technické okénko. Koho to nezajímá, skip o pár dlouhých odstavců níže)
Akorát že to nezabralo. Jo, hned po spuštění začnete hledat mody, abyste se na tu vanillu nemuseli dívat. A já vám bohužel po docela dlouhým zkoušení musím dát překvapivé doporučení. Vykašlete se na mody. Na Youtube najdete kotel videí s grafickými módy, jenže...
- První vypadal krásně. Ta hra měla normálně barvy! Jenže... když jsem na pátý pokus nevyhrál první závod, došlo mi, že je něco blbě. No jistě, hlava pomazaná tweakla hodnoty nastavení aut/inteligence, takže to nešlo. Bohužel jsem nebyl za boha schopen přijít na to, který soubor to dělá. No nic, tak reinstal.
- Druhý mód taky nevypadal zle. Ale abych potřeboval vidět obrázek smějícího se hovna při všech načítacích obrazovkách a v menu (jo, haha, moc vtipný, moddere), tak to nepotřebuju. Naštěstí už jsem měl backup, takže zpět k vanille.
- Se třetím modem jsem to dohrál asi do půlky. Obsahoval ale reshade, a tudíž d3d9.dll... a tím se dostáváme k dalšímu problému...

Hra trpí velkými záseky. Ale pozor, na frametimes grafu v Afterburneru je neuvidíte. Tam jsem měl rovných 16,6 ms. Takže je to něco blbě v enginu. Návody na youtube tvrdí, že je řešením dát afinitu jen na jedno jádro. U mě to problém nevyřešilo. A pak jsem přišel na překvapivé řešení - hrát v 120Hz s lockem na 120 FPS. A voiala, ačkoliv staré hry obvykle vysoké FPS nesnáší, tady to vyřešilo problém se záseky, které fakt byly při 60Hz a 60 FPS výrazné až gamebreaking. A tím se dostáváme k d3d9.dll, protože locked 120 FPS v DX9 neuděláte, možná s 12900 KS. Takže muselo přijít na řadu DXVK, díky čemuž klesla CPU náročnost a 120 FPS tam rázem bylo.

A to stále není z technických problémů všechno. V defaultním exclusive fullscreenu se hra zapne v 640×480 rozlišení a i když in-game nastavím cokoliv jiného, prostě tak nejede (mám dojem, že stejně se choval ProStreet. Naštěstí v borderless window už vše funguje. Na to budete potřebovat asi všem dobře známý general fix od ThirteenAG. Ten chcete i kvůli podpoře gamepadu a hlavně - jde v něm nastavit intenzita bloomu na 0,0, neboli jde vypnout (must have!!!).

Takže moje doporučení - hrajte v borderless window, vypněte bloom, jeďte v co největším FPS a Hz a k tomu vám dopomáhej DXVK. A vemte to z té lepší stránky - auta nevypadají špatně a ten zbytek je prostě holt umělecká stylizace a autor to tak chtěl. Prostorový zvuk fungoval a to je vše k technické stránce. Uf.
(Konec technického okénka)

Undercover beru jako třetího bráchu Most Wanted a Carbonů. A speciální vzpomínku na ně mám, protože když jsem cca. v roce 2008 měl první SVŮJ počítač, tak ve výbavě od kámoše byl i pálený Undercover. Tvl, nový nýdforspýdy! Hm... nejelo to :-D Podíval jsem se na pěknou slideshow a tím to skončilo. A teď, když už mám MW i Carbon za sebou a přišla chuť na nějakou arkádu, napadl mě ten tolik hejtěný Undercover. A víte co? Jo, je to šitý horkou jehlou, je to technicky zastaralé, je to v mnoha věcech krok zpátky, jenže... ono to furt vlastně docela dobře funguje.
- Story je úplně do počtu, ale aby tomu všemu dala nějakej smysl úplně stačí.
- Jízdní model byl divný už od MW a tady je to jen dohnané do extrému. Zatáčky projedete prakticky jakoukoliv rychlostí a brzdu použijete výjimečně. Doporučuju hood kameru, protože chase kamera vypadá vzhledem k té fyzice fakt směšně.
- Disciplíny jsou klasika, přibyly dálniční honičky, který mi přišly celkem fajn. Jen se u nich bůh ví proč vždy zapla bumper kamera, který už tak absurdně rychlou hru ještě zrychlovala.
- A hlavně, celé to odsýpá a nic vás vyloženě nevys*rá. Jedete závod za závodem, ani ty benga už nejsou tak otravný jako v MW a vlastně jsem se těšil, až to zase zapnu a "ještě jeden závod" syndrom byl každodenní klasikou.
- Výběr aut - Japonsko, Evropa, Amerika. Je tam vše, co je potřeba.

