Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Sinister (04.06.2012 20:07): Hlavně nepřijít o žádnou jednotku a všechno to škudlit do poslední chvilky=) Nekromantské jednotky jsou samy o sobě dost slabé, ale jejich síla je v množství a neustálém oživování + oslabovací hromadná kouzla. Navíc ve VI. je to snad jediné město, které má 3 střelecké jednotky.

No vůbec v tomhle díle mi přijdou moc OP.
@Say (04.06.2012 20:03): Heh, coby fanoušek všeho béčkového z osmdesátek + samozřejmě filmu Heavy Metal jsem si dungeon naprosto zamiloval. Spousta sexy domin, jezdci na ještěrech - já bych v sedmém nebi. Kromě toho velká spousta speciálních schopností, kterou Tribes of the East skutečně obohatil - prostě bomba!
V pětce mě nejvíc otravovala akademie - ve trojce při hotseatu s přáteli hraju jedině za Tower, ale v pětce jsem absolutně nepochopil způsob jejich magie.

EDIT: Tvému způsobu hry? Hrrrr na ně a oblemcat je slizem? I mně to přijde sympatické :D
@Abel (04.06.2012 15:12): Tady máš důkaz místo slipů, dole vlevo se mrkni na čísla=)

Ale nejvíc na tom má podíl stejně magie, ono na 30 lvl je to docela maso=) Ta dovednost cesty krve mi dávala ke konci nějakých 4k dmg každé nepřátelské jednotce na mapě a ještě navíc získané dmg rozdělila do životů mezi přátelské jednotky. Takže v kombinaci s oživovacími kouzly, nekromancii a schopnostmi jednotek (taky oživovacími) bylo prakticky nemožné mi někoho zabít=D A pokud jo, tak si to jednoduše zase oživíš v hradu... Prostě nekromanti=)
Tak kampaň za nekromanty dohrána (Uriel zabit bez ztráty jediné jednotky). Možná se pustím i do kampaně za ty ala Japonské jednotky, ale nevím nevím... Ale co mě dost zklamalo, tak byly konce map kampaní. Vždycky došlo na situaci, kdy jsem se chystal na poslední souboj stylem click-festu na další den. Protože jednoky se v hradech kupily (celá mapa obsazena mnou) a já jen čekal, až je budu moc vykoupit. A protože poměr peníze/náklady na pořízení jednotek byly dost těsné (za týden jsem získal cca 20 000 zlatých navíc), tak jsem si takhle musel naklikat asi 2 měsíce, než jsem všechny jednotky mohl opravdu koupit a vyrazit na poslední bitku. Zoufalé. Ale jinak snad ve všem předčilo moje očekávání. No víc asi do komentáře.
@Say (28.05.2012 02:05): 70% je na mé stupnici šesté nejlepší hodnocení vůbec, takže to není nijak špatné:-) Jinak toho doprovodu jsem si všiml až v pětkách, myslím si ale, že ve trojkách a čtyřkách tato skladba nebyla. No a dvojky si už moc nepamatuju, je to přeci jen nějaký čas, co jsem je hrál naposledy (tak osm let).

Tak jestli je tohle o Ubisoftu pravda...no fuj! Pokud tomu dobře rozumím, příběh dělal někdo z Ubi a ostatní věci Black Hole, kteří dostávali všechnypodklady pozdě a spoustu věcí museli do hry dodělávat na vlastní náklady. Smutné a nepochopitelné.
Docel bolestivé čtení od jednoho z vývojářů Black Hole (nějak jsem se po nich začal pídit):

Hi Guys. Several months have passed since the release of Heroes 6, and because there are so many questions from you regarding BH which UBI seemingly ignores, I feel it's time that I give you some information.

I worked for Black Hole during the whole H6 development. For us, it was a dream project as we were real fans of the Heroes series, having played it since the original King's Bounty on Commodore 64. And I can tell you it was the UBI producers who didn't keep their deadlines, and that was what led to a total failure of the whole development. Back in 2008, during the contract negotiation process, UBI business decision makers didn't want to hear about making it into the contract that in case of any UBI delays there would be any penalty for UBI. This was a stupid decision of a business development boss (she said "UBI would never be late with any deliverables".... HAHAHA). And that led to an awkward situation where the whole development got snowed up... but the UBI producers kept telling Black Hole that "no worries, guys, there would be more time and budget, just do what we say". It was then that one faction, Academy had been removed from the content list, as well as many other things. And then, at half of the development, Romain suddenly quit, Erwan was removed from the project - he was "elevated" to the position of Might and Magic Brand Director, which meant his direct involvement in the development was over -, and BH was left there with the blame. Just an example, the final story script - which was UBI responsibility - was delivered to BH after 27 months... while originally there was 24 months for the whole development. No comment.

