Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC 80
Mortal Kombat je svojim spôsobom legenda. Prišla nečakane a na hernej scéne nejaký čas ostala. Jej hlavnou devízou bola premrštená, komiksová brutalita, ktorá dodávala hre jej výnimočnosť. Mortal Kombat by nebol bez krvi a brutality to, čím je - povedal kedysi jeden z jeho autorov (aby sa to o niekoľko rokov neskor pokúsil dokázať na poslednom z MK série, tým, že brutalitu značne obmedzili). Svojim spôsobom mal istotne pravdu. Vytrhnutá chrbtica má svoje zvrátené kúzlo, avšak MK mal ešte čosi. Každá bojová hra má postavy, a istým spôsobom má každá z tých postáv svoje pozadie, históriu. Mortal Kombat v tomto nebol výnimkou, skôr sa mu podarilo vytvoriť akúsi špecifickú mytologickú atmosféru okolo celej značky - resp. jej "príbehového" pozadia. A to bola jedna z vecí, pre ktorú som - aspoň ja osobne - mal túto sériu tak rád. Nikdy som špecificky nevyhľadával tento druh hier, ale skrátka MK má to povestné čosi. Veď okrem klasiky pre gamesweb (- po výmene stráží sa ťažko hľadá, tak mirror na blogu) som o tejto hre neraz písal. A nehľadiac na to, že z istého uhla pohľadu existujú dnes lepšie bojovky, ostáva pre mňa táto séria stále najlepšou.

Mortal Kombat bol prvý, mal skormný výber postáv (7), ale skvelú hrateľnosť, ktorá sa stala klasickou. Dnes už sa bojovky podobným štýlom nerobia - i keď občas niektorý vývojári zisťujú, že ten dvojrozmerný priestor mal svoje kúzlo. Scorpion-ové "Get over here!" a "Come here!" (nahovoril jeden z dvojice tvorcov - Ed Boon, a to nie len pre hru, ale aj film) si človek pamätá dodnes.

Naučiť sa fatality, špeciálne pohyby a poraziť Shang Tsunga - ultimátny cieľ :) A nesmiem zabudnúť ani na obligátnu minihru - Test Your Might, ktorá však v neskorších pokračovaniach už chýbala (s výnimkou neskorších pokračovaní na PS2). Skrátka ak mám nejaku bojovku a je to moja srdcovka - je to Mortal Kombat.

Pro: Fatality, štart MK mytológie, hudba

+23
  • PC 85
Jedna z nejkontroverznějších her, co kdy spatřila světlo virtuálního světa. Někde to došlo dokonce tak daleko, že byla zakázána úplně. V dobách kdy světu vládly "našlapané mašiny" za statisíce a první PSX byla v té době snad jen na papíře, vydalo dnes již zaniklé studio Midway jednu se svých nejslavnějších her Mortal Kooombaaat, kterému se na kobylku nedostal ani v budoucnu vydaný TEKKEN.

Hra nebyla ve své době unikátní jen svým brutálním ztvárněním, ale i pohybem postav, audiovizuální složkou a také, dnes již pro mnohé ze světa divů, protipirátskou ochranou (napiš číslo v daném řádku a sloupci, naleznete v manuálu). Je sice fakt, že nabízí v podstatě pouze a jen jedinou činnost - vyhrát buď hlavní turnaj nebo proti živému soupeři - o to více ale člověk přizvukoval zpracování. Všechny ty komba, chvaty, speciální útoky a v neposlední řadě samotné gró celé hry, fatality, na které se snad každý těšil daleko nejvíc (přesně si vzpomínám na jednu z nejtěžších, v podání Liu Kanga, hotový prstozlom). Hra má také slušnou obtížnost, tedy až na strážce finálního bosse Gora, u kterého to bylo vždy o pověstný první chlup na prsou. Mou nejoblíbenější figurou se stal Sub-Zero a jeho ledové útoky.

Jedinou podstatnější výtku bych směřoval k občasnému padání na některých konfiguracích (dá-li se tomu dnes tak nadávat). V souboji proti skutečnému hráči (mé mladší sestře třeba) byl také docela opruz, pokud ten (ta) uměl rychle používat stále ten samý útok, přes který se jen těžko dostávalo a dokázal si mě tím držet od těla, dokud nevyprší čas - to bych ale spíše řadil k mé vlastní neschopnosti, než k nevýhodám hry.