No a pár věcí zase tak dobře nefunguje...
- Soundtrack - elektronika šla, Airbourne taky, ale zbytek? Dokonce tam byl snad nějakej ambient a nějaká latino srágora... wtf?
- S tou fyzikou jsem se nějak smířil a bral jsem to prostě jako ujetou arkádu, takřka kart racing. Ale alespoň tu není "press button to enter drift mode" jako v následujících Hot Pursuitech.

Takže jo, objektivně to je jako AAA hra průser. Na druhou stranu dokáže to zabavit. Je škoda, že víc věcí nevyřešili moddeři (nevím, zda kvůli obecné nepopularitě této hry nebo nějaké uzavřenosti, když v MW šlo tweaknout všechno včetně těch tady ohavnejch stínů). Pokud ale máte chuť odškrtnout si další z NFS her jako dohranou, za mě můžu říct, že bych se toho nebál a dal tomu šanci. 70 %

Pro: Navzdory objektivním nedostatkům to baví, výběr a zpracování aut

Proti: Voser to vůbec nějak rozumně rozjet, grafika, soundtrack, fyzika z planety Ultima Adheze

+19
  • PC 30
Tak to se nepovedlo.

Jedním z důvodů, proč jsem se rozhodl rozehrát celou sérii Need for Speed od úplného začátku, byla možnost takto návazně v přímém přenosu vidět a prožít si ten technologický pokrok na straně audiovizuálu za ta léta, kdy jednotlivé díly série vycházely, přičemž do tohoto dílu se jednotlivé kousky série mohly pyšnit ve své době vydání nadčasovým vizuálem. Když jsem ale zapl Undercover, jako bych se vrátil minimálně o 3 roky zpět k vizuálu někdě mezi Underground 2 a Most Wanted. To ale nebylo to úplně nejhorší.

Jizdní model je jedním slovem katastrofa. A zvlášť když se jedná o primárně závodní hru. Auta neskutečně rychle zatáčejí, brzdu prakticky nepotřebujete. Připomínalo mi to jízdní model ve Sleeping Dogs, ale ještě tak o 2 stupně horší. To vše v kombinaci s hodně nízkou obtížnosti vede velmi rychle k tomu, že už vůbec nemáte chuť hru zapnout, natož dohrát. Mimo mou obecnou posedlost dohráváním již rozehraných her mi tak zbyla ve hře jediná motivace k postupu - a to docela dobře zahrané a povedené cutscény doprovázející na závodní hru ucházející příběh.

Celkovému zastaralému audiovizuálu navíc výrazně škodí všudypřítomný těžký stutttering, kdy ani po hodinách strávených na netu hledáním nějakého řešení se mi nepodařilo najít něco, co by to aspoň trochu opravilo. Hra si zkrátka nerozumí s vícejadernými procesory. Přitom u rok staršího ProStreet audiovizuál naprostá pecka a vše jelo krásně plynule. Nechápu.

Undercover zatím hodnotím zdaleka nejhůře ze všech odehraných dílů. Ten propad kvality oproti předchozím hrám ze série je neuvěřitelný a těžko pochopitelný, vzhledem k výborným prodejům, které série v té době měla. Pokud máte chuť zahrát si závodní hru, téhle se vyhněte obloukem.

 Herní výzva 2022 - kategorie. č. 5 - Na vážkách - Hardcore

Pro: soundtrack, cutscény, licencovaná auta

Proti: jízdní model, technický stav, stuttering, příliš jednoduché. některé úkoly, policie, AI

+16
  • PC 75
Dalo by se říct, že Undercover mě hodně bavilo. Bavilo mě na tolik, že jsem ho dohrál asi během necelého týdne. Oceňuji hlavně to, že se EA po promrhaném potencionálu, který se v Prostreet skrýval, zamyslelo a udělalo pár kroků zpátky směrem k Most Wanted. To ze hry čiší na každém kroku, ať už jsou to souboje s policií, zničitelné objekty (speedbreakers) nebo celkový grafický dojem (oranžový nádech).

