Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Původní verze Last Light i s DLC free na Steamu. Máte týden, pak zase zmizí. V Redux verzi DLC nejsou.
Metro na mě zapůsobilo jako jedno z nejpříjemnějších překvapení E3 2018. Prostě novej, moderní, promakanej Stalker:).
@kuler91 (12.06.2018 22:45): Na TR jsem koukal před chvilkou a ten fakt vypadá ve srovnání s konkurencí last gen. Jinak v září a říjnu vyjde trio Spiderman, AC Odyssey a RDR...Spidey mě neláká až tak, ale Odyssey docela dost jo - je to první díl AC za kdovíkolik let, na kterej se docela i těším. RDR samozřejmě povinnost.
@Paul (12.06.2018 21:43): Už viděl ... našel jsem si to ... dobré pomrknutí na 2077 :)
Jinak viděl jsem ted ten gameplay a vypadá to +- tak jak jsem čekal - větší, hezčí a lepší metro se vším všudy. Těším se moc :( ... Ještě že letos máme aspoň to red deadko, protože ten Tomb raider mě z toho co jsem viděl zatím trochu zklamal.
@kuler91 (12.06.2018 20:57): novinářům jo. Veřejně to nejspíš minimálně pár měsíců nevydaj. Ale už o tom konečně aspoň mluvěj :) Jo a viděl jsi ten remixed trailer co jsem postoval, z cyberpunku?

Koukám na tenhle 17 minute gameplay...ta krásná handheld mapa...takhle se to má dělat, Ubi by tuhle hru měli studovat jak westboro bibli
Metro: Last Cut Scene, spíš. Už aby tu to open-world Metro bylo.
Celé to zní až moc dobře, ale já jim naprosto důvěřuji ... mě by stačilo i kdyby to bylo minimálně stejně dobré jako předchozí hry a vůbec nepochybuji o tom, že to bude daleko lepší :)
Metro Exodus is an epic, story-driven first person shooter from 4A Games that blends deadly combat and stealth with exploration and survival horror in one of the most immersive game worlds ever created.

Flee the shattered ruins of dead Moscow and embark on an epic, continent-spanning journey across post-apocalyptic Russia in the greatest Metro adventure yet.

Explore the Russian wilderness in vast, non-linear levels and follow a thrilling story-line inspired by the novels of Dmitry Glukhovsky that spans an entire year through spring, summer and autumn to the depths of nuclear winter.


Co si budem povídat, 4A vyslyšeli mé prosby a kvapně se vyšplhali na třetí místo mého žebříčku nejočekávanějších her :)
ludia, ako si vymenim naboje pre kalach? mne kalach striela tie naboje za ktore sa nakupuje a mal by strielat 5.45x39mm...
Stalo se vám někomu že přestala fungovat AI u nepřátel ? Stojej na místě a čuměj.
@Garret (26.09.2014 23:13): Mno, tak to bych nazval jedním slovem. Trapas.... Nechápu tedy, proč bych měl být motivován k dohrání dobrého konce, když se nepromítne do LL. Zkouším teď alespoň LL redux dohrát za dobrý konec a zatím se daří plnit tu hromadu volovin. Tak jsem zvědav....
BTW co se týče požadavků na dobré konce obou dílů mi přijdou spíš k smíchu. Chápu ty rozhodnutí se v určitých situacích, tam by neměl zaváhat nikdo, kdo není sociopat či psychopat, ale jak může rozhodovat, jestli naleznu, či nenaleznu nějaký předmět či zbraň...to mi přijde směšný.
Zdravim, chci se zeptat... dohrál někdo 2033 s dobrým koncem? kdy neodpálíte rakety Jak tedy Last Light po tomto konci začne? Funguje to na bázi pamatování si rozhodnutí jako např. v sérii Mass Effect?
Metro,jak Last Light i 2033 patří ke špičkám her které jsem kdy hrál.Podobně i STALKER 3x. Děj,atmosféra,napětí aj.Doporučuji.
No, v tom případě trochu nechápu. Když jsem to šel poprvé, střílel jsem nepřátele v každé misi, o stealth jsem se vůbec nepokoušel, přesto jsem dostal dobrý konec :-) Tentokrát jsem se snažil i o stealth a mám špatný konec? To by mě zajímalo, co jsem kde vynechal nebo udělal jinak. Stejně jako minule jsem žebráky obdarovával všude, kde to jen šlo. Rozhovory poslouchal až do konce, prolézal kdejaká zákoutí a objevoval skryté mrtvoly, díval se na záblesky z minulosti atd... No, to nevadí. Poprvé se mi dobrý konec povedl a teď na podruhé mám pro změnu ten špatný, takže to mám aspoň komplet a odemkl jsem si nové achivementy :-)
@Bodkin (11.09.2014 16:16): Já právě slyšel, že je to naopak. Což mě dost překvapilo. Ale ono je to stejně fuk. V obou případech to končí dost podobně :-)