Pro: fatality, postavy, komba

Proti: nestabilita, obtížnost

+23
  • PC 70
"Mám doma novou super hru! Mlátíš se tam s dalším bojovníkem, lítá tam krev a můžeš mu i vytrhnout srdce!". Tak zhruba těmito slovy mě kamarád na základce navnadil, abych ho později odpoledne navštívil a tak jsem se setkal se svým prvním Mortal Kombatem. S bojovkami jsem už pár zkušeností měl (např. Karateku nebo International Karate na Atari), ale žádná z nich nebyla takového brutálnějšího charakteru, takže mě hraní s kamarádem ihned nadchnulo. Já jsem si oblíbil Raidena a jeho torpédo, kamarád zase Scorpiona s jeho přitahováním. Na vytrhávání srdce a ostatní fatality sice nakonec nedošlo, protože seznam schopností a fatalit jsme tehdy tak nějak neměli, tak jsme si ho tehdy užili jen v podání počítače, ale i tak to bylo super. Ani nám tehdy nijak nevadilo, že jsou veškeré zvuky jen přes PC speaker.

Při hraní v dnešní době už hru vnímám pochopitelně trošku jinak, předně jsem si vyzkoušel schopnosti a fatality všech postav. Obtížnost hry je poměrně vysoká, obzvláště když počítač značně podvádí. Jeho countery jsou někdy až neuvěřitelné. Někdy je dokonce vidět, že začne s jiným útokem, ale v momentě mého útoku najednou dělá counter. Třešničkou na dortu jsou potom endurance souboje hned se dvěma soupeři a oba finální bossové. Ti dají extrémně zabrat, ale po nějaké době se mi je podařilo porazit.

Docela zajímavá je minihra "Test your might", kdy je potřeba rozbít dřevo, kámen nebo kovadlinu. Myslím, že šlo o dobré rozptýlení mezi souboji. Škoda, že tato minihra z nejbližších verzí hry zmizela.

Z časů historky uvedené v prvním odstavci si nesu i ještě jednu zajímavost a tou je rozložení klávesnice. Tehdy jsem se u kamaráda naučil postavy ovládat na numerické klávesnici podle jeho tehdejšího rozložení s nulou na spodní kop. A právě toto rozložení se mnou jde u MK her dodnes a nedám na něj dopustit. Ale něco mi říká, že ty nejnovější díly už budu hrát spíš už na gamepadu, no uvidíme.

První díl Mortal Kombatu nemá tolik bojovníků ani tolik možností co jeho mladší verze. Nicméně je to právě ta nostalgie, díky které ze hry stále cítím to kouzlo, které mě u této hry tehdy tak drželo.

Pro: Souboje, Fatality

Proti: Podvádějící AI

+20
  • PC 80
Živě pamatuju dny, kdy maminka cca mé 8 leté já přihlásila do kroužku výpočetní techniky v místním domu dětí a mládeže, abych se trochu technicky vzdělal a naučil se s počítačem, než si jeden takový pořídíme domů. Kdyby tušila, že jedna z prvních věcí, ve které se spolu s ostatními dětmi vzděláme, bude Mortal Kombat, nejspíš by mi zvolila nějaký jiný koníček, třeba chlapecké mažoretky…

V roce 1996 bylo hraní po síti pro běžné smrtelníky stále utopií, proto u nás suverénně vítězily hry, které se daly hrát ve více lidech na jednom PC. Když k tomu připočtete pro 8 leté hochy pořádné virtuální rvačky a krev stříkající z obrazovky na všechny strany, bylo hraní Mortal Kombatu jasná volba! Nezáleželo na tom, že charakterů bylo jen 7, stejně jsem hrál většinou jen Scorpiona a zkoušel různé kombinace kláves, abych objevil skryté specialitky. Ano, absence „moves listu“ a internetu pro jeho vyhledání měla své nezapomenutelné kouzlo. Člověk něco chaoticky pomačkal a ono to vystřelilo kopí, nebo fireball, načež se další půlhodina strávila odhalováním toho, jaká kombinace kláves to vlastně byla. A co teprve fatality – ty si svou tajemnou auru udržely několik let… Kvůli prvním třem dílům Mortal Kombatu jsem dokonce založil speciální sešit, kde jsem si odhalené kombinace úderů psal, a to je co říct. :)

První Mortal Kombat je skutečně legenda, i když charaktery měly jen dvě specialitky, jednu fatalitu a žádné comba, nikomu to nevadilo, tehdy to stačilo. Grafika byla koukatelná a zvukovku jsme neměli. Snad jen to hraní proti PC nebylo v porovnání s multiplayerem tolik zábavné…
+19
  • PC 60
Bojovky nejsou žánrem, který bych příliš komentoval či vůbec znal. V devadesátkách jsem sice proháněl v různých hernách Tekkeny, Street Fightery či Soul Blade, ale protože bojovky byly vždy spíše doména konzolí či předtím arkád, se zánikem heren jsem jako PC hráč ztratil niť.