Pokud se ptáte, co je v Undercover nového, tak jsou to snad jen ty speciální pohyby, jako couváni a zjednodušené zatáčení o 180°, 360°. Pokud jde o herní módy, tak tu už všechno v určité obdobě někdy bylo (viz. závody v kaňonech v NFS: Carbon).

Po hratelnostní stránce jsou Undercover velice zábavné a velice arkádové (jako obvykle). Možná až příliš arkádové. Díky zavedení výše zmiňovaných speciálních pohybů vám často přijde, že se auto řídí samo. Za všechny uvedu jeden příklad: Jel jsem si takhle v Lamborghini cca 350km/h a nečekal jsem ostrou zatáčku. Ihned pustím plyn a auto začne pomalu zatáčet. Už čekám, že to napálím do mantinelu, ale co se nestalo... vozu se nečekaně zlepšil rejd, najednou jakoby se auto dokázalo otočit i na pětníku, mantinelu jsem se zcela vyhnul a byl to čistý průjezd zatáčkou. Takhle to sice zní jako velký zápor a ze začátku jsem to tak i bral, ale časem jsem si na to zvykl a byl jsem za to i vděčný, protože jsem si honičky s policií mnohem více užil.

O příběhu nemá cenu se nijak zmiňovat, prostě tady je. Občasné filmečky jsou příjemným zpestřením a záběry na vnadné křivky dívek nešetří, ale když se to vezme kolem a kolem, tak by se nic nestalo, kdyby tady nebyly. Zvraty, pokud se objeví jsou přímo do očí bijící a příběh béčkový.

Z technického zpracováni mám ale smíšené pocity. Na jedné straně vypadá grafika srovnatelně s Prostreet, v některých ohledech je lepší v jiných horší, ale na rozdíl od Prostreet je engine mnohem lépe optimalizovaný. Tentokrát hra na mém PC (DualCore, 2GB RAM, 8800GT) jela v pohodě na plné detaily. Na druhé straně je v enginu spousta bugů. I když hra jela celou dobu hezky plynule, v určitých situacích se mi stávalo, že doskakovaly textury. A nebyly to nějaké bezvýznamné kopečky v pozadí, ale například se těsně vedle mě objevil celý mrakodrap a nebo se do bílého pole načetla trať. Několikrát se mi stalo i to, že se hra zastavila (cca 2 vteřiny) a začala načítat další úsek tratě.

Ale abych to shrnul, nové NFS jsou kvalitní dobře hratelná arkádovka s občasnými bugy a mizerným příběhem.

Pro: hratelnost, grafika, optimalizace, speciální pohyby

Proti: příběh, bugy (doskakující textury), ovládáni vozu, jednoduchost

+14 +18 −4
  • PC 80
Asi za to může fakt, že u Underground 2 jsem místy trpěl. Všude dojet, aktivovat ikonky, vylepšit vozidla, mít prestiž na obálkách časopisů a podobné věci, co většinou otevřený svět nabízí. Tyto aspekty prvních sedm dílů série zcela postrádá. A i kdyby, řeší se maximálně přes hlavní nabídku. Neklade to na mě nároky, proto mi více sedne právě Undercover, co to vše plně automatizuje. To znamená odpadnutí neduhů ze zmíněného dílu z roku 2004, v němž skončeno poté, kdy mě nesplnění sponzorských závazků připravilo o odemčení třetí části města. Tady je mapa velká, dá se vyjet z města. Užít si síť dálnic, silnic, venkovů, zkratek, honiček s policisty. Inovace hlavně.