As for BH commitment, BH used up all its 6 months reserves just to be able to finish the project... this was more than 1 million Euros!!! And they (we) did this knowing it would never be payed back, as royalty would only be paid after 2M Heroes sold at full price. We all knew 2M copies would never be sold (neither at full price nor at reduced price), still we wanted to finish the project. During the last 10 months, our full team worked 24/7, without any chance for compensation... and because of this, we didn't have any resources to find other projects and make sure BH would survive after the release of Heroes 6. In the meantime, our new UBI producers kept telling that "the BH team is not working during the nights and weekends, and is not committed to the project at all...". I can only say, just ask any of the BH team members of their commitment...

As for the many bugs: Heroes 6 is a gigantic project, with 1.5-2 million lines in the source code. This is bigger than most RPGs. Such a project can only be finished with good quality if there are several years and a huge budget (i.e. Blizzard games), or if there is a strict design lock date after 7-9 months of the start of development... in case of Heroes, the UBI guys were adding new ideas and were changing existing features during the whole development, even at the last months, so it was simply impossible to make a stable game for release. Just see what they are now doing with patch 1.3 (BH is not involved in that at all btw.). They cannot release a simple patch with a few smaller fixes in time, they are already in a 2-3 weeks delay. This is because the code is extremely complex, and UBI does not have the team to overview it and make it work in time, even if the Limbic guys are really great (and no, they are not involved in the Heroes development from the project start, they joined like 20 months later).

Some examples of what BH added to the game at their own cost, just to make the game better:
- Town screen (we hate the current version, but it is still better then the "let's make a screen shot from the adventure map 3D town and use it as a town screen" that UBI wanted - we could have made a much better one, but didn't have money and time).
- Additional ingame cutscenes (I know cutscenes are not great, but again, we received the story after 27 months... we only had a couple months to make the cutscenes from scratch, and a very limited budget - and I think that the overall visual quality of the game proves to anyone that we could have made really great cutscenes if we had had the time and budget).
- 300 unique Combat Maps (there were 20 in the contract)
- 3D animated Main Menu (UBI wanted a simple still image)
- Additional NPCs
- Campaign Overview Map (Campaign Window)
- and many more........

And what were the UBI decisions:
- Less resources
- No fullscreen town screens
- Only five factions (as a consequence of the continuous delays of UBI deliverables)
- Creature pool
- and many more such "great" changes.........

This project cost Black Hole its existence... while UBI is making profit on Heroes 6.

And just some more thoughts: UBI EMEA were working with four 3rd party developers during the Heroes development:
- Capibara - They made the really good (and financially successful) Clash of Heroes. The are not working with UBI anymore.
- Eugene Systems - They made R.U.S.E. They are not working with UBI anymore.
- Black Hole - They made Heroes 6. They are not working with UBI anymore.
- Techland - They made a 47% game for UBI (Call of Juarez: The Cartel - http://www.metacritic.com/game/pc/call-of-juarez-the-cartel) - They are still working with UBI EMEA on a big project.
We heard the UBI guys blame those developers (and Nival) many times... I guess BH was blamed the same way to those developers.

It is always the developer who is responsible...

Just some food for thought.... Thanks guys for reading.


Shrnuto podtrženo. Ubisoft řadím mezi zmetky ala EA. Tyhle 2 firmy mi vždycky smrděly a smrdět budou. Notch má recht.
Tak teda abych pravdu řekl, dost se divím tak nízkému hodnocení. Základní hra se s přehledem vyrovná H5 i s datadisky. Hraju za nekromanty a mají je udělané výborně. Je tu velká variabilita skillů (imo nejvíc co kdy v Heroesech byly) a dost slušná hratelnost. Ale abych jen nechválil... Tupý příběh a herní postavy a pár technických chybiček (např. nevysvětlitelné vteřinové zamrznutí před provedením útoku). Takže celkově jsem dost překvapený. Pokud bude nějaký datadisk... Hell, yeah.
Ty zbraně dynastie... Našel jsem jednu během lezení na mapě, ale nevím, jestli je funkční. Sloty na ni jsou u hrdiny totiž 2. Tak který je ten aktivní? Ten v klasickém inventáři hned pod helmou, nebo ten v tabulce schopností dynastie (taky u hrdiny, prostřední čuplík z 3 možných).

Jo a hraji offline, tak nevím jestli to vůbec něco má dělat...
@Eru (23.05.2012 01:46): Ok, tos mě uklidnil. Příběh mě v Heroes nikdy nebral, já valím jedině za nekromanty, eventuálně dungeon nebo tower, takže projedu jen jejich mise.