Mezi všemi byla pro mě vždycky králem série Mortal Kombat. Ať už to bylo ve videoherně, na PC u kamaráda, v různých sega či playstation hernách a samozřejmě později i doma, vždycky jsem se k němu vracel. Na papírcích jsem měl fatality, komba i "kouzla", zapisoval si příběhy postav a skládal si z něj obraz světa, který mě dodnes fascinuje. Milval jsem filmy (ano i ten druhý), po nocích koukal na Nově na seriál, později na youtube shlédnul "story mód" novějších pro mě nedostupných dílů. A není to tak dávno co jsem si užil brutální animovanou řezničinu z tohohle světa a těším se na nový film.

Tak proč jen 60%? Když jsem si tak po sto letech pustil první díl herní série, došlo mi, že moje láska se týkala spíše druhého a především třetího dílu.

Ano díky jedničce to všechno vzniklo a já jsem za ni vděčný jenže.. Příběh je notorický známý - sedmička bojovníků se utkává v turnaji Mortal Kombat o osud Zeměříše, na kterou si dělá zálusk čaroděj z Jinozemě Shang Tsung se čtyřrukou stvůrou Gorem. Představí se ikonické postavy - šaolinský mnich Liu Kang, hollywoodský herec Johnny Cage, vojanda Sonya Blade, kriminálník z organizace Černý drak Kano, nemrtvý ninja Scorpion (alias Hanzo Hasashi) s ikonickým "get over her" hákem, ledový ninja z Lin Kuei Sub-Zero (alias Bi-Han) a bůh blesků a hromů Raiden. A i tady to hapruje - Raiden je vykreslený v outru jako zmetek, Scorpion si sundá masku a má normální tvář!!.

Graficky je to průměr, vyblité nedetailní a nezáživné prostředí, navíc ta digitalizovaná grafika prostě stárne hůř než ručně kreslená. Abych byl fér, animace postav, boj a to všechno kolem je samozřejmě parádní.

Postavy - 7 bojovníků je prostě žalostně málo, navíc každá má jen jeden "střílecí" útok a k tomu jeden-dva další pohyby. Některé jsou k ničemu (Sub-Zerův skluz, Scorpionův teleport, Sonyin let vzduchem, Cagův box do koulí) jiné v žáru bitvy příliš složité na rychlé provedení (Sonyin chyt nohou, Kanův kotoul). Kromě toho má každá postava pouze jedinou fatalitu, což je oproti dalším dílům fakt slabota. Žádná taková originální jako v novějších dílech tu není, jen standartní uražení/utržení hlavy, spálení atd... Vím že to není fér srovnávat hru s pozdějšími díly, ale prostě Mortal Kombat 1 toho příliš nenabízí.

A kulhá i hratelnost. Samozřejmě jsem zkoušel různé kouzlíčka, finty, než jsem zjistil že i na very easy počítač vykryje a nemilosrdně potrestá 95% takových útoků. Obtížnost roste raketově s tím, kolik vyhrajete zápasů, finální mač se Shang Tsungem se stal peklem, na které by 4 kredity rozhodně nestačily (ano použil jsem cheat na neomezeně pokračování). Nakonec jsem objevil, že stačí v určitém rytmu spamovat skok+kop, odstup vzad a pořád dokola a soupeř je většinou bezmocný. Když ne, stačí vykrýt v kleče útoky, a odskákat pryč a znovu. Díky tomu jsem dohrál všech 7 postav a jsem v rozpacích.