Byť to zase nehraji v základní podobě, jen tak z principu. Ale postupem doby hry zastarávají, objevují se modifikace od komunity, je tudíž žádoucí mít hru patřičně upravenu k obrazu svému. Horší bylo navolení správného rozlišení. I to nakonec k mé spokojenosti dopadlo na výbornou, pročež už nic nebránilo zevrubnému hraní a věnování se pořizování obrázků. Bloom docela zkorigován, s jeho vypnutím ale nijak nepočítáno. Project Reformatted nabídl nová vozidla a další věci, čímž zachránil to stěžejní. Okolní provoz odpovídá zdejšímu pojetí a vypadá realisticky. Nekoná se tak fiasko druhého Undergroundu, kde karosérie nejčastěji připomínaly hranaté krabice.

Na startu je hráč vržen rovnou do akce, příběhově zhruba na úrovni Rychle a zběsile. Infiltrovat podsvětí a spolupracovat s fízly. Honičky s policisty přispívají k výdělku, to je potřeba na nákup vozidel. Položka v nabídce Auta. Při trojím zatčení v identickém modelu o dopravní prostředek přicházím a fasuji nějaký nepříliš rychlý, s horším ovládáním, co zůstane v garáži, když jej nahradím jiným speciálem. Ty zpřístupňuje hra popořadě. Ujíždění před strážci zákona má něco do sebe, zejména mimo město. K tomu můžu narážet do zničitelných překážek, jejichž význam spočívá v zablokování pronásledovatelů a způsobení patřičné škody. Její výše ovlivňuje zisk bodů. Úkolů tohoto typu je tu požehnaně, nejtěžší je poslední fáze hledanosti. Vícekrát domrveno.

Samotné závody zahrnují několikero typů, pronásledování, vedení, záchytné body, únik, okruh a tak. Aktivují se přes mapu, popř. v blízkosti se vyskytující hvězdičkou. K co nejsnazšímu ovládnutí pomůže pečlivě nadefinované auto, včetně dokoupení dílů na zlepšení jízdních vlastností. Soutěže se odemykají postupně, po celé rozloze mapy. Se startem závodu se mění nasvícení prostředí. To vyzdvihuje zářící sluneční paprsky, má uklidňující tón, kdy si v klidu jedu a vnímám okolní atmosféru. Nechybí zkratky a alternativní cesty tratě, takže oceňuji jejich provedení. Stíny a okolí dáno na maximální hodnoty, u ostatních ukazatelů nakonfigurováno na střední. Ze starších obrázků usuzuji, že tu byl spíše světlejší odstín, ale já jej měl modifikován tmavěji.

Design tratí oplývá dostatečnou šířkou, čímž lépe projedu zatáčkou, infrastruktura města dává na odiv mrakodrapy, skokánky, různě rozestavěné části, dálnice, mosty, tunely. V důsledku stínů je kolikrát hůře vidět. Při skoku se změní úhel kamery a sleduji dopad vozidla. Dá se s ním dělat přemety, jeden se mi povedl.. A to i v ostrém závodě. Dopad na kola potěší, v dálničních bitvách naopak můžu svého miláčka rozflákat do nepojízdného stavu. Dění hry se odehrává při východu a západu slunce. Bugatti Veyron 16.4, enormně drahý a rychlý bourák, co mě stál jmění. Odměnil mě zaslouženou a fascinující jízdou, za burácení zvuků ve čtyřistakilometrové rychlosti. Checkpointy srší výzvou, pro níž přijde vhod trhač asfaltu té nejvyšší možné kvality.