Trošku mi vadí najímání všech jednotek pod jakýmkoliv městem, dost to zabíjí nutnost pořádně si rozmyslet, kam půjdu. A v podstatě i městský portál pak ztrácí na významu. Zato obsazování dolů tu udělali dobře.
@Say (23.05.2012 01:06): Tutorial se skládá ze dvou map. Až po jeho dohrání si můžeš vybrat libovolnou kampaň. Nícmeně doporučuji postupovat podle chronologického pořadí příběhu: odkaz
@USER47 (23.05.2012 01:10): Nemůžu, mám tu nějakého prince Krasoně a první tutoriálovou mapu s těmi orky proti démonům. A po jejím dohrání to akorát pokračuje na další v podobném duchu, jen tam můžu stavět víc věcí... Tutoriál vážně nepotřebuju.
Jak je to s otvíráním kampaní? Musím postupně dohrát za lidi a pak za další a další, nebo je nějaký způsob jak se co nejrychleji dostat k nekromantům?
Tak jsem si po updatu 1.4 jen tak zkusil zapnout kampaň a musím zaklepat... Dobrý večer jsem u toho strávil. Lepší optimalizace, rychlejší loading, nové mapy, preciznější GUI (ostatně ten mě udržel snad nejvíc ze všeho - ostré písmo, přehledné tabulky, dobrý pohyb na bojišti i mapě, i když občas přesnost myši kolísá, zejména při klikání na suroviny), rychlé bitvy, které nejsou o moc slabší, než když se hráč snaží bojovat ručně (ale má za to méně XP, tomu říkám rozumné řešení) a navíc jde po skončení bitvy jedním tlačítkem bitvu restartovat = výborná náhrada za QL. Vizuální stránka teda nic moc (barevné, neostré) a ta hudební na mě zatím chrlí jen tuctové líbivé melodie, ale vcelku to vypadá, že bych u toho nějaký ten den strávit mohl=)

Jinak ty změny u měst a hrdinů se mi líbí. Celkově je to takové přehlednější než 5 díl. Očividně víc zaměřené na samotný gameplay, než grafické prostředí.
ty města mě taky trochu zaráží. Věřím, že je to nakonec v pohodě, ale přeci jen to byla jedna z věcí co mě na heroes hodně bavily. Vždy jsem měl takový dobrý pocit:), když jsem měl město plně vystavěné:).
@Matthew.J (14.05.2012 20:10): Pravdou je, že městské obrazovky jsou teď spíše funkční než hezké, hudba uměst je ale opět povedená.

@bartas (14.05.2012 20:25): Harpie jsou svině od nepaměti:-) S tím ostatním souhlasím, ale tak nějak jsem se s tím smířil. Ty čachry se střílením taky nechápu, ve trojce nemůže jedna jednotka krýt druhou, ve čtyřce jo, v pětce ne, v šestce někdy jo, někdy ne. Alepoň pokud si to dobře vybavuju...
@Abel (14.05.2012 19:34): psal jsem si poznámky co mě vadí a samozřejmě, když je hledám tak jsou kde?někde v prdeli...vzpomínám si teď jen na něco...harpie, že nezůstanou na místě po útoku, elitní střelci jsou tak elitní, že nemohou zasáhnout jen 1 jednotku, když chci, ale všechny v cestě. Schopnost mistr obléhání nebo jak se jmenuje - ta jak ubírá zdraví nepřátelům za hradbami, že nejde stopnout. Nemožnost ovládat katapult, aby třeba nestřílel atd. a to atd. je někde poznamenáno a bylo toho docela dost...
@Abel (14.05.2012 19:34): Dalším trnem v oku je pro mnohé zpracování měst - proč?

Možná ani ne tak měst samotných jak těch městských obrazovek. Původně byly slůbené krásné dvourozměrné jak ve trojce (čekal jsem malbu ve vyském rozlišení) a místo toho přišli s těma malýma škaredýma dvourozměrnýma. Já osobně jsem sa chodil kolikrát do města enom tak pokochat a "odpočinůt si" a to aj ve 3. aj v 5. dílu.

Jinak parádní komentář.
abel: perfektní kometář - souhlasím. Jen bych měl spoustu výtek k taktice boje.
@Jack_Dark (14.05.2012 19:11): Já to moc hodnotit nechci, dneska je to hrozně zavádějící (za přůměr má každý 80). Nevím ani podle jakého kritéria bych měl známkovat - v rámci série by to bylo tak na 45 (spousta stejných prvků s předchozími díly, pořád technicky nedotažené), ale ve vztahu ke konkurenci je to třeba na 95 (pořád jsou pro mě heroesy zdaleka nejkvalitnější tahovkou). Uvidíme jak s datáčema, zatím to nechám bez čísla.
zatím mám za sebou první dvě tutoriálový mise a rozjetou první za pevnost. (na těžkou). zatím jsem docela spokojenej. jen ten strom schopností hrdiny mě nějak mate - spousta schopností mi přijde zbytečných-neúčinných...
Mně to už na střední obtížnost přišlo dost těžký. Hlavně je to o hodně rychlejší než trojka nebo pětka. Už po pár dnech ti do tvý oblasti vjedou silný hrdinové a začnou zabírat co se dá, navíc vzhledem k tomu novýmu systému teleportů je tam musíš zběsile nahánět jak idiot. Po tom, co jim zničíš jejich ultrararmádu, si do několika dnů nacheatujou novou, ještě silnější, a jede to odznova.

Kvůli tomuhle jsem to přestal hrát a vrátil se k pětce, která je prostě mnohem vyváženější.