Ano Mortal Kombat 1 přinesl start úžasného světa i herní série, přinesl krev, brutalitu a fatality a vytvořil ikonická jména. Ale sám o sobě toho moc nenabízí. Takže 60%.
+16
  • PC 90
Naprosto ultimatni bojovka, ktera vysla presne v pravy cas. Kdyz jsem ji tenkrat hral poprve na skolnich 386, byl jsem naprosto unesen a kdyz jsem ji po case hral u kamose rovnez na 386, ale se zvukovkou, malem jsem si vykloubil celist, jak mi rychle klesla. Prvni dil ma podle me unikatni atmosferu, kterou podtrhuje skvela grafika (samozrejme na tehdejsi dobu), zvuk a mnozstvi pohybu. Kdyz jsem poprve videl fatalitu (od ty mrchy Sonyi), bylo to neco nepopsatelneho. Dodnes umi snad vsechny specialni pohyby, vcetne fatalit (krome Liu Kangovy, ktery ji mel takovou divne haluzackou) a to uz o necem svedci :-).

Pro: Skvela grafika, hudba, mnozstvi pohybu, atmosfera.

Proti: Postav mohlo byt vic.

+15
  • PC 30
Tedy, tak tohle je solidní vojeb. 7 postav (které se od sebe v zásadě ani zase až tak moc stylem boje neliší), pouhopouhá dvě-max. tři komba pro každou z nich (zpravidla jeden útok zdálky, jeden výpad a občas jedna nějaká blbinka navíc), několik málo nehezkých backgroundů, grafické ztvárnění ze kterého se chce zvracet (jako opravdu, ty backgroundy vypadají jak amatérsky slepené z různých fotografií, což asi i v posledku jsou a vůbec to nevypadá hezky).
Největší fail je však pak gameplay samotný, hra (alespoň co se týká PC verze) je šíleně rychlá, čili v podstatě nemáte absolutně šanci zareagovat včas na kterákoliv komba, která nepřítel použije (zvlášť pokud je to z bližší vzdálenosti), pokud se nebráníte náhodou předem, tak prostě nemáte šanci je vykrýt či jim uhnout, naopak PC v pozdějších kolech reaguje naprosto strojově neomylně a vykryje/uhne kterémukoliv pohybu, který využijete, naopak někdy však nepříliš dobře reaguje na klasické kopy či skok+kop, čili se souboje zvrhávají ve spamování základních kopů, do nichž tupá AI směle nabíhá. Později na vás hra frkne 2 protivníky za sebou, aby toho jakože nebylo málo. Souboj s Gorem je pak jen o skoku + kopu, nic jiného na něj nefunguje a i tak je to v zásadě dost random záležitost, někdy útok prostě vykryje a vy si to solidně schytáte, jindy nedokáže vykrýt ani několik jump kicků za sebou. Volba obtížnosti tu zdá se nefunguje, na very easy je PC později stejně „neomylná“ jako na medium a na very hard není o moc lepší.
Mám zkušenosti s hafo bojovkami od Tekkena počínaje, přes Virtua Fightery a Street fightery zdaleka nekonče, k čemuž jsem přihodil i hafo freewarových (z těch lepších bych jmenoval třebas Super Cosplay War Ultra) a myslím si, že v nich nejsem úplně špatný. Přesto obtížnost MK 1 zdá se býti trochu více o náhodě, než samotném skillu, bojovníci jsou nevyvážení a jak jsem psal výše, AI někdy příliš tupá, jindy zase v podstatě neomylná.

Beru, že se jedná o jednu z prvních bojovek, ale ve srovnání s takovým Street Fighterem 2 zhruba ze stejného období, je to nebe a dudy, ten je totiž mnohem vyrovnanější, vyváženější a promyšlenější hrou se zároveň mnohem hezčí grafikou.

Popravdě kult okolo prvního Mortal Kombatu příliš nechápu, buďto si své místo opravdu vydobyl pouze díky přehnané brutalitě, kdy tehdejší děcka bavily zkrátka ony přemrštěně násilné finiše, tedy ve zdejším podání „fatality“, nebo si jej oblíbili ti, kteří v podstatě s jinými bojovkami žádné zkušenosti neměli.
Tak či onak dnes již nepříliš dobře hratelný kousek, který si zaslouží pozornost pouze jakožto „doplnění herního vzdělání“ a poohlédnutí se za tím, jak tato série začínala.
K dobru bych prvnímu dílu mohl přičíst asi převážně pouze velmi zdařilou hudbu (v CD verzi), která má ty správné bojové grády, temnou atmosféru a určitou svižnost,chytlavost gameplaye (jakkoliv je v mnoha ohledech mizerný), díky čemuž se jedná o ideální kousek na takové to cca 15 minutové vyblbnutí.
Od MK 2 si však slibuji mnohem více, ten vypadá (alespoň na první pohled) vylepšený ve všech ohledech a už snad bude opravdu plnohodnotnou bojovkou, která se vyrovná tehdejší i současné konkurenci, od počtu hratelných postav, komb, backgroundů, přes hezčí grafiku po snad vyváženější a solidnější samotný gameplay a AI... no uvidíme.