Každopádně, když jsem to hrál poprvé, tak jsem střílel všechny - tudíž bych se měl dopracovat k tomu špatnému konci :-) Tentokrát jsem to šel tak, že jsem některé mise dělal stealth. To byl asi jediný rozdíl oproti minule.
@Najlvin (11.09.2014 16:00): To odpálení je ten špatný konec! Na dobrý konec se prý člověk musel vyvarovat střílení lidí, což pro mě byl maximální problém na tom jedoucím vlaku, tak jsem to smazal a vykašlal se na to.
Zajímavé, včera jsem hru podruhé dohrál a dočkal se druhého, asi toho lepšího konce, kdy to celé odpálím. Poprvé jsem měl konec, kdy temní na poslední chvíli zasáhli. Přitom jsem to šel myslím stejným způsobem, jako minule :-)
:(
Teda čekal jsem trochu konkluzivnější konec. Ne vysloveně konec a la Fallout, ale doufal jsem, že se dozvím víc.
No 20€ za stejné byť naleštěné hry dávat nebudu. Těch změn asi moc nebude. Dodneška jsme se neodhodlal ke koupe vyleštěného Deus Ex: HR.

Doufám že tohle leštění nebude nákej novej trend...
@Bodkin (23.05.2014 14:10): Jo neumím na nejtěžší obtížnost bezproblémů projít 3 metry od borce co na mě čumí i když je to přesně to co sem dělal, 2x dohráno? a víš ty o tom že to co si řekl nedává smysl ? ;)
@Bodkin (23.05.2014 09:19): Metro 2033: Stealth nefungoval, nepřátelé mě viděli i naprosté tmě, i skrz překážky, já je neviděl ani nočním viděním, Metro Last Light: Nepřátelé mě neviděli na 3 metry když sem stál přímo pod zaplým světlem, komplet celou hru, ano Stealth systém je naprosto nefunkční v obou hrách :) (když to řeknu jinak: Ranger HC byla nejjednodušší obtížnost v Last Light)
@Arc (23.05.2014 06:16): Vzhledem k tomu, že jsem oboje Metro projel stealthem, tak ho za totálně nefunkční v žádném případě neoznačím. Místy nevyzpytatelný, místy buglý a místy až příliš snadný. Ale šlo to.

Což neznačí, že ho nemusí pořádně vyleštit! To by mu jen a jen prospělo.
@Phoenix (31.03.2014 11:04): Já bych právě řekl, že ten stealth je tak 'snadný' proto, že je nutno nikoho nezabít pro 'dobrý' konec.

Doufám že v dalším Metru se budou hlavně držet dole v dole, povrch mě nikdy moc nebavil :/
@Bodkin (31.03.2014 10:34), @montana (31.03.2014 10:07): To je bohužel jeden z důvodů, proč jsem tomu nedal víc. Atmosféra je snad nejlepší co jsem na PC minimálně ve FPS žánru viděl, ale stealth mechanismy to IMHO táhnou dost dolů.

Navíc autoři jednoznačně dávají najevo, že "správně" je nezabíjet (viz konce) a proto bych opravdu čekal, že stealth tím spíš bude hodně promakaný, takto to vypadá často jako parodie žánru.
@montana (31.03.2014 10:07): Jj, jedu to teď na Shadow Rangera (ale myslím, že jsem někoho na začátku omylem zabil a nedám to), ale je to tam místy naprosto komické, jak borec příjde ke sloupu a čumí do něj nebo do zdi, abys měl šanci ho zezadu sejmout :/

A zblízka mají větší potíže tě zahlídnout než na dálku, tam se stačí mihnout ve světle a začnou pátrat.