Koncipování jízdního modelu hýří primárně nezničitelnými auty, byť nejsem ochuzen ani o jejich poškození. Sleduji ukazatel, ujíždím strážníkům, snažím se jich zbavit, tlačí mě časová tíseň, abych někomu dovezl kradené auto. Jde o sérii úkolů, jejichž specifickým rysem je to, že to musím stihnout, pokaždé s odlišným typem bouráku. Nejnáročnější úkon, pochopitelně nenarazit do blokujících zátaras. Hledanost má dvě fáze, modrá je akutní, jakmile se naplní, přejde do žluté na nižším stupni. Opět stejný princip. Až pak už mám od dohlížejících příslušníků spravedlnosti pokoj. A usnadňuje to i navigace směru jízdy, s nejkratšími vzdálenostmi k cíli. Popisovaný aspekt svou variabilitou jen pozvedává už tak bohatou zábavu, za níž spřátelené postavě děkuji.
+13
  • PC 65
V sérii Need For Speed nejsem moc zběhlý, a tak pro mě jediným a také "překvapivě" nejlepším dílem zůstává podtitul Carbon. Chtě nechtě s ním Undercover musím srovnávat, a bohužel, možná i díky nostalgii, je Carbon přeci jen někde jinde.
S jízdním modelem ani s grafickým kabátkem problém nemám, přeci jen jsem člověk, který na vzhled moc nedává a naopak kvituje, když si "gamesu" může užít i na nepříliš výkonném stroji. Nicméně, co se týče Undercover...příběh je opravdu slabý, cut scény tam jsou jen aby se neřeklo, o nějáké rozmanitosti misí se hovořit taky nedá. Takže všeho všudy je přibližně nějákých 6-7 typů úkolů, které se neustále opakují. Naštěstí zde nelze moc použít brečení na stereotypnost, jelikož okolí ve kterém se jezdí je proměnlivé a mě opakující úkoly díky tomu nevadily.
Co se týče vozového parku...popravdě si nejsem jistý čím to je, ale nic mě nemotivovali k tomu, kupuvat si kárky, tuningovat je. Zkrátka když jsem na silnici nestačil, tak jsem zajel do dílny a koupil jsem si jný auto, rozklikl si že chci balíčky tuningu 3.stupně a jel jsem zas na to. Aktuálně jsem příběhová ve 50% (herně ve 34) a měl jsem zatím jen dvě auta, možnost většího ozkoušení ani moc není, jelikož na kárky zkrátka není moc peněz.

Pro: Prostředí, grafický kabátek

Proti: Příběh, odfláknutý tuning

+8
  • PC 60
Autoři této hry se inspirovali Need for Speed: Most Wanted, který mě vůbec nebavil, proto jsem byl mile překvapen tím, že i poté, co jsem Undercover dohrál, si ho rád zahraji.

Vozů je zde dostatek, byl jsem potěšen, že je mezi nimi i Ford Escort. Možností tuningu je zde docela málo, například zcela chybí úpravy světel, málo druhů kapot či křídel. Auta jsou graficky výborně zpracována, svým předlohám se věrně podobají, chyběl mi pouze pohled z interiéru. Jízdní vlastnosti vozů jsou podobné těm v Most Wanted, daleko raději bych byl, kdyby se vývojáři snažili napodobit zábavné jízdní vlastnosti vozů z Need for Speed: Underground 2.

Město je po všech stránkách velmi povedené, jen škoda, že se závody jezdí pouze ve dne a za pěkného počasí.

Honičky s policií jsou v tomto díle výborné, bavil jsem se u nich více než v Most Wanted. Hře bych vytkl absenci modů drift a drag. Drag je v tomto díle tak trochu nahrazen dálniční bitvou.

Pro: vozový park, město, honičky s policií, grafika, zábavnost, soupeři, povedené mody s policií, dálniční bitva

Proti: bugy, trhání hry, příběh, málo možností tuningu, Maggie Q, chybí drag a drift, menu hry

+7 +8 −1
  • PC 70
Jelikož nejsem nijak velikým fandou celé této série a kromě Need for Speed II a Need for Speed: Hot Pursuit 2 jsem na svém PC žádný jiný díl ani nevlastnil, tak nemohu NfS: Undercover srovnávat s novějšími díly.
Hru jsem začal hrát teprve nedavno a docela jsem se těšil, až začnu zase jezdit po měste ve svém vytuněném autě. Hodně mě potěšil vozový park, který je podle mne docela bohatý a určitě si tam každý vybere to své auto. Ani tuning neni vůbec špatný. Co je ale velikým problémem této hry, tak to je neustálé texturování tratě a tím i způsobené lagování, které mně při závodění opravdu vadilo. Co se týče pestrosti úkolů/závodů, tak tam bych asi ani neměl nijak veliké výhrady.

Pro: Vozový park a celkem dobrý tuning

Proti: Vykreslování textur

+6
  • PC 80
Need for Speed : Undercover
Po moc nevydařených Pro Streetech se EA chystá napravit svou reputaci a hlavně získat zpět své fanoušky . Tvůrci chtěli spojit to nejlepší z předchozích dílů a něco nového ale to něco nového jsem moc nepostřehl, možná tak příběh, ale to je jasné.