Pro: Hudba, atmosféra, svižnost gameplaye.

Proti: AI, grafika, přílišná jednoduchost (menší počet komb, backgroundů a postav), nepříliš funkční nastavení obtížnosti, nevyváženost.

+14 +17 −3
  • PC 75
Prozatím jsem hrál pouze novější díly. Rozhodl jsem se, že si zahraju díl, kterým to vše začalo. Na hře jde znát, že je letitá. To hlavní co uchvátí jsou animace postav, které na dobu vzniku neměly obdoby. Obsahově je hra velmi slabá. Šest postav, jeden režim. To je hlavně pro člověka co hraje moderní arénové bojovky trochu problém. Celkově mají postavy i malý počet komb. Ve výsledku mě, ale gameplay bavil. Navíc když si jeden uvědomí, že hra vznikla původně na arkádové automaty, tak je to vlastně oproti hromadě jiných arkádovék velmi zajímavá hra.

Pro: Animace postav, zabavný gameplay, brutalita, hudba

Proti: Malý počet postav, pouze jeden režim, postavy nemají moc komb, boss Goro je nepřiměřeně těžký

+11
  • PC 100
Poprvé jsem hrál MK na automatech. A hrál jsem ho dlouho. StreetFighter byl v té době už ohraný a najednou se tu objevil Mortal Kombat. Všichni jsme z toho byli hotoví. Nikdo nebyl zvyklý na "fotorealistickou" animaci postav a na brutální fatality, litry krve. Hra to je rozhodně těžká, můžete MK umět jak chcete, ale nikdy nemáte záruku, že proti počítači vyhrajete až do konce. Mám na něj perfektní vzpomínky, takže moje hodnocení je naprosto neobjektivní, ale je moje. SUPER HRA!!

Pro: Grafika, zvuk, FATALITY, krev, nové prostředí a bojovníci.

Proti: Čas-bylo ho málo na hraní.:-)

+10
  • PC 90
Klasika a průkopník žánru bojovek, spousta krve, spousta násilí tak jak to má být:) Hráli jsme to hodně, hráli jsme to rádi, osobně mi to ale vyhovovalo více na mém Mega Drive s gamepadem u televize, ještě teď si pamatuju jedinou fatalitu za Sub-Zera, k němu, dolu, k němu, vysoká pěst a měli jste v ruce hlavu nepřítele i s páteří:)

Pro: krev, násilí, grafické zpracování a hudba

Proti: as nic

+8
  • PC 75
John Lenon, Mahátmá Ghándí, Martin Luther King asi nebudou potěšení následujícími řádky, nebudou totiž o volání po rovnosti a bratrství bez rasitických předsudků a pohlavní diskriminace, ani po míru mezi národy, ale budou opěvnou ódou pro radost z násilí a cákanců krvek, kterých je tato hra plná. Bolestivé skřeky, které bojovníci vydávají jsou rájskou hudbou pro ouška každého sadisty či jiného člověka a uznejte sami! kde jinde můžete beztrestně utřískat ženskou k smrti, než v této hře! Tedy pozor šovinisté si taky přijdou na své a celá banda úchyláků s nimi.

Hra mě tedy velice bavila a mortal kombat to není jen hra ale životní filosofie!! !!! !!!
Na svou dobu výborná bojovka jak po grafické kartě tak zvukové(rájská hudba..)
Víc snad ani o této hře není třeba napsat, jelikož její sérioví vrazi, chtěl jsem říct pokračovatelé, tuto hru zapsali do širého vědomí mnoha hráčům. Mortal Kombat je snad vyjímečný tím, že co se týče jeho nástupců v řadě, nebylo třeba už nic měnit kromě inovace grafiky a hudby.
+2 +6 −4
  • PC 10
Už ani nevím jak, ale podařilo se mi získat Mortal Kombat: Arcade Kollection kdesi na Steamu. Moje radost neznala mezí! Hru jsem nainstaloval, ale protože jsem odmítl to hrát na klávesnici, trpělivě jsem čekal, až si vydělám na X360 Controller.