Jo, atmosféra je opět 5*
Tyve, tak se to snazim hrat bez zabiti (jen jednou jsem zpanikaril, takze se s trofeji muzu rozloucit) a je to mistama vazne komicky. Vsichni panaci schvalne k hraci zady, povetsinou cumici do zdi... a kdyz uz nestoji zady, tak me ani na metr v seru nevidi. Neni teda problem si k nim dobehnout celem a dat jim pesti, heh.

Kupodivu me to ale vubec nesere, protoze atmosfera je zase bozi a presto je proste radost to hrat (byt to cely nedava vzhledem ke knizce smysl).
Ono by dobrý DLC udělat šlo, ale museli by to udělaj prostě jako velkej jeden datadisk, a ne rozkouskovaný malý sračičky. Já ty DLC taky zkoušel a hrát takový jednomisový blbosti mě prostě neláká.
@Bodkin (29.03.2014 19:42): Faction Pack ku ktorému sa vyjadruješ je vlastne asi najlepší (ale Heavy Squad je o ničom), Tower Pack za to nestojí, Developer Pack a Chronicles Pack sú ako celok tuctové. Podľa mňa je dosť cítiť, že Metro ako značka, nie je vôbec stavaná na DLC.
Hmm, testnul jsem pár těch DLC a je to jak na houpačce.

Heavy Squad (Reich) je naprostý odpad, v podstatě to samé co konec normálního Metra, akorát kromě rotačáku ještě další dvě těžké zbraně a hraje se za nácky.

Kshatriya je zase fajn, hraje se za stalkera z Polis a prozkoumává se Velká knihovna (stejně jako v jedničce) a tahají se zpátky věci, za které se dostávají prachy a člověk si může kupovat další vybavení, zbraně atp.

Sniper Team - zase v podstatě stejná lokace jako z prvního metra, ale tentokráte pozměněná (nezamrzlá). Hlavně snajprování a stealth jako rudý (přízrak), prozrazení je reload. Taky fajn.
Já bych považovala za morálně správné dostat dobrý konec už jen za vystřílení toho medvídka, neb to mi zabralo, ehm, dost dlouho.
@mazar1234 (18.03.2014 09:09): Oh! Stealth byl zábavný a skvělý! Jen jsem je všechny postřílel nebo podřezal, což očividně nebylo 'morálně ok' :/ Byť si dovedu představit, že někteří z nich by se vzdali, k čemuž ovšem nedostali šanci, když si dělali své a naráz měli nůž v krku.

Ovšem to, že když dáš prachy těžce pracující holce a dodržíš svou dohodu, je stejně špatné jako když podřízneš chlapa majícího na svědomí desítky nevinných lidí a to je stejně špatné jako zastřelit vzdávajícího se nebo prostě jen nepřátelského vojáka... Bleagh.

Ale krom tohohle a místy šíleného designu (z hlediska UI) to byla absolutní paráda!
Ty podmínky pro dobrý konec jsou fakt lol, odporně pokrytecké. Člověk se nemůže divit, že jim tam za to vletěl Putin a sebral Krym dokud se nebudou chovat lépe :/
@Garret (17.03.2014 11:56): Přesně. Když jsem tak poslouchal kolegu z práce, který mi líčil, co musím a nesmím všechno udělat, měl jsem co dělat, abych neobracel oči v sloup. Když v jedničce skoro vyhladíš celou rasu, žádný dobrý konec ve dvojce si zasloužit vážně nemůžeš :-)
Tak co se týče rozhovorů, dění kolem a podobně - to jsem si vždy počkal až do konce a je fakt, že na konci jakoby trochu probleskne obrazovka a ozve se takový zvuk, jako že jsi něco splnil. Stejně tak jsem procházel všechna zákoutí, takže na mrtvoly jsem taky narážel dost často. Přesto mi pořád není jasné, která z těch konců je špatný a který dobrý. Mě přišlo dobré zakončení to, co jsem měl, a proto jsem ho dosud považoval za ten dobrý. Tím, že se odpálím, mi to jako o moc lepší nepřijde... :D
@Najlvin (17.03.2014 11:48): dobrej konec je pěkný opruz. morální body získáváš i za různé další věci, které nejsou nijak patrné. např. objevení skrytého těla nebo nějaká akce (nahlédnutí z okna, sledování rozhovoru dvou postav až do konce, stání na místě, když se zrovna něco děje...). nevím, jak moc bodů procentuálně potřebuješ k získání dobrého konce, ale předpokládám, že bez návodu (resp. tipů) jej nikdo nezíská...