Město:
Try-city je asi největší město co kdy bylo v celé sérii Need for Speed. Ostrovy od sebe oddělují dálnice, na kterých se bude odehrávat nový závodní mód Highway battle. „Highway battle by měl nejenom dát hráči příležitost vychutnat si jízdu ve vysoké rychlosti a hustém provozu, ale i trochu potrápit mozkové buňky. Okolní auta se totiž chovají jako ve skutečném světě a pokud okolo nich projedete moc blízko ve vysoké rychlosti, řidič zpanikaří a ve důsledku toho zatarasí s ostatními celou dálnici“, tak okomentoval nový mód šéf vývojového týmu z EA Black Box.
Ovladatelnost:
Ovladatelnost je mnohem lepší než v předchozím díle tedy v ProStreet. Také přibyly změny týkající se otočky o 180° nebo dokonce 360°, budete moci jezdit po dvou kolech apod. Tyto ,,frajeřinky“ vám vynesou body, díky kterým budete moci vylepšovat svoje auto nebo si zpřístupnit nové. Ovládání je zde asi nejvíce podobné NFS Most Wanted, akorát více citlivé zatáčení.


Grafika:
Graficky jsou Undercovery celkem povedené v nějakých místech jsou podobné ProStreetech,až na malé chyby například při maximálním antiliasingu je hra strašně přesvícená. Při větších rychlostech se začne sekat nebo se nahrává prostředí což docela naštve obzvláště pak při závodě.Na 128 mb grafickou kartu z této hry není skoro žádný zážitek takže pokuď vlastníte grafickou kartu 128 mb tak raději nekupujte.Ale ať to není jenom kritika auta jsou hezky provedená až na model poškození který je skoro stejný jako Pro streetech .Model v tuningu auta zůstává stejný jako u ProStreetů až na vylepšení Autosculpt,který se vrací ke svým tuningovím kořenům a to NFS Underground 2,kde si budete moci přidávat a stylizovat jednotlivé maličkosti na svém plechovém miláčkovi.

Pro: auta, město, nové mody ,ovladatelnost -v porovnání s Prostreet určitě plus

Proti: chybí drift a drag, model poškození, málo novinek v tuningu

+5 +6 −1
  • PC 75
Nesmrtelná závodní série je rok co rok stále zranitelnější a nebezpečně se blíží kauze NHL. ProStreet jsem nehrál, takže jsem z Carbonu skočil rovnou po Undercover a hned poznal příjemný rozdíl. Kampaň nádherně odsýpá, nechybí "keep effect" (tzv ještě jeden závod a už to vypínám) a závody jsou krásně rozeseté po obrovské mapě za neustálého promíchávání jednotlivých módů a zasahování božských filmečků. Smůla je, že to je všechno. Undercover nemá žádné menu, kde by si hráč zvolil závod, auto a další parametry a jen tak se projel. Ne. Musí nahrát kampaň a jezdit si tam, což je na druhou stranu intenzivní zážitek, ale i ten jednou skončí a co pak? Aut je naštěstí přehršel. Sice je Japonsko kupodivu ve výběru docela pozadu, ale zlobte se, když si to šinete Veyronem 250 mph po dálnici...Nepříjemně zaskočilo neustálé vykreslování textur za jízdy a celková jednoduchost, kdy ani ten nejtěžší úkol (dovést do 2 minut kradené auto, neškrábnout ho a ujet 20 policejním vozům s helikoptérou) nepřidělá zkušenému jezdci žádné vrásky. Některé závody a úkoly jsou skvělé, celkově je hra velice slušně vyvážená, vždy se něco děje. Hned za oblíbené honičky s policií řadím duely. Agresivní hudba střídá řev z motorů a chvílemi to vypadá na nějaký úsek z filmu Michaela Baye. Aby mě ale Black Box náhodou nezklamal, chybí mé oblíbené disciplíny - Drift a Drag.

Pro: Auta, pestrost závodů, intenzivní kampaň, honičky s policií a duely, filmečky

Proti: Neustálé vykreslování textur, absence menu, jednoduchost, nezajímavý OST

+4 +5 −1