První setkání s Mortal Kombatem bylo příšerné a prakticky okamžitě jsem jej vypnul. V lebce mi ozvěnou běhalo dokola: "COŽE?!". Svedl jsem to tedy na dvě piva, která jsem asi hodinu předtím pil a hru vypnul.
Nechal jsem to odležet třináct dní a posílen tentokrát pro jistotu pouze zeleným čajem, pln naděje jsem zapnul hru znova.
COŽE?!
Tak předně - a nevím, jak tomu bylo u původní hry, hraju to z Mortal Kombat: Arcade Kollection - move list po většinu času nefunguje. Prostě si hra vždycky najde nějakou výmluvu, aby ho nezobrazovala. Je přece logické, že před začátkem zápasu se chcete podívat, čím začnete. Nepodíváte se. Pravděpodobně, pokud už nemáte pohyby namemorované, se strhne berserk bitka, kdy jak vy, tak oponent vyskočíte do vzduchu a o vítězi se rozhodne tak, že jeden 'zmáčkne' rychleji klávesu úderu (nápověda - v tom prvním to NIKDY nejste vy).
Namemorovat pohyby ale není nic složitého. Každá postava má dva (!!!), které jsou nadepsané v move listu a jednu fatalitu. Na druhou stranu existují pohyby, comba a graby, které se nenaučíte, protože prostě není z čeho. Nikdo se nenamáhal vypsat jak.
Takže jsem si zapamatoval Sub-Zerův 'freeze' pohyb: šipka dolů, šipka dopředu + low punch. Žádný problém. Na papíře. Devatenáct kol proti Sonye Blade jsem se pokoušel tuto kombinaci namačkat. Čtyřikrát se mi to podařilo. Naprosto náhodou.
Nemám ponětí, jak hra reaguje na X360 ovladač, ale dobře tedy rozhodně ne. Citlivější než Hugh Grant na konci Notting Hillu. Zmáčknu šipku dolů, palcem přejíždím na šipku dopředu, leč postava vyskočila. Nevím proč. Opakovalo se to ještě asi tak šestsetkrát.
Tohle všechno by nepředstavovalo výraznější problém. Kdyby hra znala training/practice mód - ani jeden ze tří Mortal Kombatů to nezná! Kde to sakra jsme?! Je tohle Uzbekistán? Jiná země, v níž pára představuje výdobytek moderní techniky? Logika tedy velí, že zvolím hru pro dva hráče a budu trénovat na nebožákovi, který se prostě nebude hýbat. Logika by to velela, ale hra v distribuci přes Steam kategoricky odmítá. Není možné spustit hru pro dva hráče, pokud nemáte dva X360 controllery. Takže s kamarádem si taky nezahraju.
Ale tohle všechno by se ještě dalo přejít. Ztěžka, ale dalo. Naprostým kolíkem do srdce (v životě jsem nebyl tak vzteklý na hru) je AI. Tady neexistuje omluva. Hra je v podstatě stejně stará jako Street Fighter 2, takže se není možné vymlouvat. I Double Dragon měl lepší AI. AI v Mortal Kombat zná couvání a opakování dokola té samé kreace (např. oblíbená u Sonyi je round kick). To opakování by se dalo přejít, ale ouha! Pohyb je rychlý, takže ho nestihnete vyblokovat, pokud nemáte štěstí nebo reakce mistra svět v ping pongu. Jak moc je otravné ono couvání popíšu raději obrázkem.

Těžko popsat moje zklamání ze setkání s 'legendou'. Dost možná je podělaná jen verze GfWL/Steam (a nedivil bych se tomu) - dost možná v jiných verzích AI funguje normálně, v těchto verzích třeba existuje místnost, v níž si hráč může natrénovat pohyby a taky jsou to třeba verze, kde existuje kompletní move list, verze, kde si můžu zahrát s kamarádem proti sobě.
Tahle to ale není. Toto je Satan. Je to herní zpracování kýblu hoven.

EDIT: Je mi samozřejmě jasné, že tenhle komentář schystá mračno mínusů, ale - jako ostatně vždycky - bych byl rád, kdybych se dozvěděl zač. Koneckonců, podiskutovat o hře - k tomu tenhle web existuje, ne?

Pro: Grafika, hudba

Proti: chybí tréninkový mód!!!!!!, naprosto nepomáhající move list, příšerná AI, špatně reagující ovládání na X360 Controlleru, odporný dabing

-3 +5 −8